eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بر پا
یک رمانی رفیق عزیزم آقای یامین پور نوشته بود به نام "ارتداد"، به من داد بخوانم و درباره اش فکر کنم، مثل اکثر یادداشتها و نوشته های او پر معنا و جذاب بود، قصه با این موضوع فرضی شکل میگرفت که امام را همان اول انقلاب اگر شهید میکردند چه میشد؟ آن موقع به نظرم رسید که این رمان پر نکته و جذاب اما به لحاظ راهبردی و مبنایی یک اشکال دارد و آن اینکه مردم ایران را خوب تصویر نکرده. چون در آن قصه بعد از شهادت فرضی امام جمعی از نخبگان میمانند و رهبر بعدی که دیگر ایران را رها میکنند و به حمله های چریکی به اسراییل روی میآورند. حالا بیایید با دقت این رمان جذاب و حکیمانه واقعی و نه خیالی که این روزها سطر به سطرش خواندنی است بخوانیم، قصه ایران ایرانی که رهبرش شهید شده. رهبر حکیم و مقتدرش هر شب همه کف خیابانند، پرچم به دست، با دل داغدار با مشت گره کرده،زیر موشکباران ابر قدرتهای سنگدل و جنایتکار، تا که موشها از فاضلابهای اسراییلی شان بیرون نیایند. همان تخم و ترکه ساواکیها را میگویم. هنرمند، ورزشکار، بی حجاب، با حجاب، طلبه، دانشجو... همه میآیند، هر شب بیشتر از شب قبل. اینها رهبرشان کجا است؟ میگویند شهید شده. خوب یعنی بی رهبر میجنگند؟ آنها خیلی ساده و آرام میگویند نظامی داریم مقدس، خبرگانی داریم که خودمان انتخابشان کردیم، یکی دیگر را انتخاب میکنند. این ساختار مستحکم میراث خمینی است و خامنه ای شان. این ساختار مقدس ساخته خودشان است. اینها چه آدمهایی هستند، امامشان را با آن عظمتش بدرقه کردند ولی در مبارزه شان با قلدرهای عالم چهل سال است آب از آب تکان نخورده تا امروز. نظامی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، تجزیه طلبها، شورشها، شناختی ، همه جور جنگ را دیده اند. همه جور فشاری برایشان خاطره است. دیروز وزیر جنگ اسراییل و امروز ترامپ گفتند رهبر بعدی شان را هم ترور میکنیم. خوب؟ ترور میکنید چه میشود؟ الان در حزب الله، نصرالله مقتدر را شهید کردید، قبلش سید عباس موسوی را شهید کردید، بعدش سیدهاشم صفی الدین را شهید کردید، امروز مگر جلوی موشکهای خوشه ای حزب الله را گرفته اید؟ جلوی رای لبنان به مقاومت را مگر گرفته اید؟ ده تا مرکاوا در دو روز زدند، جلویشان را گرفته اید؟ خلع سلاحشان کرده اید؟ از آن بزرگتر و پر ابهت تر ایران است. رهبر مقتدرش را شهید کردید، بدون رهبرش، مردمش کف خیابان هر شب عزاداری میکنند عزاداری حماسی. تنگه هرمز را بسته اند، به لحاظ اقتصادی بال بال میزنید و با اسلحه سازها جلسه دارید، ترس از رخسارتان میبارد، سنای شما را دچار شکاف کردند از وسط نیمی میترسند از ایران نیم دیگر میگویند چاره ای نیست نجنگیم بیچاره ایم، اروپا کپ کرده، علنا انگلیس دقت کنید انگلیس پشت آمریکا را خالی کرده علنا آلمان میگوید پایه نیستم علنا اسپانیا هواپیماهای ترامپ را اخراج کرده، کل مهندسی پایگاههایتان در منطقه را منهدم کرده ایم، رهبر بعدی هر که هست شهید شود یا بماند، بعدیش شهید شود یا بماند، در فراری دادن آمریکایی ها از منطقه فرقی میکند؟ در محو اسراییل کندی رخ میدهد؟ در اقتدار ایران در غرب آسیا اثری دارد؟ نفهمیدید چه شده؟ یک رقاصه ای در ایران زندگی میکرد به نام گوگوش الان عجوزه شده، پنج شش تا شوهر رسمی داشت، غیر رسمیهایش را نمیدانم، یکی از شوهرهایش یک کارگردان ایرانی بود که دست بر قضا خیلی هم با نظام میانه ای نداشت و ندارد. سازنده قیصر. گوگوش، یک جمله از آن شوهر نقل میکند که به نظرم جمله درست و مهمی است. میگوید مسعود کیمیایی شوهرم یک بار به من گفت "هر ایرانی یک خمینی در درون دارد." این را با عصبانیت نقل میکرد ولی این جمله را درست میگفت . میدانی؟ مثل یک رواق آینه ای امام رضا، وقتی علی خامنه ای یا روح الله خمینی واردش شود و در میانه اش بایستد، همه اش، تک تک آینه هایش او را نشان میدهد. ایران اینگونه است الان. یک خامنه ای تکثیر شده. یک خمینی تکثیر شده. رهبرش را شهید کنید، بیشتر تکثیر میشود. حالا یک خامنه ای حکیم و مقتدر داریم به اندازه کل ایران. این را ترامپ بعید است بفهمد، او کلا چی میفهمد؟ نفهمد، فهم او که واقعیت را عوض نمیکند. بالاخره نه او که کل جهان خواهد فهمید، صبر کنید. @ali_mahdiyan
هدایت شده از وحید یامین پور
رفقای عزیزی که شبها کاروان خودرویی و موتوری در خیابان راه می‌اندازید و پرچم مقدس را به اهتزاز در می‌آورید. خدا قوت. پیشنهاد می‌کنم اگر در کوچه‌ها و مناطق مسکونی مانور می‌کنید از حجم مارش‌های تند عملیاتی و مداحی‌های حماسی کم کنید و از طریق بلندگوها با آن دسته از مردم که هنوز دچار اشتباه و سوءتفاهم‌اند حرف بزنید. نکند احساس کنند ما می‌خواهیم برای آنها رجز بخوانیم و بترسانیم‌شان. رجز ما برای دشمن است و بس. برای شان ترانه‌ی علاج چاووشی پخش کنید، ترانه‌ی وطن سالار عقیلی و... برای‌شان شعر و دکلمه بخوانید در بیگانه‌ستیزی. کمک کنید برای لحظه‌ای سرشان را از اتاق مسموم اینترنشنال بیرون بیاورند و از پنجره هوای وطن را تنفس کنند. بگویید از بمباران کلانتری‌ها و پایگاه‌های بسیج و شهادت نیروهای حافظ امنیت خوشحال نباشید. این آغاز تجاوز اشرار و اراذل به مال و ناموس آنهاست. دعوت شان کنید از خانه بیرون بیایند و با پرچم و عکس رهبر شهیدمان عکس یادگاری بگیرند و برای وطن هم‌سرایی کنند. ➕️ @Yaminpour
🔺بعضی ها از نگرانی شان بابت آتش بس میگویند. من فکر نمیکنم در میان سران کشور کسی وجود داشته باشد حتی راجع به آتش بس فکر کند. الحمدلله دیپلماسی و میدان بیش از هر زمان دیگری با هم هماهنگ و همدل هستند و نیروهای مسلح مقتدرانه تا پشیمانی و تسلیم دشمن پای کار ایستاده اند. 🔹ایران خوب میداند پایان دادن به جنگ در این مقطع زمینه را برای گستاخی های بیشتر دشمن در آینده فراهم میکند. در حال حاضر نیز، این دشمن است که حمله کرده و ما در حال دفاع از کشورمان هستیم. حتی سنای آمریکا نیز به پایان جنگ رای نداد و این به آن معنا است که نبرد همچنان ادامه دارد. @Ansari_rahim
هدایت شده از بینش راهبردی
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️رهبر شهید: از کار عامیانه و جاهلانه و تطبیق علائم ظهور پرهیز کنید این فیلم را بارها ببینید و از روحانیون عوام زده ای که دائم دنبال تطبیق علائم بی مبنا هستند پرهیز کنید هر کس که باشد @Binesh_Rahbordi
👌این نکته‌ای که دکتر قالیباف گفت کاملا درسته ✅ انصافا حجم اصابت‌های ایران خیلی بیشتر شده، ولی سانسور شدید خبری اجازه‌ی بازنشر فیلم و عکس نمی‌ده. زیرساخت‌های نظامی آمریکا در منطقه واقعا در حال نابود شدنه. همون ۴ رادار تاد که زدیم کلی خسارت مالی داشته براشون. اون‌ها فکرش رو هم نمی‌کردن ایران اینطور قوی موشک بزنه و از پدافندها عبور کنه...
🔺ناو ایرانی برای مانور دوستانه به دعوت هند رفته بود که خارج از منطقه جنگی توسط زیردریایی آمریکا هدف قرار گرفت و ۸۰ ملوانش مظلومانه کشته شدند... ترامپ برای قدرت نمایی و القای پیروزی دست به جنایت جنگی می‌زند، سگ‌های فارسی زبانش هم ذوق می‌کنند... بی‌شرف‌ها... ✍ منصوری ➕ میزان کینه‌ی این اجنبی از فرزندان ایران‌زمین را می‌بینید؟! سربازانی که در ناجوانمردانه‌ترین و مظلومانه‌ترین شکل ممکن در فاصله ۲۵۰۰ کیلومتری از مرزها شهید شدند و جنازه‌ی بسیاری مفقود شده، او را چون مخدری، کیفور می‌کند! این‌ها دشمنان ایرانند، حتی اگر فارسی بنویسند...
942K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توصیف قدرت و قابلیت منحصر به فرد موشک خرمشهر ۴ که امروز با موفقیت به بخش نظامی فرودگاه بن‌گورین در قلب تل‌آویو اصابت کرد را از زبان سرلشکر شهید حاجی‌زاده بشنوید👌 شادی روح تمام شهدا بخصوص امام شهیدمان صلوات... ✍ حمید خراسانی
🚨⚠️ بی‌شرفی اینترنشنال هنوز نتیجه انتخاب رهبر اعلام نشده، اینترنشنال اینگونه تیتر میزند👆 تا اگر ایشان انتخاب شدند بگوید: دیدید تحت فشار سپاه انتخاب شده و مقبولیت ندارد... اگر‌ هم انتخاب نشدند بگوید: شکاف در بدنه نظام هست و سپاه با خبرگان مشکل داره و ... ✅ اما واقعیت این است که سپاه هیچ اختیار و امکان دخالتی در انتخاب رهبری ندارد و این وظیفه صرفا بر عهده خبرگان رهبری است.      ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿 ╰┅───────┅╯
🚨این صوتی هم که دارن بعنوان خلبان جنگنده ایرانی منتشر می کنند برای جنگ دوازده روزه هست ❌همون زمان هم اصالت اون تایید نشد ⚠️باور کنید اگر موردی باشه که نیاز باشه ما بدونیم ، کانال های موثّق امنیتی و خبرگزاری های معتبر هستند و بصورت رسمی به ما علام می کنند      ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿 ╰┅───────┅╯
هدایت شده از خبرگزاری فارس
عوامل جنایت جنگی میناب شناسایی شدند؛ انتقام سخت در راه است 🔹به گزارش فارس، منابع آگاه از شناسایی کامل عوامل دخیل در کشتار کودکان میناب خبر دادند. بر اساس این گزارش، هویت خلبانان، پایگاه هوایی محل پرواز و کشور متبوع این جنایتکاران به طور دقیق مشخص شده است. 🔹گفته می‌شود ترتیبات لازم برای پاسخی سخت و قاطع به این جنایت فراهم شده و به زودی جزئیات بیشتری در این زمینه مخابره خواهد شد. @Farsna - Link
هدایت شده از مهدی قاسم زاده
🔺باید این اینفوگرافیک جدید را درک کنید؛ نکته اصلی این است که حملات اولیه ایران بر نابود کردن رادارهای آمریکا متمرکز بود تا ارتش آمریکا را کور کند (در حالی که هم‌زمان پایگاه‌های آمریکا در منطقه نیز هدف قرار گرفتند)... 🔹پس از تحقق این هدف، ایران تمرکز خود را به زیرساخت‌های حیاتی انرژی در کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کرد (جنگ اقتصادی نامتقارن) و شکاف اقتصادی جهانی ایجاد کرد که آثار آن سال‌ها احساس خواهد شد... 🔸ایران اهداف را به‌صورت تصادفی انتخاب نمی‌کند. این اهداف به‌گونه‌ای انتخاب شده‌اند که بیشترین درد اقتصادی را به غرب وارد کنند؛ از طریق شکستن امپراتوری بدهی-دلاری آمریکا که به بازارهای انرژی دلاری کشورهای خلیج فارس گره خورده است. همه این‌ها اکنون قطع شده‌اند. ➕ ترامپ با بمباران‌های بی‌فکر و راهبردهای شکست‌خورده مانند بازی داما عمل می‌کند. اما ایران با هدف‌گیری دقیق، شطرنج پنج‌بعدی بازی می‌کند و سلطه آمریکا بر منطقه را در هم می‌شکند. @mahdi_ghasemzadeh