13920926_7924_128k2.mp3
3.97M
🌱 قال امیرالمؤمنین علیه السلام:
💫«مَنْ نَامَ عَنْ نُصْرَةِ وَلِيِّهِ انْتَبَهَ بِوَطْأَةِ عَدُوِّهِ»
کسی که به هنگام یاری ولیّ (#رهبر) خود، بخوابد با لگد دشمن از خواب بیدار خواهد شد!
☝️تنها راه نجات کشور از توطئههای فعلی و آینده:
👈توبه دستهجمعی
👈 و بازگشت به رهنمود های مغفول مانده ۳۰سالهی #رهبر و دیدهبان انقلاب است
#لبیک_یا_خامنه_ای
#پایان_مماشات
#صراط_مستقیم
✍کانال نشر بیانات استاد تحریری
╔════════════════╗
🆔 @seratemostaghim_ir
╚═════════════
◀️ حجاب اختیاری اسم رمز عملیات بی حجابی اجباری بود
داود مهدوی زادگان
✔️ گمان نکنید که این روز ها اقلیتی خدا ناباور و هر هری مذهب، یکباره حجاب را کنار گذاشته اند و بعضاً به سمت عریان گری و بی عفتی میل پیدا کرده اند و در وادی نفسانیات افتاده اند. بلکه سالهاست که زمینه های ذهنی آن پدید آمده است. از جمله زمینه سازان این موج بی حجابی و بی عفتی همین واعظان عرفی شده ای هستند که دین و ایمان شان را در خدمت مرفهین بی درد قرار دادند.
✔️ مدتی بود که واعظ عرفی در کنار سکولارهای شهر، واجب شرعی حجاب را به حجاب اجباری تفسیر کردند و مفهوم حجاب اختیاری را که هیچ مبنای دینی ندارد، اختراع کردند. بدین ترتیب، آن کس که جسما و روحا از این حکم شرعی در عذاب بود، ذهن و قلب خود را پذیرای بی حجابی و بی عفتی کرد.
✔️ پیش از انقلاب اسلامی، جماعت سکولار خدا نا باور و غربزده مردم دیندار را به ورود در جهنم بی حیایی و عریان گری فرا می خواندند ولی مردم با شرف و شرافت ایرانی نپذیرفتند. آنها هم رضا خان میر پنج را حاکم کردند تا سرکوبگرانه مردم را در این جهنم مستقر کند. بدین ترتیب، رضا خان بی حجابی و بی عفتی اجباری را قانونی کرد و مخالفان را به خاک و خون کشاند و واقعه خونبار گوهرشاد را پدید آوردند.
✔️ نکته مهم این ماجرا، آن است که واعظان متحجر آن زمان هیچگاه به مثل امروز که قانون حجاب را حجاب اجباری می خوانند، با قانون کشف حجاب مخالفت نورزیدند و از آن با عنوان بی حجابی اجباری یاد نکردند. اینان همان آخوندهای درباری بودند که امام خمینی ره فتوا به برداشتن عمامه آنها داده بود.
✔️ اما مردم دیندار با انقلاب اسلامی دروازه جهنم بی عفتی و بی حیایی مسدود کردند و ایران قوی و غیرتمند را پایه گذاری کردند. با وصف این، چهل و اندی سال است که دشمن ملت و جهنمیان با همکاری همان آخوند های درباری می کوشند که دروازه جهنم بی عفتی و بی غیرتی را بر مردم بازگشایی کنند ولی نتواتستند. چنانکه شصت روز است طی برنامه ای گسترده و حساب شده با تمام قدرت بر مردم عفیف و غیرتمند هجوم آورده اند تا بار دیگر همچون دوران استبداد پهلوی، بی حجابی و بی عفتی اجباری را مسلط کنند.
✔️ اکنون بهتر می توان فهمید که عنوان حجاب اختیاری، اسم رمز عملیات جهنمیان بوده است و نه یک خواست معرفتی. بی جهت نیست که در این روزها، دیگر از آن سخن نمی گویند. بلکه به زور، چادر و روسری را از سر زنان و دختران عفیفه می کشند و مردان باغیرت و حافظان امنیت را به شهادت می رسانند. بی جهت نیست که آخوند های سکولار برابر بی حجابی اجباری مانند زمان رضاخان سکوت کرده اند. مأموریت آنان این بود که ذهنیت مردم را برای پذیرش مجدد فرهنگ برهنگی آماده کنند. مأموریت این است که برابر برهنگی اجباری بایستند و ومخالفت کنند. لکن مردم انقلابی به لطف الهی دیگر به گذشته تاریک برهنگی باز نخواهند گشت. انشالله
30 آبان 1401
عضو کانال شوید:
👇👇👇
@mahdavizadegan
7.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو شهر گرمسار از استان سمنان ضد انقلاب فراخوان داد و میخواستن دوباره آشوب کنن
اما وقتی آمدن دیدن مردم تو همون زمان و همون مکان فراخوانشون ریختن تو خیابون و شعار "وای اگر خامنهای حکم جهادم دهد" دادن؛
اونا هم ایستادن به تماشا و بعدم رفتن خونههاشون
@banooyetamadonsaz
مهدوی زادگان
تو شهر گرمسار از استان سمنان ضد انقلاب فراخوان داد و میخواستن دوباره آشوب کنن اما وقتی آمدن دیدن م
📌 چرا قرآن کریم مردم را به دفع اشرار و اغتشاشگران تکلیف کرده است.
داود مهدوی زادگان
بیش از شصت روز است که دشمن ملت، اشرار و اغتشاشگران را برای از کار انداختن و به ویرانی کشاندن بلاد اسلامی سازماندهی کرده است. توطئه گران بر این گمان بودند که با این حجم از برنامه ریزی برای براندازی و فروپاشی، یک هفته ای کار نظام و ملت تمام است. اما اکنون بعد گذشت چند هفته مشاهده می کنیم که کار آشوب طلبان خیاباتی تمام است و توطئه شان نا فرجام ماند.
قطعاً مهم ترین دلیل این شکست بزرگ دشمن، مقاومت مردمی بود. مردم به سبک خودشان و خیلی خود جوش تلاش اغتشاشگران را بر باد دادند. اما ریشه این مقاومت مردمی در باورهای دینی ملت است. چون مردم از قرآن کریم آموخته اند که همگان به دفع اشرار مکلفند. دفع شر وظیفه عمومی است. و این مطلب، دلیل دیگری بر وجه دینداری مردم ایران است. اگر راهپیمایی اربعین دلیلی بر دینداری مردم است، مقاومت مردمی برابر اشرار هم دلیل دیگر است.
قرآن کریم در سوره حج مردم را به دفع شر برخی از مردمان شرور تکلیف کرده است. اما دلیل این فراخوان عمومی به دفع اشرار چیست؟
" وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِيَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ يُذْكَرُ فِيهَا اسْمُ اللَّهِ كَثِيرًا ۗ وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ "؛
و اگر خداوند بعضی از مردم را بوسیله بعضی دیگر دفع نکند، دیرها و صومعهها، و معابد یهود و نصارا، و مساجدی که نام خدا در آن بسیار برده میشود، ویران میگردد! و خداوند کسانی را که یاری او کنند
(و از آیینش دفاع نمایند) یاری میکند؛ خداوند قوی و شکست ناپذیر است. ( حج: 40 )
دفع اشرار، تکلیف عمومی است:
چون بیع و تجارت، مسجد و صومعه، متعلق به همه است.
چون قرار نیست که فقط عده ای فداکاری و جانثاری کنند و اکثریت در بی تفاوتی به سر برند.
چون باید مردم بفهمند که اشرار همه را نشانه رفته است.
چون دفع اشرار بدون مشارکت مردمی مقدور نیست.
چون باید مردم بی زاری و نفرت شان از اشرار را ابراز کنند.
چون در دفع اشرار هیچ امیدی به خواص عافیت طلب نیست.
@mahdavizadegan
🔰 حکومت دین پایه ی فرهنگ مدار را با دیکتاتورمنشی چه کار!!
داود مهدوی زادگان
✔️ دیکتاتوری مختصات و نشانه هایی دارد و باید بر پایه نشانه ها فرد یا نظام را به دیکتاتوری توصیف و قضاوت کرد. این قاعده عقلایی است و تخطي از آن خود دلیل بر دیکتاتور منشی شخص خاطي است.
✔️ دیکتاتورها برای حفظ و تثبیت قدرت خود از هر امری استفاده ابزاری می کنند. از جمله اقدامات آنان تظاهر به دیانت و وفاداری به دین است. آنها در شرایط عادی و صوری خود را مدافع دین و دینداری جلوه می دهند. اما دیکتاتور ها به هنگام معرکه دین ستیزی و ایمان سوزی از سوی دشمنان خدا، سپر می اندازند و رنگ عوض می کنند.
✔️ دیکتاتوری متظاهر به دیانت به هنگام فتنه، اول چیزی را که کنار می گذارد و آن را به دشمن واگذار می کند تا هر بلایی خواست بر سر آن بیاورد، دین و ایمان مردم است. دیکتاتورها حاضر نیستند برای دین و ایمان مردم از قدرت شان هزینه کنند. برای آنها مهم نیست که هویت فرهنگی جامعه تهدید به نابودی شود. بلکه در مواقعی که پایه های قدرت دیکتاتوری تهدید شود، اگر لازم ببینند، دین و فرهنگ جامعه را هزینه می کنند.
✔️ بیش از شصت روز است که اشرار و دشمنان، دین و ایمان و فرهنگ تعالی خواهی ملت را بسیار جدی تر و سازماندهی شده تر از چهل سال گذشته نشانه رفته است و در ستاندن هویت فرهنگی و دینداری مردم از هیچ اقدام خشونت باری فروگذاری نکرده است. در این میان، حاکمیت اسلامی که برآمده از همین عقیده و فرهنگ ملی است، تمام قد همچون چهل سال گذشته برابر این جنگ ترکیبی ایستاده است و ذره ای گام پس نداشته است و برای حفظ قدرت، هرگز حاضر نبوده و نیست از وفاداری به دین و فرهنگ ملت خود دست بردارد و حتی آنها را قربانی خود کند. بلکه برای این نظام، حفظ و حراست از حیات معنوی مردم بسیار مهم تر و ارزشمند تر از حیات مادی بوده است.
✔️ آن وقت، اغتشاشگران چنین نظامی را به دیکتاتوری متهم می کنند! آن هم از ناحیه کسانی که در همین شصت روز، با مردمی که تن به خواستههای نامشروع شان ندادند، دیکتاتور مآبانه و سرکوبگرانه رفتار کردند. اکنون آن کس که باید دیکتاتور نبودن خود را اثبات کند، جماعت اغتشاشگر است. نظام اسلامی در مدت چهل سال و اندی که از عمر با برکتش می گذرد ثابت کرده است که حتی گرد دیکتاتور مآبی هم بر آن ننشسته است.
@mahdavizadegan
🔰 دو انقلاب در یک اقلیم نمی گنجد
✍ داود مهدوی زادگان
🔗 فرق اساسی انقلاب با جنبش های اعتراضی، شورش ها و آشوب های خیابانی در مردمی بودن آن است. لذا ممکن است که در جامعه سیاسی همزمان چندین شورش و آشوب خیابانی متقاطع و متعارض با هم اتفاق بیافتد ولی امکان وقوع دو انقلاب در زمان واحد غیر ممکن است. چون هر کشور و جامعه سیاسی دو تا مردم ندارد تا هر کدام در یکی از آن دو انقلاب حضور پیدا کنند. کشور یک ملت دارد. در نتیجه اگر هم انقلابی شکل بگیرد، همان یک ملت هستند که آن انقلاب را ملی و مردمی می سازند. ملت دیگری نیست تا انقلاب دومی شکل بگیرد.
🔗 جنبشی که اهداف عادی سازی انقلاب و روزمرگی و بازگشت به وضعیت پیش از انقلاب را دنبال میکند، چنین جنبشی انقلابی نیست. بلکه حرکت ضد انقلابی و بالتبع ضد مردمی است. اینگونه حرکت ضد انقلابی که از پشتوانه مردمی برخوردار نیست، از طریق کودتا، شورش های اجتماعی و آشوب خیابانی اهدافش را تعقیب می کند. بنابر این، تفسیر چنین حرکتی به " انقلاب در انقلاب " گونه ای از تولید آگاهی کاذب است و نمی توان آن حرکت سیاسی را انقلاب دوم نامید.
🔗 انقلاب دوم زمانی شکل می گیرد که انقلاب اول تاریخی شده باشد. یعنی انقلاب به تاریخ پیوسته است و اثر حیاتی از آن باقی نمانده است. ملت انقلاب را فراموش کرده است و به زندگی روزمره خود بازگشته است. در این صورت، اگر نهضت مردمی شکل بگیرد، آن نهضت را جنبش ضد انقلابی نمی خوانند. بدین ترتیب، انقلاب دوم هیچگاه ضد انقلاب اول نخواهد بود. چون یا انقلاب اول تاریخی شده است و یا آنکه انقلاب دوم، حامل پیام والاتری نسبت به انقلاب اول است. در این صورت، انقلاب دوم متکامل تر از انقلاب اول است.
🔗 یرواند آبراهاميان، مورخ ایرانی تاریخ معاصر، کاملاً متوجه وقوع دو انقلاب در یکصد سال اخير بود که نام کتابش را " ایران بین دو انقلاب " گذاشت. انقلاب اسلامی ( 1357 ش ) جنبش مردمی علیه انقلاب مشروطیت ( 1285 ش ) نبود. زیرا جنبش مشروطه خواهی خیلی زود فرایند عادی سازی و روزمرگی خود را طی کرد و در گرداب هرج و مرج گرفتار شد. کودتای 29 اسفند 1299 که به گفته آبراهاميان حاصل ائتلاف نظامیان و روشنفکران غربگرا و سفارت انگلیس بود، فرایند تاریخی شدن انقلاب مشروطه را تسریع کرد. حکومت کودتایی پهلوی، دولتی ضد انقلاب و واپس گرا بود. پهلوی ها نظام استبدادی گذشته را در چهره ای مدرن و خشن تر بر ملت مسلط کردند.
🔗 انقلاب اسلامی، جنبشی مردمی علیه نظام استبدادی و ضد انقلابی پهلوی بود و هیچ گونه تعارضی با انقلاب مشروطه نداشت. لذا بسیاری از آرمانهای مترقیانه مشروطیت را مانند آزادی و استقلال و ایجاد نظام ضد استبدادی را با ایدئولوژی سیاسی والاتری در خود داشت. بی جهت نیست که خاطره نهضت مشروطه با وقوع انقلاب اسلامی احیا شد.
انقلاب اسلامی بر خلاف نهضت مشروطیت که به گفته همایون کاتوزیان خیلی زود در چرخه استبداد _ هرج و مرج گرفتار شد، همچنان پابرجاست و با تاسیس نظام انقلابی پایداری خود را تثبیت کرده است.
🔗 حرکت های ضد انقلابی زیادی در مدت چهل و سه سال گذشته به راه افتاده است تا فرایند عادی سازی انقلاب اسلامی و بازگشت به دوران استبدادی شکل بگیرد. ویژگی همه این اقدامات ضد انقلابی حضور پر رنگ استکبار جهانی و نیروهای سلطنت طلب، تجزیه طلبان و متحجرین در کنار هم است. لکن به لطف پروردگار عالم این اراده ضد انقلابی اتفاق نیافتاده است.
🔗 جدیدترین اراده ضد انقلابی اقدامات اغتشاشگرانه و تجزیه طلبانه دو ماه اخیر است. این اراده خشونت بار و هرج و مرج طلب، تلاش رسانه ای گسترده ای را به راه انداخت تا از پشتیبانی مردمی برخوردار شود تا حرکت خود را انقلابی معرفی کند. لکن آنان در این هدف نا کام ماند.
🔗 بدیهی است که هیچ ملتی همزمان پشتیبان دو انقلاب نمی شود. چون این اقدام، تناقض سیاسی محض است. مادامی که مردم پشتیبان انقلاب اسلامی هستند، در هیچ جنبش ضدانقلابی مشارکت نخواهند کرد. این اصل بدیهی انقلاب است که دو انقلاب در یک اقلیم نمی گنجد.
4 آذر 1401
عضو کانال شوید:
👇👇👇
@mahdavizadegan
تبریک به همه ایرانیان وطن خواه
بچه های تیم ملی، مچکریم
صد تاسف بر بیگانه پرستان که در این شادی ملی حضور ندارند.
✍️ بیانیه هزار و ۱۳۸ نفر از اساتید و پژوهشگران حوزه علمیه قم درباره حوادث اخیر
🔹 ۱۱۳۸ نفر از اساتید و پژوهشگران حوزه علمیه قم در حمایت و بیعت با مقام معظم رهبری، محکومیت اغتشاشات اخیر و تقاضای برخورد سریع و قاطعانه با اخلالگران امنیت ملت ایران توسط قوه قضائیه بیانیه ای صادر کرده و تاکید نمودند در چنین شرائطی سکوت در برابر توطئههای دشمن و کجرویهای غافلان به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.
متن کامل بیانیه +اسامی👇
https://hawzahnews.com/xbYXj
@HawzahNews | خبرگزاریحوزه
💠 نشست "روایت دولت"
🎙 با حضور:
حجت الاسلام دکتر #سیدسجاد_ایزدهی
رئیس پژوهشکده نظام های اسلامی پژوهشگاه
⏰ چهارشنبه 7 آذر 1401، ساعت 15
❇️ حضور مجازی از طریق:
➡️ skyroom.online/ch/live.rc/dolatsazi
#تبلیغ
🆔 @iictchannel