eitaa logo
مباحث
1.7هزار دنبال‌کننده
36.1هزار عکس
31.8هزار ویدیو
1.6هزار فایل
﷽ 🗒 عناوین مباحِث ◈ قرار روزانه ❒ قرآن کریم ؛ دو صفحه (کانال تلاوت) ❒ نهج البلاغه ؛ حکمت ها(نامه ها، جمعه) ❒ صحیفه سجادیه ؛ (پنجشنبه ها) ⇦ مطالب متفرقه ⚠️ برای تقویت کانال، مطالب را با آدرس منتشر کنید. 📨 دریافت نظرات: 📩 @ali_Shamabadi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞 پشت صحنه واقعی ⛔🚨 ‼️چرا ما وبسایت پورن فارسی نداریم!؟ ‼️ نشان ندادن اندام جنسی زنانه احمقانه است! اینها گوشه‌ای از مباحثی است که توسط اتاق‌های عملیات روانی شبکه‌های خارجی تولید و در فضای مجازی بازنشر می‌شود! خانواده‌ها باید ابتدا خودشان مدیریت کنند و بعد از دولتمردان، مطالبه مدیریت فضای مجازی را داشته باشند. 🤔 آیا مخالفان صیانت از می‌توانند در روز قیامت، پاسخگوی تصمیماتی که نتیجه آن فضای ول مجازی است، باشند؟! ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
🤔 در مقابله با چه کنیم؟ ✅ برداشتی از مجموعه سخنرانی های حضرت امام ره و مقام معظم رهبری مدظله العالی 📍در مقابله با کشف حجاب باید مانند امامین انقلاب قرص و‌ محکم باشیم. ۱. کشف حجاب و حرام سیاسی است و باید جرم انگاری شود و‌ همه مردم متوجه قبح و جرم بودن آن بشوند. ۲. تکلیف حکومت و خانواده ها تقبیح «کشف حجاب» و تقابل رسانه ای گسترده با آن است. ۳. لازم است صدها تریبون نقد عالمانه علیه «جریان اباحیگری» در سطح کشور و رسانه ها و شبکه های اجتماعی فعال شوند تا گفتمان «حجاب برتر چادر» عمومی شود. ۴‌. رسالت حکومت دینی اجرای احکام شرع و تزکیه اخلاق عمومی جامعه و ترویج ارزشها از جمله حیا و ‌حجاب شرعی و نیز فریضه امر به معروف و‌ نهی از منکر است و عدول از این فریضه برای حکمرانان جایز نیست. ۶‌. شناسایی و برخورد قاطع دستگاه قضاء با جریان «کشف حجاب سازمان» یافته واجب است به نحوی که موجب خوف «کشف حجاب» برای آمرین و هتاکان شود. ۷. نقد جدی و عالمانه و رسوا سازی قلم بدستانی که حجاب را در رسانه داخلی و خارجی تخطئه می کنند از وظایف علماء و اصحاب رسانه انقلابی است. ۸. لزوم فعال سازی نویسندگان و صاحبان اندیشه مومن و‌ متعهد برای پاسخگویی به شبهات حجاب و تقابل با جریان اندیشه ای حیاء ستیز ۹. دولتمردان و مسولین لازم است برای حمایت از ترویج «حجاب و عفاف» و «تقابل با بی‌حیایی» با تخصیص بودجه مناسب و تصویب قوانین حمایتی به صورت جدّی وارد شوند. ۱۰. مردم در صورت کوتاهی مسولین موظفند خود به صورت آتش به اختیار جهاد تبیین کنند. ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
🔴 برخورد باید قاطع و تأثیرگذار و بازدارنده باشد نه نمایشی... پلمب و برخورد باید باشد و ما هم همیشه پیگیری میکنیم ولی باید تأثیر گذار و بازدارنده باشد که دیگر شخص دیگر جرأت نکند همان کار را تکرار کند وقتی دو سه روز پلمبش میکنی و با یه جریمه معمولی آزادش میکنی یعنی به بقیه گرا میدی همین کار رو بکنید و معروف بشید ... نون تو پلمب شدنه! راهکار جدید برخی از افراد برای جذب مشتری 🔻وقتی لبنیات ابوالفضلی ابرده علیا (!) میتونه با یه کاغذ آچار مسخره (با رقص وارد مغازه بشید تا ۲ کیلو شیر رایگان بهتون بدیم!) به رأس اخبار تبدیل بشه و هزاران نفر دنبال کننده جدید بگیره و کل کشور بدونن که ابرده علیا یه لبنیات ابوالفضلی داره! اگر این کار رو نکنه حماقت کرده. چون نهایتش میخواد سه چهار روز پلمب بشه و کاملا از نظر اقتصادی براش می صرفه چون میدونه پلمب و جریمه کمی هست و در واقع داره سرمایه گذاری می‌کنه؛ اما اگر بداند که پلمب همراه با جریمه بسیار سنگین باشد که طرف به غلط کردم بیفتد دیگر هیچ کَس جرأت چنین کاری نخواهد داشت 🔻بهتر نیست پلمب های مجموعه‌هایی که بویی از شرافت نبردن و با بی‌ناموسی میخوان پول دربیارن همراه با اقدام بازدارنده‌تری انجام بشود؟ 🔻بگذریم از وقتایی که پلمب پاساژ الماس کریمخان، بخاطر تیزر تبلیغاتی مبتذل عین توپ همه جا صدا کرد؛ در حالی که در عمل حتی یک دقیقه هم پلمب نشده بود. 🔻 برخورد باید قاطع، تأثیر گذار و بازدارنده باشد و گرنه بی فایده خواهد بود ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
📌 چند روز قبل یک‌دختر خانوم به صورت برهنه اومده بود وسط خیابون و از خودش فیلم گرفته بود و در مجازی منتشر کرده بود، خلاصه کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و‌ صفحه‌اش مسدود و خودش به مرجع قضایی تحویل داده شد. 🔻 لباس مناسب یادتون نره:))) | ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
😔 جای بسی تأسف که جناب سرلک عمری در صدا و سیما به عنوان کارشناس مذهبی بوده !!! این اغتشاش اخیر ذات خیلی ها رو عیان کرد تطهیر کریمی دست کمی از تطهیر شمر نداره اللهم اجعل عاقبة أمرنا خیراً ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🅾 شورش صورتی‌ها و قهوه‌ای‌ها!!! ⭕️ وقتی تمرکز و همّ و غم مسئولان حوزوی بویژه دادگاه ویژه روحانیت برخورد و کنترل و منزوی کردن طلاب انقلابی شده و عملاً همه خروجی مدیریت حوزه به سمت انقلاب‌زدایی منعطف است؛ می‌بینیم که مجمع نمایندگان طلاب، لمپن مُفسدی چون تاجگردون را برای جلسه بصیرتی طلاب!!! دعوت می‌کند. علوی کرجی از حزب صهیونیستی دفاع می‌کند! معمم دیگری از همجنسگرایان دفاع می‌کند این دیگری سگ‌بازی را ترویج می‌کند و . . . ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
@Mahdijamshidi ،،،،،،،،، جبهه‌ی انقلاب بپاید که لایحه‌ی در مجلس، دچار سه گزند نشود: ۱. «بررسی فرسایشی» که زمان را به نفع ، از ما می‌ستاند و آنها را تثبیت می‌کند. ۲. «تغییر جزئی» که به معنی قبول روح‌ انفعالی و مبنای محافظه‌کارانه‌ی لایحه است. ۳. «فرهنگی‌سازی» که بهانه و پوششی برای رقیق‌سازی هرچه بیشتر لایحه است. ،،،،،،،، 🖇 درخت دولت که بیش از مجلس، ریشه در خاک انقلاب داشت، این «میوه‌ی کال» را در سبد مجلس نهاده است! حال از مجلس که تنها «هشتاد نفر انقلابی عیار بالا» دارد، چه انتظاری می‌توان داشت؟! مجلس برآمده از «شورای ائتلاف سهمیه‌ای»، در ابتلای سهمگینی فرو غلتیده است که معطوف به تعارض منافع است.باید روزانه، حساس بود. 🖇 نسبت مجلس با «حجاب»، همان نسبتش با «اغتشاش» است. در طوفان اغتشاش، چه گفتند و چه کردند؟! در اینجا نیز همان تکرار خواهد شد. انقلابی‌های حداقلی و‌ متوسط، انقلابی‌اند؛ اما «کارگزاران وضع ثبات» هستند نه «چریک‌های عبور از بحران». کارهای بزرگ، محتاج اراده‌های تاریخی هستند، از قبیل «دیالمه» که بی‌هراس بود. 🖇 دل‌بستن به مجلس، خطاست. از اقلیت مؤمن انقلابی در مجلس که خط‌شکن هستند، کاری ساخته نیست؛ چون قاعده‌ی رأی اکثریت، فریادشان را خاموش خواهد کرد. باید جبهه‌ی انقلاب در بیرون مجلس با «کنشگری غیررسمی»، گفتمان مسلّط بیافریند و شرایط غالب بسازد. تاکنون نیز با تکیه بر «روایت‌پردازی اجتماعی» پیش رفتیم. @sedgh_mahdijamshidi ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
،،،،،،،،، ۱. حدود دو سال پیش، آقای قالیباف با همراهی اکثریت مجلس، طرح تنظیم‌گری «» را کنار زد و مدعی شد که ابتدا باید شورای‌عالی فضای مجازی، سیاست‌های کلان بنویسد؛ اما همچنان، نه سیاستی نگاشته شده و نه طرحی و فضای مجازی نیز رهاست. ۲. با «» چه خواهند کرد؟! ۳. جبهه‌ی انقلاب به مجلس، اعتماد نکند. ،،،،،،،،، 🖇 تعلیقه: ۱. این وضع، حاصل دو اختلال ساختاری است. نخست این‌که منطق انتخاباتی، مبتنی بر «سهمیه‌سالاری شخصی» است نه «مردم‌سالاری دینی». ازاین‌رو، در قدرت رسمی با انقلابی‌های متوسط و کوته‌قامت مواجهیم. دیگر این‌که «زبان روایت» در جبهه‌ی انقلاب، گشوده و صریح نیست و اغلب نیروهای فکری از «هزینه‌ی نقادی» می‌هراسند. ۲. در عمل مجلس، «انقلابی‌بودن» با «بدعهدی در فرهنگ»، جمع شد. نه فضای مجازی را تدبیر کردند؛ نه در اغتشاش، خوش درخشیدند؛ نه بی‌حجابی را علاج کردند. این مجلس، انقلابی خوانده شده؛ اما انقلابی‌گری، تک‌لایه نیست، بلکه «مراتب» و‌ «درجات» مختلف دارد. باید مجلس را با «آرمان‌ها» مقایسه کرد نه با «اصلاح‌طلب‌ها». ۳. این مجلس با ضرورت‌های تاریخی در «گام دوم»، فاصله‌ها دارد.‌ متوسط‌بودن، کافی نیست، بلکه باید «گره‌گشایی تاریخی» کرد و «جهش انقلابی» پدید آورد. اگر مجلس دهه‌ی شصت، یک «دیالمه» داشت، مجلس گام‌ دوم انقلاب باید چند داشته باشد؟! به «غایات تمدنی» فکر کنیم نه «رقبای انتخاباتی». بس است چرخه‌ی متوسطان. @sedgh_mahdijamshidi ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
،،،،،،، در برنامه‌ی جهان‌آرا، چهار نوع نقد نسبت به لایحه‌ی حجاب مطرح شد: ۱. نقد رویکردی؛ عبور از «امکان اجتماعی» به «امتناع اجتماعی». ۲. نقد معرفتی؛ عبور از «حکم شرعی» به «هنجار اجتماعی». ۳. نقد حدی؛ عبور از «پوشش متوسط» به «پوشش اقلی». ۴. نقد اجرایی؛ عبور از «پلیس‌درصحنه» به «سامانه‌ی دوربینی». @sedgh_mahdijamshidi ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۱. نقد رویکردی؛ عبور از «امکان اجتماعی» به «امتناع اجتماعی». بخش اول. @jahanara_ofogh ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۱. نقد رویکردی؛ عبور از «امکان اجتماعی» به «امتناع اجتماعی». بخش دوم. ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۱. نقد رویکردی؛ عبور از «امکان اجتماعی» به «امتناع اجتماعی». بخش سوم. ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۲. نقد معرفتی؛ عبور از «حکم شرعی» به «هنجار اجتماعی». ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۳. نقد حدی؛ عبور از «پوشش متوسط» به «پوشش اقلی». ۴. نقد اجرایی؛ عبور از «پلیس‌درصحنه» به «سامانه‌ی دوربینی». ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
final.mp3
48.28M
🎧 | برنامه تلویزیونی «جهان‌آرا» موضوع: بررسی لایحه عفاف و صوت کامل گفت‌وگو با: مهدی جمشیدی مهدی حاجی‌ملاعلی ٢٢ خرداد ١۴٠٢ ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
🔻تحلیل اجتماعیِ پیمایش حجاب ✍️ مهدی جمشیدی ۱. «مرد بی‌غیرت»، بدن ناموسش را به «نگاه‌های حریص خیابانی»، می‌فروشد و آسوده‌خاطر است. بی‌رگ و بی‌تفاوت است. از «نمایش بدن زنش»، رنج نمی‌برد. «لذت دیدن زنش»، فقط برای خودش نیست؛ بلکه مردان دیگر نیز مجاز به بهره‌برداری بصری از زنش هستند. مرد بی‌غیرت، «مردانگی اخلاقی» ندارد. ۲. عدد «هفتاد درصد» نشان می‌دهد که «کم‌عفتی زن»، قرین و هم‌نشین «کم‌غیرتی مرد» است. مکمل و‌ متمم یکدیگرند. هم‌افزایی در فساد اجتماعی دارند.‌ مکشفه‌ها، «چراغ سبز شوهران‌»شان را دیده‌اند که در خیابان، بدن‌نمایی می‌کنند. از سایه‌ی حضور «مرد غیرت‌مند» در زندگی‌شان، محروم هستند و به حال خود «رها» شده‌اند. ۳. بنابراین، مشکل ما فقط «بی‌حجابی» نیست. روی دیگر سکه، «بی‌غیرتی» است. بی‌غیرتی مرد، خود را در خیابان نشان نمی‌دهد، بلکه در قالب بی‌حجابی زن، نمایان می‌شود. بی‌حجابی زن، دو ریشه دارد؛ یکی نقص در عفت خودش و دیگری نقص در مرد. بااین‌حال، چون فقط بی‌حجابی مشهود است، «طرح حجاب» می‌نویسیم نه «طرح غیرت». ۴. شبکه‌ی تلویزیونی «من‌وتو» به‌عنوان گرانیگاه « سبک زندگی غربی»، سال‌ها بر تغییر الگوها و ارزش‌های معطوف به «امر جنسی»، متمرکز بود. «زندگی روزمره» را از «سیاست»، مهم‌تر انگاشت و مخاطب را با لذت‌های سبک زندگی غربی، وسوسه کرد. آن‌قدر گفت و نمایش داد و حس ایجاد کرد، تا مخاطب تحریک و‌ تهییج شد. ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
،،،،،،،، مرد هرچه بیشتر در گرداب «شهوات شخصی» فرو رود و «» و «» و «اراده‌ی اخلاقی» را از کف بدهد، احساس «» در وجودش ناتوان‌تر می‌گردد. بدین‌جهت، شهوت‌پرستان از اینکه همسران آنها مورد «استفاده‌های دیگران» قرار بگیرند رنج نمی‌برند و حتی گاه لذت می‌برند. 📖 ستاد مطهری، مسئله‌ی حجاب، ص۵۶-۵۷ ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
28.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞️ روایت جدید خواهر علی کریمی: «علی دنبال ویزای آمریکا بود» اگر « زندگی آزادی» برایت مهم بود خواهر خودت را نجات می‌دادی😏 مصاحبه فوق با رضایت لیلا کریمی ضبط شده و برای انتشار تصویر او، مجوزهای قضایی لازم اخذ شده است. ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پست فطرت . . . ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
🔴 مسئولان! مرعوب شمار محدودی هنجارشکن نشوید و شریعت را اجرا کنید ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
🔴قابل توجه شورای نگهبان 🔰دو صورت بیشتر ندارد: 🔻یا اینکه این نماینده، اطلاع ندارد که براساس مبانی دینی و اصول انقلاب، در موضوع ، فقط نمی توان به کار فرهنگی بسنده کرد. 👈 در اینجا این سوال پیش می آید که چگونه چنین موضوع بدیهی را نمی داند و آن گاه برای بیش از 80 میلیون نفر در حال قانونگذاری در موضوعات مختلف است⁉️ این در حالی است که برای مثال در این زمینه ها با یک جستجوی ساده می توان نظر امام ره، رهبر انقلاب و سایر فقها را جویا شد. مثلاً رهبر انقلاب می فرمایند: « اسلام مرتکبِ منکر را نصیحت و هدایت می کند؛ اما حد هم برای او می گذارد. با صِرف زبان و توصیه نمیشود کاری کرد. قدرت نظام باید جلوِ سیرِ فحشا و فساد را بگیرد » https://khl.ink/f/3076 یا در جایی دیگر می فرمایند: « مردم باید متدین بشوند؛ در این شکی نیست. البته از طریق درست و به شکل درست. این‌هم که حالا کسی بگوید «در اسلام در این زمینه زور وجود ندارد» حرف درستی نیست؛ [پس] این حدودشرعیه چیست؟ این «فَاجْلِدُوا... مِائَةَ جَلدَة» یا «فَاجلِدوهُم ثَمانینَ جَلدَة» پس چیست؟ اینها همان زور است ». https://khl.ink/f/37721 🔻صورت دوم این است که این نماینده از واقع مسأله مطلع است و عامداً آب در آسیاب دشمن و می ریزد. در اینصورت هم واویلاست. ◀️ در هر دو صورت، این افراد، صلاحیت حضور در جای مهمی مانند مجلس شورای اسلامی را ندارند. ⚠️در واقع، فتنه اخیر، آزمون خوبی برای مشخص شدن افراد مسأله دار است و شورای نگهبان نباید در این افراد برای نمایندگی مجلس، ذره ای تردید کند. ╭──๛- - - - - ┅ │📱 @Mabaheeth
🔴 ما باید شهید شویم تا شناخته شویم؟! زهرا عجمیان اواخرِ حرف‌هایش گفت: «اما ما باید شهید شویم تا شناخته شویم!» پایان‌بندی گله‌هایش بود. تیر خلاصی که مایه‌ای جدی از حقیقت داشت. تو گویی نسبت میان دنیا و آخرت، شهادت و مرگ، حیات و زندگی با تمام مظاهرش از جمله ثروت و فقر، فراموشی و یاد، آگاهی و ناآگاهی، حرکت و سکون در همین یک جمله تجلی کرده باشد تا بیش و پیش از آنکه وجودِ شهید و موقعیتش را به زبان خواهرش آشکار کند، راویِ خودِ زهرا باشد. زهرا بی‌آنکه بخواهد خودش را در قالب پرسشی اساسی روایت کرده بود: «چرا باید به عده‌ای که میانه‌ای هم با انقلاب ندارند، آن‌قدر امکانات مالی و بها بدهند که بزرگ شوند، مشهور بشوند و بعد توان اثرگذاری بر جامعه و مردم را پیدا کنند؛ اما ما باید شهید شویم تا شناخته شویم؟!» نشریه سوره ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────