ادم باید معدلش بالای 17باشه چقد باید بخونع؟
.
.
.
هر روز 4 ساعت بخونی فکر کنم کافی باشه البته یه شرایطتون هم بستگی داره
ما معارفے هستــیم:)
والاه مد نیست که دو سالمون موند دیگ تموم بشه الحمدالله دیگ ذوقامون رو ۱۱ سال پیش ریختیم تموم شده
اره خب اینم یه حرفی
ولی تو حرفشو نرن 1 مهر میبینم باز از اون ماژیکای کیوت خوشبو خریدی😔😂✨
خب حالا با این صورت بگو ببینم.. علم بهتر است یا ثروت؟!
.
.
.
اگه میخوای انشا بنویسی بنویس علم 😂دیگه حرفی ندارم.....
ما معارفے هستــیم:)
دارم میگم خوابیدن😂😂😂😂😂😂😂 شوخیه . . . 😶🌫
فک کنم یعنی خبری نیست الحمد الله 😂
.
.
.
اره شاید😂👩🦯
دیگه بچه نیستیم که هر چی دلمون خواست بگیرن برامون😂😂
.
.
.
پس بچه درونمون چیییییی
گناه دارههه😂🥲
منم معارفیم اما معارف شیراز:))))
.
.
.
عههه موفق باشی☘🍄
چند تا کلاس دارین تو مدرستون؟
واقعا الان خدایی یادم نمیاد یک مهر تو مدرسه چیکار میکردیم://///
.
.
.
اشکال نداره عوارض نوجونیه خوب میشی😂🤝
فکر کنم منظورشون اینه از بس خبری نیست مامورا حوصله شون سر رفته خوابیدن
.
.
.
ایوایییییی اره راس میگییی🤣🤌🏻
ادم باید معدلش بالای 17باشه چقد باید بخونع؟ . . . هر روز 4 ساعت بخونی فکر کنم کافی باشه البته یه شرایطتون هم بستگی داره منظورم همین معدل ،مهر ابانه خب اولش درسا حجمش کمه بازم باید چار ساعت بخونی؟؟؟
.
.
.
اره اگه بخوای در کل موفق بشی میتونی درسارو پیشخوانی کنی
فیلم اموزشی ببینی
تست بزنی و ....
در کل باید در طول سال تحصیلی بیکار نمونی و تلاش کنی
ولی بازم میگم باید بر اساس شرایط خودت پیش بری منکه از شرایط شما خبر ندارم
ما معارفے هستــیم:)
ادم باید معدلش بالای 17باشه چقد باید بخونع؟ . . . هر روز 4 ساعت بخونی فکر کنم کافی باشه البته یه شرا
ولی زیادم لازم نیست بخونی .. فقط سعی کن توی کلاس درس رو متوجه شی، همین کافیه! من با همین روش معدلم شد ۱۹ و ۵۷ :)))
.
.
.
اره اینم یه نکته خیلی مهمیه ولی همونطور که گفتم هر کس شرایط خاص خودشو داره ینی مثلا شاید ضریب هوشی من بالا باشه یا خونمون بچه کوچیک نداشته باشه و هزاران دلیل دیگه...
مدرسه ما وقتی وسایل جینگول مینگول ببری میان بالا سرت میگن میدونی کجا اومدی؟ اینجا زندانه مهد که نیست عزیزم😂😂😂😂
.
.
.
نه خداروشکر کلاس ما کلا روحیاتمون یجوریه که هممون دلمون میره برا اینجور چیزا😂✨