eitaa logo
مهدویت_بصیرت
9.4هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
3.6هزار ویدیو
27 فایل
سلام،به‌کانال مهدویت_بصیرت‌ خوش‌آمدید💕 ✨️نوربصیرت‌جان زندگی است وایمان،سودی نمی بخشد،مگربابصیرت،   💟منتظربرای پیمودن راه‌انتظارتاظهورنیازمند#بصیرت است.اللهم إنّی‌أسْألك قوّة فی‌عِبادتك وتَبصُّرا فی‌كتابك‌وفَهمافی‌حكمك. ارتباط باما👇 @YaHoseyneshahid50
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم [حضور در انتخابات، سپردن امانت به اهلش] ☀️سلام مهربانان روزتان به طراوت باران، دلتان‌ به ‌پاکی نسیم‌ صبحگاهی وخوشه‌های افکارتان سبز و پایدار🌸 دل‌وجان‌معطر‌کنیدبذکرصلوات، 🌤اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ 🌅إنَّ اللهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَماناتِ إلى‌ أَهْلِها وَ إِذا حَكَمْتُمْ بَيْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْكُمُوا بِالْعَدْلِ إنَّ اللهَ نِعِمَّا يَعِظُكُمْ بِهِ إنَّ اللهَ كانَ سَميعاً بَصيراً؛ همانا خداوند فرمانتان مى‌دهد که امانت­ها را به صاحبانش بدهید و هرگاه میان مردم داورى کردید، به عدل حکم کنید. چه نیک است آنچه خداوند شما را بدان پند مى‌دهد. بى‌گمان خداوند شنواى بیناست. ؛🍃 از منظر قرآن، حکومت امانت الهی است و باید آن را به دست فردی سپرد که شایستگی عملیاتی کردن محتوایش (همان اوامر و نواهی الهی و اجرای عدالت) را داشته باشد؛ از همین ­رو ؛ حضور امت اسلامی در پای صندوق انتخابات و انتخاب شخص شایسته، به معنای سپردن حکومت و امانت به اصلح است که وظیفه­ی شرعی و تکلیف دینی است و آیه­ی مبارکه برعهده­ی همه گذاشته است. کسی که تعهد دینی دارد، نمی­تواند شانه از انجام این تکلیف خالی کند؛ ✍🏻ادامه دارد.... اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج @ghararemaa
اون 1.5 سالی که قالیباف جایی مسولیت نداشت میدونید کجا بود؟!!! از یکی از دوستان نزدیک مون که مدیر حوزه علمیه امام خمینی در تهران هست و گروه جهادی مطرحی داره... پرسیدم گفت قالیباف داشته اون سال ها قرارگاه جهادی امام رضا رو تشکیل می‌داده... چیزی تو اون سال از حیث قدرت و پول دستش نبوده بیل و کلنگ و اعتبارش رو برداشته رفته این گروه جهادی رو راه انداخته... سایت رسمی قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام موجوده... شما را به دیدن گوشه ای از فعالیت های این گروه جهادی در لینک زیر دعوت میکنم. https://snn.ir/fa/news/784181/%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%81-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D8%A7%D8%B1-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D8%B6%D8%A7%D8%B9-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1 اشکال نداره قالیباف با بیل و کلنگ شهرهای موشکی رو راه انداخت شهردار هشتم دنیا هم شد.. @ghararemaa
مناظره، فناوری ناکارآمد سیاسی/ در این چند ساعت باقی‌مانده چه کنیم؟ 1⃣ مناظره، این فناوری ناکارآمد سیاسی، امسال هم به پایان رسید. فناوری‌ای که بیش‌از دو دهه است، مثل باد عقیم‌کننده، فصل حاصل‌خیز عقلانیت سیاسی ایرانِ عزیز را هدر می‌دهد! و امسال دیدیم که همهٔ نامزدها خسته و دست‌خالی برگشتند. به امید این‌که دیگر مناظره نبینیم! ❓حالا برای این چند ساعت باقی‌مانده چه کنیم؟ ♨️در دو روز باقی‌مانده، به جمع‌های دوستانه و خانوادگی برگردید، تماس تلفنی بگیرید و به دیگران در رسیدن به تصمیم کمک کنید. اما با رعایت چند اصل: 1⃣اول از آن‌ها نظر بخواهید، در بیان نظر و نقد عجول نباشید. در فکرکردن دیگران شریک شوید تا آن‌ها هم شما را در تصمیم‌گرفتن خود شریک کنند. 2⃣پس از ورود به بحث، با کسانی‌که به تندی مخالف شما هستند، اصلا وارد جدل نشوید. آن‌ها قرار نیست تغییر کنند، اما مجادله شما را دیگران می‌بینند. 3⃣همه باید احترام و اعتماد شما به رأی نهاییِ هر فرد و خوشحال‌بودنِ از آن (حتی اگر در نقطه مقابل شما هستند) را به وضوح ببینند. ما از رأی‌آوردن جریان‌های دیگر وحشت نداریم. امروز نه 76 است، نه 92. جریان انقلابی مشغله‌های زیادی دارد، که دولت‌داری یکی از آن‌ها خواهد بود. 4⃣شرایط جهانی، تشدید قریب‌الوقوع جنگ با اسرائیل، انتخاب مجدد ترامپ و به‌گل‌نشستن مجدد قایق غرب‌گرایان و قهرها و از ایران رفتن‌های آن‌ها را به مردم یادآور شوید. روزهای سختی در پیش است و غرب‌گرایان به‌اندازه کافی برای این‌روزها آمادگی روحی و دوست و آشنای بدرد بخور در منطقه و بین‌الملل ندارند. آن‌ها برای شرایط گل‌وبلبل خوب هستند. ادامه دارد... 🆔 @social_theory @ghararemaa
مردم تلاش خودشان را می‌کنند. با وجود سختی‌های بسیاری که با آن روبرو هستند انگیزه بهبود دارند. مردم باورمند ایران تمام سرمایه خود را برای توفیقات تمدنی-تاریخی به کار می‌بندند تا در هر آزمون موفق عمل کنند. گمان بنده این است که امتحانات مردم ایران در فهم کلانشان از اوضاع عالم جزء پیچیده‌ترین‌هاست. این مرحله مهمی از عبور انسان دیندار به دینمدار است. مرحله‌ای سنگین و غریب. انتخابات اخیر یکی از آن دوره‌های پر عبرت خواهد بود. نباید انتظار معجزه داشت. نباید سلب مسئولیت کرد. نباید گمان کرد که به شیوه دعانویسان و ساحران و جادوگران جامعه پیش می‌رود. هر چه تکیه بر عبور غیر واقعی و توهم تأثیرگذاری معجزه‌گون داشته باشیم از تشخیص مأموریت فاصله گرفته‌ایم. انسان بناست کلمه طیبه را به عمل صالح تبدیل کند. این حکم خداوند است و گریز و گزیری از آن نیست. اگر نتوانی عمل صالح را که بستر تبدیل روحانیات به مادیات و معنویات به ابزار و وسایل و وسائط دنیاییست به کار بندی، نباید انتظار پیشرفت و رشد و توسعه در دنیا داشته باشی. دنیا محل تعین حداکثری واقعیات است. نمی‌توان بر این تقدیر الهی فائق آمد. هیچ گاه چنین نبوده است و خداوند همواره بندگان بزرگ خویش را نیز با همین قالب تنگ آزموده است. اصلا زندگی یعنی همین. بندگان خدا روحانیات انسانی را در کالبد مادی جاری می‌کنند و بندگان شیطان، نفسانیات و خیالات و شهوات و القاءات ابلیس را. مجموع اینها جامعه را می‌سازد. ما و نفس اماره ما؛ ما و نفس لوامه ما؛ ما و نفس مطمئنه ما؛ ما و نفس شریر شیطانی ما؛ در سرزمین‌مان نقش ایفا می‌کنیم و به آن شکل می‌دهیم. تجربه ما در دهه نود چنان تلخ و کوبنده بود که گمان نمی‌رود به این زودی‌ها آثار و تبعات آن جبران گردد. ما در فتنه ۸۸ از یک نقطه اوج لغزیدیم و فروافتادیم. تمرین ما در به کارگیری غرایز و همراهی با عقل و دل، کافی نبود که دچار آن بلای عظیم شدیم. نمی‌دانم تاریخ کی اجازه خواهد داد تا پنهانی‌هایش ورق بخورد و از سایه‌ها خارج گردد و مردمان واقعیت را شفاف، آنچنان که بود ببینند. این امکان‌ها معمولا حداقلی است. انتظار و اجازه‌ای هم نیست که زمانه مشت خود را باز کند و اجازه دهد آنچه را در کف دارد بخوانیم. آدم‌ها باید عمق پیدا کنند و از امکان‌های حداکثری خویش بهره‌برداری نمایند. زیستن در قشر آنان را تحقیر و تضعیف خواهد کرد و هیچ عقب‌نشینی از سوی صاحب عالم در این باره متصور نیست. چه اگر بود تا کنون بساط آزمون و ابتلا برچیده شده بود. فتنه‌ها بزگ‌ترین عامل تضعیف ملت‌ها هستند. تضعیف یعنی چه؟! تضعیف یعنی از دست رفتن یکپارچگی و پیوستگی انسان و جامعه انسانی و برکندگی و از هم پاشیدگی آن. این اصلی‌ترین و جدی‌ترین و دردناک‌ترین فساد ممکن است و هر چه غیر آن، ذیل این معنی می‌گنجد. نفس اماره جامعه وقتی بجنبد، شروع به تضعیف جامعه می‌کند. نفس اماره رواج خودخواهی‌ها و تقلیل‌گرایی‌ها و تفرقه و تکثرهای بی‌مبنا و عجولانه است. شاخه شاخه شدن نیست. شرحه شرحه شدن است. مقدس نیست، مهلک است. بسیار ناپاک و سوزناک است. هر گاه مردم در طی زمان تمرین نفس اماره کنند هر چند پنهانی و فردی و خصوصی و یواشکی، به تدریج قوت می‌گیرد و روابط اجتماعی پیدا می‌کند و فضای خیر را می‌شکند و شر را جایگزین می‌کند. در مسیر خودسازی ملت بزرگ ایران که در طول تاریخ همواره امتداد داشته و در انقلاب اسلامی ایران جهش ناگهانی یافت، فهم روابط نفس اماره با نفس شریر شیطانی و نفس لوامه با نفس مطمئنه بسیار جدی و مهم است. این روابط توضیح دهنده بخش قابل توجهی از تشخیص امکانات و احتمالات و تحلیل رویدادها و فرایندهاست. نفس اماره خواهی نخواهی در خدمت نفس شریر شیطانی بسط اجتماعی پیدا می‌کند و خود را بر اساس آن سازماندهی می‌کند. نفس لوامه نیز در خدمت نفس مطمئنه است. نفس مطمئنه آن مقام سیمرغ توحیدی جامعه است که آثار و نشانه‌ها و وجدانیات آن در هر فرد موجود است اما التفات به آن و تمرکز در آن میان مردم یکسان نیست. نفس مطمئنه فرد و جامعه را از جوهر توحید و گوهر وحدت شناسایی و ارزیابی می‌کند. او هماهنگی کلی عالم غیب و شهود را جستجو می‌کند و تمام مراتب و مراحل بودن را در یک ظرف بزرگ توضیح می‌دهد. نفس مطمئنه عالم را فرد مواجه با الله می‌ببند و سعی دارد نسبت حیّ و قیوم را با پدیده‌ها توضیح دهد. همه اتفاق‌ها در انسان می‌افتد. انسان نقطه اتصال هفت آسمان است و آنچه محل عبور و مرور اهالی زمین و آسمان است همین انسان است. هر انسان به قدر منزلتش در آسمان موجودات را بالا می‌برد و به میزان عمل صالحش به کلمه طیبه را ارج و قرب می‌بخشد و از ادعا و عینیت می‌رساند. ✍🏻ادامه دارد...
اگر انسان‌ها اتصال به آسمان را از دست بدهند ناچارند در چرخه بازیافت مادی زندگی بگذرانند و خود را تلف کنند. نه آورده‌ای از آن سو دارند و نه ذخیره‌ای در آن سو. نفس مطمئنه آن مقام و منزلتی است که زمین را به ریسمان آسمان متصل می‌کند. مسیر شریعت و اصل صراط مستقیم است. نفس لوامه بدنه زمینی نفس مطمئنه است تا امکان‌های مویرگی را برای تحقق آن امر کلی فراهم آورد. متکثر وحدت‌گراست. مانند ریشه که از دانه سرشاخه می‌گیرد و از یک سو در خاک و آب و از سوی دیگر در هوا و نور منتشر می‌شود و تمام فضا را نسبت به خویش معنی‌دار می‌کند و نقطه پیوند تمام عناصر موجود پیرامونی می‌شود و به آنان شخصیت واحد می‌بخشد. اما همواره در این زمین و آن فضا موانعی نیز وجود دارد و محدودیت‌هایی هست که اجازه رشد آسان نمی‌دهد و همین ممانعت است که باعث موج برداشتن روح زندگی برای غلبه می‌شود و همین نزاع است که به پدیده شکل می‌دهد و آن را خاص می‌کند.
اصل بر این است که نفس اماره در خدمت لوامه باشد. اما ادعای امیری دارد و جایگاه خود را نمی‌پذیرد. هر چه نفس لوامه متوجه بودن‌ها و شدن‌ها و امکان‌ها و داشتن‌هاست، نفس اماره متوجه نبودن‌ها و نشدن‌ها و ناممکن‌ها و نداشتن‌هاست. هر چه لوامه به خود می‌اندیشد و خود را می‌یابد و از مسیر خود در عالم ریشه می‌دواند، اماره به ناخودی و بی‌خودی می‌نگرد و طمع می‌کند و میل پیدا می‌کند و پراکنده می‌شود و همین آغاز تضعیف و تحقیر است. حال اگر این میل در خدمت لوامه بود و این غریزه به مهار لوامه درمی‌آمد رشد را دوچندان می‌کرد؛ اما اگر از آن رها شد و پروا نکرد، دائم انسان را پراکنده خواهد کرد و خواهد فرسود. این میل توجه به غیر اگر بدون لحاظ سویه‌های توحیدی و یکپارچگی باشد، تن و جان را تکه تکه خواهد کرد. نفس شریر شیطانی که دشمن آشکار انسان است دقیقا در همین جا به دنبال مزیت نسبی خویش می‌گردد. سخن به درازا کشید. در جامعه ایران هر انتخابات نسبت جامعه را با نفوس چهارگانه معلوم می‌کند و می‌گوید که در کجای وجودمان ایستاده‌ایم و برای دوره جدید چه باید بکنیم. در هر انتخابات نفس مطمئنه تلاش می‌کند تا خاطر ملت را جمع کند و جان آنان را آرام نماید و راحت و امنیت را تضمین کند. نفس لوامه تلاش می‌کند پراکندگی‌ها را و تفرقه‌ها را جبران کند و به معیار و مدار توحیدی نفس مطمئنه نزدیک شود. نفس اماره رهایی و جست و خیز لاابالی خود را جستجو می‌کند و نفس شریر نیز از هم پاشیدن جامعه را با تمام ابزارش دنبال می‌کند. بهترین و امن‌ترین و ارزان‌ترین مسیر او همین نفس اماره است. لذا آراء اعتراضی و سلبی و تحریمی را طراحی می‌کند و از آن نیرو می‌گیرد. حال اگر اهالی مدعی نفس لوامه خود دچار چند پارگی شدند، چاره بی چاره است. این یعنی فراهم کردن زمینه برای غلبه نفس اماره. تا اینجای کار در انتخابات اخیر آشکار شده که تلاش ما در دوره گذشته برای فهم و تثبیت موقعیت سازنده و بالنده کافی نبوده است. این یعنی تخریب‌های دهه نود به قدری مهلک بوده که هنوز نفس لوامه به درستی سر برنیاورده و کارشکنی نفس اماره بر تعیین تقدیر و سرنوشت کارگر است و می‌چربد. مگر اینکه در لایه‌های پنهان جامعه ذخایری از خیر سرمایه‌گذاری شده باشد که در نقطه خطر فاش شود و صحنه را به نفع خویش تغییر دهد. هر چه که باشد مسئولیت ما در دوره بعد بسیار بیش از امروز خواهد بود. انتخابات تنها آزمون جامعه‌پردازی ماست نه تمام آن. کسی که در طول زمان از آن غافل است، قطعا در هنگامه امتحان بهره‌مند نخواهد بود و توفیق نخواهد داشت. خداوند به همه ما توفیق دهد تا بر معیار نفس مطمئنه گرد آییم و اجازه تجاوز به زیست مؤمنانه خود را توسط نفس شریر شیطانی ندهیم و نفس رها شده اماره را به مهار درآوریم و این ضعف پراکندگی را جبران کنیم.
ناسپاسی در برابر رئیسی او را از ما ربود و تا توبه و انابه ما کامل نشود کفاره گناه بزرگ رهایمان نخواهد کرد. اگر او را نادیده گرفتیم، لاجرم تقدیر الهی فردی مناسب‌تر با ما را جانشین خواهد کرد.
🔺حمایت فرزند شهید فخری زاده از دکتر قالیباف ✅ @Ansari_rahim #انتخابات #دکترقالیباف #پرکار‌_فعال‌_کارآمد‌_جهادی_خلاق @ghararemaa
🔴پزشکیان میگه من سوادش رو نداشتم، ولی اینا هم نداشتن. خب داداش میگفتی ماهم بیایم کاندید شیم. چون منم سوادش رو ندارم🥲🤣 @ghararemaa
شبنامه 1613 - @mrtahlilgar.mp3
12.51M
🚨 حمله رسایی به سردار حاجی زاده / توهین به زینب سلیمانی / صریح و قاطع نظر خود را درباره انتخابات اعلام میکنم / بسم الله الرحمن الرحیم/ تا امروز سکوت کردم اما پس از حمله ی حمید رسایی به سردار حاجی زاده وظیفه خود میدانم نظر خود را صریح اعلام کنم / کمتر از یک هفته تا انتخابات / حمید رسایی پس از حمله به حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات ایشان حالا به سردار حاجی زاده حمله کرد / حمله و توهین به زینب سلیمانی به دلیل بیان نظرش در انتخابات / رهبر ایران هم نظرش را اعلام کرد/ قسمت ۱۶۱۳ ✅ لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی ✌️🇮🇷 @mrtahlilgar1
خیلی قشنگ حرف زده حتما گوش بدید
🔺کسی که آبرویش را در قضیه هواپیمای اوکراینی گذاشت و شما تحسینش کردید، حالا آبرویش را در مسیر انتخابات خرج کرده است. مسئله واقعا یک کاندیدای خاص نیست؛ مسئله خیلی مهم تر از بازی های سیاسی است؛ صدها برابر مهمتر از هواپیمای اوکراینی! ✅ @Ansari_rahim
فقط یک رأی ❓❗️ ⭕️ماجرای یک رأی که باعث مظلومیت بیشتر امام علی(ع) وجامعه مسلمین شد.❗️❓ «همه این اتفاقات نتیجه رأی یک نفر بود !!!» در انتخاب خلیفه سوم ، توسط شورایی ۶نفره رأی گیری شد و چون آرا مساوی شد ، ختم کلام و نقش تعیین‌ کننده برعهده عبدالرحمان بن عوف شد یعنی او حق «وتو» داشت وبه هرکسی رأی می‌داد، همو خلیفه مسلمین می‌شد! عبدالرحمن ابتدا نزد مولا امیرالمومنین آمد و گفت به شرط ((عمل به قرآن)) و ((سنت پیامبر)) و ((سیره شیخین)) به تو رأی می دهم و تو خلیفه خواهی شد!!؟ امیرالمومنین فقط عمل به قرآن و سنت پیامبر(ص) را قبول کرد و عمل به سیره شیخین (ابابکر وعمر) را نپذیرفت. پس عبدالرحمن به سراغ عثمان رفت و او هر ۳شرط را بی درنگ پذیرفت!!! بعد از آنکه عثمان خلیفه شد فوراً بنی‌امیه را بر امور مسلمانان مسلط کرد به گونه‌ای که حضرت امیر در تعبیری می‌فرمایند: «بنی امیه چونان شتران گرسنه که به علفهای بهاری رو می آورند بر بیت‌المال مسلمین چیره گشتند...» در نتیجه در زمان خلافت عثمان خیلی مشکلات و بلاها به سر جامعه پهناور اسلام آمد تا جایی که مردم علیه او شورش کردند و به رغم مخالفت و حتی مقابله امیرالمومنین، عثمان در آن شورش کشته شد!!! نکته: قبل ازشورش عده‌ای از اصحاب رفتند که عثمان را نصیحت کنند مثل ابوذر، عبدالله بن مسعود و خود عبدالرحمن بن عوف، که خلیفه باهر کدام به نحوی برخورد ناشایست کرد. ابوذر را تبعید کرد، عبدالرحمن ابن عوف را کتک زد و بیرون کرد و... بعداً عثمان برای دلجویی به عیادت عبدالرحمن رفت که عبدالرحمن از او روی برگرداند و گفت: «مابه تو رأی ندادیم که با جامعه مسلمین این کارها را بکنی، قرار ما این نبود...» در ادامه امیرالمومنین به عیادت عبدالرحمن رفته وانتخاب غلط او را یادآور شده و فرمودند: «همه این اتفاقات نتیجه رأی تو بود» عبدالرحمن گفت: من پشیمانم و از رأی خود به خلیفه روی گردانم و راضی به هیچیک از اقدامات وی نیستم. مولا علی علیه‌السلام دربیان اینکه پشیمانی دیگر فایده ندارد، فرمودند: «تو در تمام اقدامات او شریکی! چه بخواهی! چه نخواهی!» انتخابات مهمی پیش رو داریم فراموش نکنیم که: رأی ما مسئولیت آور است. پس با آگاهی و بصیرت رای بدهیم. مالکِ مُلکِ عمل مددی... @ghararemaa
🚨فوری فوری⚡️ جلیلی یا قالیباف؟ طبق نظرسنجی های متعدد و معتبر ایسپا،دیتاک،صداوسیما...و...👆🏻 @ghararemaa
💥رهبری بنویس؛ قالیباف بخوان ✍🏻به نظر می‌رسد شاخص‌های و معیارهای رهبر معظم انقلاب برای انتخاب اصلح با توجه به تأکید امروز ایشان بر لزوم «کارآمدی» و «توانایی کار» و «پایبندی به مبانی انقلاب» کاندیدای اصلح، در دکتر «قالیباف» تجمیع شده است که به عنوان مدیر کارآمد و توانمند معروف است؛ کما اینکه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیشتر در ادوار مختلف، شایستگی‌های قالیباف در مدیریت و پرکار بودن و تعهدات دینی و انقلابی را ستودند. دکتر «قالیباف» در مناظرات تلویزیونی، بارها بر ظرفیت دریایی ایران تأکید کرد و در یکی از طرح «پنج فوریتی» خود برای نجات اقتصاد ایران گفت: «پایتخت دوم ایران را به عنوان پایتخت فنآوری در سواحل خلیج فارس و دریای عمان ایجاد خواهیم کرد. اگر ترانزیت شمال به جنوب یا شرق به غرب را مورد توجه قرار دهیم، سبب ایجاد فرصت‌های ارزشمند و کارایی کشور خواهیم شد.» دیروز رهبر معظم انقلاب در بیانات خود به مناسبت روز عید غدیر به همین نکته اشاره کرده و فرمودند: «یکی از ظرفیت‌های کشور ما موقعیت جغرافیایی کشور و مرزهای دریایی ماست، ما می‌توانیم مسیر ارتباط شمال با جنوب و شرق با غرب دنیا باشیم‌.» یکی دیگر از بندهای طرح پنچ فوریتی آقای قالیباف مربوط به بخش مسکن و معادن است که امام خامنه‌ای در سخنرانی روز سه شنبه، به صراحت بر لزوم توجه نامزد اصلح به ظرفیت‌های کشور در بخش معادن، شبکه ریلی و جاده و مسکن تأکید کردند. رهبر معظم انقلاب همچنین در بیانات امروز خود به مواضع ضد آمریکایی کاندیدای اصلح اشاره و تصریح کردند: «برخی از سیاسیون در کشور ما گمان می‌کنند باید آویزان به قدرت‌های دیگر شوند. یا همه راه‌های پیشرفت کشور از آمریکا می‌گذرد.این افرادی که چشم‌شان به خارج از کشور است این ظرفیت‌ها را نمی بینند و طبعا برنامه‌ریزی هم برای پیشرفت کشور ندارند.» این در حالی است که دکتر قالیباف در مناظره تلویزیونی دوشنبه شب با اتخاذ مواضع ضد آمریکایی، موفقیت در کشور را در گرو توجه به دو بال دانست و گفت: «یک بال امنیت و بال دیگر اقتصاد است و در حوزه امنیت با همکاری همسایگان، جلوی دخالت آمریکا را گرفتیم و هژمونی ایالات متحده را بهم زدیم و از فرصت اقتصادی آن هم باید استفاده کنیم.» @ghararemaa
40.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 صوت جلسه خصوصی سردار ابراهیم جباری فرمانده سابق حفاظت ولی امر راجع به انحرافات علی اکبر ‎رائفی_پور 💥! نکات قابل تاملی هم در خصوص قالیباف میگویند @ghararemaa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 کارآمدی می‌تواند مردم را امیدوارم کند! l👇بیا بیناشو l 🆔 @binaasho
38.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماجرای بوستان یاس فاطمی. چه بود .... از زبان سردار جبار فرمانده سابق حفاظت ولی امر ❣ @ghararemaa
🇮🇷 اجتماع عظیم هواداران قالیباف در تهران 🔹چهارشنبه ۶ تیر 🔹ساعت ۱۶ 🔹ورزشگاه شهید شیرودی 👈همه می آییم. 👈خبرهای خوشی از اجماع در راه است. ✅ 💥قرارگاه‌ رسانه‌ای‌ "باقر"_مرجع‌ رسانه‌ای‌ دکتر قالیباف https://eitaa.com/joinchat/4197974043Cc847276a8b
♦️قاری قرآنی که جهنمی شد 👈یک چهارم از شب گذشته بود که امیر مومنان علی(علیه السلام) از مسجد کوفه بیرون آمد و به سوی منزل رهسپار گردید. کمیل بن زیاد که از اصحاب خاص و مخلص آن حضرت بود، همراه آن حضرت حرکت می کرد، در راه به در خانه مردی رسیدند، صدای قرآن از خانه وی شنیدنداو نیمه شب برخاسته بود و قرآن می خواند، علی(علیه السلام) و کمیل شنیدند او این آیه را با صدای دلنشین و پرسوز می خواند: امّن هو قانت آناء اللّیل ساجداً و قائماً یحذر الاخره و یرجو رحمه ربّه...؛ آیا کسی که در دل شب به اطاعت خدا و سجده و قیام به سر برد و از آخرت ترسان و به رحمت خدا امیدوار است، با کسی که با گناه و کفر زندگی می کند یکسان می باشد؟ 👈کمیل در دل خود آهی کشید. صدای دلنشین قرآن، آن هم در دل شب و از لبان یک انسان شب زنده دار، او را به نشاط آورد، ولی چیزی نگفت.امام به کمیل توجه کرد و فرمود: صدای دلنشین این شخص تو را نفریبد، این قاری قرآن، ازاهل جهنم است که به زودی راز این مطلب را به تو خبر خواهم داد. 👈کمیل در حیرت و تعجب فرو رفت، از این رو که امام (علیه السلام )از فکر و نیّت او آگاه گشته و گواهی می دهد که آن قاری قرآن از اهل دوزخ است!!مدتی از این جریان گذشت، تا این که ماجرای خوارج نهروان پیش آمد و آنها بر ضد علی (علیه السلام) اعلام جنگ کردند و در سرزمین نهروان، جنگ خونینی بین سپاه علی (علیه السلام) با سپاه خوارج درگرفت و همه خوارج ـ جز 9 نفر فراری ـ کشته شدند. 👈کمیل در جبهه همراه امیرالمومنین (علیه السلام) بود، امیرالمومنین (علیه السلام)در حالی که از شمشیرش خون می چکید، به کمیل رو کرد و فرمود: با من بیا سپس هر دو نفر به اتفاق هم کنار کشته ها و سرهای بریده که به زمین افتاده بود رفتند، علی (علیه السلام) سرشمشیرش را بر سر کشته ها می نهاد، تا این که نوک شمشیر را بر سر همان قاری قرآن نهاد و فرمود: ای کمیل امّن هو قانت آناء اللّیل... این سر همان شخصی است که نیمه شب این آیه قرآن را می خواند و تو را مجذوب ساخته بود.کمیل امام را بوسید و از آرزوی جاهلانه خود استغفار کرد. | يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡سرباز انقلاب | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید
من انتشار نصفه‌نیمه‌ی واقعیت رو فریب می‌دونم، اینکه شما واقعیت رو سانسور کنی و فقط بخشیش که به نفعته رو بگی، یعنی فریب. این دوستمون اومدن یه نمودار منتشر کردن که بر اساس این نمودار اگه قالیباف انصراف بده، ۴۰ درصد آراش میره به سمت جلیلی و فقط ۲۰ درصد آراش می‌ره به سمت پزشکیان. بعد اینطور نتیجه گرفته که چون جلیلی دوبرابر پزشکیان از آرای قالیباف می‌تونه بگیره، پس قالیباف باید انصراف بده. حالا اون نصف دیگه‌ی واقعیت چیه که دوستمون منتشر نکردن؟ نموداریه که آرای جلیلی رو بعد از انصراف نشون میده. بر اساس نمودار دوم، اگر جلیلی انصراف بده، ۴۵ درصد آراش می‌ره به سمت قالیباف و فقط ۵ درصد آراش به سمت پزشکیان خواهد رفت. خب خطرناک کدومه؟ اینکه قالیباف انصراف بده و ۲۰ درصد آراش بره سمت پزشکیان یا اینکه جلیلی انصراف بده و فقط ۵ درصد آراش بره سمت پزشکیان؟؟ در کدوم حالت شانس پیروزی پزشکیان بیشتر میشه؟ دقیقا به همین دلیل میگیم جلیلی باید انصراف بده، نه قالیباف👌 در صورت انصراف قالیباف، احتمال پیروزی پزشکیان در دور دوم، تا حد زیادی بالا می‌ره؛ تا حد خیلی زیادی. تازه اگه تو دور اول کار رو تموم نکنن. ✍ عماد دولت‌آبادی @Havadaran_ghalibaf
🔺این روزها از این پیامها زیاد داشتم. دوستانی که به معنای واقعی کلمه دوستدار و نگران انقلابند. دلسوزانی که هیجانات و احساساتِ رقابت قدرت منطق آنها را مختل نمیکند، به زوایای پنهان ماجرا فکر میکنند و خطرات را خوب تشخیص میدهند. آیدی این بزرگوار را لاک گرفتم که مورد هجمه لشکر سایبری قرار نگیرند! ✅ @Ansari_rahim
💥چراقالیباف؟! 📍 ۱۰ دلیل برای رأی به قالیباف؛ 🔖 مصطفی غفاری، تحلیلگر سیاسی: 📌 محمدباقر قالیباف را معمولا از دریچه یک مدیر نگاه می‌کنند؛ هواداران از توانمندی اجرایی‌اش می‌گویند و منتقدانش برچسب فسادانگیزی می‌زنند. اما این نوشته کوتاه روی شخصیت و قابلیت‌های سیاسی او متمرکز است. اگرچه او ادعای نظریه‌پردازی سیاسی ندارد، اما به عنوان کسی که ۲۰ سال است مشق سیاست می‌کنم، من این دلایل را برای رأی به او در هشتم تیر کافی می‌دانم؛ به‌ویژه اینکه رقبایش در این صحنه یا ازین مزیت‌ها بی‌بهره‌اند یا دست پایین‌تری دارند. قالیباف حتی از نسخه ۱۳۹۶ خودش از نظر سیاسی به مراتب جلوتر است. دعوت می‌کنم شما هم بخوانید و اصلاح یا تکمیل کنید. 1️⃣ کارآمدی: قالیباف بدون آنکه انقلابی پشیمان و شرمگین باشد، می‌تواند با کارآمدسازی نظام حکمرانی جمهوری اسلامی، هم رضایت عامه مردم را بالا ببرد، هم به مشروعیت نظام کمک کند. 2️⃣ تحول‌آفرینی: او پیش از این بارها نشان داده در متحول کردن دستگاه‌های حکمرانی که با عامه مردم سروکار دارند، بازیگر توانمندی است. از نیروی انتظامی که پیش از او چندان خوشنام نبود اما با ایده‌هایی مثل ۱۱۰ متحول شد تا شهرداری تهران که از یک سازمان خدماتی به نهادی اجتماعی تبدیل شد. 3️⃣ همگرایی: شکاف‌های سیاسی - اجتماعی بین مردم با مردم و دولت - ملت امروز به آستانه خطرناکی رسیده است. بین نامزدهای موجود، قالیباف تنها کسی است که علاقه‌ای به دامن زدن به این شکاف‌ها ندارد، بلکه مراقب است آنها را تبدیل به گسل نکند. این کاری است که او فعالانه اما بی‌ادعا در سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۴۰۱ انجام داده است. 4️⃣ اجماع‌سازی: به‌خاطر نوع تحلیل و تجربه‌های متراکم، قالیباف هم پایگاه اجتماعی خوبی دارد هم نزد حاکمیت و نیروهای سیاسی فردی امین و معتبر شناخته می‌شود؛ در نتیجه از موقعیت اجماع‌سازی بهتری نسبت به گزینه‌های دیگر برخوردار است. او در مجلس که جنس کارش مفاهمه و اجماع است، بیشتر از هر زمان در این کار خبره شده است. 5️⃣ ایران‌شناسی: دکتر قالیباف سال‌ها تدریس و تحقیق در زمینه جغرافیای سیاسی را در کارنامه خودش دارد و در کالبد تصویری هوایی از بالا به ایران نگاه می‌کند، نه از منظر تنگ و تاریک قبیله‌های سیاسی. این برای رییس‌جمهوری که در این پیچ تاریخی سکان ناوبری کشور را به دست می‌گیرد و باید ایران جدید را از دل این جهان پرآشوب بیرون بکشد، یک مزیت رقابتی بی‌بدیل است. 6️⃣ موازنه‌سازی: ایران ما امروز به جمع دقیقی از ثبات و تحول نیاز دارد؛ برقراری این موازنه کار سیاستمداری است که هم بتواند ثبات نظام سیاسی را در تلاطم منطقه و جهان تضمین کند هم به نیروهای اجتماعی تحول‌خواه اطمینان بدهد که می‌توانند در تغییرات اثربخش باشند. 7️⃣ تحجرستیزی: بین نامزدهای انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری، قالیباف دورترین فرد از تحجر است؛ چه تحجر سنتی و چه تحجر مدرن. فکر سیاسی او برآمده از مکتب امام خمینی است و از آبشخور اندیشه‌های کسانی مانند استاد جوادی آملی و استاد حکیمی بهره گرفته است. 8️⃣ اولویت‌یابی: عملکرد قالیباف نشان می‌دهد برغم تخریب‌های سنگین، در مقام کار درگیر حاشیه‌ها نمی‌شود و خودش را خرج اولویت‌ها می‌کند. او روی نقاط تحول مدنظرش تمرکز می‌کند، زمان را هدر نمی‌دهد؛ و از حاشیه سیاست به مرکز میل دارد، نه به افراط. 9️⃣ شمول‌گرایی: جنس سیاست‌ورزی قالیباف طوری است که دست‌کم مردم را چندان به لجاجت یا مهاجرت برنمی‌انگیزد. عامه مردم و نخبگان فکری و سیاسی می‌توانند زیر چتر سکان‌داری او خودشان را جایابی کنند، نه آنکه فکر اعتراض یا فرار باشند. 🔟 رضایت‌مندسازی: جمهوری اسلامی ایران نیازمند بازاندیشی و نوسازی خود بر پایه مردم‌سالاری دینی است. قالیباف دست‌کم زبانش تلخ و گزنده نیست و کارنامه‌اش نشان می‌دهد در احیای اداره عمومی کارکشته است. چه بسا گشایش‌های زبانی و نظری پس از ترمیم اجتماعی و تقویت رضایت مردم از طریق کارآمدی رخ دهد. 🌷کانال فرزندان شاهد کشور🌷 @ghararemaa