هدایت شده از سقود
یک ثانیه فرصت داری از اوتوبوس بیای پایین
بشه دو ثانیه باختی
باید صبر کنی ایستگاه بعد
من و مانگو
یک ثانیه فرصت داری از اوتوبوس بیای پایین بشه دو ثانیه باختی باید صبر کنی ایستگاه بعد
البته من داشتم سوار میشدم
ولی اتوبوسای این خطی که من میرم معمولا چند دقیقه صبر میکنن اگه مهربون باشن
چون خیلی دیر به دیر میان و واسه همین اکه یه نفر دیر برسه حدود نیم ساعت باید صبر کنه تا بعدی بیاد
من و مانگو
حق میدم بهشون کل روز رانندگی تو یه مسیر تکراری خسته کننده اس
منم که بهش فکر میکنم خسته میشم
اگه جایی باشم که یه سری آدم قدیمی و جدید وجود داره
نمیتونم با آدمای قدیمی ارتباط برقرار کنم
قبلا برعکس بود
تو چنین موقعیتی میرفتم پیش اونایی که میشناسمشون و کنارشون احساس امنیت میکردم
اما الان اذیت میشم
ترجیح میدم با یه آدم جدید رو به رو شم
من و مانگو
اگه جایی باشم که یه سری آدم قدیمی و جدید وجود داره نمیتونم با آدمای قدیمی ارتباط برقرار کنم قبلا برع
این نیست که بگم قدیمیا تکراری شدن واسم