خب نمیخوام زیاد به خودم سخت بگیرم
میخوام قبول کنم امروز سبز بودم
بودم دیگه عه
نمیخوام زیاد بهش فکر کنم
من و مانگو
میشینم و با توجه به اسم و وایبی که اکانتتون میده شخصیت درست میکنم و سناریو میچینم تو ذهنم
وای ✨ میشه برامون بگیشون؟ شخصیت ها و سناریو هایی که میسازی رو
_
بگم؟
واقعا؟
وای پس میگم
این مسخره ترین چیزی بود که میتونستم بشنوم
واقعا مسخره ترین چیز
و حتی نمیدونم چرا اینجا دارم میگمش
من و مانگو
این مسخره ترین چیزی بود که میتونستم بشنوم واقعا مسخره ترین چیز و حتی نمیدونم چرا اینجا دارم میگمش
میدونم چرا
چون باید یادم بمونه دیگه اشتباهای قبلیمو تکرار نکنم
یه دختر
که موهای قهوه ایش تا روی شونه هاشه
چشماش پر از آرامشه و لباش صورتیه
کلا آروم و کم حرفه
ولی دلیل نمیشه مهارتای ارتباطیش کم باشه
میتونه هم صحبت خوبی باشه
احتمالا تو ذهنش یه عالمه سواله و هر لحظه هم سوالای جدیدتری به ذهنش میرسه
و اون همیشه دنبال جواب اون سوالاست
الان هم نزدیک غروبه
و همینطور که داره خودشو با اون استایل مینیمالش تو آینه چک میکنه
منتظره بوی فرندش(😂😂نخندین خب من هر چی سعی کردم بگم دوست نشد)بیاد تا باهم برن کنار ساحل و قدم بزنن
جناب بوی فرندم واسش شکلات تلخ خریده چون خیلی دوست داره
من و مانگو
یه دختر که موهای قهوه ایش تا روی شونه هاشه چشماش پر از آرامشه و لباش صورتیه کلا آروم و کم حرفه ولی
تو دوربینش پر از عکس از غروب آفتابه