مولانا نمیگه دوست دارم، میگه:
گر تو گرفتارم کنی،
من با گرفتاری خوشم!
داروی دردم گر تویی
در اوج بیماری خوشم❤️🩹...
مَــنِاو✨
احتیاجی به تسبیح نیست؛
دستانت را که به من بدهی با بندبندِ انگشتانت ذکرِ دوست داشتن سر میدهم🌝🧡.
بعضیا میگن دنیا ارزش نداره،
ولی من میگم ...
مگه میشه دنیایی که تورو داره بیارزش باشه !🙂💕
مَــنِاو✨
•••
چای نوشیدی و من آهسته می گفتم به خود؛
چای هم طعم لبش را با همه تلخی چشید !