eitaa logo
معرفت بصیرت
170 دنبال‌کننده
7.3هزار عکس
7.8هزار ویدیو
165 فایل
خبر دهید به دزدان کور دریایی هنوز کشتی این قوم ناخدا دارد #لبیک_‌یا_خامنه_‌ای ••••••••••♡♡♡♡••••••••• https://eitaa.com/joinchat/2976317502Ccccec991cc
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زندگی زن ایرانی بهتره یا زن اروپایی؟🤔🤷🏻‍♂️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت های دردناک رییس بیمارستان الاقصی : برای اولین بار در غزه به مرحله اولویت بندی رسیده ایم ، می گذاریم این بیمار بمیرد زیرا امیدی به او نیست. زمانی که بیمار از درد فریاد می زند ما از درون درد می کشیم زیرا نمی توانیم ساده ترین چیزها مانند بیهوشی را برای او فراهم کنیم تا عمل او را بدون درد انجام دهیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جشن غیرقابل پخش! اینجا عراق است و این جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دختر عراقی است! از آنجا که در نظر غربزده های مسلط بر دانشگاههای ما اساسا دانشگاه بدون اختلاط دختر و پسر، راندمان تحصیل و نشاط را کاهش می دهد و حجاب خصوصا چادر ، ضعف قوه در آقایان، کاهش میزان نیترات بی غیرتی و.... می باشد لذا انتشار چنین تصاویری ممنوع و هرگونه صحبت درباره آن نشانه املیسم می باشد.
⭕️این از نتایج سحر است 🔸نوشت: ثمره عملیات طوفان الاقصی چه بود؟! جز ویرانی و مرگ هزاران نفر؟! و باید پاسخ داد: 1️⃣ کلنگ ویرانی و نطفه مرگ انسانها 75 سال قبل با ظهور رژیم ناپاکی همچون اسرائیل زده شد! 75 سال جنایت، که دنیای استکبار نگذاشت صدای آن به گوش جهانیان رسیده شود! اما طوفانی در 7 اکتبر 2023 از غزه آغاز شد و امروز در نیویورک و در مقابل کاخ سفید و انگلیس و در خیابانهای لندن و فرانسه و خیابانهای پاریس، در ایتالیا و خیابان های رم، در آلمان و.... همه قدرتهای دنیا را به لرزه درآورده است! چه زمانی نام فلسطین و نظلومیت مردمش تا این اندازه و حتی تا پارلمان آمریکا فریاد کشیده شده است! چه زمانی اسرائیل تا اندازه امروز و بعد از طوفان الاقصی منفور ملتها شده بود؟! 2️⃣ مدعی بودن که ارتش قدرتمند جهان را در اختیار دارند. با گنبدآهنین تجارت امنیتی و اقتصاد می کردند و با سرویس‌های اطلاعاتی خود فخرفروشی و مشتری جذب می کردند و تلاش کردند تا از اسرائیل غاصب، اسرائیلی دموکراسی خواه و رنگاوارنگ جلوه کنند و عادی سازی کنند. روابطی را که سران عرب منطقه با آن دست و پاشکسته مرتبط بودن! خواستن تا خیال سران عرب را راحت کنند و دست رفاقت دهند با آنها. خواستن تا امنیت را به آنان به هدیه دهند؛ اما همه آن خوابها را بر هم زد. سران عرب فهمیدن ، امنیتی که با اسرائیل رقم بخورد توهمی بیش نیست! 🔹امروز آن ارتش قدرتمند، بعد از گذشت بیش از یکماه ناتوان در از پا در آوردن یک گروه مقاومت همچون است و گنبدی که امنیتی بر سر مردمش ایجاد نکرد! 3️⃣ در هیچ کلاسی نمی شد تا مفهوم حقوق بشر غربی و دلیل راه اندازی سازمانهای جورواجور بین المللی را به خوبی امروز تدریس کرد. وقایع غزه نشان داد! اثرگذاری این سازمانها و شوراها تا چه اندازه بی اثر و خنثی در برابر صهیونیست است! و چماقی است برای تحمیل خواسته‌های زورگویان عالم بر کشورها و دولتهایی است که خواهان استقلال هستند. کارگاه عملی غربی است! 4️⃣ نشان داد درچنین صحنه هایی، میدان را نمی شود به امید مذاکره به دپیلماسی تنها واگذاشت! میدان حرف اصلی را خواهد زد و نه سخنرانی! و این را سیدحسن نصرالله دبیرکل شجاع در آخرین سخنرانی خود به صراحت متذکر شد: که حواستان به میدان باشد و نه سخنرانی! دپیلماسی تنها همان است که امروز سران برخی کشورهای عرب و یا ترکیه انجام می دهند؛ یعنی حرف بدون عمل! 5️⃣ ، طوفانی که هیمنه اسرائیل را بر باد داد و امروز اسرائیل همچون انسانی که در حال غرق شدن است دست به هرکاری می زند تا شاید از غرق حتمی رهایی یابد؛ اما نمی داند که در باتلاق دست و پازدن بیهوده جز هلاکت ثمره ای ندارد! و هلاکت سرنوشت مکتوم اسرائیل است. 🔹امروز مرزبندیها شفافتر شده است امروز آنانی موافق اسرائیلند که در انسانیت و شرف نمره قبولی ندارند! 🔹امروز آنانی حامی اسرائلیند که خود در وچود و کارنامه شان ردی از جنایت و ددمنشی وجود دارد. ✅... و همه اینها از نتایج سحر است.
41.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فیلم┋ یک خطبه در رسوایی تفکرات نئولیبرالی حجت الاسلام سنجری امام جمعه چهاردانگه : 🔺 جهانی‌سازی و دلاری‌سازی بلای رشد تولید داخلی !! 🔺 اگر هزینه جهانی سازی می شود چرا در آمدها جهانی نشود !! 🔺 در دنیایی که ادعا می کنید بنزین ۳ دلاره ، حقوق کارگر هم ۳۰۰۰ دلاره ..!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مهدی کوچک زاده دانشیار دانشگاه تربیت مدرس و نماینده سابق مردم تهران در مجلس در آیین وحدت فلسطینی استادان ایرانی در دانشگاه تربیت مدرس: 🔸کسانی که به آقا نامه نوشته بودند که تو هم بیا مثل خمینی سازش کن الان از ترس فضای بوجود آمده جهان و ایران آمدند و برای فلسطینیان روضه می خوانند ؛ خوش آمدند اما باید به آنها بگوییم که غایت امر در باره فلسطین را خمینی(ره) معلوم کرده است و آن این است که ای مسلمانان ! بیایید بر ترس از مرگ غلبه کنید و از جوانان شهادت طلبی که حاضرند خطوط جبهه کفر را بشکنند استفاده کنید ؛ 🔸کسانیکه در موضوع فلسطین از ترس می گویند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است اینها با تفکر امام خمینی مخالف اند ؛ 🔹طوفان الاقصی فرضیه ترس از مرگ تدریجی را باطل کرد و ابتکار عمل را بدست گرفت آنها با مقاومت و شهادت نجات پیدا کرده و پیروز شدندما باید برای نجات خود دعا کنیم !
🔴 اهداف ظریف از طرح سخنان ناامید کننده اخیر چیست؟ 🔸سخنرانی اخیر ظریف در این موقعیت چه چیزی را می خواهد به جامعه هدف خود القـا نماید. او گفت مردم خسته هستند و آنها در جنگ آسیب می‌بینند و نه حاکمان جامعه لذا ایران نباید وارد معرکه جنگ غزه شود و مسئله غزه، مشکل خود مردم فلسطین است! 🔸شاید در نگاه اول، او حرف حقی را به جامعه دارد منتقل مینماید، اما در کنکاشی بهتر، میتوان پیامهای مهمتری را دریافت نمود. 🔸با تحرکات قوی و مدبرانه امیرعبدللهیان در دو سال و نیم اخیر، تمامی تصویر القا شده ظریف در عرصه سیاست خارجی، بر باد رفته است. 🔸وزیرخارجه رئیسی توانست ترازی بسیار قدرتمند از وزارت خارجه ایران نشان دهد و پرونده های بسیاری را که در زمان ظریف لاینحل باقی مانده بود به سرانجام برساند. پرونده‌هایی مانند روابط با همسایگان، عضویت در شانگهای، عضویت در بریکس، خنثی سازی تحریمهای آمریکا و گسترش فروش نفت بدون برجام، برگشت پولهای ایران، توقف جنگ یمن و توافق با عربستان، تحرک فوق العاده در بسیج کشورهای مختلف برای توقف جنایتهای اسراییل به نفع فلسطین و... 🔸اگر در بهترین حالت سخنان ظریف را بازی حساب شده در پازل دشمن قرار ندهیم، باید گفت ظریف دارد از نظام و وزارت خارجه یک انتقام سیاسی می گیرد و منافع ملی ایران را قربانی اختلافات سیاسی میکند. 🔸از زاویه دیگر این سخن ظریف را باید یک نوع پالس به آمریکا دانست که «جامعه درون ایران با حکومت همراه نیست و تو میتوانی با حداکثر فشار روانی ایران را وادار به عقب‌نشینی در خصوص حمایت از غزه نمایی». 🔸می‌توان این سخن ظریف را، خالی کردنِ دل محور مقاومت هم دانست، درحالیکه یمن و عراق و سوریه و حزب‌الله لبنان برای کاهش فشار اسراییل بر غزه وارد معرکه شده و موفق شده اند تغییرات عمده ای در محاسبات دشمن به خصوص آمریکاییها بعمل آورند، ناگهان با پیام ظریف مواجه میشوند که مردم ایران خسته و بریده اند! 🔸فارغ از اینکه چرا ظریف پس از یکماه نبرد غزه در حالیکه نیروهای اسراییل در باتلاق غزه گیر کرده‌اند، ناگهان وارد میدان می شود و اینگونه به نفع اسراییل و آمریکا صحنه گردانی به عمل می آورد، همه میدانند سیاست رهبر معظم انقلاب دوری از هرگونه نزاع و جنگ مستقیم ایران بوده است و هم اکنون نیز هیچگونه احتمالی برای جنگ نظامی برای ایران وجود ندارد و بازوهای پر قدرت جبهه مقاومت برای محو اسرائیل از صفحه روزگار کفایت می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به این بلاگر مشهور که فالور میلیونی داره، گفتن اگه از فلسطین حمایت کنی فالورتو از دست میدی. اونم اینجوری واکنش نشون داده (یعنی فالور طرفدار اسراییل زباله‌س)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 معرفی گردان مخوف 25/000 نفری القسام فلسطین؛ محمد الضیف کیست؟!
5.96M
🚀موشک و ما ادراک موشک🚀 تحلیل و بررسی جنگ افزار موشکی از تاریخ اختراع آن تا ساخت و توسعه آن در کشورمان ایران.
⚡️حاجی‌زاده: آمریکا در یک شب، سه بار با زبان خواهش و تمنا با ایران مکاتبه کرد 🔹فرمانده نیروی هوافضای سپاه: آمریکایی‌ها ایران را تهدید نمی‌کنند. آن‌ها در مکاتباتی که دارند بعضاً در یک شب سه مرحله با ایران مکاتبه داشتند و همه این مکاتبات با زبان تمنا و خواهش است. 🔹 ایران در شرایطی نیست که کسی بخواهد او را تهدید کند ما در اوج قدرت هستیم و برای همه شرایط خود را آماده کرده‌ایم. 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تحلیل جالب از یک دقیقه سکوت رئیس جمهور در جلسه ی سران اکو
❌️تصویری از جراحت شدید یکی از فرماندهان حماس!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️ کدام جنگ حرام ...؟ 🎥مجری بی بی سی: به نظر شما واکنش اسرائیل بجا و متناسب است؟ 👈🏼وزیر دفاع بریتاتیا: وقتی ما در بریتانیا شهر درزدن (در آلمان) را بمباران کردیم ۳۵ هزار نفر کشته شدند. در جنگ متاسفانه آدمها می میرند. 🔻بی همه چیزها کشتار مردم بی دفاع را اینگونه توجیه می کنند. ضمن اینکه اساسا جنگی در کار نیست. 🔻 یک سو وحشی ترین و غیرانسانی ترین مهاجمان اشغالگر با پشتیبانی چند صد ملیارد دلاری آمریکا و ناتو حضور دارد و سوی دیگر مردمی محاصره شده و دست و پا بسته و مجروح و خسته از هفتاد سال اشغال و تجاوز. 🔻یک طرف هفتاد سال تهاجم کرده و سمت دیگر مقاومتی شرافتمندانه به هزینه خاک و خونش. 🔻حواستان باشد در گفتار و نوشتارتان هیچ گاه از عبارت جنگ استفاده نکنید. این آلت و حربه امپریالیسم غربی برای مشروعیت بخشی به سلاح کشتار صهیونیستی است.
⭕️عضو ارشد نُجَباء: آمریکا را می‌زنیم، چون فرمانده جنگ علیه است 🔹شیخ «علی » با اشاره به اینکه جنگ علیه غزه را آمریکا فرماندهی می‌کند، تأکید کرد که علت تشدید حملات مقاومت عراق به پایگاه‌های ارتش ایالات‌متحده در سطح منطقه، کاستن از فشار بر مقاومت فلسطین است و این عملیات همچنان ادامه خواهد یافت. 🔹وی ضمن تمجید از نقش محوری جمهوری اسلامی ایران، حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن در پشتیبانی از آرمان ، پیروزی نظامی حماس را امری تثبیت‌شده دانست که هیچ فرایند دیپلماتیکی نمی‌تواند آن را تحت‌الشعاع قرار دهند.
🌹قبر ساده ی یک شهید 🌹در گلزار شهدای بهشت علی دزفول، قبری وجود دارد که ، بی نام، ساده و همسطح زمین است و آن قبر شهید "بهمن دُرولی" است. 📝 این شهید با اخلاص ، در قسمتی از وصیت نامه خود نوشته است: ✍️ قبرم را ساده و هم سطح زمین درست کنید و با اندکی سیمان روی آن را بپوشانید و فقط با انگشت روی آن بنویسد: «پر کاهی تقدیم به آستان قدس الهی».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علاقه مردم فلسطین به امام حسین (ع) خالد قدومی نماینده حماس در ایران: فلسطینی‌ها قبل از انقلاب اسلامی ایران حرمی به یاد امام حسین(ع) ساختند وقتی فلسطینی‌ها زندگی نامه مولای ما امام حسین(ع) را می‌خوانند انگار که مصائب خود آنهاست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢دو رهبر، دو فرمانده💢 این کلیپ ۵۹ ثانیه‌ای را با دقت ببینید. دو رهبر، یکی رهبرجهان اسلام دیگری رهبر جهان غرب یکی فرمانده محور مقاومت دیگری فرمانده ارتش کفر یکی باهوش و زیرک دیگری آلزایمری و مشنگ. یکی مقتدر و چابک. دیگری مفلوک و ملنگ. یکی مهربان و محبوب دیگری جبار و منفور. کدام ارتش و کدام فرمانده پیروز می‌شود؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️مگه وقتی دانشمندان هسته ای مارو کشتن… مسئله ما با اسرائیل از ۷ اکتبر آغاز نشده!
🌹ده شهید در یک قاب ... برای کسانی‌که اهل ارزش‌های اسلامی هستند، تصاویر شهدا از هر تصویری دلرباتر است. "امام خامنه‌ای" ▫️ایستاده از راست: شهید ساجد کاظمی‌راشد شهید حسین صفری شهید مجید شریف‌زاده شهید داود فیروز زرین ▫️نشسته از راست: شهید علیرضا بابایی شهید داود نظافت شهید صمد خشکبارچی شهید عبدالرحمان هراتی شهید قاسم هریسی شهید خلیل نوبری این رزمندگان جمعی گردان امام حسین (ع) لشکر۳۱عاشورا بودند که در عملیاتهای مختلف در ۸ سال دفاع‌ مقدس به شهادت رسیدند. "روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماجرای حمله اسراییل به کاروان خبرنگاران چه بود؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ۹۵ درصد تجمعات جهان در حمایت از فلسطین و ضد اسرائیل 🔹مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی: نتایج بررسی‌ها و ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که ۹۵ درصد افرادی که در سراسر جهان بعد از آغاز جنگ غزه اقدام به برگزاری تظاهرات در واکنش به این جنگ کرده‌اند، از فلسطین حمایت می‌کنند. از ابتدای جنگ فعلی غزه ۳۸۹۱ مورد تظاهرات در ۹۲ کشور جهان برگزار شده است.
💬 | شیخ شهید مقاومت 🎤 رسانه KHAMENEI.IR در گزارشی به بررسی زندگی و مبارزات شیخ احمد یاسین، بنیانگذار حرکت مقاومت اسلامی فلسطین حماس پرداخته است. 🔹صفحه به صفحه تاریخ پنجاه سال اخیر فلسطین را بدون نام «شیخ احمد یاسین» نمی‌توان ورق زد. مردی که با انتخاب مسیر زندگی‌اش، از روی ویلچر تاریخ امت فلسطین و اسلام را با چهره همیشه لبخند بر لب‌هایش ثبت و ضبط کرد. 🔹اقدامات شیخ احمد یاسین و مجموعه تشکیلاتی که در دل فلسطین و زیر سایه سنگین حضور امنیتی و نظامی صهیونیست‌ها برپا کرده بود، تل‌آویو را حسابی کلافه کرده بود. در سال ۱۹۸۸ دستگیر و به تبعید به لبنان تهدید شد. تهدیدی که کارساز نبود و اشغالگران شیخ حماس را در سال ۱۹۸۹ همراه با ده‌ها عضو دیگر جنش مقاومت اسلامی دستگیر و به ۱۵ سال حبس محکوم کردند. 🔹 ترجمه عربی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جواب شبهه مردم ما خسته شدن از هزینه دادن 🔰حاج مهدی سلحشور