eitaa logo
مَن‌یَنتَظِر || سید‌هادی‌‌اشرفیان
377 دنبال‌کننده
206 عکس
409 ویدیو
13 فایل
«و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر » دنیا تاریکه ولی هدف ما روشنه! «الله نور السماوات و الارض» (مطالب و نکاتی که به دلم میشینه یا از دلم بر میاد ، با شما سرورانم به اشتراک میگذارم إن شاء اللّٰه) | مَنْ یَنْتَظِر |🕊️ آی دی این مسکین : 👤 @ashrafian
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از کانال حسین دارابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نزن باربد، نزن این پلیس هم بچه‌های این کشورن، نزن... با این حرفهای نسنجیده خون‌های بیشتری نریز باربد (ادای گریه😭) | عضوشوید 👇 http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وحید یامین پور: در تمام دو ماه اخیر حتی یک لحظه هم وضعيت قرمز اعلام نشد/ نظام صبوری کرد تا مردم ماهیت اغتشاشگران را متوجه شوند معاون جوانان وزیر ورزش در نشست مردمی بررسی اغتشاشات اخیر گفته: 🔻تحلیل من این است که سیستم انتظامی ما به این نتیجه رسید که باید به مردم زمان داد تا همراهی بخش خاکستری با اغتشاشگران کم شده و فضا شفاف شود. در تمام این دو ماه حتی یک لحظه هم وضعیت قرمز اعلام نشد. @Manyantazer1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👓 پ.ن:اگر عمامه یک روحانی انقلابی را نماد دین و دینداری بدانیم که چنین هم است با این بوسه ادای احترام به دین خدا و شخصی که زندگیش را برای اعتلای دین گذاشته داشته ایم ، البته حساب عمامه بسرهایی که ترویج اسلام آمریکایی یا شیعه انگلیسی دارند جدا است . | | @Manyantazer1
هدایت شده از Masafmusic
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماهنگ «بزک» 🎙️با صدای: مُجال ⭕️ تهیه شده در مأوا 🎼 @masafmusic
هدایت شده از ..: برای ایران :..
📜 پوستر 📌 جنگ ترکیبی اثر هنرمند: یاسر باغداری @foriran1401
📌 شاگرد مکتب سیدالشهداء شهید آرمان علی وردی @Manyantazer1
👓 در این دو ماه هیچ مرگی نداشتیم، همه‌اش ضربه باتوم‌ به سر یا گلوله بوده است! | | مَنْ یَنْتَظِر | @https://eitaa.com/manyantazer1
noormags-حجاب_زن_ایرانی_در_بستر_تاریخ-345359_2435002.pdf
483.9K
⚫️ مقاله پژوهشی / نسخه PDF 📚 حجاب زن ایرانی در بستر تاریخ ✍ آناهیتا ضرغامی | فصلنامه بانوان شیعه ╭────────────╮ 🆔 کانال اسرار تاریخ http://eitaa.com/monzer_ir ╰────────────╯
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 وزیر اطلاعات در گفت‌وگو با رسانه KHAMENEI.IR مطرح کرد: 🚨 انگلیس هزینه اقداماتش برای ناامن‌سازی ایران را خواهد داد/ شبکه اینترنشنال از سوی ایران به عنوان سازمان تروریستی شناخته شده و عوامل و مرتبطین با آن تحت تعقیب خواهند بود 🔻حجت‌الاسلام خطیب: بی‌شک بزرگترین «عملیات تأثیر» روی کشوری در جهان برای بی‌ثبات‌سازی و اغتشاش، از طریق عملیات ترکیبی، همانی بود که در حول اغتشاشات و در دوره پسا اغتشاشات از سوی آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی و سعودی صورت گرفت. 🔹در حوادث اخیر، دست رژیم صهیونیستی در اجرا آشکارتر بود؛ در تبلیغات دست انگلیس و در هزینه‌کردن دست رژیم سعودی واضح‌تر بود؛ کل حمایت مالی نمایش منحط برلین در حوزه تبلیغات، فضاسازی، اجاره تجهیزات برای تصویربرداری و ارائه تسهیلات برای حضور خبرنگاران و غذاهای توزیع شده و... با هزینه سعودی صورت گرفت. 🔸ما هرگز مثل انگلیس، پشتیبان اقدامات تروریستی و ناامن‌سازی سایر کشورها نخواهیم بود ولی تعهدی برای ممانعت از بروز ناامنی در این کشورها هم نخواهیم داشت، لذا کشور انگلیس هزینه اقدامات خود را برای ناامن‌ ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت. 🔹شبکه اینترنشنال از سوی دستگاه امنیتی ایران به‌عنوان سازمان تروریستی شناخته شده و عوامل آن تحت تعقیب وزارت اطلاعات قرار خواهند گرفت و من‌بعد، هر نوع ارتباط با این سازمان تروریستی به‌عنوان ورود به حوزه تروریستی و تهدید امنیت ملی تلقی خواهد شد. 🔺گفتگوی تفصیلی و تحلیلی وزیر اطلاعات درباره حوادث اخیر، چهارشنبه ۱۸ آبان‌ در KHAMENEI.IR منتشر خواهد شد.
هدایت شده از استاد عابدینی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 🔶 بررسی و تحلیل در کشور (۳) 🔺 حجت‌الاسلام‌والمسلمین 🔻 نشست سیاسی در جمع 🗓 سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ 🔰 بخش ✅ مرکزتنظیم‌ونشرآثاراستادعابدینی 🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
🔷فروش هیزم در فروشگاه‌های آلمان (بزرگترین اقتصاد اروپا) آن هم بدون آنکه از سوی کشور دیگری تحریم یا تهدید شده باشد! 🔻تصور کنید شاهد چنین وضعی در ایران می‌بودیم، آنگاه تحلیل‌های غرب‌زدگان وطنی شنیدنی بود. احتمالاً سازمان ملل هم علیه ایران قطعنامه صادر می‌کرد😂 @manyantazer1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عوامل و نتایج وحشتناک بی حجابی و هرج و مرج جنسی در غرب از نگاه اندیشمندان غربی: 🔺 دو عامل (الحاد و دیدگاه فروید) قبلا در لینک زیر بیان شد: https://eitaa.com/sajedi_ir/2653 انقلاب جنسی (sex revolution) 🔹 حجت الاسلام و المسلمین دکتر ساجدی 🔹 شبکه جهانی ولایت ‌ 🆔@meshkatnoor
هدایت شده از قاسم روانبخش
🔸 آیت الله محمدمهدی شب زنده دار جهرمی عضو فقهای شورای نگهبان در درس خارج خود که در دارالتلاوه حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، به دیدار اخیر خود با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: شب پنجشنبه در جلسه ای که خدمت رهبر معظم انقلاب بودیم، ایشان بسیار با آرامش قلب در قبال برخی از دوستان که در جریانات اخیر دغدغه خاطر داشتند و ناراحت بودند، مواجه شدند. رهبر انقلاب با قلبی مطمئن فرمودند: «هیچ مسأله ای نیست ، از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون از این فراز و نشیب ها فراوان داشته ایم، امروز جنگ اسلام و کفر است، کفر می خواهد مسلط شود و جلوی پیشروی اسلام و ارزش ها و آرمان های الهی را بگیرد، دشمنان ناراحت هستند و این کارها را انجام می دهند و افرادی هم در داخل دارند اما هیچگونه دغدغه خاطری نباید داشته باشیم.» «اگر به وظیفه الهی خود عمل کنیم خداوند یاری خواهد کرد»، آیت الله شب زنده دار اظهار داشت: همانگونه که توکل به خداوند متعال و ایمان به نصرت الهی در قلب امام راحل وجود داشت در قلب رهبر معظم انقلاب هم وجود دارد. تا وقتی که چنین رهبری وجود دارد که دل به خدا بسته و با توکل الهی کار می کند و قصد و نیت ایشان خالص بوده و با خداوند و اولیای الهی پیوند دارد مسائلی که پیش می آید از بین خواهد رفت که البته برای عده ای هم امتحان خواهد بود. وی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: «هرکس از دستش کاری برای نصرت اسلام و نظام بر می آید حرام است که سکوت کند و کاری نکند» http://eitaa.com/joinchat/2315059211Cdc06065a5f
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📽 مستند غیررسمی۵ 🏷 روایتی از دیدار برخی فعالان جهادی و گروه‌های خدمت‌رسانی به مناطق محروم با رهبر انقلاب اسلامی 📺 پخش از شبکه۳: جمعه ۲۷آبان، ساعت ۱۵ شبکه۱: جمعه ۲۷آبان، ساعت ۲۰ شبکه افق: شنبه ۲۸آبان، ساعت ۲۱ شبکه مستند: یک‌شنبه۲۹آبان، ساعت ۲۰ 📲 پخش همزمان از رسانه KHAMENEI.IR👇 Farsi.Khamenei.ir/Live
🔺شما یادتون نمیاد، تو فتنه ۸۸ گفتن این دختر ترانه موسوی رو نظام کشته، حتی میرحسین براش مجلس ختم گرفت😂 🔹️ حتی کنگره امریکا هم جوگیر شدن، به ایران حمله ور شدن. بعد معلوم شد مقیم کاناداست و صحیح و سالمه. 🔸حالا خنده دارتر از اون میدونید چیه؟! الان تو آشوب ۱۴۰۱ مجدد بعنوان کشته اغتشاش به خورد نوجوانا و جوانها میدن ⚠️روی جهل مخاطب شون حساب کردن...
45.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢امپراطوری دروغ💢 کی راست میگه ؟ 👌 کلیپ مستند چالشی دیدنی در اثبات دروغگویی رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی |
🔻آنچه از «کشف حجاب» دیدم 🖋 مهدی جمشیدی دوشنبه، ۲۲ آبان ۱۴۰۱. شهر تهران. پرسه‌زنیِ جامعه‌شناختی در ایستگاه‌های متروی گلبرگ و دروازه شمیران و تئاتر شهر و میرزای شیرازی در صبح و ظهر. تلاش داشتم که به یک «بُرش عینی» و «برداشت مستقیم» از واقعیّت اجتماعی دست بیابم و وضع حجاب دختران و زنان را فارغ از «عایق‌های رسانه‌ای» و «حائل‌های روایی» مشاهده کنم. مشاهده‌ای که در قلب آن، «پرسش» وجود داشت و نه «پیش‌داوری». در طول یک ماه گذشته نیز به چنین مشاهداتی رو آورده بودم و در نقاطی از شهر، با دقت و تأمّل، از این زاویه به واقعیّت اجتماعی نگریسته بودم. مشاهداتم در امروز، مطابق با همۀ مشاهده‌های قبلی بود و آنها را تأیید می‌کرد. و اماّ نتایج: ۱- تنها «پنج درصد» از دختران و زنان، «کشف حجاب» کرده بودند؛ یعنی «شال» یا «روسری» یا «مقنعه» بر سر نداشتند و «سر برهنه» در ایستگاه‌های مترو رفت‌وآمد داشتند. در اینجا، برآوردی دربارۀ تعداد زنان چادری یا شُل‌حجاب ارائه نمی‌کنم و پرسش خویش را به همین مسألۀ خاص، محدود می‌کنم. با مشاهدۀ این تعداد اندک، متعجب شدم که این همه غوغا و هیاهو برای «حجاب اختیاری» – که هدفی جز «کشف حجاب» نداشت – تنها معطوف به همین «پنج درصد» بوده است؟! به‌عبارت‌دیگر، باید «قانون حجاب الزامی»، برچیده شود تا فقط این پنج درصد بتوانند کشف حجاب کنند؟! این پنج درصد، چه نسبتی با آن «روایت‌های انبوه/ متراکم/ غلیظ» دارند؟! ۲- بی‌حجابی در این پنج درصد، محدود به «برداشتن حجاب از سر» بود؛ به‌طوری‌که پوشش سایر قسمت‌های بدن‌شان، «طبیعی/ عادی/ عرفی» بود. این‌گونه نبود که چون حجاب از سر برداشته باشند، دربارۀ بخش‌های دیگر بدن خود نیز همین منطق را دنبال کرده باشند و در آن قسمت‌ها نیز دست به «ساختارشکنیِ پوششی» زده باشند. دراین‌میان، تنها دَه خانم مشاهده کردم که برخلاف این بودند و پوشش قسمت‌های دیگر بدن‌شان نیز زننده بود، از جمله این‌که شلوارشان تا نزدیک‌های زانوی‌شان بالا آمده بود، یا تی‌شرت تنگ پوشیده بودند و حجم سینه‌شان آشکار بود، یا یقیۀ تی‌شرت‌شان باز بود و ... . ۳- به‌جز دو مورد، همۀ کسانی‌که کشف حجاب کرده بودند، «شال بر دور گردن» داشتند، درحالی‌که چنانچه قطعیّتی دربارۀ کشف حجاب وجود دارد، دیگر «انداختن شال به دور گردن»، معنا ندارد. دراین‌باره، کنجکاو شدم و دریافتم که بخشی از اینان احتمال می‌دهند که «واکنشی/ برخوردی/ تقابلی» صورت بگیرد و همچنان مطمئن نشده‌اند که حجاب اختیاری، برقرار شده است؛ بخش دیگری نیز وقتی به «محل زندگی» یا «محل کار» خود نزدیک می‌شوند، ترجیح می‌دهند که از وضع کشف حجاب، خارج شوند؛ و جالب این‌که بخش دیگر، گاهی موهای خود را می‌پوشانند و گاهی هم نمی‌پوشانند و هنوز به «جمع‌بندی» نرسیده‌اند و میان این دو، یکی را «انتخاب» نکرده‌اند. ۴- دیگر این‌که پنج درصدی که به آنها اشاره کردم، هرگز محدود به «دهۀ هشتادی‌ها» نبودند، بلکه آشکارا، «ترکیبی از همۀ نسل‌ها» بودند و هیچ احساس نکردم که در آنها، غلظت دهۀ هشتادی‌ها بیش از دیگران است. برخلاف نظریۀ «گسست/ شکاف/ تعارضِ نسلی»، مشاهده کردم که تعداد دهۀ هفتادی‌هایی که کشف حجاب کردند، بیش از دهۀ هشتادی‌ها است، و حتّی تعدادی از آنها نیز زنان پیر هستند. ۵- «توزیع جغرافیاییِ» کشف حجاب نیز در همۀ ایستگاه‌ها، یکسان بود و تفاوت خاصی میان این نقاط وجود نداشت؛ هر چند مشاهدات قبلی‌ام نشان می‌دهد که باید میان «جنوب شهر» و «شمال شهر»، تمایز نهاد و در محله‌ها و مناطق شمالی، باید این رقم را به حدود ده درصد افزایش داد. در واقع، میان فرودستیِ اقتصادی از یک سو و کشف حجاب از سوی دیگر، همبستگی مثبت وجود ندارد، بلکه برعکس است. ازاین‌رو، جریان اغتشاش در ماه گذشته در تهران، بی‌اعتنا به «مطالبه‌های اقتصادی» بود و «دغدغۀ معیشت» نداشت، بلکه «آزادی پوشش» را دنبال می‌کرد. ۶- «مواجهۀ دیداری/ بصری/ چشمیِ مردم» با کسانی که کشف حجاب کرده بودند، هنوز به صورتی است که گویا کشف حجاب در «وضع ضدّهنجاری» قرار دارد؛ یعنی عموم مردم با «دیدۀ تعجب» به اینان می‌نگرند؛ چنان‌که حرکت این افراد در میان مردم، با «نگاه‌های طولانی/ ممّتد/ خیرۀ» دیگران توأم است. البتّه ازآنجاکه این نگاه‌ها، خاص مردان نیست و زنان نیز نسبت به این زنان، چنین دیدی دارند، چندان نباید نگاه‌های مردان را بر تمنّاهای جنسی و لذّت‌طلبیِ مردانه حمل کرد. هرچه که هست، همچنان کشف حجاب به‌عنوان یک «کنش نابهنجار/ غیرعادی/ خلاف عرف» تلقّی می‌شود و ما با موقعیّت «تثبیت‌شدگی/ جاافتادگی/ طبیعی‌وارگیِ» این کنش، فاصله داریم. @sedgh_mahdijamshidi