خب نمیخوام زیاد به خودم سخت بگیرم
میخوام قبول کنم امروز سبز بودم
بودم دیگه عه
نمیخوام زیاد بهش فکر کنم
من و مانگو
میشینم و با توجه به اسم و وایبی که اکانتتون میده شخصیت درست میکنم و سناریو میچینم تو ذهنم
وای ✨ میشه برامون بگیشون؟ شخصیت ها و سناریو هایی که میسازی رو
_
بگم؟
واقعا؟
وای پس میگم
این مسخره ترین چیزی بود که میتونستم بشنوم
واقعا مسخره ترین چیز
و حتی نمیدونم چرا اینجا دارم میگمش
من و مانگو
این مسخره ترین چیزی بود که میتونستم بشنوم واقعا مسخره ترین چیز و حتی نمیدونم چرا اینجا دارم میگمش
میدونم چرا
چون باید یادم بمونه دیگه اشتباهای قبلیمو تکرار نکنم