eitaa logo
«منِ‌فی‌الحال»
1.3هزار دنبال‌کننده
165 عکس
32 ویدیو
5 فایل
• - وجود مشدد، در تشدیدِ شدیدت. - محورِ گزافه‌گویی‌های نیمه‌وقت تقلید شما از متون و رسانه‌های کانال موجب نارضایتی بنده‌ست. • یقیناً کلهُ خیر / خیره ان‌شاءالله • ،، این‌جا در آن‌یکی نرم‌افزارِ میهنی: https://ble.ir/mane_felhalhttps://virasty.com/Im_Boka
مشاهده در ایتا
دانلود
بنظرم آدم درگیری کاری نداشته باشه، تو درگیری ذهنی‌ش غرق میشه و ایناست که بده. یعنی شما هزینه‌ای که برای درگیری کاری‌ت پرداخت می‌کنی و سختی‌ای که در قبالش می‌کشی، خیلی کمتر از بدبختی‌هاییه که سرِ درگیری ذهنی می‌کشی.
زور مشکلات داره به من می‌چربه و سخت می‌کوبونتم به زمین. حقیقتاً این سال‌ها دهن من سرویس شده. ولی ان‌شاءالله که خیره. هربلایی کز تو آید، رحمتی‌ست.
عشق، پیش از آنکه «رهایی» باشد، «در بند شدن» است؛ اما نه بندی که دست‌وپای آدمی را ببندد، که زنجیری‌ست که روح را به مقصدی مشخص می‌دوزد. ما همگی در میانِ «گرگ و میشِ» تردیدها ایستاده‌ایم؛ گاهی لیلایِ خویشیم و گاه مجنونِ دیگری، و در این رفت‌وبرگشتِ مدام، تنها چیزی که اصالت دارد، همین «مبتلا شدن» است. درد، تا زمانی که در حصارِ «من» باقی بماند، رنج است. اما همین که به نامِ دیگری «ابتلا» یافت، به «دوا» بدل می‌شود. «خوب شدن» نه به معنای التیامِ زخم، که به معنای پذیرشِ این حقیقت است که: گاه برای رسیدن به تو، باید تمامیِ راه‌هایِ سلامت را به تیغِ عشق سپرد؛ چرا که هیچ رستگاری‌ای، بدونِ این ویرانیِ شیرین، به دست نیامده است. لذا «خوب شد، دردم دوا شد، خوب شد، دل به عشقت، به عشقت مبتلا شد؛ خوب شد.»
برید برنج خیس کنید، ما داریم کباب می‌شیم.
نمی‌فهمم، همه‌ی چنل‌های بالای ۱k ایتا میانگین ویوشون در حد ۴۰۰ هست. در حالی که توی همین دوسه‌ماه اخیر جذب بیشتر از ۵۰۰تا ممبر داشتن. داستان چیه؟ تعریف کنید ماهم بدونیم.
متن کامل پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت عید غدیر، سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و آغاز رهبری حضرت آیت‌الله شهید سیدعلی خامنه‌ای.pdf
حجم: 804.7K
📖 متن کامل پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت عید غدیر، سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و آغاز رهبری حضرت آیت‌الله شهید سیدعلی خامنه‌ای | ۱۴/خرداد/۱۴۰۵ 🔗 farsi.khamenei.ir/news-content?id=62998 📲 @rahbar_enghelab_ir
محتوایی ندارم. از پست‌های قبلی سوال ندارید؟
این‌که با شوخی و مسخره‌بازی سعی می‌کنید به نظرات و عقایدی که برگرفته از همین صفاته جلوه‌ی درست ببخشید و خودتون‌رو از همه‌ی این صفات مبرا بدونید هم به نوعی جالبه. البته کاری‌هم جز این بلد نیستید. حق دارید.