Mohsen ChavoshiMohsen Chavoshi - Mariz Hali (320).mp3
زمان:
حجم:
9.6M
نه خوابِ راحتی دارم،
نه مایلم به بیداری.
خدا بهم زبان شیوا و قلم رسا بده عاشق اینم که راجع به تمدن و مباحثش بیام اینجا و صحبت کنیم. وای که من جون میدم برای نوشتن راجعبهش. مخصوصاً اینکه تو شرایطی هستیم که هم نشانههای ایجاد تمدن داره شکل میگیره و هم بهشدت نیازه که بحث تمدن و ایجاد تمدن تو ذهن مردم جای بگیره و بعد از جنگ اتفاقی مشابه اتفاق اتمام جنگهشتساله نیوفته.
«منِفیالحال»
هنوزم اون شبای گریهی مستی رو یادم هست.
کجا بودی شبایی که غما میکشتنم B2.
یادتونه توی جنگ ۱۲ روزه آتشبس که شد همگی ناامید شدیم، ولی آقا توی سخنرانیشون تبریک گفتن؟ «درست» همیشه اون چیز و شعاری نیست که تو ذهن ما شکل میگیره. بنابر اخبارهایی که گفته شده این آتشبس با موافقت رهبر انقلاب بوده. پس، باید احترام گذاشت؛ با دلی پر از خون. سختترین تمرینِ زندگیِ آدمی، ولایتپذیریه. انقُلتم نیارید.
«منِفیالحال»
یادتونه توی جنگ ۱۲ روزه آتشبس که شد همگی ناامید شدیم، ولی آقا توی سخنرانیشون تبریک گفتن؟ «درست» هم
اون کاهمغزهایی که میخواستن آمریکا زارتزارت بزنه و اونا بهترشو بسازن لباس کاراشونو بپوشن که وقت نداریم. بدوئِن، تانبلای بیسُواد.
هدایت شده از رادیو محمدعلی
در دست داشتن عکس آقا مجتبی و شعارِ مرگ بر ضد ولایت فقیه دادن، آسان ترین کارِ ممکن است! اما در این لحظات سخت و دشوار، گوش به فرمان ولی فقیه بودن و جلوگیری از تفرقه، معیار و میزان ولایت پذیری ما را نشان میدهد...
اینکه فکر میکنید تجمعات شهری و میدونداری دیگه خاتمه یافته هم به نوعی جالبه. آتشبس برای برای جنگ برونمرزی بود. ما هنوز داخل خاکمون ریزهخورای رضاپشمک و دهنکجهای تجزیهطلب رو داریم. لازمهی دفعِ خطراتِ آشوبهای داخلی همین تجمعات و خیابانداریهاست. امّا با شعارهای واقعبینانهتر، مصلحتاندیشیهای بیشتر و اهدافگذاری بهینهتر. نه دست زدن به هر عملی از روی جَوهای ایتایی.