eitaa logo
مسجد جامع حسینی شادآباد
608 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
130 ویدیو
40 فایل
🔔کانال اطلاع رسانی برنامه های مسجد جامع حسینی شاداباد. آدرس:تهران،منطقه۱۸،شاداباد،خیابان شهیدشهسواری،خیابان شهیدسلیمانی شرقی انتقادات وپیشنهادات: @masjed_jame_hosseini
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 به نام یگانه لایق پرستـش! السلام علی الحسین و علی علی ابن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین اللهم صل علی محمد وآل محمد سلام، پنج شنبه تون پر از امید 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ✅ ذکر روز پنجشنبه : لااِلهَ اِلَّا الله المَلک الحقُّ المُبین  ( معبودی جز خدا نیست پادشاه حق آشکار ) ۱۰۰مرتبه. 💎 اَللّهُمَّ نَوِّر قُلُوبَنا بِالْقُرآن اَللّهُمَّ زَیِّن اَخْلاقَنا بِزینَةِ الْقُرآن اَللّهُمَّ ارْزُقنا شَفاعَةَ الْقُرآن آیات صفحه🌹( ۲۶۷ )🌹
4_5866208612258416324.mp3
1.87M
🔸ترتیل صفحه 267 قرآن کریم با صدای استاد حامد ولی زاده_مقام نهاوند - رست 🔸به همراه ترجمه گویای فارسی با صدای مرحوم استاد اسماعیل قادرپناه 🕊👇 🆔 https://eitaa.com/joinchat/2021851139Cd560dd7e3d
نکته تفسیری صفحه ۲۶۷: بسم الله الرحمن الرحیم بندگی تا هنگام مرگ: بررسی و دقت در جهان هستی و پدیده‌های شگفت انگیز و پیچیده آن به ما اطمینان می‌دهد که این آسمان پر ستاره و این زمین نرم و هموار بی هدف آفریده نشده و خالق دانا و توانای آن از پدید آوردنش هدف مهمی داشته است. ما انسان‌ها نیز با این همه پیچیدگی و توانایی هدف مهمی از زندگی در این دنیا داریم که بی‌شک یکی از مهم‌ترین وظایف ما شناخت آن هدف مهم است. به همین سبب خدای مهربان از طریق وحی به پیامبر گرامی خود پیغام داده است که هدف او از آفرینش ما رسیدن ما به سرچشمه هستی و منبع علم و قدرت در جهان است . ما آمده‌ایم تا در این دنیا برای رسیدن به لطف و رحمت بی‌پایان خدا آماده شویم و به فرموده قرآن به لقاء الله برسیم اما راه رسم خاص خودش را دارد و همان خدایی که آفرینش ما را برایمان باز گفته بیان فرموده که تنها راه رسیدن به آن هدف عبادت و بندگی او است. در آیه ۵۶ از سوره ذاریات می‌خوانیم که هدف خدا از آفرینش انسان‌ها عبادت اوست تا بدین وسیله برای روبرو شدن با لطف و رحمت او آماده شوند چرا که برای رسیدن به یک هدف مهم باید در برابر بزرگان مسیر آن هدف تواضع و فروتنی به خرج داد مانند شاگردی که برای رسیدن به علم و دانش در برابر استاد تواضع می‌کند و فرزندی که برای رسیدن به رشد و کمال در برابر پدر و مادر فروتنی می‌نماید به همین ترتیب برای رسیدن به اوج کمال انسانی یعنی لقاء الله باید برابر خدا تواضع و فروتنی کنیم و در پیشگاه مقدس او به خاک بیفتیم و با عبادت و بندگی او عزیز و والامقام شویم. پیشوای چهارم ما شیعیان چه زیبا در این باره فرموده است:《 شخص عزیز و گرامی کسی است که عبادت و بندگی تو او را عزیز کرده است》. از این رو نخستین و مهم‌ترین وظیفه یک انسان در زندگی عبادت و بندگی خداست و این آیه نیز به پیامبر خود دستور می‌دهد که تا پایان عمر عبادت خدا را ادامه دهد. تمام مسلمانان نیز در نمازهایشان و در هنگام تشهد پیش از آنکه به نبوت پیامبر گواهی دهند، شهادت می‌دهند که او بنده خوب خدا بوده است. آری برای رسیدن به لطف و رحمت خدای پاک و برخورداری از علم و قدرت بی‌پایان او باید دل و جانی پاک داشته باشیم و تنها راه دستیابی به صفا و پاکی دل، عبادت خدا و تسلیم بودن همچون بردگان در برابر اوست. راه و روش پیشوایان ما به خوبی نشان می‌دهد که آنان عبادت را یک تکلیف نمی‌دانستند. بلکه به آن عشق می‌ورزیدند و از آن لذت می‌بردند. در روایتی از پیامبر گرامی اسلام می‌خوانیم:《 برترین مردم کسی است که به عبادت عشق بورزد و آن را در آغوش کشد و با دل و جان دوستش داشته باشد و جسمش آن را لمس کند و در میان کارها و سرگرمی‌های گوناگون دنیا خود را بدان مشغول کند》. البته باید توجه داشته باشیم که مهمترین بخش عبادت، اجرای دستورهای خداست و عمل به کارهای مستحب در درجه دوم قرار دارد. در این باره امام سجاد فرموده است:《 هر کس به آنچه خدا بر او واجب کرده عمل کند از عابدترین مردم است》. 🕊👇 🆔 https://eitaa.com/joinchat/2021851139Cd560dd7e3d
🌷🌸🌷🌸🌷🌸🌷 ســـــــــــــــــــــلام صبح اولین جمعه ماه شوال به خیر وشادی 🌺 🌺 🌺 آیا تاکنون تصویری از داخل کعبه دیده اید؟؟ به این تصاویر نگاه کنید 👇👇👇
👆👆 تصاویر داخل کعبه
🟡🔰🔴🔰🟢🔰🟡⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ فرقه های اسلامی ( شماره سی و پنج ) فرقه زیدیه، به قدرت رسیدن زیدیه در ایـــــران حقیقت اینکه فتح ایران توسط اعراب یکباره صورت نگرفت و سالیان درازی گذشت تا رفته رفته مناطقی به دست مسلمانان گشوده و فتح گردید. اما تنها جایی که لشکریان مسلمان هیچگاه نتوانستند با اسلحه وشمشیر آنجا را فتح نمایند،  مناطق کوهستانی دیلمان و رودبار تا چالوس بود. یکبار در نیمه قرن اول هجری لشکریان عرب از جانب معاویه به سوی این منطقه رهسپارشدند،  اما تمام لشکریان با اسب هایشان و اسلحه ها وتجهیزات نابود شدند. زیرا مردمان این خطه بالای کوه ها موضع گرفتند و با پرتاب سنگ و هل دادن صخره های بزرگ تمام آنهارا در دره ها دفن کردند. بنا بر این،  مناطق یادشده تنها جایی است که خود و با اختیار اسلام را پذیرفتند. آنان فرقه ای از اسلام یعنی فرقه زیدیه که شعبه از شیعه هست را انتخاب کردند و علت آنهم دو چیز بود. دلیل اول فرهنگ بالای مردم. دلیل دوم اینکه فرقه زیدیه جناحی مخالف حاکمان بنی امیه و عباسیان بودند. و بدینصورت بودکه حکومت زیدیان در ایران در طبرستان و دیلمان شکل گرفت. نظر برخی تاریخ نگاران برخی از گزارش‌ها تاریخ ورود زیدیه به ایران را اوائل قرن دوم ذکر کرده‎اند. بر اساس این گزارش‎ها زمانی که یحیی فرزند زید شهید با حدود هفتاد نفر از یارانش در سبزوار برضد بنی امیه قیام کرد و سرانجام در جوزجان، « در کشور افغانستان»  در سال ۱۲۶ قمری کشته شد مردم آن دیارعلاقمند به او شده به گونه ای که در سوگ کشته شدن وی نام فرزندان خود را یحیی گذاشتند. هرچند محبوبیت یحیی نزد مردم خطه خراسان واقعیتی انکار ناپذیر است، اما زیدی شدن مردم قسمتی ازخطه خراسان و شمال ایران همه قضایا نیست. واقعیت ما جرا، حقیقت اینکه در سال  ۱۶۹ هجری در زمان هادی عباسی تعدادی از نوادگان امام حسن مجتبی «ع» در مدینه قیام کردند و این شهر را تصرف کردند و سپس به فرماندهی شخصی به نام حسین بن علی بن حسن جهت تصرف شهر مکه عازم این شهر شدند اما در ابتدای ورودی به شهرمکه در منطقه ای به نام «فخ» توسط نیروهای هادی عباسی قتل عام شدند. اکنون این منطقه از شهر مکه بهمین مناسبت محله شهدا نام دارد و بلوار ورودی شهر مکه نیز به همین نام است. تعدادی از یاران او موفق به فرارشدند ازجمله شخصی به نام یحیی فرزندعبدالله نواده امام حسن مجتبی علیه السلام. او بطور ناشناس به همراه کاروان حاجیان ایرانی به سرزمین ایران آمد و مخفیانه به خطه دیلمان و رودبار که خارج از دسترس حکومت عباسیان بود رفت و در آنجا ساکن شد. ادامه دارد. سیدجمال الدین حسینی کهدوئی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ عضویت در کانال مسجد جامع حسینی شادآباد Http://eitaa.com/masjedjamehosseinishadabad
4_5868275586744452757.mp3
1.88M
🔸ترتیل صفحه 268 قرآن کریم با صدای استاد حامد ولی زاده_مقام حجاز 🔸به همراه ترجمه گویای فارسی با صدای مرحوم استاد اسماعیل قادرپناه 🕊👇 🆔 https://eitaa.com/joinchat/2021851139Cd560dd7e3d
☀️ به نام خدا السَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْن 🌺(اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم)🌺 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ✅ سلام و ادب روز شنبه زیبایتان به خیر ✅  ذکر روز شنبه :  یا رب العالمین ( ای پروردگار جهانیان ) 100 مرتبه. 🌹🌷🌼🌹🌷🌼 💎 اَللّهُمَّ نَوِّر قُلُوبَنا بِالْقُرآن اَللّهُمَّ زَیِّن اَخْلاقَنا بِزینَةِ الْقُرآن اَللّهُمَّ ارْزُقنا شَفاعَةَ الْقُرآن تلاوت آیات صفحه🌹( ۲۶۹ )🌹
4_5870527386558137716.mp3
1.91M
🔸ترتیل صفحه 269 قرآن کریم با صدای استاد حامد ولی زاده_مقام ماهور 🔸به همراه ترجمه گویای فارسی با صدای مرحوم استاد اسماعیل قادرپناه 🕊👇 🆔 https://eitaa.com/joinchat/2021851139Cd560dd7e3d
نکته تفسیری صفحه ۲۶۹: نعمت وجود پیامبر(ص) و اهلبیت(ع) والاترین نعمت ها: نعمت های الهی چنان زیادند که از حیطه شمارش بیرونند و چگونه می توان نعمت های خدا را شمرد در حالی که عالم وجود با تمامی اجزا و از اوصاف و احوالش که همه به هم مرتبط و پیوسته اند و هر یک در دیگری اثر دارد و وجود یکی متوقف بر وجود دیگری است مجموعه ای از نعمت های خداست؟! در حقیقت هیچ موجودی نیست مگر این که در مقایسه با نظام کلی عالم نعمت است، هر چند که بعضی از موجودات نسبت به برخی دیگر نعمت نباشد. رابطه نعمت با رحمت و مغفرت : خدای سبحان علت کثرت نعمت را رحمت و مغفرت خود معرفی کرده است، چرا که خروج نعمت از حد شمارش از برکات دو صفت مغفرت و رحمت اوست: با مغفرتش که همان پوشاندن است بدی نقص و قصور اشیا را می پوشاند و با رحمتش که اتمام نقص و رفع حاجت است، خیر و کمال هر چیزی را ظاهر می کند و آن را به زیور جمال می آراید. بنابراین مغفرت و رحمت او بر تمامی موجودات گسترده است، چون هر چیزی که فرض شود وقتی برای چیز دیگری مایه خیر و نفع باشد برای آن نعمت حساب می شود. بنابراین بعضی از اشیا نسبت به برخی دیگر نعمت اند. پس نعمت خدا همان وسعت و عمومیتی را دارد که مغفرت و رحمتش دارد و خداوند در این آیات با ظرافت تمام بدون آن که سخنی از گناه و معصیت بگوید از مغفرت گفته است(ترجمه المیزان جلد دوازده صفحه۳۲۲) نعمات الهی راهی برای نیل فهم توحیدربوبی: مشرکان و خودت پرستان هم قائل به وجود خدا هستند و هم خداوند را خالق هر چیز حتی بت های خود می دانند ،اما شرک ربوبی و هم همچنین شرکه عبادی هستند، یعنی سهمی از تدبیر برای خدایان خود قائلند. خداوند در این آیات شریف و آیات قبل و بعد از آن نعمات خود را نام برده است تا توحید ربوبی را اثبات کند .چون وقتی فردی قبول دارد که خداوند خالق هر چیزی است باید او را متوجه کرد که آثار مخلوقات او که همانا تنعم از آنهاست نیز از آن خداست و اوست که نعمت ها را در اختیار ما گذارده و چون وجود این نعمت ها از آن او و مِلک اوست و مِلکیت او نه باطل و نه به دیگری منتقل می شود و نه تبدیل قبول می کند. پس منعم حقیقی ما تنها اوست و هیچ موجود دیگری غیر از او سهمی از منعم بودن ندارد. حتی خود نعمت هم نعمت بودنش از خودش نیست و صاحب نعمت ما نخواهد بود. چون هم خودش هم اثرش هر دو ملک خداست (المیزان صفحه ۳۲۰) پیامبر(ص) به مثابه نجم و اهل بیت(ع) به مثابه علامات اند: گرچه در این آیات شریف راه ها و طرق زمین نعمت الهی نامیده شده -چرا که راه ها مهم ترین وسیله ارتباطی برای پیشرفت تمدن انسانی هستند و برای همین در برنامه های سازندگی پیش از هر چیز سراغ ایجاد راه مناسب می روند زیرا بدون آن هیچ فعالیت عمرانی ممکن نیست -بیان قرآن در این زمینه می توان ندارد سرمشقی برای 《زندگی معنوی》 انسان ها نیز باشد .چرا که برای رسیدن به هر هدف مقدس پیش از هر چیز انتخاب راه صحیح لازم است و علاوه بر راه وجود علامات و نشانه ها نیز اهمیت حیاتی دارند .زیرا راه های مشابه بسیارند و گم کردن راه اصلی در میان آن ها کاملاً ممکن و آسیب رسان است . اینجاست که نقش علامات مشخص می شود علاماتی که به ویژه مومنان زیرک (متوسمان) باید به دقت مراقب آنها باشند. متوسمان از منظر امام باقر علیه‌السلام همان مومنانی هستند که دارای فراست اند چرا که به نور خدا می بینند (نورالثقلین ج۳ ص۲۳). بنابراین مکتب ها، سنت ها ،دعوت ها و حتی اشخاص را با نشانه ها می شناسند و حق را در سایه نشانه های آنها از باطل تشخیص می دهند . در روایت بسیاری نجم به پیامبر(ص)، علامت و علامات به امامان تفسیر شده اند در بعضی نیز نجم و علامات هر دو به امامان و رهبران راه حق تفسیر شده اند. از جمله امام صادق علیه السلام فرموده است منظور از نجم رسول خدا و منظور از علامات ائمه هدی هستند(اصول کافی جلد۱ صفحه ۱۶۰) البته مقصود از این روایات تفسیر آیه نیست ، بلکه بیان بطن آیه است چرا که امام صادق علیه السلام حدیث مذکور را چنین ادامه دهند که:《 رسول خدا فرمودند خداوند نجوم را امان اهل آسمان و اهل بیت مرا امان اهل زمین قرار داده است》( ترجمه مجمع البیان جلد۱۳ صفحه ۲۳۹) 🕊👇 🆔 https://eitaa.com/joinchat/2021851139Cd560dd7e3d
🌷🌱🌷🌱🌷🌱🌷 باسلام ، شما اعضای محترم کانال میتوانید با ارسال این متن به دوستانتان، آنان را دعوت به عضویت در کانال مسجد نمایید. ~ عضویت در کانال مسجد جامع حسینی شادآباد 👇 Http://eitaa.com/masjedjamehosseinishadabad
🟡🔰🔴🔰🟢🔰🟡⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ فرقه های اسلامی ( شماره سی و شش ) فرقه زیدیه، به قدرت رسیدن زیدیه در ایـــــران پس از یحیی بن زید که در سبزوار قیام کرده و در جوزجان خراسان « افغانستان کنونی»  به شهادت رسید،  آوازه او در همه جا پیچیده و محبوبیتش نزد مردم فراگیر شده بود،  این قضیه زمینه ای برای فعالیت زیدیان را فراهم کرد. از اینرو زمانی که یحیی بن عبدالله بن حسن، پس از شرکت در قیام مکه و شکست آن، چنانکه در مقاله قبلی بیان شد به طور ناشناس به همراه حاجیان ایرانی  به منطقه  دیلم رفته و مخفیانه در آنجا ساکن شد و این آغاز ماجرا بود. آغاز فعالیت، یحیی فرزندعبدالله در این منطقه فعالیت خود را شروع کرد و مردمان آن دیار را به امامت خود دعوت کرد و توانست یارانی را دور خود جمع کند و به قیام اقدام کند. اما دیری نپایید که قیام او با شکست مواجه شد. زیرا حاکم خراسان به نام فضل برمکی ضمن لشکرکشی،  یاران یحیی را با تهدید  و تطمیع،  از گرد او پراکنده کرد و یحیی مجبور به مصالحه با وی شد. یحیی در چنین شرایطی و با وعده و قول و قرارهایی به بغداد برگشت اما پس از چندی به دستور هارون الرشید به زندان افکنده شد و در ۱۷۶ قمری در همانجا از دنیا رفت. اما با شکست این نهضت، اندیشه زیدیه همچنان در ذهن مردم، به خصوص منطقه شمال ایران باقی ماند. نظر یک دانشمند غربی، مادلونگ، شیعه‌شناس غربی، معتقد است اگرچه زیدیه با این قیام‎ها نتوانست تا قرن سوم جایگاه تثبیت شده‎‌ای در ایران پیدا کند، اما پیدایش زیدیه در ایران رقم خورده و زمینه‌‎ساز تثبیت و گسترش این فرقه در قرن سوم هجری و بعد از آن فراهم شد. تا اینکه پنجاه سال بعد.  .  .  .  ادامه دارد. سیدجمال الدین حسینی کهدوئی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ عضویت در کانال مسجد جامع حسینی شادآباد Http://eitaa.com/masjedjamehosseinishadabad
🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺 ☀️ به نام خدای مهربان السَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ 🌺(اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم)🌺 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ✅ سلام و ادب صبح یکشنبه زیبایتان به خیر ✅ ذکر روز یکشنبه :   ( یا ذالجلال و الاکرام/ ای صاحب جلالت و کرامت ) 100 مرتبه. 🌹🌷🌼🌹🌷🌼🌹 💎 اَللّهُمَّ نَوِّر قُلُوبَنا بِالْقُرآن اَللّهُمَّ زَیِّن اَخْلاقَنا بِزینَةِ الْقُرآن اَللّهُمَّ ارْزُقنا شَفاعَةَ الْقُرآن آیات صفحه🌹( ۲۷۰ )🌹
4_5875155875244541457.mp3
2.07M
🔸ترتیل صفحه 270 قرآن کریم با صدای استاد حامد ولی زاده_مقام ماهور 🔸به همراه ترجمه گویای فارسی با صدای مرحوم استاد اسماعیل قادرپناه 🕊👇 🆔 https://eitaa.com/joinchat/2021851139Cd560dd7e3d
🟡🔰🔴🔰🟢🔰🟡⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ فرقه های اسلامی ( شماره سی و هفت ) فرقه زیدیه، به قدرت رسیدن زیدیه در ایـــــران ادامه نهضت، بعد از شکست قیام یحیی فرزندعبدالله در دیلمان، هرچند در ظاهر حکمرانی عباسیان غلبه یافت اما این پیروزی ظاهری بود. عمیق بودن نارضایتی جامعه از شیوه حکومت سبب شد که مخالفت با خلافت عباسیان در جمع خانوادگی و محافل محلی و منطقه ای ادامه یابد به گونه ای که جامعه را متحد ساخت و در سدد اقدام برآمدند. مردم آمل از حسن بن زید خواستند تا رهبری و فرماندهی مبارزه را بدست گیرد. حسن بن زید ساکن شهر ری بود و افکار زیدیان را تبلیغ میکرد. او با لقب « داعی کبیر = دعوت کننده بزرگ » در سال ۲۵۰ قمری از ری به منطقه شمال  رفته و از مردم بیعت گرفت و موفق شد مردم را بسیج نموده و فرماندار شمال را شکست دهد. کارگزار این خطه،  عامل طاهریان بود طاهریان که بودند؟ طاهریان، یکی از خاندان‌های با نفوذ و قدرتمند دستگاه خلافت عباسی در زمان مامون بودند که حکمرانی خراسان را از سال ۲۰۶ قمری بر عهده گرفتند و به شکل موروثی تا سال ۲۵۶ قمری بر مناطقی از شرق ایران حکومت کردند. تاریخ‌نگاران، حکومت طاهریان بر خراسان را نخستین حکومت نیمه مستقل ایران بعد از ورود اسلام به این سرزمین دانسته‌ اند.  از مذهب طاهریان روایات متضادی وجود دارد،  برخی آنان را متمایل به تشیع دانسته و برخی دیگر از رفتار سختگیرانه و دشمنی آنان با برخی از شیعیان و علویان حکایت می‌کند. در هرصورت حسن بن زید «داعی کبیر» پس از شکست دادن عامل طاهریان، پیروز مندانه وارد آمل شد. حکومت حسن بن زید. او موفق شد حکومتی به پایتختی شهر آمل تشکیل دهد که در تاریخ به نام حکومت علویان طبرستان مشهور است. «نام قبلی مازندران، طبرستان بوده است» حکومت داعی کبیر حسن بن زید ملقب به داعی کبیر بیست سال حکومتش ادامه کرد. اما حکومت بیست ساله او همیشه با جنگ و گریز همراه بود ولی  او توانست در نامه ‎هایی به مردم مناطق مختلف شمال ایران شمار زیادی را که تا آن دوره اسلام را نپذیرفته بودند، به اسلام شیعی دعوت نماید. در نامه‎های او همواره بر شعائر شیعی، و فضیلتمندی حضرت امام علی (ع) بر دیگر صحابه، انتقاد شدید به جبرگرایی، که سیاست بنی عباس بود، تأکید شده است. ادامه دارد. سیدجمال الدین حسینی کهدوئی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ عضویت در کانال مسجد جامع حسینی شادآباد Http://eitaa.com/masjedjamehosseinishadabad
، قابل توجه کلیه اهالی ساگنین و اهالی محترم منطقه ۱۸ تهران به اطلاع میرساند: طبق هماهنگی به عمل آمده روز دوشنبه ۲۷ فروردین جناب آقای دکتر محمدامیر دهستانی ، دادستان محترم در مسجد جامع حسینی شادآباد دیدار مردمی و میز خدمت خواهد داشت. هرکس مشکلی در دادگاه و دادسرا و به طورکلی کارحقوقی دارد به مسجد مراجعه نماید. زمان: بلافاصله بعداز نماز مغرب و عشاء مکان: مسجد جامع حسینی شادآباد 🌿💦🌿💦🌿💦🌿
🇮🇷 | تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد از پاسخ سیلی محکم ملت ایران به اسرائیل 💠 | بسم الله الرحمن الرحیم ✳ | «قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ: با آنان بجنگید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و رسوایشان نماید و شما را بر آنان پیروزى دهد و سینه‌هاى [پر سوز و غم‌] مردم مؤمن را شفا بخشد.» 🇮🇷 | آن وعده‌ی صادق که دلهای منتظرِ آزادمردان دنیا در انتظارش بود به لطف خداوند متعال محقق شد و غرش موشکهای ما و صدای موتور پهپادهای ما که با قدرت ایمان و جلوه اقتدار نیروهای مسلح همراه بود، لالایی آرامش بخشی شد برای شب های نا آرام کودکان غزه و غرور و عزت برای تمام دلهای نگران انسانیت. 🇮🇷 | انگار بار دیگر جبرئیل امین در سرتاسر گیتی فریاد برآورد. «وَما رَمَیتَ إِذ رَمَیتَ وَلکِنَّ اللَّهَ رَمی.» 🇮🇷 | رجاء واثق داریم این حملات که آسمان قدس را در شب تار کودک کشی، با موشک، ستاره باران کرد، نوید بخش صبح پیروزی در قبله اول مسلمانان جهان است و چه زیبا فرمودند رهبر حکیم و فرزانه انقلاب : «ان‌شاءالله شما جوانها در بیت‌المقدّس نماز خواهید خواند.» ۹۸/۱۱/۱۶ 🇵🇸 | این حملات خون تازه ای بود در رگهای محور مقاومت و جهان را به و پایان نزدیک امیدوارتر کرد. 🇮🇷 | آفرین بر ملّت شریف ایران و فرزندان مقتدرشان در نیروهای مسلح و برادرانشان در محور مقاومت که سالهاست پناه مظلومان و مستضعفان جهان هستند و رحمت خدا بر بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای راه قدس، خاصّه حاج قاسم عزیز و درود بیکران بر فرمانده کل قوا و سلحشوران نیروهای مسلح خداوند متعال بر توفیقات و تأییدات شما بیفزاید. ان شاء الله. 🇮🇷 | ما ائمه جماعات، کارگزاران و نمازگزاران مساجد در هر نماز دعا گوی این نظام مقدس و سربازانش بوده و عظمت اسلام و مسلمین را از خداوند متعال خواستاریم 🇮🇷 | ان‌شاءالله در مساجد نیز همراه با تمام جهان اسلام مراسم جشن، شکرگزاری، تبیین ابعاد این پیروزی و دعا برای پیروزی رزمندگان اسلام برقرار خواهد بود. 💠 | وفّقکم الله مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران #⃣ | #انتقام_سخت
گزیده ای از آخرین سخنرانی سردار جاویدالأثر احمد متوسلیان: ما با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد... تیر ماه ۶۱ ما با اسراييل وارد جنگ خواهيم شد و عمليات‏مان را عليه آنها شروع خواهيم كرد. هر كس با ماست؛ بسم‏الله! هر كس با ما نيست، خداحافظ! ما با ايمانمان مى‏جنگيم؛ جندالله با ايمانش مى‏جنگد. روزى را نزديك خواهيم نمود كه اسراييل چنان بترسد و در فكر اين باشد كه مبادا از لوله سلاحمان، به جاى گلوله، پاسدار بيرون بيايد. باشد كه ما شبانگاهان بر سرشان بريزيم؛ همچون عقابان تيزپروازى كه شب و روز برايشان معنا ندارد. و باشد آنجايى به هم برسيم كه با گرفتن هزاران اسير از صهيونيست‏ها به جهانيان ثابت كنيم كه ما به اتكا به سلاح ايمان‏مان مى‏جنگيم؛ نه به اتكاى هواپيما، نه با موشك‏هاى سام، نه با تانك، نه با توپ، نه با آتش جنگ‏افزارهاى مادى‏مان، ان ‏شاءالله.
💥🔥💥🔥💥🔥💥 امشب، ندای الله اکبر توسط نمازگزاران در مسجد طنین انداز شد. و با شعار مرگ بر اسرائیل ومرگ بر آمریکا ادامه یافت. تصاویر آن را بعدا ملاحظه خواهید کرد. مسجد جامع حسینی شادآباد
حمایت و خوشحالی نمازگزاران و اهالی محله شادآباد و تشکر و قدردانی از نیروهای مسلح در عملیات و انتقام شهدای گذشته و کنسولگری ایران در سوریه علی الخصوص شهید علی آقا بابایی 🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀