eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
‌🔴 فرمانده نیروی دریایی سپاه: 🔹ترامپ می‌گوید در صورت لزوم کشتی‌ها را همراهی می‌کنیم. الان وقتشه آقای ترامپ پس بیا با این کشتی ها همراهی کن. 🔹برنامه‌های بسیار خوبی برای درگیری مستقیم داریم و ممکن است اتفاقات بزرگ‌تری برای آمریکایی‌ها رخ دهد.
🔴 سپاه پاسداران: چشم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه کور شده است 🔸موشک‌های هایپرسونیک و پهپادهای مهاجم هوافضای سپاه پاسداران در مرحله هفدهم عملیات وعده صادق ۴ با رمز مقدس یا «رسول‌ الله صلی الله علیه و آله» با عبور از سامانه تاد آمریکا اهداف راهبردی را در ساختمان وزارت جنگ رژیم‌صهیونیستی و فرودگاه بن گوریون، مورد هدف قرار دادند. 🔸با انهدام موفق بیش از ۷ رادار فوق پیشرفته، چشم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه کور شده است.
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ‌نتانیاهو به زبان عبری درباره‌ی ایرانیان چه می‌گوید؟ ‌گزارش شبکه‌ی الجزیره: ‌نتانیاهو در انگلیسی: بدنبال آزاد کردن ایرانیان هستیم. ‌نتانیاهو در عبری: امروز ایرانیان قوم عمالیق هستند. ‌بر اساس فصل ۲۵ کتاب تثنیه، قوم اسرائيل باید تمامی عمالیق حتی زنان و کودکان آنان را بکشند.‌ پ.ن: این ویدئو رو برسونید به دست اونایی که هنوز فکر می‌کنن نتانیاهو و ترامپ دنبال آزادی ایران هستن و با مردم عادی کاری ندارن و اشتباهی مدرسه‌ی دخترانه رو زدن و بیش از ۱۷۰ کودک رو شهید کردن!!
هدایت شده از لَجمن
بسم الله الرحمن الرحیم 🔴 عرض سلام و تسلیت خدمت ملت مجاهد و همیشه پیروز ایران. با توجه به حملات ائتلاف آمریکایی/ صهیونیستی و شهادت رهبر امت امام خامنه ای (ره) و ابراز حمایت و شادی وقیحانه عده ای از سربازان صهیونیست ایرانی نما و داخلی در کانال ها و صفحات پلتفرم های داخلی مثل ایتا و روبیکا، بر خود وظیفه دانستیم تا فضایی متحد و مردمی برای ریپورت و مسدود سازی این کانال ها ایجاد نماییم. 🚩 إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنتَقِمونْ 🔻ارتباط با ما: 💠 @lajman_adm 🔻آدرس کانال: 🌐 @lajman_1404
هدایت شده از احمد صابری تولایی
تطبیق‌های جاهلانه ◀️گره زدن آینده به تحلیل‌ها و تطبیق‌های آخر الزمانی یکی از مهمترین ویروسهای واقع نگری است که متاسفانه توسط برخی مدام در حال تولید روایته همین تطبیقها امروز ما رو درگیر شبهات بی جواب کرده ⁉️مگه قرار نبود آقا پرچم رو بدن دست امام زمان علیه السلام ؟ پس چی شد؟ ⁉️مگه احمدی نژاد شعیب بن صالح نبود ؟ پس چرا ضد انقلاب شد ؟! ⁉️مگه قرار نبود تا سال ۲۰۲۰ آقا ظهور کنه ؟ پس چرا ظهور اتفاق نیفتاد؟! ⁉️مگه بیش از سی سال پیش فلان عالم نگفت خودم سفیانی (عثمان ابن عنبه) رو توی لشکر حافظ اسد دیدم و ظهور توی همین چند سال اتفاق میافته؟! پس چی شد؟! ◀️و دهها سوال و شبهه ای که ذهن مردم رو پر کرده و ما باید پاسخ بدیم ... ⛔️امثال و با این مزخرفات ، به مقوله مهدویت جفا میکنند ⬅️ویراستی 👇 https://virasty.com/ahmad_saberi/1772675707479191610 @ahmad_saberi110
‼️‼️کاروان خودرویی‌ها لطفا به شدت به این نکات دقت بفرمایید: ✅اگر مقدوره و قابل کنترله، در یک خط حرکت کنین تا خیابان بسته نشه. نهایتا نهایتا اگر کنترل نشد، لاین سرعت رو باز بگذارین. بگذارین بقیه ماشین‌ها رد بشن. ❌❌به هیچ عنوان خطاب به افراد نظاره کننده، با هر تیپ و قیافه‌ای که هستن، مغازه‌دارها، دیگر ماشین‌ها...شعار «مرگ بر وطن فروش خائن» یا هر شعار تحریک کننده‌ی دیگر ندین. قرار نیست این‌ها رو از دایره انقلاب به بیرون پرت کنیم. ✅در صورت دیدن «واکنش‌های نامناسب»، شعارهای متحدکننده مثل «ایرانیان! اتحاد اتحاد» سر بدین، یا در نهایت واکنشی نشون ندین. ✅هدف را گم نکنین، ما برای تلافی و حرص درآوردن مخالفین نیومدیم، ما برای «اتحاد قلوب» و دعوت مردم به صبر و مقاومت میایم. به دوقطبی‌ها دامن نزنین. ❌❌لطفا از ساعت ۱۰:۳۰شب به بعد، به هیچ عنوان در مناطق مسکونی شعارهای بلند ندین و سروصدا نکنین. مردم خودشون اضطراب صدای پدافندها و انفجارها رو دارند، این صدای بلند شعارها، در ساعات استراحت، بدتر دافعه ایجاد می‌کنه تا دلگرمی! ⚠️حضور و تجمع‌ها، تا ساعات پایانی شب باید ادامه‌ داشته باشه اما با رعایت حال همسایه‌ها . ✅ اگر ترافیک قفل شد، منتظر نیروهای راهنمایی رانندگی نباشین، خودجوش بعضی آقایون پیاده بشن و قفل ترافیک رو باز کنن. ‼️ این پیام رو منتشر کنین تا به دست همه برسه. حیفه این حرکت بسیار بسیار زیبا و مفید، بخواد آسیبی بزنه.‼️ ان‌شاءالله می‌ریم برای نابودی اسرائیل!
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔻 بعضی از مخاطبین هم از آتش بس سوال میکنن!!! متاسفانه و متاسفانه مقوله آتش بس فقط در پر رنگ و برجسته هست و الا در سپهر سیاسی کشور در شرایط فعلی هیچ جایی نداره... این جو هم ناشی از رویه غلط برخی کانال دارهای ناآگاه هست. رها کنید مقوله آتش بس رو، نمی‌بینید همه سربازان سیدعلی در حال جنگ با دشمن هستند؟!!! 🔻 ضمنا مقوله آتش بس، یکی از قواعد و الزامات هر جنگی هست. تا ابد که نمیشه جنگید، بالاخره هر جنگی یک روزی پایان پیدا میکنه و اساسا آتش بس فی نفسه بد نیست. مهم اینه در جنگ چه کسی درخواست آتش بس میده و با چه شرایطی آتش بس میشه... 🔻 جنگ تحمیلی صدام هم پس از ۸ سال منجر به آتش بس شد. این جنگ هم یک روزی به آتش بس ختم میشه. آتش بس رو یک مقوله منفی و ذلت آور نبینید. آنچه مهمه چطور آتش بس کردن هست. 👈 با این حال، فعلا هیچ حرف و بحثی پیرامون آتش بس نیست و همه سربازان سیدعلی با خشمِ مقدس شان در حال جنگ با دشمن هستن
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
#نکته 🔻 بعضی از مخاطبین هم از آتش بس سوال میکنن!!! متاسفانه و متاسفانه مقوله آتش بس فقط در #ایتا پ
🔰 جنگ رو درست ببینیم و درست تحلیل کنیم و درست تبیین کنیم 🔻 الان در حاکمیت تقسیم کار شده که هر مسئولی کاری رو انجام بده و نقشی رو بعهده بگیره؛ 🔹 دکتر عراقچی باید چهره‌ی صلح‌طلب و ضدجنگ از نظام رو به نمایش بذاره و اجازه نده دشمن با تهمت جنگ‌طلبی به ما، یک کمپین بین‌المللی، علیه ما ایجاد کنه، لذا صحبت‌هاش رنگ و بوی دیپلماتیک داره 🔹 دکتر لاریجانی داره تلاش می‌کنه عملیات روانیِ ترامپ رو خنثی کنه و در نقش یک پاسخ‌گو به گزافه گویی‌های ترامپ و نتانیاهو، اقدام می‌کنه 🔹 سپاه و ارتش هم دارن منافع آمریکا در منطقه و همین‌طور خاک رژیم جعلیِ اسرائیل رو شخم می‌زنن و قدرت ایران رو به نمایش می‌ذارن 🔹 دولت هم به اداره امور و خدمات‌دهی به مردم مشغوله 🔹 بسیج و روحانیون هم مردم رو به میدان آوردن و در حال مدیریت و حفظ امنیت شهری هستن 🔹 و .... 👈 اینکه بخوایم بر اساس یک قطعه از پازل حاکمیت، نتیجه‌ی کلی و مبهمی بگیریم، یک خطای راهبردی‌ست. همه‌ی قطعات رو باید در کنار هم ببینیم تا بتونیم به یک تحلیل درست برسیم. سپاه باید موشک بزنه، عراقچی هم باید بگه ما دنبال جنگ نبوده و نیستیم. اینا باهم منافاتی نداره و در تضاد نیست، بلکه مکمل هم هستن...
هدایت شده از بر پا
یک رمانی رفیق عزیزم آقای یامین پور نوشته بود به نام "ارتداد"، به من داد بخوانم و درباره اش فکر کنم، مثل اکثر یادداشتها و نوشته های او پر معنا و جذاب بود، قصه با این موضوع فرضی شکل میگرفت که امام را همان اول انقلاب اگر شهید میکردند چه میشد؟ آن موقع به نظرم رسید که این رمان پر نکته و جذاب اما به لحاظ راهبردی و مبنایی یک اشکال دارد و آن اینکه مردم ایران را خوب تصویر نکرده. چون در آن قصه بعد از شهادت فرضی امام جمعی از نخبگان میمانند و رهبر بعدی که دیگر ایران را رها میکنند و به حمله های چریکی به اسراییل روی میآورند. حالا بیایید با دقت این رمان جذاب و حکیمانه واقعی و نه خیالی که این روزها سطر به سطرش خواندنی است بخوانیم، قصه ایران ایرانی که رهبرش شهید شده. رهبر حکیم و مقتدرش هر شب همه کف خیابانند، پرچم به دست، با دل داغدار با مشت گره کرده،زیر موشکباران ابر قدرتهای سنگدل و جنایتکار، تا که موشها از فاضلابهای اسراییلی شان بیرون نیایند. همان تخم و ترکه ساواکیها را میگویم. هنرمند، ورزشکار، بی حجاب، با حجاب، طلبه، دانشجو... همه میآیند، هر شب بیشتر از شب قبل. اینها رهبرشان کجا است؟ میگویند شهید شده. خوب یعنی بی رهبر میجنگند؟ آنها خیلی ساده و آرام میگویند نظامی داریم مقدس، خبرگانی داریم که خودمان انتخابشان کردیم، یکی دیگر را انتخاب میکنند. این ساختار مستحکم میراث خمینی است و خامنه ای شان. این ساختار مقدس ساخته خودشان است. اینها چه آدمهایی هستند، امامشان را با آن عظمتش بدرقه کردند ولی در مبارزه شان با قلدرهای عالم چهل سال است آب از آب تکان نخورده تا امروز. نظامی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، تجزیه طلبها، شورشها، شناختی ، همه جور جنگ را دیده اند. همه جور فشاری برایشان خاطره است. دیروز وزیر جنگ اسراییل و امروز ترامپ گفتند رهبر بعدی شان را هم ترور میکنیم. خوب؟ ترور میکنید چه میشود؟ الان در حزب الله، نصرالله مقتدر را شهید کردید، قبلش سید عباس موسوی را شهید کردید، بعدش سیدهاشم صفی الدین را شهید کردید، امروز مگر جلوی موشکهای خوشه ای حزب الله را گرفته اید؟ جلوی رای لبنان به مقاومت را مگر گرفته اید؟ ده تا مرکاوا در دو روز زدند، جلویشان را گرفته اید؟ خلع سلاحشان کرده اید؟ از آن بزرگتر و پر ابهت تر ایران است. رهبر مقتدرش را شهید کردید، بدون رهبرش، مردمش کف خیابان هر شب عزاداری میکنند عزاداری حماسی. تنگه هرمز را بسته اند، به لحاظ اقتصادی بال بال میزنید و با اسلحه سازها جلسه دارید، ترس از رخسارتان میبارد، سنای شما را دچار شکاف کردند از وسط نیمی میترسند از ایران نیم دیگر میگویند چاره ای نیست نجنگیم بیچاره ایم، اروپا کپ کرده، علنا انگلیس دقت کنید انگلیس پشت آمریکا را خالی کرده علنا آلمان میگوید پایه نیستم علنا اسپانیا هواپیماهای ترامپ را اخراج کرده، کل مهندسی پایگاههایتان در منطقه را منهدم کرده ایم، رهبر بعدی هر که هست شهید شود یا بماند، بعدیش شهید شود یا بماند، در فراری دادن آمریکایی ها از منطقه فرقی میکند؟ در محو اسراییل کندی رخ میدهد؟ در اقتدار ایران در غرب آسیا اثری دارد؟ نفهمیدید چه شده؟ یک رقاصه ای در ایران زندگی میکرد به نام گوگوش الان عجوزه شده، پنج شش تا شوهر رسمی داشت، غیر رسمیهایش را نمیدانم، یکی از شوهرهایش یک کارگردان ایرانی بود که دست بر قضا خیلی هم با نظام میانه ای نداشت و ندارد. سازنده قیصر. گوگوش، یک جمله از آن شوهر نقل میکند که به نظرم جمله درست و مهمی است. میگوید مسعود کیمیایی شوهرم یک بار به من گفت "هر ایرانی یک خمینی در درون دارد." این را با عصبانیت نقل میکرد ولی این جمله را درست میگفت . میدانی؟ مثل یک رواق آینه ای امام رضا، وقتی علی خامنه ای یا روح الله خمینی واردش شود و در میانه اش بایستد، همه اش، تک تک آینه هایش او را نشان میدهد. ایران اینگونه است الان. یک خامنه ای تکثیر شده. یک خمینی تکثیر شده. رهبرش را شهید کنید، بیشتر تکثیر میشود. حالا یک خامنه ای حکیم و مقتدر داریم به اندازه کل ایران. این را ترامپ بعید است بفهمد، او کلا چی میفهمد؟ نفهمد، فهم او که واقعیت را عوض نمیکند. بالاخره نه او که کل جهان خواهد فهمید، صبر کنید. @ali_mahdiyan
هدایت شده از وحید یامین پور
رفقای عزیزی که شبها کاروان خودرویی و موتوری در خیابان راه می‌اندازید و پرچم مقدس را به اهتزاز در می‌آورید. خدا قوت. پیشنهاد می‌کنم اگر در کوچه‌ها و مناطق مسکونی مانور می‌کنید از حجم مارش‌های تند عملیاتی و مداحی‌های حماسی کم کنید و از طریق بلندگوها با آن دسته از مردم که هنوز دچار اشتباه و سوءتفاهم‌اند حرف بزنید. نکند احساس کنند ما می‌خواهیم برای آنها رجز بخوانیم و بترسانیم‌شان. رجز ما برای دشمن است و بس. برای شان ترانه‌ی علاج چاووشی پخش کنید، ترانه‌ی وطن سالار عقیلی و... برای‌شان شعر و دکلمه بخوانید در بیگانه‌ستیزی. کمک کنید برای لحظه‌ای سرشان را از اتاق مسموم اینترنشنال بیرون بیاورند و از پنجره هوای وطن را تنفس کنند. بگویید از بمباران کلانتری‌ها و پایگاه‌های بسیج و شهادت نیروهای حافظ امنیت خوشحال نباشید. این آغاز تجاوز اشرار و اراذل به مال و ناموس آنهاست. دعوت شان کنید از خانه بیرون بیایند و با پرچم و عکس رهبر شهیدمان عکس یادگاری بگیرند و برای وطن هم‌سرایی کنند. ➕️ @Yaminpour
🔺بعضی ها از نگرانی شان بابت آتش بس میگویند. من فکر نمیکنم در میان سران کشور کسی وجود داشته باشد حتی راجع به آتش بس فکر کند. الحمدلله دیپلماسی و میدان بیش از هر زمان دیگری با هم هماهنگ و همدل هستند و نیروهای مسلح مقتدرانه تا پشیمانی و تسلیم دشمن پای کار ایستاده اند. 🔹ایران خوب میداند پایان دادن به جنگ در این مقطع زمینه را برای گستاخی های بیشتر دشمن در آینده فراهم میکند. در حال حاضر نیز، این دشمن است که حمله کرده و ما در حال دفاع از کشورمان هستیم. حتی سنای آمریکا نیز به پایان جنگ رای نداد و این به آن معنا است که نبرد همچنان ادامه دارد. @Ansari_rahim