💕سردارشهیدمحمودکاوه💕
✨کاوه:فرزندکردستان ،معجزه انقلاب✨ 🌷امام خامنه ای:"محمود"زمان انقلاب شاگردمابودولی حالااستادماشد🌷 الفتی با خاک پاوه داشتیم🌹 مثل گل محمود کاوه داشتیم🌹 نی نوایی از دم محزون اوست🌹 خاک کردستان رهین خون اوست🌹 ارتباط باادمین کانال👇👇 @fadak335
🔻مقام معظم رهبری: سلامت فکری را با کتاب‌خوانی تأمین کنید؛ از کتابهای خوب، راه‌گشا، راهنما که از سوی متفکّران و نویسندگان خوب ما تهیّه شده و در اختیار ما گذاشته شده استفاده کنید و بخوانید. 📚 ۲۴ آبان روز کتاب، کتاب خوانی و کتابداری
نمایش در ایتا
❣ 📖 السَّلامُ عَلی الْمُدَّخَرِ لِکَرامَةِ اَوْلِیآءِ اللَّهِ وَ بَوارِ اَعْدآئِهِ... 🌱سلام بر مولایی که با آمدنش دوستان خدا سربلند می شوند و دشمنان خدا سر به نیست. 🌱سلام بر او و بر روزی که خدا در انتظار آن است. 📚 بحار الأنوار، ج‏99، ص 117. @mahmodkaveh🌱
🔶 دور دیدن ظهور ممنوع ✍حضرت پیامبر اکرم علیه السلام فرمودند: مهدی از ما اهل بیت است، خدا ی سبحان امر (ظهور) او را یک شَبِه اصلاح میکند. حضرت امام حسین فرمودند: خداوند، متعال امر (ظهور) او را در یک شب اصلاح میفرماید. 📚 کمال الدین باب۳۰ این هم نتیجه نزدیک دانستنِ ظهور:حضرت امام باقرعلیه السلام و حضرت امام صادق علیه السلام فرموده اند: آنان که فرج را نزدیک میشمارند، نجات یافتند. 📚غیبت نعمانی باب۱۱ @mahmodkaveh🌱
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
فایل | 💠حجت الاسلام عالی تجدید عهد با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ┄┅═✧❁🌷یازهرا🌷❁✧═┅┄ @mahmodkaveh🌱
خون برف از چشم من 1⃣ تیر خورد به راننده مینی بوس🚌،مینی بوس راهش کج شد رفت جلو پرتگاه، سرازیر شد برود پایین-حتی رفت پایین- که گیر کرد به یک سنگ بزرگ ایستاد نرفت بیفتد توی دره،مات مانده بودم نمی توانستم چی کار کنم.خیره شدم به که لبش را دندان می گرفت به بچه ها می گفت"آرام!"🍀 یک اکیپ از بچه ها را داده بودند دست ما گفته بودند"اسکورت شان کنید ببریدشان سقز."ماموریت دادند برویم بانه و سردشت.یک کالیبر پنجاه آماده کردیم،با یک ماشین🚘سیمرغ وچندتا ماشین دیگر.راه افتادیم.من و و دو نفر دیگر سوار جیپ بودیم می رفتیم از اول تا ته ستون سرکشی می کردیم.🌱 غافل از این که می خواهند به ما کمین بزنند.آن هم توی گردنه ای که کمین خور آن عالی بود.با شلیک اولین تیر🔫 و انحراف می نی بوس مان🚌دست همه مان رفت توی پوست گردو.اولین کمینی بود که می دیدیم،با این که بیش ترمان مربی آموزش بودیم،کالیبر پنجاه و خدمه اش کُپ کردند وسط جاده🛣 ماندند.🌿 گفت"نترسید."بلندتر گفت"باید از جلویشان دربیاییم و گرنه می آیند همه مان را می کشند." به چند نفر از بچه ها گفت"بروید سمت راست جاده،🛣 از آن جا خودتان را بکشید بالا بروید ارتفاع 🗻 را بگیرید اگر توانستید."🍃 بچه ها که راه🚶‍♂افتادند دل پیدا کردم رفتم وسط جاده🛣،سوار ماشین🚗 کالیبر پنجاه شدم،استارت زدم و روشنش کردم.راندم طرف بالا،خدمه اش را صدا زدم گفتم" کجا رفتی قایم شدی؟" 🌾 ادامه دارد.... راوی:حمید خلخالی 📚ردّ خون روی برف
نمایش در ایتا
🔻 همان دشمنی که دانشمند هسته‌ای را می‌کُشد، عالم دینیِ ما را هم ترور می‌کند؛ آنها با دانش ما دشمن هستند 🔻 دین چیزی جز پرده‌برداری از واقعیت‌های عالم هستی نیست که می‌شود همان «دانش» 📌 حوزۀ علمیۀ مروی 🔘 کار عالم دینی، پرداختن به واقعیات زندگی مردم است؛ اینکه به عالم دینی «روحانی» بگویند، درست نیست و مربوط به فرهنگ مسیحیت است 🔘 به کسی که پزشکی می‌خواند می‌گویند «دانشجوی پزشکی»؛ به طلبه هم می‌شود گفت «دانشجوی علوم دینی» 🔘 ذهنیت عمومی این است که دین مقوله‌ای آسمانی است و به واقعیت زندگی ما نمی‌پردازد؛ این ذهنیت باید اصلاح بشود 👈ادامه متن را در @Panahian_text ببینید 🚩حوزۀ علمیۀ مروی- 1401/08/14 📢صوت: @Panahian_mp3 @Panahian_ir
🔴 زن ـ زندگی ـ آزادی! یعنی : ♦️در دوره ای که ذغال هم قیمت دارد، آغوش رایگان است!!
🔴 زن ـ زندگی ـ آزادی! یعنی : ♦️در دوره ای که بازیافت هم قیمت دارد، آغوش رایگان است!!
💠 رهبر معظم انقلاب: مهم ترین کاری که دشمن کرده...👆👆 ✅ خرج بودجه های میلیاردی از بی بی سی ها و عنترنشنال ها و اکانت های اجاره ای تا اغتشاشگرانی که توی خیابون هستن به خاطر این کاره
نمایش در ایتا
❣ 📖 السَّلاَمُ عَلَى حُجَّةِ الْمَعْبُودِ وَ كَلِمَةِ الْمَحْمُودِ... 🌱سلام بر آن مولایی که آینه ی تمام نمای خداست. سلام بر او و بر روزی که تمام خلق در آینه وجود او، خدا را به تماشا خواهند نشست... 📚 مفاتیح الجنان، زیارت امام زمان سلام الله علیه به نقل از سید بن طاووس. 🍃 🍃 🍃 @mahmodkaveh🌷
♨️ پیوند پدرانه با امام زمان ارواحنا‌فداه 🔸 ارتباط با آقا بقية الله خوب زمينه ای است و اگر عشقش را حس کنی و درک بکنی، کمک هايش را هم می بينی. نگاه او و دعای او را حس می کنی، آنقدر کمک و تاييد می رسد؛ منبع رحمت است، منبع قدرت است. 🔸 فقط کافی است شما يک پيوندی را در دلت ايجاد کنی، و يک چراغی را روشن کنی و همه جا، در رفت، در آمدن يک يادی از حضرت بکنی؛ آن وقت يک «ياصاحب الزمان» دلت را روشن می کند، دلت را بيدار می کند. 🔸ماها اصلا برای گناه نکردن هم بايد به حضرت متوسل شويم، بخاطر اينکه گاهی رغبت هايی درون ما را می گيرد، که يک کمک می خواهيم، و اين کمک از ناحيه امام زمان عليه السلام اجرائی و عملی می شود. خوب آقای مهربان و پدر مهربانی داريم. 🔸 اهل بيت از پدر و مادر مهربان تر هستند. عليه السلام مثل اجدادشان هستند اگر مهربانيشان بيشتر نباشد. پدر ما امام زمان عليه السلام است بايد اين حالت را حس کنيد، مدام با امام زمان، احساس فاصله خيالی نکنيد؛ احساس کنيد با حضرت نزديک هستيد، احساس کنيد با حضرت رفيق هستيد، احساس کنيد وقتی سلام می دهيد، حضرت می شنوند.‌ ‌ 🖋حجت الاسلام شیخ جعفر ناصری ‌ @mahmodkaveh🌷
حجم رسانه بالاست
🔴 بیماری علاقه به دروغ! 👈 آیۀ قرآن، سخن حضرت زهرا(س) و علامۀ طباطبایی در این‌باره! 🍃 @mahmodkaveh🌷
خون برف از چشم من 2⃣ بچه ها دل پیدا کردند رفتند روی ارتفاع🗻 درگیر شدند زدند رفتند جلوتر کاری کردند که طرف شان عقب نشینی کند برود.سریع آمدیم پایین رفتیم سراغ مینی بوس🚌 نیروهایش را تخلیه کردیم فرستادیم بروند.مینی بوس🚌 را هم بکسل کردیم راندیمش طرف سقز.کارمان در سقز این طوری شروع شد.🍃 شب ها🌑 دور هم جمع می شدیم از کمین حرف می زدیم،و بیش تر از همه از کمین های آنها. می گفت"حالا دیگر نوبت ماست به آنها کمین بزنیم." -مگر می شود؟ -چرا که نه،می رویم مثل خودشان کمین می زنیم نمی گذاریم پایشان توی شهر🏘 باز بشود.🌿 مقر اصلی مان توی شهر سقز بود.شهری که شب ها🌑 اصلا امنیت نداشت و مثلا آمده بودیم ازش محافظت کنیم.منطقه ای آنجا بود-اسمش الان یادم نیست-که پای هیچ نیروی دولتی به آن جا نرسیده بود. گفت"اول می رویم این جا" -چرا؟ -مگر نمی بینی همه اش رجز می خوانند که کسی جرات ندارد پایش را بگذارد این جا.باید برویم رویشان را کم کنیم.🌱 رفتیم اطلاعات📝 جمع کردیم از مردم و نیروهای اطلاعاتی خودمان و هرکس که چیزی می دانست.و راه افتادیم.محل به محل و ارتفاع به ارتفاع🗻 رفتیم جلو، رسیدیم به جای اصلی،که حالتی بسته داشت نمی شد با ماشین🚘 برویم.تا پای ارتفاع🗻را پیاده رفتیم.خمپاره هم با خودمان برده بودیم.۸۱ و ۹۰.🍀 ادامه دارد.... راوی:حمید خلخالی 📚ردّ خون روی برف
نمایش در ایتا
🔴 زن ـ زندگی ـ آزادی! یعنی : ♦️در دوره ای که عنبر نسارا هم قیمت دارد، آغوش رایگان است!!
🔴 زن ـ زندگی ـ آزادی! یعنی : ♦️در دوره ای که ورود به اتوبوس هم قیمت دارد، آغوش رایگان است!!
آرمان روح الله
نمایش در ایتا
❣ 📖 السَّلامُ عَلَیکَ أیُّها الإمامُ الفَرِیدُ... 🌱سلام بر تو ای یگانه دوران و ای همنشین ‌تنهایی! سلام بر تو و بر روزی که جهان با قدومت آباد خواهد شد. 📚 صحیفه مهدیه،زیارت حضرت صاحب الامر در سرداب مقدس @mahmodkaveh🌻
🔴 ببین امام زمانت از انجام این کار راضی است یا نه! 🔹 حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره: 🔵 چقدر سخت است، اگر برای ما این امر ملکه نشود که در هر کاری که می‌خواهیم اقدام کنیم و انجام دهیم، ابتدا رضایت و عدم رضایت عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف را در نظر نگیریم و رضایت و خوشنودی او را جلب ننماییم! @mahmodkaveh🌻
حجم رسانه بالاست
📌اضطرار به بی‌ثباتی 🔻چرا آمریکا و اذنابش با وجود اینکه می‌دانستند حتی کم‌حجاب‌ها هم با این مدل اعتراض‌های خشن همراهی نمی‌کنند، نقشه‌شان را اجرا کردند؟ 🔻چرا با وجود اینکه می‌دانستند عملیات تروریستی در شاهچراغ باعث نفرت مردم از آنها و اغتشاش‌گران می‌شود، این کار را کردند؟ 👌فوق العاده عالی @mahmodkaveh🌻