هدایت شده از کافه نادری.
همیشه میترسیدم کسانی را که دوست دارم یک روزی از دست بدهم اما باید از خودم بپرسم آیا کسی هم هست بترسد از اینکه من را یک روز از دست بدهد؟
هدایت شده از ߊࡐܠܥࡐܝ̇
18.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ارامیز دا سوز اولماسین 🥲🥲🚶♀
خودم گرفتم🍃🌱
ߊࡐܠܥࡐܝ̇
هیچکس رو اونقدر دوست نداشته باشين كه وقتى باهاتون سرد رفتار ميكنه چشماتون پر از اشك بشه .