مَــنِاو✨
احتیاجی به تسبیح نیست؛
دستانت را که به من بدهی با بندبندِ انگشتانت ذکرِ دوست داشتن سر میدهم🌝🧡.
بعضیا میگن دنیا ارزش نداره،
ولی من میگم ...
مگه میشه دنیایی که تورو داره بیارزش باشه !🙂💕
مَــنِاو✨
•••
چای نوشیدی و من آهسته می گفتم به خود؛
چای هم طعم لبش را با همه تلخی چشید !
مَــنِاو✨
•••
صورتت را به چه تشبیه کنم در شعرم؟
ماه بیجا بکند
مثل تو زیبا بشود 🌙^^
من نِگاه از مردمِ این شهر می دزدم ولی . .
آنکه را سیری ندارم از تماشایَش تویی :)💗