eitaa logo
مکروبه🇮🇷
2هزار دنبال‌کننده
513 عکس
82 ویدیو
7 فایل
مکروبه: دل‌شکسته ثواب تک به تک کلمات این کانال تقدیم به روح خواهر بزرگترم(ابناء‌الحیدر) لطفا برای شادی روحش فاتحه قرائت کنید. راه ارتباطی با من: @seyedeh1 _انتشار مطالب آزاد🌱
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از  شراب و ابریشم...
زمان: حجم: 1.1M
من با روایتی که اینجا تعریف کردم یک بار دانشکده رو تعطیل کردم و امتحان پایان ترم رو به تعویق انداختم🤦‍♀😂 قرار بود بریم یک تجمع ضد صهیونیستی مقابل درب شمالی دانشگاه فردوسی و همون روز امتحان داشتیم و برخی از بچه‌ها بخاطر امتحان حاضر نبودن بیان.... من رفتم پشت تریبون و این روایت رو تعریف کردم و خودم راه افتادم و یک دفعه کل دانشکده پشت سرم راه افتادن و فقط یک نفر نیومد، که البته همون یک نفر همه‌ی ما رو به کمیته انضباطی کشوند😂
ماشاءالله به محور مقاومت به ترکیب برنده‌ی ایران، حزب‌الله، انصارالله و مقاومت عراق. وَما رَمَيتَ إِذ رَمَيتَ وَلٰكِنَّ اللَّهَ رَمىٰ
فَلَم تَقتُلوهُم وَلٰكِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُم ۚ وَما رَمَيتَ إِذ رَمَيتَ وَلٰكِنَّ اللَّهَ رَمىٰ ۚ وَلِيُبلِيَ المُؤمِنينَ مِنهُ بَلاءً حَسَنًا ۚ إِنَّ اللَّهَ سَميعٌ عَليمٌ این شما نبودید که آنها را کشتید؛ بلکه خداوند آنها را کشت! و این تو نبودی (ای پیامبر که خاک و سنگ به صورت آنها) انداختی؛ بلکه خدا انداخت! و خدا می‌خواست مؤمنان را به این وسیله امتحان خوبی کند؛ خداوند شنوا و داناست
برای نمی‌دانم چندمین بار کلیپ را نگاه می‌کنم: 《من همه‌ی مردم را دوست دارم، همه‌شان را، و برای همه‌ی مردم دعا می‌کنم 》 آیت الله خامنه‌ای راست می‌گفت؛ او آنقدر دوست‌مان داشت که رفتنش را گذاشت برای زمانی که فرصت نکنیم برایش از غصه بمیریم. مایی که دعای قنوتمان "اللهم احفظ قائدنا الخامنه‌ای" بود و از خدا بارها خواسته بودیم که دنیای بدون او را نبینیم، حالا حتی فرصت نداشتیم بر سر و صورت بکوبیم. کلیپ بعدی می‌دود تا خودش را به چشمانم برساند: 《غم‌هایی هست که کوه را می‌شکند اما دل انسان مؤمن را نمی‌تواند بشکند》 تو این آرامش را از خدا برای ما خواستی؛ تو واقعا امتت را دوست داشتی! _ریحانه حسن پور
دم چهارشنبه سوری امسال مهربون‌تر باشیم با دل مردممون. از ترقه و بمب دست‌ساز و هر ماده‌ی منفجره‌ای که باعث ترس و دلهره مردم می‌شه، جدا خودداری کنیم.
ما نمی‌زنیم؛ خدا می‌زند... موشک اصلی ما تضرع ما و برادر مجاهدِ ما به ساحت حضرت رب عزّوجلّ و استغاثه به وجود مبارک حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است. دارایی اصلی ما این است. البته بنا بر تکلیف با تمام توان باید در تقویت توان دفاعی و نظامی نیز بکوشیم. پ.ن؛ تصویر، دعا کردن رزمنده عزیزی را نشان می‌دهد که پس از شلیک موشک، در حال دعاست.
به لطف خدا شماره پنجم ذوالفقارنامه هم آماده شد. در پخش و انتشار آن سهیم باشید. https://eitaa.com/saehat_110/59
من و دوستم، شروع کردیم به خواندن کتاب طرح کلی اندیشه‌ی اسلامی در قرآن. برای تثبیت مطالب در ذهنمون قراره دو کار رو با جدیت انجام بدیم: اول یادداشت برداری و دوم گفتگو. من به رسم همراهی همیشگی شما، یادداشت‌هام رو با شما به اشتراک می‌ذارم و توصیه می‌کنم این کتاب رو مطالعه کنید. حتی اگر قبلا یک مرتبه خوانده بودید. مطالب رو با دنبال بفرمایید.🌱
_یادداشت اول تصور رایج اکثریت ما مردم نسبت به رحمت خدا اینه که اون رو شامل عمل نکردن، نافرمانی کردن و عبور از خط قرمزها می‌دونیم و می‌گیم: ما اوضاعمون خرابه مگه اینکه خدا بهمون رحم کنه... آقای شهیدمون میگن:" رحمت پروردگار را، رقیب عمل کردن و جایگزین عمل کردن می‌دانیم در حالی که آیه قرآن برعکس است: عمل کنید، اطاعت کنید شاید مورد رحمت قرار بگیرید." پس رحمت خدا زمانی شامل حالمون می‌شه که فرمان خدا رو انجام بدیم. وَأَطِيعُوا اللَّهَ وَالرَّسُولَ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ و از خدا و پیامبر فرمان برید تا مورد رحمت قرار گیرید.