eitaa logo
مکروبه🇮🇷
2هزار دنبال‌کننده
513 عکس
82 ویدیو
7 فایل
مکروبه: دل‌شکسته ثواب تک به تک کلمات این کانال تقدیم به روح خواهر بزرگترم(ابناء‌الحیدر) لطفا برای شادی روحش فاتحه قرائت کنید. راه ارتباطی با من: @seyedeh1 _انتشار مطالب آزاد🌱
مشاهده در ایتا
دانلود
خدایا تو شاهد باش که ما از قتل‌عام برادران و خواهران عزیزتر از جانمان در لبنان خون دل خوردیم. تو شاهد باش که ما راضی به این فاجعه بزرگ در لبنان نبودیم. که پیامبرت فرمود هرکس راضی به عمل قومی باشد، در جنایت او شریک است. خدایا تو شاهد باش که بیروت برای ما فرقی با تهران ندارد. صور برای ما خود میناب است. والله علی‌الطاهر و نبطیه برای ما تفاوتی با خارک و بندرعباس ندارد. آن بمب فسفری که در خیام فرود می‌آید بر قلب تبریز ما میخورد انگار. دخترکان خون‌آلودی که از زیرآوار فریاد «یوماه؛یوماه» می‌کشند برای ما فرقی با بچه‌های تهران ندارند. خدایا تو شاهد باش که ما از خطبه عاشورایی شیخ نعیم تن‌مان لرزید. مثل روزی که آقا مثلی‌ لایبایع مثل یزید گفت. خدایا ما از شباهت سرنوشت لبنان به سوریه و از دست رفتنش می‌ترسیم. ما شیعیان مظلوم امیرالمومنین توییم و از کمی دوستان، کثرت دشمنان و غیبت امام‌مان بر تو شکایت می‌بریم. بر ما و برادران‌مان رحم کن و کسانی که به برادرانمان رحم نمی‌کنند بر آن‌ها مسلط نکن. هرچه و هرکه مانع کمک به‌موقع به شیعیان توست را از سر راه بردار و پاره تن ما را از ما جدا مکن! «مهدی مولایی» @m_molaie110
لبنان رو به خون کشیدن
آقای پزشکیان بند اول تفاهم نامه‌تون رو دارن با بمب فسفری پاک می‌کنند، هنوز هم ضمانتش می‌کنید؟
Haj Meysam MotieeShab05Moharram1405[07].mp3
زمان: حجم: 7.2M
▪️ما و حزب‌الله لبنان تا ابد هم‌سنگریم (دودمه) 🎙 بانوای: حاج میثم مطیعی 👈 مشاهده متن: Meysammotiee.ir/post/3379 🏴 شب پنجم ☑️ @MeysamMotiee
مکروبه🇮🇷
▪️ما و حزب‌الله لبنان تا ابد هم‌سنگریم (دودمه) 🎙 بانوای: حاج میثم مطیعی 👈 مشاهده متن: Meysammotiee
کاش امشب تو همه میادین؛ این دودمه خونده شه شاید صدای ما به مسئولین برسه...
عاشورای امسال، لبنان آزمون ماست...
_ یه عده خیلی خیلی جالب تحلیل می‌کنند بی‌توجهی به حرف‌ها و توصیه‌های ولی امر مسلمین رو. انگار با منجنیق پرتمون کردن وسط جنگ صفین.
هدایت شده از مُتَرَصِّد نوشت
آقای شهید در وصف ماجرای 18_19 دی فرمودن:«فتنه اخیر شبیه کودتا بود که سرکوب شد.» تعریف کودتا مشخصه. کودتا برخلاف انقلاب‌ها توسط عده‌ای در بدنه حکومت‌‌ها انجام میشه. انقلاب، سرنگونی توسط توده است کودتا، تلاش برای سرنگونی از خود مسئولینه. آقای شهید بی‌جهت از کلمات استفاده نمیکردن. ایشون فرمودن 18_19 دی شبیه به کودتا بود! این یعنی فتنه لایه‌های بسیار پنهانی در بدنه نظام داشته که ما بی‌اطلاعیم. و سوالی که مطرح میشه: خطر کودتاچیان و نفوذیانی که آقای شهید خطرش رو چند ماه قبل از شهادتشون هشدار داده بودن از سر این کشور رفع شده؟ چیزی که از شرایط متوجه میشیم اینه که در پس پرده اتفاقات عجیبی در جریانه. باید بیش از پیش استغاثه کرد و میدان رو از حضور خالی نکرد. 🇵🇸 @motarasednevesht
یادتونه زمان روحانی آب پنیر و کود انسانی وارد می‌کردیم؟ انقدر بدبین نباشین دیگه. قراره ذرت و سویا و کاه و یونجه باکلاس و بدون واسطه‌ی آمریکایی بهمون بدن...