eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبرگزاری فارس
یک منبع در وزارت اطلاعات ادعای نیویورک تایمز را تکذیب کرد 🔹 یک منبع آگاه در وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با فارس ادعای اخیر «نیویورک تایمز» درباره رد و بدل کردن پیام با واسطه کشور ثالث با سازمان سیا از طرف ایران برای پایان‌دادن به جنگ را تکذیب کرد. 🔹روزنامه نیویورک تایمز مدعی شده بود که ماموران اطلاعات ایران از طریق دستگاه اطلاعاتی یک کشور ثالث به سازمان سیا اطلاع داده‌اند که برای مذاکره جهت پایان‌دادن به جنگ آمادگی دارند. 🔹این مقام آگاه در وزارت اطلاعات با اشاره به این ادعا عنوان کرد: طرح چنین شایعاتی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی صرفاً به دلیل شدت ضربات وارد شده از طرف ایران به پایگاه‌ها، منابع و منافع این کشورها در منطقه به ویژه در سرزمین‌های اشغالی است. 🔸پیش از این علی لاریجانی نیز خبر شبکه الجزیره درباره مذاکره با آمریکا را قویا تکذیب کرده بود. ✔️ آخرین اخبار جنگ را اینجا بخوانید👇 @Farsna - link
هدایت شده از محسن عباسی ولدی
✍️ | جانشین رهبری خیلی با خودم کلنجار رفتم که ننویسم اما راستش احساس وظیفه کردم که فریاد بزنم: چه بر سر بعضی از بچه‌های انقلابی آمده و چه تصویری از مجلس خبرگان در ذهنشان شکل گرفته و چه کسی این تصویر را در ذهنشان ساخته که به صورت جدی خیال می‌کنند ممکن است خبرگان، کسی را به رهبری انتخاب کند که صلاحیتش برای ورود به مجلس خبرگان هم تأیید نشد! و همۀ حرف‌های من دربارۀ تمکین به رأی مجلس خبرگان را با این سؤال زیر سؤال می‌برند: حتی اگر فلانی هم انتخاب شد، باید تمکین کنیم؟ کدام مجلس خبرگان؟ مجلس خبرگانی که حدود سی و هفت سال ما را پای سفرۀ حکمت و درایت رهبری نشاند که حتی بعد از شهادتش میدان جنگ ما با بزرگ‌ترین قدرت نظامی دنیا، با تدابیر او مدیریت می‌شود. کسانی که توانسته‌اند مجلس خبرگان را این گونه در ذهن شما خراب کنند،‌ دربارۀ بقیۀ ارکان نظام چه بلایی بر سر نظام محاسباتی ذهن‌تان آورده‌اند؟ کمی فکر کنید! سخنان دیروز بنده دربارۀ انتخاب جانشین رهبری👇 eitaa.com/abbasivaladi/21942 eitaa.com/abbasivaladi/21942 🔸 این رو در ویراستی مشاهده کنید. @abbasivaladi
بالای ۵۰۰ کشته فقط تا الان.... 👌توئیت تهاجمی و تحقیرکننده‌ی دکتر علی لاریجانی علیه ترامپ قاتل بیش از ۵۰۰ کشته.... عدد فوق العاده بالاست و فکر می‌کنم در تاریخِ نبردهای آمریکا در این بازه‌ی زمانی کوتاه، چنین تلفاتی بی‌سابقه باشد. هنوز مونده تا خون آقای شهید ما گریبان نحس شما را طوری بگیره که تبدیل به عبرت تاریخ بشید... هنوز مونده بفهمین خون حسین بن علی علیه‌السلام چه بلایی سر کاخ یزید و امویان آورد... خون سید علی، دمار شما را درخواهد آورد. و این ماجرا ادامه دارد...
✅️ راوی قدرت ایران باشیم. ❗️من نمی‌بینم که ایران به چین و روسيه التماس کند؛حتی از یمن و حزب‌الله هم نخواسته که برای کمک به آنها در این نبرد مداخله کنند. ❗️ این برخلاف آمریکا و اسرائیل است که از کشورهای عربی، بریتانیا، فرانسه و آلمان التماس می‌کنند که مداخله کنند و به آنها کمک کنند. پ.ن:۱ نشست اضطراری در کاخ سفید جهت چاره‌اندیشی برای کمبود سلاح خبرگزاری رویترز گزارش داد: 🔹مسئولان دفاعی روز جمعه در کاخ سفید تشکیل جلسه می‌دهند تا درباره افزایش تولید سلاح پس از حمله به ایران گفتگو کنند. پ.ن:۲ ۵ تا کشور عربی برزخ جلو چشم‌شونه... هی میگن الانه سقوط کنیم کلینتون، بوش، اوباما، بایدن و ترامپ دنیایی پول از اینا گرفتن که آسمونشون رو بیمه کنند، الان خود آمریکا زمین گیر شده
9.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 امارات فقط برای چهار روز دیگر مواد غذایی دارد و تمام فروشگاه‌ها در این کشور خالی است
🔺تصویر منتشر شده از بقایای یک موشک پدافندی نسل دوم پاتریوت در قطر؛ معنایش این است که آمریکا علی‌رغم انتقال خروارها تجهیزات و مهمات، در کمتر از ۵ روز انبار موشک‌های پیشرفته‌اش تخلیه، و به ناچار، به استفاده از موشک هایی روی آورده که یک نسل قدیمی‌ترند. 🔹دشمن در عین حال اما، سعی می‌کند با استفاده از ابزار رسانه و پخش شایعات وانمود کند که دست برتر را دارد، حال آنکه در واقعیت این‌گونه نیست. 🔹در ۵ روز اول جنگ هر دو طرف ضربات سختی به سیستم‌های راداری و پدافندی حریف خود زده و در آسمان‌های همدیگر مانور می‌دهند. اما واقعیت این‌ست که با فرسایشی شدن جنگ، این ایران نیست که با کمبود و دشواری در تهیه جنگ افرار مواجه می‌شود. 🔹ابزار تهاجمی ایران موشک و پهپاد است که تا مدت‌ها می‌تواند بصورت گسترده از آنها استفاده کند و هر روز نیز، از موشک جدیدتری رونمایی کند. اما آیا آنها می‌توانند در فلسطین اشغالی که به اندازه‌ی کوچک‌ترین استان ایران است، بدون داشتن پدافند تا مدت‌ها دوام بیاورند؟ اگر چه با داشتن پدافند نیز موشک‌های ایران باز قابلیت عبور دارند ...
هدایت شده از ※ صافات ※
دشمن فراخوان زده یک نفر دلسوز، اون بخش فراخوان رو برجسته کرده و پاسخ داده به نیت روشنگری. بعد این خانم به اصطلاح تمدن‌ساز! بدون وجود هیچ نشانه‌ای از کودتا و آتش‌بس و مذاکره، طوری از این مطلب استفاده کرده که گویا عده‌ای در کشور هستند که منتظر خسته شدن مردم و خلوتی خیابان‌ها هستند تا کودتا کنند! جریان چیه؟ قراره جلوی مزدوران دشمن بایستید؟ یا قراره از افرادی که برخلاف میل شما و با رای اکثریت مردم و در یک انتخابات کاملا قانونی و مردمی، عهده دار مسئولیت دولت شدند عقده‌گشایی کنید و همه را بر اساس پیش‌بینی شخصی به خیانت و کودتا متهم کنید و از این ایجاد شکاف عامدانه بهانه به دست دشمن بدهید که با ذره‌بین نشسته منتظر گاف‌های احتمالی ما در اتحاد است؟! 📌 که در متن‌ این خانم برجسته شده، صاحب امر مؤکدی هستند به نام و که از قضا از جهت لزوم تبعیت از هنوز هم لازم‌الاجراست، هر چند در زمان حیات این هم این افراد مجری اوامر ایشان نبودند...! ↩ ... ➥ @saafat
❌☝️اقای حسین دارابی والله همین نگاه جناحی باعث شد، اتحاد مقدس آسیب ببیند و دشمن در همه چیز ما طمع کند والله امروز ورود کردن به این مباحث سم خالص است 😒 از یک طرف شماها اینطوری میگید از طرفی در توییتر ، برخی اصلاح طلبان افراطی میگن دیدید که الان نه به جلیلی حمله میشه نه جلیلی تحریم میشه و احتمالا با اسرائیله. اونها یه جور افراط می کنند شما یه جور امروز باید از سید محمد خاتمی تا سید احمد خاتمی از روحانی و ظریف تا احمدی نژاد از پزشکیان تا جلیلی ⚠️🚨 همه و همه متحد باشیم. 😏❌بفهمید وسط جنگیم و حمله به نیروهای خودی و ایجاد هر نوع تفرقه ، بازی در زمین دشمن است. ✅پیام تسلیت روحانی مشخص است، پیام احمدی نژاد هم مشخص است، این افراد با تمام مشکلاتی که دارند نهایتا با دشمن نیستند و با ما هستند. ❌ وسط جنگ دقّ دلی جناحی خالی نکنید. این کارها از هر گروهی باشد سم مهلک است. .      ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿 ╰┅───────┅╯
هدایت شده از بر پا
در حاشیه کنش مراجع قم و نجف ☘سخنی کوتاه از یک سرباز 40 ساله در میدان به علما.....خصوصاً مراجع عظام تقلید. ☘سربازتان از یک برج دیده‌بانی، دید که اگر این نظام آسیب ببیند، دین و .... آنچه در حوزه‌ها .... از بین می‌رود. این دوره‌ با همه دوره‌ها متفاوت است. این بار اگر مسلّط شدند، از اسلام چیزی باقی نمی‌ماند. ☘راه صحیح، حمایت بدون هرگونه ملاحظه از انقلاب، جمهوری اسلامی و ولی‌فقیه است....همه‌ی شما امام را دوست داشتید و معتقد به راه او بودید. راه امام مبارزه با آمریکا و حمایت از جمهوری اسلامی....است. ☘من ...می‌دیدم برخی ...سعی داشتند و دارند که مراجع و علما مؤثر در جامعه را با سخنان خود و حالت حق به جانبی به سکوت و ملاحظه بکشانند. حق واضح است.... ☘من حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای را خیلی مظلوم و تنها می‌بینم. ☘او نیازمند همراهی و کمک شماست و شما حضرات معظّم با بیانتان و دیدارهایتان و حمایت‌هایتان با ایشان می‌بایست جامعه را جهت دهید. ☘اگر این انقلاب آسیب دید، حتی زمان شاه ملعون هم نخواهد بود ☘دوست داشتم در شرفیابی‌های حضوری به محضرتان عرض کنم که توفیق حاصل نشد. بخش انتهایی وصیتنامه شهید قاسم سلیمانی ❤️پ.ن. والله قسم این ایام میگذرد و من و شما هم میمیریم اما این حوزه های علمیه هم متحول خواهد شد. قسم به خون آن مرجع و مجتهد حقیقی و شهیدمان که پیشرو و سرآمد مرجعیت تمدن ساز شیعی بود. بیش از این به احترام مقام علما و ضرورت وحدت مقدس سکوت میکنم و همه درد دلها را به خدا واگذار میکنم. @ali_mahdiyan
می‌پرسند جنگ کی تمام می‌شود؟! رساندن آمریکا به "اوج هزینه" باعث اتمام جنگ و مهم‌تر، تضمین عدم تکرار جنگ‌افروزی است، وگرنه هر چند وقت یکبار، دست به تعرض می‌زند! 🔹️انواع هزینه: 1️⃣اعتبار ی آبرویی: دادگاه افکار عمومی مردم جهان 2️⃣اقتصادی: افزایش قیمت انرژی، افت سهام و چشیدن بحران مالی 3️⃣سیاسی: شکست در انتخابات میان دوره‌ای ۲۰۲۶ 4️⃣تجهیزاتی: ادوات نظامی، پایگاه‌ها و سفارتخانه‌ها 5️⃣انسانی: تلفات نظامیان اعزامی 6️⃣ترک غرب آسیا برای همیشه
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا