eitaa logo
معرفت بصیرت
170 دنبال‌کننده
7.3هزار عکس
7.8هزار ویدیو
165 فایل
خبر دهید به دزدان کور دریایی هنوز کشتی این قوم ناخدا دارد #لبیک_‌یا_خامنه_‌ای ••••••••••♡♡♡♡••••••••• https://eitaa.com/joinchat/2976317502Ccccec991cc
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، شخصاً از سالن اجلاس سران اسلامی-عربی برای پذیرایی از ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در اولین دیدار در این سطح در زمان ملک سلمان، خارج شد.
⭕️ترامپ: ایران باهوش است و منطقه را مدیریت می‌کند رئیس‌جمهور سابق آمریکا: 🔹هیچ رئیس‌جمهوری به اندازه بایدن احمق، ناتوان و فاسد نبوده است. او از وزارت دادگستری و FBI به عنوان یک سلاح استفاده می‌کند. 🔹اوضاع در حال بدتر شدن است، چرا که آمریکا در دوره بایدن توان رهبری بحران (فلسطین) را ندارد و عملاً ایران این بحران را رهبری می‌کند. ایران بسیار باهوش و زیرک است. 🔹این بحران پیچیده، برای نتانیاهو دشوار است. اسرائیل جنگ رسانه‌ای را باخته‌ است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پاسخ جالب رئیس جمهور خطاب به احوال پرسی امیر قطر: با اوضاع غزه حالی برای ما و امت اسلامی باقی نمانده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ویدیویی کمتر دیده شده از یکی از تست‌های موتورهای سوخت جامد در زمان حیات شهید والامقام حسن طهرانی مقدم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥چرا فریاد مرگ بر اسرائیل سر می دهیم؟ دکتر مسئول سیاسی قرارگاه فرهنگی شهید سلیمانی و مسئول جبهه اسلامی رهجویان عدالت پاسخ می دهد...
❓آیا فلسطینی‌ها زمین‌های خود را به صهیونیست‌ها فروختند؟ ♦️ پاسخ رهبر انقلاب به شبهه‌ی خرید زمین‌های فلسطینیان توسّط صهیونیست‌ها 📚 در اینجا، قدرتمندان عالم به این غصب بزرگ و ظلم بی‌نظیر کمک کردند. آنها به این حرکتی که شبیه آن در دنیای معاصر و حتّی در گذشته هم اتّفاق نیفتاده است، کمک کردند. تلخ‌تر اینکه، بیرون راندن مردم فلسطین از سرزمین خودشان، به حالت عادی هم انجام نگرفت. یک وقت است که می‌آیند زمینهایشان را میخرند، پولش را میدهند، و میگویند: «باید بروید.» البتّه این هم ظلم است، این هم غصب است؛ امّا این طور هم عمل نکردند. شبانه رفتند و یک ده را با اهلش سوزاندند! هر که توانست خودش را نجات دهد، نجات داد و هر که ماند، سوخت که سوخت! قضیّه‌ی «دیر‌یاسین» راست است؛ قضیه‌ی «کفر‌قاسم» راست است؛ روستاهایی را که صهیونیست‌ها آتش زدند، حقیقت دارد. 📚 برشی از کتاب (ره‌نامه‌ی ۳۸)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥‌پاسخ به شبهه ای در مورد خرید زمین های فلسطینی توسط یهودی ها 🔹‌در سال 1947 یعنی یکسال قبل از تشکیل رسمی دولت جعلی اسرائیل، تنها 6 درصد از زمین های فلسطینی ها توسط یهودیا خریداری شده بود! 🔹‌برفرض که همه این ها غلط باشه، شما چطوری میتونی با خرید زمین از افراد، ازشون سلب تابعیت کنی و بگی دیگه از این کشور اخراجید، برید بیرون چونکه ما میخوایم در این زمین ها کشور جدیدی بسازیم
📢 مدیر بلند همت 🔹 رهبرانقلاب: یکی از خصوصیات برجسته شهید طهرانی‌مقدم مدیریت بود. یک مدیر طبیعی بود، درس مدیریت هم نخوانده بود، اما واقعاً یک مدیر بود. 🌷 سالگرد شهادت شهید حسن طهرانی‌ مقدم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😳 جواب دندان شکنی به اونایی که میگن پس چرا نمیرید به فلسطینیا کمک کنین؟ سعیدیسم : آخه نامرد، راه بازه و نمیریم؟ سوریه و عراق رو که رفتیم، یادتونه چیا بارمون میکردین؟ میگفتین برای پول میریم! شماها کجا رفتین ؟! به کمک احمد مسعود رفتین ؟! چرا به کمک اوکراین نمیرین؟ یا حالا که سنگ اسرائیل جنایتکار رو به سینه میزنین ، چرا نمیرین کمکش کنین تو جنایتاش؟ فقط زیر پتو قایم شدین و حرف مفت میزنین!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر میخواید بدونید صهیونیست‌های غاصب چه نجاساتی هستن این کلیپ رو ببینید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از دست سوپرمن و بت‌من کاری برنمیاد؛ این دنیا برای رنگ آرامش گرفتن به منجی واقعی خودش نیاز داره امید غریبان تنها کجایی..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زندگی زن ایرانی بهتره یا زن اروپایی؟🤔🤷🏻‍♂️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت های دردناک رییس بیمارستان الاقصی : برای اولین بار در غزه به مرحله اولویت بندی رسیده ایم ، می گذاریم این بیمار بمیرد زیرا امیدی به او نیست. زمانی که بیمار از درد فریاد می زند ما از درون درد می کشیم زیرا نمی توانیم ساده ترین چیزها مانند بیهوشی را برای او فراهم کنیم تا عمل او را بدون درد انجام دهیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جشن غیرقابل پخش! اینجا عراق است و این جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دختر عراقی است! از آنجا که در نظر غربزده های مسلط بر دانشگاههای ما اساسا دانشگاه بدون اختلاط دختر و پسر، راندمان تحصیل و نشاط را کاهش می دهد و حجاب خصوصا چادر ، ضعف قوه در آقایان، کاهش میزان نیترات بی غیرتی و.... می باشد لذا انتشار چنین تصاویری ممنوع و هرگونه صحبت درباره آن نشانه املیسم می باشد.
⭕️این از نتایج سحر است 🔸نوشت: ثمره عملیات طوفان الاقصی چه بود؟! جز ویرانی و مرگ هزاران نفر؟! و باید پاسخ داد: 1️⃣ کلنگ ویرانی و نطفه مرگ انسانها 75 سال قبل با ظهور رژیم ناپاکی همچون اسرائیل زده شد! 75 سال جنایت، که دنیای استکبار نگذاشت صدای آن به گوش جهانیان رسیده شود! اما طوفانی در 7 اکتبر 2023 از غزه آغاز شد و امروز در نیویورک و در مقابل کاخ سفید و انگلیس و در خیابانهای لندن و فرانسه و خیابانهای پاریس، در ایتالیا و خیابان های رم، در آلمان و.... همه قدرتهای دنیا را به لرزه درآورده است! چه زمانی نام فلسطین و نظلومیت مردمش تا این اندازه و حتی تا پارلمان آمریکا فریاد کشیده شده است! چه زمانی اسرائیل تا اندازه امروز و بعد از طوفان الاقصی منفور ملتها شده بود؟! 2️⃣ مدعی بودن که ارتش قدرتمند جهان را در اختیار دارند. با گنبدآهنین تجارت امنیتی و اقتصاد می کردند و با سرویس‌های اطلاعاتی خود فخرفروشی و مشتری جذب می کردند و تلاش کردند تا از اسرائیل غاصب، اسرائیلی دموکراسی خواه و رنگاوارنگ جلوه کنند و عادی سازی کنند. روابطی را که سران عرب منطقه با آن دست و پاشکسته مرتبط بودن! خواستن تا خیال سران عرب را راحت کنند و دست رفاقت دهند با آنها. خواستن تا امنیت را به آنان به هدیه دهند؛ اما همه آن خوابها را بر هم زد. سران عرب فهمیدن ، امنیتی که با اسرائیل رقم بخورد توهمی بیش نیست! 🔹امروز آن ارتش قدرتمند، بعد از گذشت بیش از یکماه ناتوان در از پا در آوردن یک گروه مقاومت همچون است و گنبدی که امنیتی بر سر مردمش ایجاد نکرد! 3️⃣ در هیچ کلاسی نمی شد تا مفهوم حقوق بشر غربی و دلیل راه اندازی سازمانهای جورواجور بین المللی را به خوبی امروز تدریس کرد. وقایع غزه نشان داد! اثرگذاری این سازمانها و شوراها تا چه اندازه بی اثر و خنثی در برابر صهیونیست است! و چماقی است برای تحمیل خواسته‌های زورگویان عالم بر کشورها و دولتهایی است که خواهان استقلال هستند. کارگاه عملی غربی است! 4️⃣ نشان داد درچنین صحنه هایی، میدان را نمی شود به امید مذاکره به دپیلماسی تنها واگذاشت! میدان حرف اصلی را خواهد زد و نه سخنرانی! و این را سیدحسن نصرالله دبیرکل شجاع در آخرین سخنرانی خود به صراحت متذکر شد: که حواستان به میدان باشد و نه سخنرانی! دپیلماسی تنها همان است که امروز سران برخی کشورهای عرب و یا ترکیه انجام می دهند؛ یعنی حرف بدون عمل! 5️⃣ ، طوفانی که هیمنه اسرائیل را بر باد داد و امروز اسرائیل همچون انسانی که در حال غرق شدن است دست به هرکاری می زند تا شاید از غرق حتمی رهایی یابد؛ اما نمی داند که در باتلاق دست و پازدن بیهوده جز هلاکت ثمره ای ندارد! و هلاکت سرنوشت مکتوم اسرائیل است. 🔹امروز مرزبندیها شفافتر شده است امروز آنانی موافق اسرائیلند که در انسانیت و شرف نمره قبولی ندارند! 🔹امروز آنانی حامی اسرائلیند که خود در وچود و کارنامه شان ردی از جنایت و ددمنشی وجود دارد. ✅... و همه اینها از نتایج سحر است.
41.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فیلم┋ یک خطبه در رسوایی تفکرات نئولیبرالی حجت الاسلام سنجری امام جمعه چهاردانگه : 🔺 جهانی‌سازی و دلاری‌سازی بلای رشد تولید داخلی !! 🔺 اگر هزینه جهانی سازی می شود چرا در آمدها جهانی نشود !! 🔺 در دنیایی که ادعا می کنید بنزین ۳ دلاره ، حقوق کارگر هم ۳۰۰۰ دلاره ..!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مهدی کوچک زاده دانشیار دانشگاه تربیت مدرس و نماینده سابق مردم تهران در مجلس در آیین وحدت فلسطینی استادان ایرانی در دانشگاه تربیت مدرس: 🔸کسانی که به آقا نامه نوشته بودند که تو هم بیا مثل خمینی سازش کن الان از ترس فضای بوجود آمده جهان و ایران آمدند و برای فلسطینیان روضه می خوانند ؛ خوش آمدند اما باید به آنها بگوییم که غایت امر در باره فلسطین را خمینی(ره) معلوم کرده است و آن این است که ای مسلمانان ! بیایید بر ترس از مرگ غلبه کنید و از جوانان شهادت طلبی که حاضرند خطوط جبهه کفر را بشکنند استفاده کنید ؛ 🔸کسانیکه در موضوع فلسطین از ترس می گویند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است اینها با تفکر امام خمینی مخالف اند ؛ 🔹طوفان الاقصی فرضیه ترس از مرگ تدریجی را باطل کرد و ابتکار عمل را بدست گرفت آنها با مقاومت و شهادت نجات پیدا کرده و پیروز شدندما باید برای نجات خود دعا کنیم !
🔴 اهداف ظریف از طرح سخنان ناامید کننده اخیر چیست؟ 🔸سخنرانی اخیر ظریف در این موقعیت چه چیزی را می خواهد به جامعه هدف خود القـا نماید. او گفت مردم خسته هستند و آنها در جنگ آسیب می‌بینند و نه حاکمان جامعه لذا ایران نباید وارد معرکه جنگ غزه شود و مسئله غزه، مشکل خود مردم فلسطین است! 🔸شاید در نگاه اول، او حرف حقی را به جامعه دارد منتقل مینماید، اما در کنکاشی بهتر، میتوان پیامهای مهمتری را دریافت نمود. 🔸با تحرکات قوی و مدبرانه امیرعبدللهیان در دو سال و نیم اخیر، تمامی تصویر القا شده ظریف در عرصه سیاست خارجی، بر باد رفته است. 🔸وزیرخارجه رئیسی توانست ترازی بسیار قدرتمند از وزارت خارجه ایران نشان دهد و پرونده های بسیاری را که در زمان ظریف لاینحل باقی مانده بود به سرانجام برساند. پرونده‌هایی مانند روابط با همسایگان، عضویت در شانگهای، عضویت در بریکس، خنثی سازی تحریمهای آمریکا و گسترش فروش نفت بدون برجام، برگشت پولهای ایران، توقف جنگ یمن و توافق با عربستان، تحرک فوق العاده در بسیج کشورهای مختلف برای توقف جنایتهای اسراییل به نفع فلسطین و... 🔸اگر در بهترین حالت سخنان ظریف را بازی حساب شده در پازل دشمن قرار ندهیم، باید گفت ظریف دارد از نظام و وزارت خارجه یک انتقام سیاسی می گیرد و منافع ملی ایران را قربانی اختلافات سیاسی میکند. 🔸از زاویه دیگر این سخن ظریف را باید یک نوع پالس به آمریکا دانست که «جامعه درون ایران با حکومت همراه نیست و تو میتوانی با حداکثر فشار روانی ایران را وادار به عقب‌نشینی در خصوص حمایت از غزه نمایی». 🔸می‌توان این سخن ظریف را، خالی کردنِ دل محور مقاومت هم دانست، درحالیکه یمن و عراق و سوریه و حزب‌الله لبنان برای کاهش فشار اسراییل بر غزه وارد معرکه شده و موفق شده اند تغییرات عمده ای در محاسبات دشمن به خصوص آمریکاییها بعمل آورند، ناگهان با پیام ظریف مواجه میشوند که مردم ایران خسته و بریده اند! 🔸فارغ از اینکه چرا ظریف پس از یکماه نبرد غزه در حالیکه نیروهای اسراییل در باتلاق غزه گیر کرده‌اند، ناگهان وارد میدان می شود و اینگونه به نفع اسراییل و آمریکا صحنه گردانی به عمل می آورد، همه میدانند سیاست رهبر معظم انقلاب دوری از هرگونه نزاع و جنگ مستقیم ایران بوده است و هم اکنون نیز هیچگونه احتمالی برای جنگ نظامی برای ایران وجود ندارد و بازوهای پر قدرت جبهه مقاومت برای محو اسرائیل از صفحه روزگار کفایت می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به این بلاگر مشهور که فالور میلیونی داره، گفتن اگه از فلسطین حمایت کنی فالورتو از دست میدی. اونم اینجوری واکنش نشون داده (یعنی فالور طرفدار اسراییل زباله‌س)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 معرفی گردان مخوف 25/000 نفری القسام فلسطین؛ محمد الضیف کیست؟!
5.96M
🚀موشک و ما ادراک موشک🚀 تحلیل و بررسی جنگ افزار موشکی از تاریخ اختراع آن تا ساخت و توسعه آن در کشورمان ایران.
⚡️حاجی‌زاده: آمریکا در یک شب، سه بار با زبان خواهش و تمنا با ایران مکاتبه کرد 🔹فرمانده نیروی هوافضای سپاه: آمریکایی‌ها ایران را تهدید نمی‌کنند. آن‌ها در مکاتباتی که دارند بعضاً در یک شب سه مرحله با ایران مکاتبه داشتند و همه این مکاتبات با زبان تمنا و خواهش است. 🔹 ایران در شرایطی نیست که کسی بخواهد او را تهدید کند ما در اوج قدرت هستیم و برای همه شرایط خود را آماده کرده‌ایم. 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تحلیل جالب از یک دقیقه سکوت رئیس جمهور در جلسه ی سران اکو
❌️تصویری از جراحت شدید یکی از فرماندهان حماس!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️ کدام جنگ حرام ...؟ 🎥مجری بی بی سی: به نظر شما واکنش اسرائیل بجا و متناسب است؟ 👈🏼وزیر دفاع بریتاتیا: وقتی ما در بریتانیا شهر درزدن (در آلمان) را بمباران کردیم ۳۵ هزار نفر کشته شدند. در جنگ متاسفانه آدمها می میرند. 🔻بی همه چیزها کشتار مردم بی دفاع را اینگونه توجیه می کنند. ضمن اینکه اساسا جنگی در کار نیست. 🔻 یک سو وحشی ترین و غیرانسانی ترین مهاجمان اشغالگر با پشتیبانی چند صد ملیارد دلاری آمریکا و ناتو حضور دارد و سوی دیگر مردمی محاصره شده و دست و پا بسته و مجروح و خسته از هفتاد سال اشغال و تجاوز. 🔻یک طرف هفتاد سال تهاجم کرده و سمت دیگر مقاومتی شرافتمندانه به هزینه خاک و خونش. 🔻حواستان باشد در گفتار و نوشتارتان هیچ گاه از عبارت جنگ استفاده نکنید. این آلت و حربه امپریالیسم غربی برای مشروعیت بخشی به سلاح کشتار صهیونیستی است.