eitaa logo
مکروبه🇮🇷
2هزار دنبال‌کننده
513 عکس
82 ویدیو
7 فایل
مکروبه: دل‌شکسته ثواب تک به تک کلمات این کانال تقدیم به روح خواهر بزرگترم(ابناء‌الحیدر) لطفا برای شادی روحش فاتحه قرائت کنید. راه ارتباطی با من: @seyedeh1 _انتشار مطالب آزاد🌱
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از حُفره
خواهر! پرچم ایران روی دوشت بود که رفتی؟ دیشب موقع قرآن به سر یا دعای جوشن یا وسط روضه، دقیقا چه از خدا خواستی؟ به من بگو چطور خواستی که اینطور غرق به خون لای پرچم عزیزمان رفتی؟ فرمولش چیست خواهر؟ میان آن همه آدم وسط راهپیمایی چرا تو؟ لابد روزه هم بودی. مرگ با گرسنگی و تشنگی سند ما شیعیان است. مرگ مظلومانه افتخار ماست. خواهرم. همین دیشب به جان خدا غر می‌زدم که چرا راه برای ما زن‌ها مثل مردها باز نیست؟ زدی توی دهانم نه؟ نوش جانم. راستی لحظه‌ی آخر داشتی کدام شعار را می‌دادی؟ قربان خون سُرخت بروم. دعایمان کن. از خدا بخواه برای ما هم چیزی جز این نخواهد. اینکه کف وطن لای پرچم سه رنگ غرق به خون برویم. به خدا اگر اینطور نشود دق می‌کنیم. عکس: شهیده‌ی امروز راهپیمایی روز قدس در تهران. @hofreee
هدایت شده از اَثــیر
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
• دور ایرانمون سپری ازنور بکشیم🌤🛡 قرارمون یادت نره😇 •✿═══════════════ @E_thereal
مکروبه🇮🇷
• دور ایرانمون سپری ازنور بکشیم🌤🛡 قرارمون یادت نره😇 •✿═══════════════ @E_thereal
قشنگتر و بهتر از این فیلم نمی‌شد توضیح داد. با خوندن دعای توسل، سوره فتح و دعای ۱۴صحیفه دور ایرانمون سپری از نور بکشیم.
هدایت شده از  شراب و ابریشم...
. از تجربه‌ی تلخ ۱۸ و ۱۹ دی چیز زیادی نگذشته، البته ۱۸ و ۱۹ دی رو نباید فقط در همون دو شب دید، ۱۸ و ۱۹ دی مقدمه‌ی صبح نهم اسفند بود و زمینه‌ساز اون حادثه‌ی عظمی! ۱۸ و ۱۹ دی دشمن برای ما تصمیم‌سازی کرد و در یک خطای محاسباتیِ بزرگ ما خیابونها رو ترک کردیم، از یک ساعت مونده به اذان مغرب، شهرها تبدیل به شهر ارواح می‌شد و وحوش داعشی در خلوتیِ خیایونها فرصت عوعو پیدا کردن و مثل سگ به جان شهرها و اموال عمومی و بسیجیها و پاسداران عزیزمون افتادن... کلمه‌ی اغتشاش، از اول هم اشتباه بود درباره‌ی اون اتفاقات، اون حادثه یک حمله‌ی سراسری و از پیش برنامه‌ریزی شده به سراسر کشور با نیت کودتا و براندازی بود، ما واقعا مورد حمله‌ی خیابانی قرار گرفتیم در اون دو سه روز. این تجربه‌ی تلخ باید تا همیشه یادمون بمونه و بدونیم که خلوت کردن خیابانها به نفع دشمنه، برای همین اینهمه امام شهیدمون همیشه بر حضور تأکید داشت. عید نوروز در پیشه و خیلیها ممکنه برنامه‌ی سفر داشته باشن ان‌شاالله به هر کجا سفر می‌کنید بهترین خاطرات براتون رقم بخوره، فقط به خون امام شهیدمون قول بدید هر جا رفتید مسافرت، همونجا در تجمعات شرکت کنید. اگه خدای نکرده داعشی‌های داخلی فرصت ایجاد جنگ داخلی پیدا کنند، شکست می‌خوریم! تعارف نداریم، کسی برای پیروزی به ما چک سفیدامضا نداده، خدای ناصر هم نصرتش رو فقط در صورتی حواله می‌کنه که ما مقاومت کنیم. ما اینهمه هزینه دادیم کارو تا اینجا پیش بردیم، حیفه که پیروزی نهایی رو با عِیشِ کوتاه سفرهای نوروزی معامله کنیم. نمی‌گم سفر نریم، می‌گم هر جا رفتیم تجمعات اونجا رو شرکت کنیم، اجازه ندیم خیابونها خالی بشه دشمن روی خیابونها خیلی حساب کرده، خیلی زیاد... ما حتی در کودتای سال ۳۲ هم کشورو در خلوتیِ خیابونا باختیم... ✍ملیحه سادات مهدوی @sharaboabrisham .
‌ 🔴 آمریکا پس از تحمل ضربات سخت از مقاومت عراق، از شهروندان خود خواست این کشور را ترک کنند. 🔻 @seyyedoona
هدایت شده از  شراب و ابریشم...
زمان: حجم: 1.1M
من با روایتی که اینجا تعریف کردم یک بار دانشکده رو تعطیل کردم و امتحان پایان ترم رو به تعویق انداختم🤦‍♀😂 قرار بود بریم یک تجمع ضد صهیونیستی مقابل درب شمالی دانشگاه فردوسی و همون روز امتحان داشتیم و برخی از بچه‌ها بخاطر امتحان حاضر نبودن بیان.... من رفتم پشت تریبون و این روایت رو تعریف کردم و خودم راه افتادم و یک دفعه کل دانشکده پشت سرم راه افتادن و فقط یک نفر نیومد، که البته همون یک نفر همه‌ی ما رو به کمیته انضباطی کشوند😂
ماشاءالله به محور مقاومت به ترکیب برنده‌ی ایران، حزب‌الله، انصارالله و مقاومت عراق. وَما رَمَيتَ إِذ رَمَيتَ وَلٰكِنَّ اللَّهَ رَمىٰ
فَلَم تَقتُلوهُم وَلٰكِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُم ۚ وَما رَمَيتَ إِذ رَمَيتَ وَلٰكِنَّ اللَّهَ رَمىٰ ۚ وَلِيُبلِيَ المُؤمِنينَ مِنهُ بَلاءً حَسَنًا ۚ إِنَّ اللَّهَ سَميعٌ عَليمٌ این شما نبودید که آنها را کشتید؛ بلکه خداوند آنها را کشت! و این تو نبودی (ای پیامبر که خاک و سنگ به صورت آنها) انداختی؛ بلکه خدا انداخت! و خدا می‌خواست مؤمنان را به این وسیله امتحان خوبی کند؛ خداوند شنوا و داناست
برای نمی‌دانم چندمین بار کلیپ را نگاه می‌کنم: 《من همه‌ی مردم را دوست دارم، همه‌شان را، و برای همه‌ی مردم دعا می‌کنم 》 آیت الله خامنه‌ای راست می‌گفت؛ او آنقدر دوست‌مان داشت که رفتنش را گذاشت برای زمانی که فرصت نکنیم برایش از غصه بمیریم. مایی که دعای قنوتمان "اللهم احفظ قائدنا الخامنه‌ای" بود و از خدا بارها خواسته بودیم که دنیای بدون او را نبینیم، حالا حتی فرصت نداشتیم بر سر و صورت بکوبیم. کلیپ بعدی می‌دود تا خودش را به چشمانم برساند: 《غم‌هایی هست که کوه را می‌شکند اما دل انسان مؤمن را نمی‌تواند بشکند》 تو این آرامش را از خدا برای ما خواستی؛ تو واقعا امتت را دوست داشتی! _ریحانه حسن پور
دم چهارشنبه سوری امسال مهربون‌تر باشیم با دل مردممون. از ترقه و بمب دست‌ساز و هر ماده‌ی منفجره‌ای که باعث ترس و دلهره مردم می‌شه، جدا خودداری کنیم.