‼️ میرزا حسینعلی نوری (ملقب به بهاء الله - مدعی دروغین): غیر بهائیان در حکم چارپایان و حیوانات هستند! (4/2)
#بهائیت
🆔 @masaf_ofogh
‼️ میرزا حسینعلی نوری (ملقب به بهاء الله - مدعی دروغین): غیر بهائیان در حکم چارپایان و حیوانات هستند! (4/3)
#بهائیت
🆔 @masaf_ofogh
‼️ میرزا حسینعلی نوری (ملقب به بهاء الله - مدعی دروغین): غیر بهائیان در حکم چارپایان و حیوانات هستند! (4/4)
#بهائیت
🆔 @masaf_ofogh
افق
‼️ میرزا حسینعلی نوری (ملقب به بهاء الله - مدعی دروغین): غیر بهائیان در حکم چارپایان و حیوانات هستند
‼️ میرزا حسینعلی نوری (ملقب به بهاء الله - مدعی دروغین): غیر بهائیان در حکم چارپایان و حیوانات هستند!
📝 و معرض بالله چون توقف نمود و از صراط لغزید در همان حین هیکلش از قمیص انسانی خارج و به 👈 جلود بهائم 👉 ظاهر و مشهود گشت فسبحان من یبدل الوجود کیف یشاء و یقدر ...
📚 نوری، میرزا حسینعلی (ملقب به بهاء الله) (متوفای 1309 هـ)، کتاب بدیع در جواب اسئله ی قاضی، ص110.
📝 الیوم هر نفسی بر احدی از معرضین من اعلاهم او من ادناهم ذکر انسانیت نماید از جمیع فیوضات رحمانی محروم است تا چه رسد که بخواهد از برای آن نفوس اثبات رتبه و مقام نماید ...
📚 نوری، میرزا حسینعلی (ملقب به بهاء الله) (متوفای 1309 هـ)، کتاب بدیع در جواب اسئله ی قاضی، ص140.
📝 و الیوم به نص نقطه ی بیان نفوسی که از این امر بدیع معرضند از رداء اسمیه و وصفیه محروم و کل از 👈بهائم 👉 بین یدی الله محشور ...
📚 نوری، میرزا حسینعلی (ملقب به بهاء الله) (متوفای 1309 هـ)، کتاب بدیع در جواب اسئله ی قاضی، ص213.
📝 و انه یا ملا المشرکین لول تفتخرون بابقاء اسمکم 👈 بین الدواب او ذکرکم بین الانعام 👉 فافتخروا لان شانکم هذا و شان الذینهم یتبعونکم من دون بینة و لا کتاب عز عظیم.
📚 آثار قلم اعلی، ج2، ص452، ناشر: موسسه معارف بهائی، 1381 خورشیدی.
📝 کذلک کان امر الغلام بین 👈 هولاء الانعام 👉 فی هذا السجن ...
📚 آثار قلم اعلی، ج3، ص205، ناشر: موسسه معارف بهائی، 1381 خورشیدی.
#بهائیت #مدعیان_دروغین
🆔 @masaf_ofogh
📸 تحریف قرآن کریم از سوی #منصور_هاشمی (مدعی دروغین) و اهانت وی به حضرت داود علیه السلام!
#مدعیان_دروغین #مهدویت
🆔 @masaf_ofogh
افق
📸 تحریف قرآن کریم از سوی #منصور_هاشمی (مدعی دروغین) و اهانت وی به حضرت داود علیه السلام! #مدعیان_در
✅ تحریف قرآن کریم از سوی #منصور_هاشمی (مدعی دروغین) و اهانت وی به حضرت داود علیه السلام!
🔺 منصور هاشمی (مدعی دروغین) در یکی از کتاب هایش با نام «بازگشت به اسلام» می نویسد:
📝 و مانند کاری که داود علیه السلام کرد، هنگامی که با داشتن نود و نه زوجه، از برادرش خواست که یگانه زوجه اش را طلاق دهد تا با او ازدواج کند؛ چنانکه خداوند با کنایه به او از قول برادرش فرموده است: (إن هذا أخی له تسع وتسعون نعجة ولی نعجة واحدة فقال أکفلنیها وعزنی فی الخطاب؛ قال لقد ظلمک بسؤال نعجتک إلى نعاجة) «هر آینه این برادر من است که برای او نود و نه میش است، در حالی که برای من یک میش است، پس گفت که آن را به من واگذار و در سخن بر من فشار آورد؛ گفت بی گمان با خواستن یک میش تو با وجود میش های خود، به تو ستم کرده است».
📚 هاشمی، منصور، بازگشت به اسلام، ص205، ناشر: دفتر حفظ و نشر آثار منصور هاشمی خراسانی، نوبت چاپ: پنجم، مکان چاپ: بلخ - افغانستان، پاییز 1397 خورشیدی.
👈 اکنون به سوره و آیات مذکور به صورت کامل تر مراجعه می کنیم تا ببینیم ماجرا از چه قرار است:
📝 آیا داستان شاکیان هنگامی که از محراب (داوود) بالا رفتند به تو رسیده است؟! در آن هنگام که (بیمقدمه) بر او وارد شدند و او از دیدن آنها وحشت کرد؛ گفتند: «نترس، دو نفر شاکی هستیم که یکی از ما بر دیگری ستم کرده؛ اکنون در میان ما بحق داوری کن و ستم روا مدار و ما را به راه راست هدایت کن! این برادر من است؛ و او نود و نه میش دارد و من یکی بیش ندارم امّا او اصرار میکند که: این یکی را هم به من واگذار؛ و در سخن بر من غلبه کرده است!» (داوود) گفت: «مسلّماً او با درخواست یک میش تو برای افزودن آن به میش هایش، بر تو ستم نموده؛ و بسیاری از شریکان (و دوستان) به یکدیگر ستم میکنند، مگر کسانی که ایمان آورده و اعمال صالح انجام دادهاند؛ امّا عدّه آنان کم است!» داوود دانست که ما او را (با این ماجرا) آزمودهایم، از این رو از پروردگارش طلب آمرزش نمود و به سجده افتاد و توبه کرد. ما این عمل را بر او بخشیدیم؛ و او نزد ما دارای مقامی والا و سرانجامی نیکوست! ای داوود! ما تو را خلیفه و (نماینده خود) در زمین قرار دادیم؛ پس در میان مردم بحق داوری کن، و از هوای نفس پیروی مکن که تو را از راه خدا منحرف سازد؛ کسانی که از راه خدا گمراه شوند، عذاب شدیدی بخاطر فراموش کردن روز حساب دارند! (سوره ی صاد آیات 21 الی 26)
‼️ ملاحظه می فرمایید که بر اساس این آیات قرآن کریم:
1️⃣ بر خلاف ادعای کذب و اهانت آمیز و نیرنگ منصور هاشمی (مدعی دروغین)، این آیات هیچ ارتباطی به حضرت داود (ع) ندارد و حضرت داود (ع) در مورد دو نفر که با یکدیگر اختلاف کرده بودند قضاوت نموده است.
2️⃣ در این آیات هیچ صحبتی از تعداد همسران و جدال بر سر آن ها نیست.
#مدعیان_دروغین #مهدویت
🆔 @masaf_ofogh
افق
📸 کتاب مقدس (عهد قدیم - سفر تثنیه): مرتد را سنگسار کنید! #یهودیت #مسیحیت 🆔 @masaf_ofogh
‼️ کتاب مقدس (عهد قدیم - سفر تثنیه): مرتد را سنگسار کنید!
📝 6- و اگر برادرت که پسر مادرت باشد یا پسر یا دختر تو یا زن همآغوش تو یا رفیقت که مثل جان تو باشد، تو را در خفا اغوا کند، و گوید که برویم و خدایان غیر را که تو و پدران تو نشناختید عبادت نماییم،
7- از خدایان امتهایی که به اطراف شما میباشند، خواه به تو نزدیک و خواه از تو دور باشند، از اقصای زمین تا اقصای دیگر آن،
8- او را قبول مکن و او را گوش مده، و چشم تو بر وی رحم نکند و بر او شفقت منما و او را پنهان مکن.
9- البته او را به قتل رسان، دست تو اول به قتل او دراز شود و بعد دست تمامی قوم.
10- 👈 و او را به سنگ سنگسار نما تا بمیرد، چونکه میخواست تو را از یهُوَه، خدایت، که تو را از زمین مصر از خانه بندگی بیرون آورد، منحرف سازد. 👉
11- و جمیع اسرائیلیان چون بشنوند، خواهند ترسید و بار دیگر چنین امر زشت را در میان شما مرتکب نخواهند شد.
📚 عهد قدیم، سفر تثنیه، باب سیزدهم، فقره ی 6 الی 11.
#یهودیت #مسیحیت
🆔 @masaf_ofogh
📸 احمد اسماعیل بصری (مدعی دروغین): امام حسین علیه السلام دچار نوعی شرک و منیت و ظلمت نفسانی بود! (2/1)
#مدعیان_دروغین #یمانی_دروغین
🆔 @masaf_ofogh
📸 احمد اسماعیل بصری (مدعی دروغین): امام حسین علیه السلام دچار نوعی شرک و منیت و ظلمت نفسانی بود! (2/2)
#مدعیان_دروغین #یمانی_دروغین
🆔 @masaf_ofogh
افق
📸 احمد اسماعیل بصری (مدعی دروغین): امام حسین علیه السلام دچار نوعی شرک و منیت و ظلمت نفسانی بود! (2/
🔺 احمد اسماعیل بصری (مدعی دروغین): امام حسین علیه السلام دچار نوعی شرک و منیت و ظلمت نفسانی بود!
📝 پرسش ۲۷: معنی سخن امام حسین علیه السلام: «خداوندا مرا از خواری نفسم بیرون آور و از شک و شرکم پاک فرما»
معنای این سخن امام حسین علیه السلام در دعای عرفه چیست: «إلهی أخرجنی من ذل نفسی و طهرنی من شکی و شرکی» (خداوندا! مرا از خواری نفسم بیرون آور و از شک و شرکم پاک فرما)؟
پاسخ:
شرک انواعی دارد از جمله:
.
.
.
شرک نفسانی: که مخفی ترین نوع شرک است و همان «منیت» می باشد، که مخلوق را از آن گریزی نیست.این «منیت» او را با ظلمت و عدمی که بدون وجود آن، فقط خدای سبحان و متعال می ماند و لاغیر درهم می آمیزد و از همین رو به این معنا، هر بنده ای از بندگان خدا مشرک می باشد.امام حسین علیه السلام این معنای شرک و نیز آن چه از شک به همراه دارد را قصد کرده است.امام حسین علیه السلام فتح المبین را درخواست می نماید و از بین رفتن شائبه ی عدم و ظلمت از صفحه وجودش را؛ عدمی که بدون آن چیزی جز خدای واحد قهار باقی نمی ماند؛ از همین رو آن حضرت علیه السلام می فرماید: «بار پروردگارا! هیچ کس استحقاق وجود را ندارد جز تو، و وجود من گناهی عظیم است که راهی برای بخشودنش نیست الا با فنای من و با بقای وجود پاک تو».
📚 سید احمد الحسن، متشابهات (ترجمه ی فارسی)، ج2، صص 30-32، انتشارات عیئت علمی انصار امام مهدی علیه السلام.
#مدعیان_دروغین #یمانی_دروغین
🆔 @masaf_ofogh
📸 قتل و غارت اهالی گیلان از سوی انوشیروان بر اساس شاهنامه ی فردوسی
#شاهنامه #ایران_باستان
🆔 @masaf_ofogh