eitaa logo
من و مانگو
53 دنبال‌کننده
163 عکس
2 ویدیو
1 فایل
خورشیدو دزدیدم تا بزنم به موهات 🌞 لطفا بخند
مشاهده در ایتا
دانلود
من و مانگو
راننده ی اتوبوس سبز مهربون بود
اینو بیشتر از این که برای مهربونیش ثبت کنم برای این اینجا نوشتم که من اشتباهی دوبار کارت زدم و یادم باشه که اگه دوباره با اتوبوسش رفتم نیاز نیست کارت بزنم
من و مانگو
اینو بیشتر از این که برای مهربونیش ثبت کنم برای این اینجا نوشتم که من اشتباهی دوبار کارت زدم و یادم
ولی من خیلی با عجله دویدم تا سوار اتوبوس شم و اون خیلی مهربون گفت " دخترم آروممم ... اینجا هیشکی عجله نداره باور کن" و بعد خندید
هدایت شده از سقود
یک ثانیه فرصت داری از اوتوبوس بیای پایین بشه دو ثانیه باختی باید صبر کنی ایستگاه بعد
من و مانگو
یک ثانیه فرصت داری از اوتوبوس بیای پایین بشه دو ثانیه باختی باید صبر کنی ایستگاه بعد
البته من داشتم سوار میشدم ولی اتوبوسای این خطی که من میرم معمولا چند دقیقه صبر میکنن اگه مهربون باشن چون خیلی دیر به دیر میان و واسه همین اکه یه نفر دیر برسه حدود نیم ساعت باید صبر کنه تا بعدی بیاد
هدایت شده از سقود
حق میدم بهشون کل روز رانندگی تو یه مسیر تکراری خسته کننده اس
من و مانگو
به نظرم خیلی بانمکه
کاش یه کتابو باز کنم اینطوری بشه
اگه جایی باشم که یه سری آدم قدیمی و جدید وجود داره نمیتونم با آدمای قدیمی ارتباط برقرار کنم قبلا برعکس بود تو چنین موقعیتی میرفتم پیش اونایی که میشناسمشون و کنارشون احساس امنیت میکردم اما الان اذیت میشم ترجیح میدم با یه آدم جدید رو به رو شم