🔷فروش هیزم در فروشگاههای آلمان (بزرگترین اقتصاد اروپا) آن هم بدون آنکه از سوی کشور دیگری تحریم یا تهدید شده باشد!
🔻تصور کنید شاهد چنین وضعی در ایران میبودیم، آنگاه تحلیلهای غربزدگان وطنی شنیدنی بود. احتمالاً سازمان ملل هم علیه ایران قطعنامه صادر میکرد😂
#غرب_زدگی
@manyantazer1
هدایت شده از گروه کلام و فلسفه دین موسسه امام خمینی ره
11.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 عوامل و نتایج وحشتناک بی حجابی و هرج و مرج جنسی در غرب از نگاه اندیشمندان غربی:
🔺 دو عامل (الحاد و دیدگاه فروید) قبلا در لینک زیر بیان شد:
https://eitaa.com/sajedi_ir/2653
انقلاب جنسی (sex revolution)
🔹 حجت الاسلام و المسلمین دکتر ساجدی
🔹 شبکه جهانی ولایت
#شبهات_فضای_مجازی
#حجاب #ولنگاری
🆔@meshkatnoor
هدایت شده از قاسم روانبخش
🔸 آیت الله محمدمهدی شب زنده دار جهرمی عضو فقهای شورای نگهبان در درس خارج خود که در دارالتلاوه حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، به دیدار اخیر خود با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: شب پنجشنبه در جلسه ای که خدمت رهبر معظم انقلاب بودیم، ایشان بسیار با آرامش قلب در قبال برخی از دوستان که در جریانات اخیر دغدغه خاطر داشتند و ناراحت بودند، مواجه شدند.
رهبر انقلاب با قلبی مطمئن فرمودند: «هیچ مسأله ای نیست ، از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون از این فراز و نشیب ها فراوان داشته ایم، امروز جنگ اسلام و کفر است، کفر می خواهد مسلط شود و جلوی پیشروی اسلام و ارزش ها و آرمان های الهی را بگیرد، دشمنان ناراحت هستند و این کارها را انجام می دهند و افرادی هم در داخل دارند اما هیچگونه دغدغه خاطری نباید داشته باشیم.»
«اگر به وظیفه الهی خود عمل کنیم خداوند یاری خواهد کرد»،
آیت الله شب زنده دار اظهار داشت: همانگونه که توکل به خداوند متعال و ایمان به نصرت الهی در قلب امام راحل وجود داشت در قلب رهبر معظم انقلاب هم وجود دارد.
تا وقتی که چنین رهبری وجود دارد که دل به خدا بسته و با توکل الهی کار می کند و قصد و نیت ایشان خالص بوده و با خداوند و اولیای الهی پیوند دارد مسائلی که پیش می آید از بین خواهد رفت که البته برای عده ای هم امتحان خواهد بود.
وی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: «هرکس از دستش کاری برای نصرت اسلام و نظام بر می آید حرام است که سکوت کند و کاری نکند»
#روانبخش
http://eitaa.com/joinchat/2315059211Cdc06065a5f
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📽 مستند غیررسمی۵
🏷 روایتی از دیدار برخی فعالان جهادی و گروههای خدمترسانی به مناطق محروم با رهبر انقلاب اسلامی
📺 پخش از
شبکه۳: جمعه ۲۷آبان، ساعت ۱۵
شبکه۱: جمعه ۲۷آبان، ساعت ۲۰
شبکه افق: شنبه ۲۸آبان، ساعت ۲۱
شبکه مستند: یکشنبه۲۹آبان، ساعت ۲۰
📲 پخش همزمان از رسانه KHAMENEI.IR👇
Farsi.Khamenei.ir/Live
🔺شما یادتون نمیاد، تو فتنه ۸۸ گفتن این دختر ترانه موسوی رو نظام کشته، حتی میرحسین براش مجلس ختم گرفت😂
🔹️ حتی کنگره امریکا هم جوگیر شدن، به ایران حمله ور شدن. بعد معلوم شد مقیم کاناداست و صحیح و سالمه.
🔸حالا خنده دارتر از اون میدونید چیه؟! الان تو آشوب ۱۴۰۱ مجدد بعنوان کشته اغتشاش به خورد نوجوانا و جوانها میدن
⚠️روی جهل مخاطب شون حساب کردن...
45.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢امپراطوری دروغ💢
کی راست میگه ؟
👌 کلیپ مستند چالشی دیدنی در اثبات دروغگویی رسانههای فارسیزبان خارجی
#رسانه | #جنگ_شناختی
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻آنچه از «کشف حجاب» دیدم
🖋 مهدی جمشیدی
دوشنبه، ۲۲ آبان ۱۴۰۱. شهر تهران. پرسهزنیِ جامعهشناختی در ایستگاههای متروی گلبرگ و دروازه شمیران و تئاتر شهر و میرزای شیرازی در صبح و ظهر. تلاش داشتم که به یک «بُرش عینی» و «برداشت مستقیم» از واقعیّت اجتماعی دست بیابم و وضع حجاب دختران و زنان را فارغ از «عایقهای رسانهای» و «حائلهای روایی» مشاهده کنم. مشاهدهای که در قلب آن، «پرسش» وجود داشت و نه «پیشداوری». در طول یک ماه گذشته نیز به چنین مشاهداتی رو آورده بودم و در نقاطی از شهر، با دقت و تأمّل، از این زاویه به واقعیّت اجتماعی نگریسته بودم. مشاهداتم در امروز، مطابق با همۀ مشاهدههای قبلی بود و آنها را تأیید میکرد. و اماّ نتایج:
۱- تنها «پنج درصد» از دختران و زنان، «کشف حجاب» کرده بودند؛ یعنی «شال» یا «روسری» یا «مقنعه» بر سر نداشتند و «سر برهنه» در ایستگاههای مترو رفتوآمد داشتند. در اینجا، برآوردی دربارۀ تعداد زنان چادری یا شُلحجاب ارائه نمیکنم و پرسش خویش را به همین مسألۀ خاص، محدود میکنم. با مشاهدۀ این تعداد اندک، متعجب شدم که این همه غوغا و هیاهو برای «حجاب اختیاری» – که هدفی جز «کشف حجاب» نداشت – تنها معطوف به همین «پنج درصد» بوده است؟! بهعبارتدیگر، باید «قانون حجاب الزامی»، برچیده شود تا فقط این پنج درصد بتوانند کشف حجاب کنند؟! این پنج درصد، چه نسبتی با آن «روایتهای انبوه/ متراکم/ غلیظ» دارند؟!
۲- بیحجابی در این پنج درصد، محدود به «برداشتن حجاب از سر» بود؛ بهطوریکه پوشش سایر قسمتهای بدنشان، «طبیعی/ عادی/ عرفی» بود. اینگونه نبود که چون حجاب از سر برداشته باشند، دربارۀ بخشهای دیگر بدن خود نیز همین منطق را دنبال کرده باشند و در آن قسمتها نیز دست به «ساختارشکنیِ پوششی» زده باشند. دراینمیان، تنها دَه خانم مشاهده کردم که برخلاف این بودند و پوشش قسمتهای دیگر بدنشان نیز زننده بود، از جمله اینکه شلوارشان تا نزدیکهای زانویشان بالا آمده بود، یا تیشرت تنگ پوشیده بودند و حجم سینهشان آشکار بود، یا یقیۀ تیشرتشان باز بود و ... .
۳- بهجز دو مورد، همۀ کسانیکه کشف حجاب کرده بودند، «شال بر دور گردن» داشتند، درحالیکه چنانچه قطعیّتی دربارۀ کشف حجاب وجود دارد، دیگر «انداختن شال به دور گردن»، معنا ندارد. دراینباره، کنجکاو شدم و دریافتم که بخشی از اینان احتمال میدهند که «واکنشی/ برخوردی/ تقابلی» صورت بگیرد و همچنان مطمئن نشدهاند که حجاب اختیاری، برقرار شده است؛ بخش دیگری نیز وقتی به «محل زندگی» یا «محل کار» خود نزدیک میشوند، ترجیح میدهند که از وضع کشف حجاب، خارج شوند؛ و جالب اینکه بخش دیگر، گاهی موهای خود را میپوشانند و گاهی هم نمیپوشانند و هنوز به «جمعبندی» نرسیدهاند و میان این دو، یکی را «انتخاب» نکردهاند.
۴- دیگر اینکه پنج درصدی که به آنها اشاره کردم، هرگز محدود به «دهۀ هشتادیها» نبودند، بلکه آشکارا، «ترکیبی از همۀ نسلها» بودند و هیچ احساس نکردم که در آنها، غلظت دهۀ هشتادیها بیش از دیگران است. برخلاف نظریۀ «گسست/ شکاف/ تعارضِ نسلی»، مشاهده کردم که تعداد دهۀ هفتادیهایی که کشف حجاب کردند، بیش از دهۀ هشتادیها است، و حتّی تعدادی از آنها نیز زنان پیر هستند.
۵- «توزیع جغرافیاییِ» کشف حجاب نیز در همۀ ایستگاهها، یکسان بود و تفاوت خاصی میان این نقاط وجود نداشت؛ هر چند مشاهدات قبلیام نشان میدهد که باید میان «جنوب شهر» و «شمال شهر»، تمایز نهاد و در محلهها و مناطق شمالی، باید این رقم را به حدود ده درصد افزایش داد. در واقع، میان فرودستیِ اقتصادی از یک سو و کشف حجاب از سوی دیگر، همبستگی مثبت وجود ندارد، بلکه برعکس است. ازاینرو، جریان اغتشاش در ماه گذشته در تهران، بیاعتنا به «مطالبههای اقتصادی» بود و «دغدغۀ معیشت» نداشت، بلکه «آزادی پوشش» را دنبال میکرد.
۶- «مواجهۀ دیداری/ بصری/ چشمیِ مردم» با کسانی که کشف حجاب کرده بودند، هنوز به صورتی است که گویا کشف حجاب در «وضع ضدّهنجاری» قرار دارد؛ یعنی عموم مردم با «دیدۀ تعجب» به اینان مینگرند؛ چنانکه حرکت این افراد در میان مردم، با «نگاههای طولانی/ ممّتد/ خیرۀ» دیگران توأم است. البتّه ازآنجاکه این نگاهها، خاص مردان نیست و زنان نیز نسبت به این زنان، چنین دیدی دارند، چندان نباید نگاههای مردان را بر تمنّاهای جنسی و لذّتطلبیِ مردانه حمل کرد. هرچه که هست، همچنان کشف حجاب بهعنوان یک «کنش نابهنجار/ غیرعادی/ خلاف عرف» تلقّی میشود و ما با موقعیّت «تثبیتشدگی/ جاافتادگی/ طبیعیوارگیِ» این کنش، فاصله داریم.
@sedgh_mahdijamshidi
9.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 آبرو ریزی در شبکه من و تو.👏👏
بررسی آمار جمهوری اسلامی در حوزه زنان
#زن #حقوق_زنان #جمهوری_اسلامی
@manyantazer1
1_2054096763.mp3
18.68M
🎼 قطعه "برای آرتین" منتشر شد...
#برای_آرتین
#ایران_قوی
#به_عشق_قاسم_سلیمانی
🔸آفرین بر ایلیا مشرفی
این قطعه خیلی پرمغز و ارزشمند است.
@manyantazer1
11.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ما در وسط جنگیم
با عمامه، بی عمامه؛ نوکرت هستم...
سخنرانی جالب حاج آقای سنجری امام جمعه چهاردانگه
https://eitaa.com/joinchat/716177440Cff647a3029
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این همه رهبر آمده به عشق لشکر آمده 😂