eitaa logo
مکروبه🇮🇷
2هزار دنبال‌کننده
514 عکس
82 ویدیو
7 فایل
مکروبه: دل‌شکسته ثواب تک به تک کلمات این کانال تقدیم به روح خواهر بزرگترم(ابناء‌الحیدر) لطفا برای شادی روحش فاتحه قرائت کنید. راه ارتباطی با من: @seyedeh1 _انتشار مطالب آزاد🌱
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از وحید یامین پور
اضطراب و نگرانی‌مان را با استغاثه و دعا برطرف کنیم نه با متهم کردن این و آن
پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی به‌مناسبت چهلمین روز شهادت رهبر عظیم‌الشأن انقلاب .pdf
حجم: 185.8K
📝 پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی به‌مناسبت چهلمین روز شهادت قائد عظیم‌الشأن انقلاب (قدّس الله نفسه الزکیه) و مسائل مهم مربوط به جنگ تحمیلی سوم 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از علیرضا زادبر
رهبری از واژه آتش بس استفاده نکردند. تاکید ایشان "سکوت صحنه نبرد" بود. یعنی آمادگی کامل در برابر آتش دشمن... جنگ عقل و حماسه می‌خواهد. شجاعت و تدبیر می‌خواهد. در تمامی پیام های رهبری عزیز در این ایام تدبیر و حماسه توامان وجود دارد. @Politicalhistory
مکروبه🇮🇷
#شرایط_جنگی طرحِ وظیفه اول: مداومت بر خواندن سوره فتح🌱 دوستان خواندن سوره فتح رو به چشم وظیفه‌تون و
طرح وظیفه بر اساس سخنان مقام معظم رهبری🌱: _حضور سنگین‌تر و پررنگ‌تر مردم در میادین، محلات و مساجد، چرا که فریادهای ما در میدان در نتیجه مذاکرات موثر است. _مراعات یکدیگر _مراقبت از گوش که پنجره مغز و قلب است در مقابل رسانه‌های دشمن _عزم قاطع برای انتقام خون‌ پاک رهبر شهید و همه شهدای جنگ تحمیلی
_فرزندم بعدها که بزرگتر شدی این جملات را بسیار از من خواهی شنید؛ یاد بگیر که خدا را دائما، مثل یک سایبان بزرگ بالای سرت احساس کنی، مثل قلب در سینه‌ات، مثل تفنگ در دست‌هایت و مثل قدرت در روحت.
هنوز نمی‌تونم عکس مزار‌های کوچک فرشته‌های میناب رو ببینم. بمیرم برای قلب داغدار مادرهاشون💔
مکروبه🇮🇷
هنوز نمی‌تونم عکس مزار‌های کوچک فرشته‌های میناب رو ببینم. بمیرم برای قلب داغدار مادرهاشون💔
لعنت بر حرمله‌هایی که شما را کشتند و هزاران لعنت بر دهان‌های نجسی که بر ریخته‌شدن خون شما هلهله سر دادند...
🔥 خبر ویژه!! مینی دوره ی جدید روایت انسان به زودی شروع میشه! بعد از گذشت این روزها و نبرد تمام عیار با شیطان قراره تخصصی و مرتبط با فضای این روزهامون به موضوع جزیره اپستین بپردازیم، این محتوا با توجه به دغدغه شما و لزوم پرداختن به چهره منحوس و سیاه خطِ شیطان در گروه روایت انسان تنظیم شده: ⚔️ مینی دوره نبرد با شیطان _ از قابیل تا اپستین _ روایتی از ریشه ی اصلی تمام جنگ ها از ازل تا الآن! 🎧حجت الاسلام و المسلمین امین نخعی 📚 قراره پاسخ سوالات بزرگی رو دریافت کنیم : ❓️جنگ امروز ما در نسبت با چه کسانی ست؟! ❓️ اپستین چرا و چگونه به وجود آمد؟! ❓️ مالک این جزیره کیست؟! ❓️ دعوای بشریت بر سر چیست؟! ❓️ این اژدهای هفت سر تا کی از خون فرزندان بیگناه تغذیه می‌کند؟! و بسیار سوال دیگر! 😎 برای شرکت در این مینی دوره کافیه روی لینک زیر ضربه بزنید: 🔗 https://survey.porsline.ir/s/UzIrOzOF 📱 این دوره از ۲۶ فروردین شروع میشه، حتما به دوستان و علاقمندان حق و حقیقیت خبر بدید! @revayate_ensan_home
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من اهل توجه به جزئیاتم. امروز فهمیدم که تو موی بلند دوست داشتی. مثل همه مردان عاشق ایرانی. اینجا از بلندی موی‌های دخترک شهید ذوق می‌کنی و می‌گویی «این موها رو هم اگر کوتاه نکنند…». موهای خرمایی زهرا سادات خردسال خودت هم بلند بود. تو دختر دوست بودی. دخترها را یک‌جور دیگری تحویل می‌گرفتی. من به چشم دیده بودم که میان سیل درخواست‌های جمعیت دیدارهای جوانان، چفیه را اگر به پسرها می‌دادی، انگشتر را برای دخترها نگه می‌داشتی. تو دختر دوست بودی و دخترکان شهیدان دوست داشتند که هیچ‌وقت به تکلیف نرسند تا از آغوش و بوسه‌های گرم پدرانه‌ات بی‌نصیب نشوند. تو برای دخترهایت جشن تکلیف گرفتی، گفتی حسینیه را در دیدار بانوان صورتی کنند. چرا حاکم و رهبر هشتاد و چند ساله یک کشور باید همیشه چند انگشتر دخترانه همراه خودش داشته باشد؟ تو ذوق داشتی که به دخترها هدیه‌های دخترانه بدهی. پدرها دختر دوست‌اند. تو دختر‌فهم هم بودی. حالا خدا به دخترهایت بیشتر از پسران صبر بدهد! «مهدی مولایی» @m_molaie110
من روی زیلو‌های آبی حسینیه سه‌بار نماز خواندم. سه‌بار منتظر ماندم تا آقا مثل یک ماه نورانی پرده‌ها را کنار بزند، دست‌هایش را به نشانه‌ی سلام بالا نگه دارد، با متانت وجودی اش قدم بردارد و بنشیند روی آن صندلی معمولی. آن صندلی خیلی معمولی و سفت. من روی این زیلوهای ساده نشستم و همراه او روضه‌ی فاطمیه را شنیدم و با اشک‌های او اشک ریختم. من هنوز حسرت دیدار‌های عمومی بیشتری را در دلم دارم. حسرت دوباره منتظر او نشستن، دوباره نمازخواندن و دوباره روضه شنیدن روی این زیلوهای ساده را که می‌گفتند یادگاری او از زندان ساواک است و نمی‌دانم حالا سوخته‌اند یا... حتی حسرت خوردن آن قورمه سبزی‌های بهشتی بعد از مراسم را که مثل آن را هیچ‌جا نخورده بودم و هنوز مزه‌اش را زیر زبانم دارم. ولی هیچ کدام از این حسرت‌ها توان مقابله با حسرت یک لحظه دوباره دیدن چهره‌ی نورانی‌ او را ندارند و این آرزو تا صبح روز رجعت روی دلم خواهد ماند. تا صبح روزی که او برمی‌گردد، بعد از مصافی سخت، ما و دلتنگی‌هامان را به آغوش می‌کشد.