eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبر فوری
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹سخنگوی وزارت دفاع: نیروی هوایی آمریکا به‌شدت توسط برخی کشورها پشتیبانی می‌شود 🔹کشورهای مسلمان تا وقتی برادر ما هستند که در تهاجم علیه ما از امکانات آن‌ها استفاده نشود. هرکدام از منابع منطقه که مورد استفادهٔ دشمن قرار بگیرد، هدف مشروع ماست. @AkhbareFori
🔴 عضو مجلس خبرگان رهبری: تا ۲۴ ساعت آینده جلسهٔ انتخاب رهبر برگزار می‌شود 🔹آیت‌الله مظفری: نمایندگان مردم در مجلس خبرگان همچون شما بی‌صبرانه منتظرند که شرایط تشکیل جلسه و شور و مشورت برای انتخاب رهبر جدید و جانشین امام شهید فراهم شود تا بتوانند رسالت تاریخی و سرنوشت‌ساز خود را به‌درستی ایفا کنند و آبی بر آتش افروخته‌شده در دل‌های مؤمنان بریزند و امید واثق داریم که به توفیق الهی، این کار در ۲۴ ساعت پیش رو صورت گیرد. 🔹با توجه به اینکه هنوز هیچ جلسهٔ عمومی تشکیل نشده و هیچ انتخابی صورت نگرفته، درخواست حقیر این است که عزیزان از هرگونه گمانه‌زنی و پخش شایعات در این زمینه بپرهیزند و به‌جای آن به دعا در پیشگاه الهی و توسل به ساحت مقدس امام عصر(عج) و حضرت صدیقهٔ کبری بپردازند تا نمایندگان آنان در مجلس خبرگان بتوانند ضمن تشکیل جلسه، از میان افراد شایسته، بهترین و شایسته‌ترین آنان را برای این منصب فوق‌العاده مهم و الهی برگزینند و او را به عنوان جانشین عام امام عصر(عج) به امت اسلام معرفی کنند.
هدایت شده از محمدجواد نظافت
بسم الله الرحمن الرحیم نکته بسیار مهم: رمز پیروزی، وحدت کلمه است. رییس جمهور محترم و انقلابی، با انتشار یک توئیت، سوء برداشت از پیام قبلی را اصلاح کردند. بعد از این، هرکس کوچکترین حرفی بر علیه رئیس‌جمهور بزند، به خون مطهر رهبر شهیدمان (قدس الله نفسه الزکیة) خیانت کرده است. الان همه ملت باید یکپارچه متحد و منسجم بوده و به‌فرموده مرحوم امام (رضوان الله علیه) هرچه شعار و فریاد دارند بر سر آمریکا فرود بیاورند. 🇮🇷 کانال استاد محمدجواد نظافت 🆔 @ostadnezafat
✍رهبری انتخاب میشه و همه جانها فدایش میکنیم، اون موقع همه متوجه میشن علت این تاخیر در انتخاب رهبری جهان شیعه چی بوده.. 🔶مجدد به کشورهایی که تجاوز از خاکشون صورت بگیره با قوای بیشتر حمله میکنیم، اون موقع میفهمید مواضع رئیس جمهور چی بوده.. 🔷این وسط فقط خیلی ها بخاطر بی صبری و بی تقوایی امتحان شدن و میشن..
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
زمان: حجم: 1.8M
🔰 درباره صحبت پزشکیان ❌ مطلب جدید ترامپ در چه فضایی زده شد؟؟ 👌به قول آقای شهیدمان مسائل را اصلی فرعی کنیم. 👌آیا از صبح تا الان دستاوردهای جنگ را پوشش دادیم یا فقط به حرف پزشکیان چسبیدیم؟ 🎤 احسان عبادی http://eitaa.com/joinchat/4235001869C41c082b340
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🔻عصبانیت ترامپ از مصوبه شورای موقت رهبری 🔻تهدیدهای امروز ترامپ چندان مهم نیست. کافی است به ماجرای جنگ دوازده‌روزه نگاه کنیم؛ همان زمانی که ابتدا ادعای «تسلیم ایران» مطرح شد تا بتواند در پشت پرده زمینه درخواست آتش‌بس را فراهم کند. اکنون نیز او به یک روایت پیروزی نیاز دارد تا عقب‌نشینی و پیام‌هایی که برای آتش‌بس فرستاده شد را در افکار عمومی وارونه جلوه دهد. 🔻با این حال در پیام اخیر ترامپ نکته‌ای قابل توجه وجود دارد. او می‌گوید: «ایران تسلیم همسایگان خود شد» و «قول داد به آنها شلیک نکند». سپس تلاش می‌کند این موضوع را نتیجه «فشار نظامی آمریکا» معرفی کند و مدعی می‌شود اگر این فشار نبود، ایران می‌خواست «خاورمیانه را تصرف و بر آن حکمرانی کند». 🔻سؤال اینجاست. چه چیزی ترامپ را عصبانی کرده است؟ چرا ناگهان مجبور شد از «تصرف خاورمیانه» سخن بگوید و تلاش کند همگرایی منطقه‌ای را به نام فشار آمریکا ثبت کند؟ 🔻واقعیت این است که موضع ایران از ابتدا روشن بوده و حرف تازه‌ای مطرح نشده است. همان‌گونه که سخنگوی نیروهای مسلح نیز بلافاصله پس از سخنان پزشکیان اعلام کرد، ایران با کشورهای همسایه خصومتی ندارد؛ مگر آنکه از خاک یا آسمانشان علیه جمهوری اسلامی عملیاتی صورت گیرد. پزشکیان نیز کم‌وبیش همین مضمون را بیان کرد، هرچند برخی خطاهای لسانی و رهزنی‌های زبان بدن باعث سوتفاهم رسانه ای شد. اما وقتی همین مضمون به‌عنوان یک مصوبه در سطح شورای موقت رهبری مطرح می‌شود، معنای آن یک راهبرد روشن است؛ پیامی برای اطمینان دادن به کشورهای منطقه که ایران دشمن آنان نیست. 🔻این تاکید را بگذارید کنار تجربه اخیر این کشورها؛ در دل همین جنگ یک واقعیت مهم برای دولت‌های منطقه آشکار شد و آن اینکه اتکا به پیمان‌ نظامی با آمریکا تضمین امنیت نیست. این تجربه نشان داد آمریکا در بزنگاه‌ها لزوماً هزینه امنیت متحدانش را نمی‌پردازد و حتی آنان را در معرض ضربه قرار می‌دهد. به همین دلیل بسیاری از کشورهای منطقه دریافتند تبدیل شدن به پایگاه درگیری، آنان را مستقیماً در معرض خطر قرار می‌دهد. 🔻از همین رو تأکید دوباره ایران بر تفکیک میان کشورهای منطقه و حضور آمریکا اهمیت پیدا می‌کند. واکنش سریع و عصبی ترامپ نیز نشان می‌دهد این موضع، معادلات واشنگتن را بر هم زده است. راهبرد اصلی ایران ـ که تصمیم شورای موقت رهبری نیز بر همان اساس است ـ بیرون راندن آمریکا از منطقه است؛ راهبردی که نه از مسیر تقابل با همسایگان، بلکه با همکاری آنان شکل می‌گیرد. تأکید رئیس‌جمهور بر این سیاست نیز کمک کرد این فهم مشترک منطقه‌ای دچار تزلزل نشود. 🔻علت عصبانیت ترامپ همین است. برای همین مجبور شد دو نکته مهم دیگر را هم لو دهد. یکی تجزیه ایران و یکی حمله به مردم. این هم بماند به یادگار برای آنها که دنبال کمک های عمو ترامپ بودند. همشهری @mahdian_mohsen
🔻دو نکته مهم درباره تجمعات امشب ۱_ پاسخ به تهدیدهای ترامپ را با حضور پرشور در میدان بدهیم. امشب می‌آییم؛ پرشمارتر از همیشه، آنهم خانوادگی. ۲_ امشب بیش از هر شب دیگر شعار انسجام و وحدت ملی را فریاد کنیم. پیام حضور مردم در این شب‌ها روشن بوده است: ایران یکپارچه است. مراقب باشیم این پیام بزرگ با حاشیه‌ها مخدوش نشود. امشب، شب نمایش همبستگی ملت ایران است.
بسم الله الرحمن الرحیم پلان اول شنبه، ۱۶ اسفند ۱۴۰۴، ساعت ۹ شب تجمع از ساعت ۷/۵ شروع شده. جمعیت نسبت به شب‌های قبل خیلی کمتر شده. عدهٔ قلیلی آمده‌اند، با کفن. دست‌نوشته‌‌های تندی با خودشان آورده‌اند. دولت و رئیس‌جمهور را خیانت‌کار می‌دانند و درخواست استیضاح دارند. عصبانی‌اند. زنی دارد با فردریک پلیتن، خبرنگار CNN مصاحبه می‌کند می‌گوید پزشکیان خون رهبر شهید ما را به صلح‌طلبی اصلاحاتی‌جماعت فروخت. یک نفر گوشهٔ میدان انقلاب، تلفن ماهواره‌ای‌ش را که به استارلینک وصل است، روشن می‌کند. تماس می‌گیرد با رابطش در کاخ سفید. یک جمله می‌گوید: «امشب وقتشه». ترامپ لبخند می‌زند. تلفن‌ها زنگ می‌خورند. کومله و دموکرات و پژاک و الاحوازیه و چه و چه، هم‌زمان حرکت‌شان را شروع می‌کنند. کم‌کم جمعیت میدان انقلاب زیاد می‌شود، اما نه با مردم. تروریست‌ها و مزدورها با ماسک و هودی مشکی، می‌ریزند وسط مردم. کلت‌ها از غلاف کاپشن‌ها بیرون می‌آیند. بسیجی‌ها مردم را به کوچه خیابان‌های اطراف می‌برند اما دیگر دیر شده... مزدورها فریاد می‌کشند «این آخرین نبرده، پهلوی برمی‌گرده». بسیجی‌ها فدا می‌شوند. خون می‌پاشد روی مجسمهٔ کهن‌سال میدان انقلاب. شهر سقوط می‌کند. دست‌نوشتهٔ زنی که با فردریک پلیتن مصاحبه می‌کرد، افتاده زیر چادر خونی‌اش. «پزشکیان خائن» زیر خون دیگر قابل خواندن نیست... پلان دوم شنبه، ۱۶ اسفند ۱۴۰۴، ساعت ۹ شب همه غافلگیر شده‌اند! امشب جمعیت از تمام هفت شب بعد شهادت رهبر، بیشتر است، آن‌قدر که خیابان آزادی و انقلاب هم پر از آدم شده. مردم فریاد می‌کشند: «اتحاد! اتحاد! رمز پیروزی ماست». مداح ساکت می‌شود. صدای رهبر شهید در میدان انقلاب می‌پیچد «اتحاد مقدس، اجتماع عظیم و سپر پولادینِ دل‌ها و اراده‌های مردم نباید مخدوش شود و حفظ آن وظیفه اهل بیان و قلم و تحقیق، کسانی که توئیت می‌زنند و همه مردم و مسئولان کشور بخصوص مسئولان قوای سه‌گانه است که بحمدالله آنها نیز امروز در کمال اتحاد و همدلی با یکدیگر کار می‌کنند. مردم از خدمتگزاران از جمله رئیس‌جمهور که پر کار، پر تلاش و پیگیر است حمایت کنند؛ چرا که از چنین عناصری باید قدرشناسی کرد». با شنیدن صدای رهبر، صدای گریهٔ مردم اوج می‌گیرد. مداح می‌خواند: «خیبر خیبر یا صهیون! جیشُ محمد قادمون». مردم پرشور تکرار می‌کنند. پلیتن میکروفونش را به سمت زنی کفن‌پوش می‌گیرد و نظرش را دربارهٔ اظهارات امروز رئیس جمهور می‌پرسد. زن، انگار که تازه‌تازه از روضهٔ شام و خطبهٔ زینبی در دربار یزید آمده باشد، با حماسی‌ترین صدای دنیا می‌گوید: «ما بابت زدن پایگاه‌های آمریکا که مقر حمله به خاک وطن ما هستند، از احدی عذرخواهی نمی‌کنیم، اما شما و همهٔ خناسان بدانید ما مؤمنیم به نظام جمهوری اسلامی و پشت سران کشورمان می‌ایستیم». پلیتن جا خورده، از تأخیر در اعلام رهبر بعدی می‌پرسد. پسر جوانی سرش را می‌کشد جلوی دوربین و فریاد می‌کشد: «جواب سؤالتان را از رئیس جمهور قماربازتان بگیرید که در روز روشن رهبر آیندهٔ ایران را تهدید به ترور می‌کند. از قول ما به ترامپ بگویید آرزوی تعیین رهبر برای ایران را با همان زخم کریه روی گردنش به گور می‌برد. ما مطیع تصمیم مجلس خبرگانیم». پلیتن به فیلم‌بردارش اشاره می‌کند دوربین را خاموش کن. آن تلفن ماهواره‌ای که در کوله‌پشتی یک دختر دوتابعیتی در گوشه‌ای از میدان انقلاب است، هرگز روشن نمی‌شود. خیابان‌های ایران آن‌قدر دست مردم انقلابی و متحد می‌ماند که یک روز تمام خبرگزاری‌های دنیا با هم یک خبر را مخابره می‌کنند: «منجی آمد...» پلان سوم شنبه، ۱۶ اسفند ۱۴۰۴، ساعت ۷/۵ شب انتخاب با شماست مردم. صحنه از آن شماست. خودتان انتخاب کنید کدام پلان را از ما در تاریخ بنویسند. خودتان ببینید با خشم و غیرت ته دلتان و با مصلحت ایران و ایرانیان چطور باید کنار بیایید. این را هم در محاسبات‌تان بیاورید که فقط ما سینه‌سوختهٔ ایران نیستیم. فقط ما جان‌فدای ایران نیستیم. بزرگ‌ترهای‌مان، حتی اگر ضعف لسان دارند، حتی اگر گاهی آن‌قدر که لازم است حماسی و وطن‌پرستانه حرف نمی‌زنند، اما شب و روزشان را برای ایران به هم دوخته‌اند. آن‌ها همیشه چیزهایی می‌دانند که نمی‌توانند کف میدان با ما در میان بگذارند. گاهی لازم است ببخشیم و چشم بپوشیم و ادامه دهیم... فقط یادتان نرود امشب، شب هفت رهبر شهید ماست و ایران را برای ما امانت گذاشت و رفت و تا آخرین روزی که زنده بود، از ما خواست با ، قوی شویم و دشمن را ناامید کنیم... ✍ عسکرنژاد
هدایت شده از احمد صابری تولایی
امشب مواظب شعارهای تفرقه افکنانه باشید دشمن اصلی ما آمریکا و اسرائیله و هر شعاری خارج از این اولویت خیانت به حضور مردم در خیابانهاست حضرت آقا اهانت به رئیس جمهور رو محکوم می‌کردند .... پس امشب برای شادی روح حضرت آقا ، با شعار علیه ریاست محترم جمهوری دل آقا رو غمگین نکنیم . @ahmad_saberi110
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جمعیت حاضر در میدان تجریش هم با شب‌های قبل قیاس نیست و میدان از جمعیت از هرشب شلوغ‌تره ماشاءالله
🔴 عمار در وقت حساس اشتباه نکرد! 🔹 آقای شهیدمون خامنه‌ای عزیز می‌فرمایند: «چرا شما عمار را «سلام‌اللَّه‌علیه» می‌گویید؟ چون عمار در وقت حساس اشتباه نکرد و فهمید؛ » «یک جا می‌دید اختلاف پیدا شده، یک عده‌ای دچار تردید شدند، بگو مگو توی آنها هست، خودش را بسرعت آنجا می‌رساند و برایشان حرف میزد، صحبت می‌کرد، تبیین می‌کرد؛ این گره‌ها را باز می‌کرد.» 🔻 انقلابی باید وقت شناس باشد، ضرورت‌های زمان و مکان را درک کند، حساسیت‌ها را بشناسد و براساس اقتضائات تحلیل و برنامه‌ریزی کند. 🔻 پیروزی امروز ما در مقابل آمریکا و اسرائیل دو بال دارد. یکی قدرت نظامی‌مون و دیگری وحدت و انسجام ملی‌مون. 🔻 دشمن هر کاری کرد نتونست زهرِ موشک و پهپادمون رو کم کنه و قدرتِ‌ما همچنان پر قدرت در حال ضربه به پیکرهی در هم شکسته‌اش هست. 🔻 حال، طمع کرده به بر هم زدن وحدت و انسجام ملی‌مون که چند شعبه دارد: ۱- وحدت مردم به مردم ۲- وحدت مسئولین با یکدیگر ۳- وحدت مسئولین با مردم 🔻 امروز ترامپ وحدت ما در هر سه بخش رو هدف قرار داده و ما باید برای خنثی سازی و برهنه زدن نقشه اش هوشیار باشیم و تدبیر کنیم. 👈 مبادا با غفلت و یا از سر هیجانات، ناخواسته با اقدامی به این بالِ راهبردی کشور خدشه‌ای وارد کنیم. مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل یا ایها المسلمون، اتحدو اتحدو