من و مانگو
قرار شد اسم رستورانمون "بلوطِ تو فنجون" باشه
اینو توی همون مانگوی اصلی نوشتم
و فقط خودم میفهمم که چقد با خوندن این جمله حس خوب میگیرم
وای ممبرای اینجا خیلی خوشگلن واقعا
پروفایلتون
اسمتون
و بیو تون باعث میشه دلم بخواد بیام با تک تکتون حرف بزنم
من و مانگو
https://harfeto.timefriend.net/16411152980498
۶۲ تا ادم اینجاستا
حرف نمیزنید؟
من و مانگو
https://harfeto.timefriend.net/16411152980498
تو نارنجی هستی گاهی اوقات انقد دوست داشتنی میشی که آدم میخاد بغلت کنه ولی بعضی وقتا نارجی تیره رو به سیاه میشی که لبخند رو لبامو محو میکنه _ جید
تو چندمین نفری هستی که میگی نارنجی ام؟
نمیدونم
از دستم در رفته تعدادش
واه
اون قسمت آخر پیامت
ینی انقد ترسناک میشم؟
من و مانگو
تو نارنجی هستی گاهی اوقات انقد دوست داشتنی میشی که آدم میخاد بغلت کنه ولی بعضی وقتا نارجی تیره رو به
شاید میشی...نمیدونم -جید
پس چجوری میشم که لبخندت محو میشه
من و مانگو
https://harfeto.timefriend.net/16411152980498
سلام عزیزم. حالت چطوره؟
سلام سلام
خوبم
تو چطوری؟