خطر حجاب جاودانگی در دنیا.mp3
9.11M
📚 سلسله جلسات #رهنمودهای_سلوکی_و_اخلاقی
https://lobolmizan.ir/sound/820
✅عنوان : خطر حجاب جاودانگی در دنیا
⬆️ موضوع جلسات دوشنبه هابعدازنمازعشا
🔮#استاد_طاهرزاده
⏱جلسه46 ( 1400/9/22)
🕌مکان:اصفهان-ابتدای اتوبان ذوب آهن-خ قائمیه_ گلزار ۱_ مسجد خدیجه کبری (س)
📚 نصیحت امام باقر(علیه السلام) به یزید جعفی
https://eitaa.com/matalebevijeh/8202
⏭ لینک جلسه قبلی (45) : 👇🏻
https://eitaa.com/matalebevijeh/8824
❣️اشاره استاددرجلسه ⬇️
🍃#حدیث_جنود_عقل_و_جهل
https://lobolmizan.ir/sound/660
🍃شرح کتاب مقالات استاد شجاعی
https://lobolmizan.ir/sound/750?mark=
✅ صلوات بر پیامبر عامل قدسی شدن روح
https://eitaa.com/kotobtaherzadeh/702
🍃✨🌸✨🍃✨🌸✨🍃
🇮🇷@matalebevijeh#
May 11
شرح تفسیر جاثیه 047.mp3
25.48M
💎دوره تفکر در محضر سوره عزیز #جاثیه
📚 شرحی بر کتاب سوره جاثیه استاد #طاهرزاده
https://eitaa.com/matalebevijeh/6182
👤سخنران: استاد سید محسن #موسویان
📄 فصل 11 کتاب #صفحه 140
⚜️ #آیه 19 و 20 سوره جاثیه
🔸جلسه چهلوهفت : 1400/09/23
⏰ 59 دقیقه
#دوره_مجازی
⏭ لینک جلسه قبلی (46) : 👇🏻
https://eitaa.com/matalebevijeh/8842
#دوره_مجازی
@haghighategomshodeh
@sabbar_ir
May 11
🌸🍃
🍃
🔖امیرالمؤمنین عليه السلام:
مَن لا يَعقِل يَهُن، ومَن يَهُن لا يُوَقَّر
هر كه انديشه نكند، سَبُك شود و هر كه سبك گشت، مورد احترام قرار نگيرد
📚غررالحكم حدیث7927
🍃
🌸🍃
🆔 @matalebevijeh
23- روش شيطان.MP3
22.86M
🎙 شرح#نهج_البلاغه خطبه 83
💬 موضوع : روش شیطان
💯 شماره #جلسه23
🗣 شارح #استاد_طاهرزاده
•┈┈••✾☘️🕊☘️✾••┈┈
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم
وَ نَظَرَ قُدُماً أَمَامَهُ فَکفَى بِالْجَنَّةِ ثَوَاباً وَ نَوَالًا وَ کفَى بِالنَّارِ عِقَاباً وَ وَبَالًا وَ کفَى بِاللَّهِ مُنْتَقِماً وَ نَصِيراً وَ کفَى بِالْکتَابِ حَجِيجاً وَ خَصِيماً. أُوصِيکمْ بِتَقْوَى اللَّهِ الَّذِي أَعْذَرَ بِمَا أَنْذَرَ وَ احْتَجَّ بِمَا نَهَجَ وَ حَذَّرَکمْ عَدُوّاً نَفَذَ فِي الصُّدُورِ خَفِيّاً وَ نَفَثَ فِي الْآذَانِ نَجِيّاً فَأَضَلَّ وَ أَرْدَى وَ وَعَدَ فَمَنَّى وَ زَيَّنَ سَيِّئَاتِ الْجَرَائِمِ وَ هَوَّنَ مُوبِقَاتِ الْعَظَائِمِ حَتَّى إِذَا اسْتَدْرَجَ قَرِينَتَهُ وَ اسْتَغْلَقَ رَهِينَتَهُ أَنْکرَ مَا زَيَّنَ وَ اسْتَعْظَمَ مَا هَوَّنَ وَ حَذَّرَ مَا أَمَّنَ.
و همواره به آینده نگریسته است
پس بهشت برای ثواب و پاداش به اندازه است، و دوزخ برای عذاب و گرفتاری بس است، و کافی است که خدا
انتقام گیرنده و یاور است، و همین بس که قرآن در قیامت احتجاج کننده و مخاصمه گر است.
من شما را به تقوای الهی سفارش می کنم که شما را به سبب آنچه بیم داده جای عذری نگداشته، و حجت را با راه
روشنی که پیش پای شما نهاده تمام کرده، و شما را از دشمنی برحذر داشته که پنهانی در سینه ها نفوذ می کند،
ومخفیانه درگوشهاسخن می گوید، پس انسان راگمراه کرده به تباهی می کشد، و وعده می دهد و در آرزوهامی افکند،
✅ ادامه در پست بعدی
👇👇👇👇👇
و گناهان بسیار زشت را آرایش داده، ومعاصی کبیره هلاکت بار را ناچیزجلوه می دهد، تا به تدریج قرین
خود را بفریبد، و گروگانش را به قید طاعت خود درآورد، آنوقت آنچه را آراسته بود منکر گردد،
و آنچه را آسان جلوه داده بود بزرگ شمرد، و از آنچه ایمن نموده بود بترساند
••✾•🍃🌺🍃•✾••
🆔@matalebevijeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴خیلی رهبر خوشکل خوشکل خوشکل😍
#استاد_طاهرزاده :
🖌آیا جز این است که با بهترین انسان این روزگار، بدترین انسانها باید دشمنی کنند و کینهورزی نمایند؟!! تا معلوم شود هرکس در کجای تاریخ قرار دارد. آری! اگر تاریخ، حسینی دارد با آنهمه عظمت، یزید و یزیدیان در چنین صحنههایی خود را مینمایانند. مائیم و چنین تاریخی. روح لطیف رهبر معظم انقلاب، روحِ همه اولیای الهی در تاریخ بوده است تا بشریت بیپدر نباشد هرچند که پدر آن فرزند، شهید شده باشد
🌿@matalebevijeh🌿
┈┈•✾🕊🌷🕊✾•┈┈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
┄ ──┄┅═๑۩✨💐✨💐✨۩๑═┅──┄
💎 شرح #زیارت_جامعه_کبیره
💬 موضوع : اصطفاکم بعلمه
💎شماره : جلسه29
💬 شارح #استاد_طاهرزاده
┄ ─-─-─┄┅═🌾🌻🌾🌻🌾═┅─-─-─┄
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
وَأَشْهَدُ أَنَّکمُ الْأَئِمَّةُ الرَّاشِدُونَ الْمَهْدِیونَ الْمَعْصُومُونَ الْمُکرَّمُونَ الْمُقَرَّبُونَ الْمُتَّقُونَ الصَّادِقُونَ الْمُصْطَفُونَ، الْمُطِییعُونَ لِلّهِ، الْقَوَّامُونَ بِأَمْرِهِ، الْعامِلونَ بِإِرَادَتِهِ، الْفائِزُونَ بِکرَامَتِهِ؛ اصْطَفاکمْ بِعِلْمِهِ، وَارْتَضاکمْ لِغَیبِهِ، وَاخْتارَکمْ لِسِرِّهِ، وَاجْتَباکمْ بِقُدْرَتِهِ، وَأَعَزَّکمْ بِهُدداهُ، وَخَصَّکمْ بِبُرْهانِهِ، وَانْتَجَبَکمْ لِنُورِهِ، وَأَیدَکمْ بِرُوحِهِ،
و گواهی می دهم که شمایید پیشوایان راهنما، راه یافته، معصوم، مکرّم، مقرّب پرهیزگار، راست گو، برگزیده، فرمانبردار خدا، قیام کننده به فرمانش، عمل کننده به خواسته اش، دست یافته به کرامتش؛ شما را با دانشش برگزید و برای غیبش پسندید و برای رازش انتخاب کرد و به قدرتش اختیار کرد و به هدایتش عزیز نمود و به برهانش اختصاص داد و برای نورش برگزید و به روحش تأیید فرمود
🍀🌺🍀🌺🍀🌺
🆔 @matalebevijeh
مطالب ویژه
📖 #معرفی_کتاب 🍃 کتاب تَذْکِرَهُ الاَوْلیاء (به معنای یاد دوستانِ خدا)، کتابی به زبان فارسی از عطار
🔸ذکر ابوحازم مکی (رحمة الله علیه)
درنگاه عطار نیشابوری🔸
💠 در کتاب تذکرة الاولیاء 💠
گفت: اندکی از دنیا تو را مشغول گرداند از بسیاری آخرت.
گفت: اگر من از دعا محروم مانم بر من بسی دشوارتر از آن بُود که از اجابت.
گفت: مال من رضای خدای تعالی است و بی نیازی است از خلق و لامحاله هر که به حق راضی بُود از خلق مستغنی بود.
و فراغت او از خلق در او تا حدی بود که به قصابی بگذشت که گوشت فربه داشت. گفت: از این گوشت بستان.
گفت: سیم ندارم.
گفت: تو را زمان دهم.
گفت: من خویشتن را زمان دهم نکوتر از آن که تو مرا زمان دهی، و من خود آراسته گردانم.
قصاب گفت: لاجرم استخوانهای پهلوت پدید آمده است.
گفت: کرمان گور را این بس بود؟
نقل است که عتبه العلام هیچ طعام و شراب خوشی نخوردی، مادر وی گفت: با خویشتن رفق کن
گفت رفق او طلب می کنم که اندک روزی چند رنج کشد و جاوید در راحت و رفق می باشد.
📚#باتذکرة_الاولیاء 8
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رفقا راهی در میان است
یا میبینیم یا نمی بینم
إِنَّا هَدَيْنَاهُ السَّبِيلَ إِمَّا شَاكِرًا وَإِمَّا كَفُورًا
#تفصیل_سوره_دهر-پادکست
(#انسان)
✨آیه ی سوم
#استاد_طاهرزاده
#پادکست
https://eitaa.com/Tafsil
https://t.me/Tafsiil
3️⃣
.
▪️پانزده نکته در جایگاه تاریخی "#عقل_تکنیک"
💎 با حضور #استاد_طاهرزاده
https://eitaa.com/matalebevijeh/8637
📅 چهارشنبهها، ساعت ۱۶:۰۰
🔰 جلسه چهارم = 24آذر ماه ۱۴۰۰
🔰لینک جلسه قبلی (3) : 👇🏻
https://eitaa.com/matalebevijeh/8851
🔻 لینک ورود آنلاین به جلسه
https://dialog.sohasima.ir/ch/elm-fanavari
#مدرسه_علم_و_فناوری
@soha_sima
May 11
✨امام باقر(ع)
با هوای نفس خویش مبارزه کن؛🤺
همانگونه که با دشمنت مبارزه می کنی.
@matalebevijeh
24- كارِ حقيقي ، تغيير خود است .MP3
19.81M
🎙 شرح#نهج_البلاغه خطبه (متقین) 83
💬 موضوع : کار حقیقی، تغییر خود است
💯 شماره #جلسه24
🗣 شارح #استاد_طاهرزاده
•┈┈••✾☘️🕊☘️✾••┈┈
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
أَمْ هَذَا الَّذِي أَنْشَأَهُ فِي ظُلُمَاتِ الْأَرْحَامِ وَ شُغُفِ الْأَسْتَارِ نُطْفَةً دِهَاقاً وَ عَلَقَةً مِحَاقاً وَ جَنِيناً وَ رَاضِعاً وَ وَلِيداً وَ يَافِعاً ثُمَّ مَنَحَهُ قَلْباً حَافِظاً وَ لِسَاناً لَافِظاً وَ بَصَراً لَاحِظاً لِيَفْهَمَ مُعْتَبِراً وَ يُقَصِّرَ مُزْدَجِراً حَتَّى إِذَا قَامَ اعْتِدَالُهُ وَ اسْتَوَى مِثَالُهُ نَفَرَ مُسْتَکبِراً وَ خَبَطَ سَادِراً مَاتِحاً...
يا اين انساني که خداوند او را در ظلمات رحم هاي مادران و غلافهاي پوشاننده بوجود آورد (آنگاه انسان مسير تکون خود را بدين ترتيب پيش گرفت): نطفه اي در حال افزايش و متراکم از ذرات علقه اي پوشيده جنين در رحم، شيرخوار، کودک، جوان، سپس براي او قلبي حافظ و زباني گويا و چشمي بيننده داد تا از روي تجربه و عبرت بفهمد و با جلوگيري خويشتن از معصيت، از ارتکاب آن خودداري نمايد تا آنگاه که به حد اعتدال خود رسيد و پيکرش راست شد استکبار، وجودش را احاطه نمود و از مسير حق رميدن گرفت و بي پروا به خبط و خطا افتاد
••✾•🍃🌺🍃•✾••
🆔@matalebevijeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#استاد_طاهرزاده :
🖌خدا میداند که این سخنان، نه از سر احساسات عادی، بلکه متفکرانهترین سخنانی است که تنها مجاهدانی میتوانند به زبان بیاورند که همچون شهید عزیزی مثل مهدی زینالدین متوجه تاریخی شدهاند که راه وسعتیافتنِ انسان تا بیکرانهها در مقابلشان گشوده شده است و معنی حبیب خدابودن را در این تاریخ یافتند و در شهادت خود، در جستجوی وسعتی بودند که تا قیام قیامت در همه صحنههای حقّ در مقابل باطل، خود را احساس کنند. آیا میتوان گفت زینالدینهای عزیز تمام شدهاند؟! و یا همچنان آغازی بعد از آغازی در پیش است؟! و اینان در هر آغازی در صحنه هستند. ای خردمندان که خردمندیِ تاریخی را تجربه کردهاید، میدانید که قلم را و کلام را توان گفتن آنچه در پیش است، نیست.
🌿@matalebevijeh🌿
┈┈•✾🕊🌷🕊✾•┈┈
25- توجه به مرگ ، توجه به خود حقيقي.MP3
23.16M
🎙 شرح#نهج_البلاغه خطبه (متقین) 83
💬 موضوع : توجه به مرگ، توجه به خود حقیقی
💯 شماره #جلسه25
🗣 شارح #استاد_طاهرزاده
•┈┈••✾☘️🕊☘️✾••┈┈
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
لِيَفْهَمَ مُعْتَبِراً وَ يُقَصِّرَ مُزْدَجِراً حَتَّى إِذَا قَامَ اعْتِدَالُهُ وَ اسْتَوَى مِثَالُهُ نَفَرَ مُسْتَکبِراً وَ خَبَطَ سَادِراً مَاتِحاً فِي غَرْبِ هَوَاهُ کادِحاً سَعْياً لِدُنْيَاهُ فِي لَذَّاتِ طَرَبِهِ وَ بَدَوَاتِ أَرَبِهِ ثُمَّ لَا يَحْتَسِبُ رَزِيَّةً وَ لَا يَخْشَعُ تَقِيَّةً فَمَاتَ فِي فِتْنَتِهِ غَرِيراً وَ عَاشَ فِي هَفْوَتِهِ يَسِيراً لَمْ يُفِدْ عِوَضاً وَ لَمْ يَقْضِ مُفْتَرَضاً دَهِمَتْهُ فَجَعَاتُ الْمَنِيَّةِ فِي غُبَّرِ جِمَاحِهِ وَ سَنَنِ مِرَاحِهِ فَظَلَّ سَادِراً وَ بَاتَ سَاهِراً فِي غَمَرَاتِ الْآلَامِ وَ طَوَارِقِ الْأَوْجَاعِ وَ الْأَسْقَامِ بَيْنَ أَخٍ شَقِيقٍ وَ وَالِدٍ شَفِيقٍ وَ دَاعِيَةٍ بِالْوَيْلِ جَزَعاً وَ لَادِمَةٍ لِلصَّدْرِ قَلَقاً وَ الْمَرْءُ فِي سَکرَةٍ مُلْهِثَةٍ وَ غَمْرَةٍ کارِثَةٍ وَ أَنَّةٍ مُوجِعَةٍ وَ جَذْبَةٍ مُکرِبَةٍ وَ سَوْقَةٍ مُتْعِبَةٍ ثُمَّ أُدْرِجَ فِي أَکفَانِهِ مُبْلِساً وَ جُذِبَ مُنْقَاداً سَلِساً ثُمَّ أُلْقِيَ عَلَى الْأَعْوَادِ...
✅ ترجمه در پست بعدی
👇👇👇👇👇
از روي تجربه و عبرت بفهمد و با جلوگيري خويشتن از معصيت، از ارتکاب آن خودداري نمايد تا آنگاه که به حد اعتدال خود رسيد و پيکرش راست شد استکبار، وجودش را احاطه نمود و از مسير حق رميدن گرفت و بي پروا به خبط و خطا افتاد. با دل و هوي و هوس (براي زندگي خود) آب کشيد. کوشش و حرکات مشقت بار براي دنيايش صرف کرد. براي تحصيل لذايذ عيش و طربش با تفکر خام درباره نيازهايش. (اين غافل مست براي زندگي خود) مصيبتي را احتمال نمي دهد و محاسبه نمي کند و هيچ ترسي او را به خشوع وادار نمي سازد. (با اين غفلت تباه کننده) در فتنه و لغزش فريبنده خود ديده از اين جهان بربست. در حالي که زماني محدود و ناچيز در حيات لغزنده خود، زندگي کرد، نتيجه اي از نعمتهاي خدادادي نگرفت و فريضه لازم را به جاي نياورد. و ناگهان اندوه ها و ناگواريهاي مرگ با اينکه هنوز سوار مرکب سرکش خودکامگي بود و راه شادي و خوشي مي نورديد، بر سرش تاختن گرفت. در اين هنگام در حيرتي بي سابقه فرو مي رود و در امواج متلاطم درد و شکنجه ها شب بيداري مي کشد (از اين پس) انبوه دردها و بيماريها بر سرش فرود مي آيند و (او توانائي دفع آنها را از دست داده) در ميان برادري همتا و پدري مهربان و مادر و خواهري که واي مرگ آنان را به شيون درآورده و در اضطراب شديد به سينه هاي خود مي کوبند. در اين حال (اين انسان که زندگيش لحظات نهائي خود را سپري مي کند) فرو رفته در سکرات رنج آور، موت و شدائد موجب قطع اميد و ناله ضعيف و دردناک و کشش سخت نفسهاي حال احتضار و رانده شدن مشقت بار از اين دنيا سپس آن تازه چشم پوشيده را (پس از طي آن ناگواريها) با کمال ياس و انقطاع از اين دنيا در کفن هايش پيچيدند و بي آنکه مقاومتي از خود نشان دهد...
••✾•🍃🌺🍃•✾••
🆔@matalebevijeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ کسانی که در فکر تصرف و نابودی ایران بودند
#استاد_طاهرزاده :
آری! توحید یعنی همین. یعنی راهی که به سوی خداوند است و امیدوارِ این نکته مهم که توحیدیان با تمام وجود در مقابل نقشههای دشمنانشان موسیوار خواهند گفت: «كَلَّا ۖ إِنَّ مَعِيَ رَبِّي سَيَهْدِينِ» آری! در مقابل هر حیلهای، خداوند با ما است و باز هدایتی را آغاز میکند تا جهانی در دلِ جهان توحیدی ما در مقابل ما گشوده شود و تعیّن این حرکت توحیدی را در رهبر معظم انقلاب«حفظهالله» میتوان ملاحظه کرد. یک چشمزدن غافل از آن یار نباشید
🌿@matalebevijeh🌿
┈┈•✾🕊🌷🕊✾•┈┈
مطالب ویژه
📖 #معرفی_کتاب 🍃 کتاب تَذْکِرَهُ الاَوْلیاء (به معنای یاد دوستانِ خدا)، کتابی به زبان فارسی از عطار
🔸ذکر مالک دینار (رحمة الله علیه)
درنگاه عطار نیشابوری🔸
💠 در کتاب تذکرة الاولیاء 💠
گفت: ای تن ضعیف من این همه رنج که بر تو مینهم مپندار که از دشمنی میکنم تا فردای قیامت به آتش دوزخ نسوزی. روزی چند صبر کن، باشد که این محنت به سرآید و در نعمتی افتی که آن را زوال نباشد.
چهل سال در بصره بود و رطب نخورد. آنگاه به اهل بصره گفت اینک شکم من از وی هیچ کاسته نشده است و شکم شما که هر روز رطب میخورید هیچ افزون نشده است.
گفت: نان خدای میخورم و فرمان شیطان میبرم.
گفت: دوستی اهل این زمانه را چون طعام بازار یافتم، به بوی خوش، به طعم ناخوش.
پس از مرگ در خواب از او پرسیدند خدای با تو چه کرد؟ گفت: خدای را دیدم جلّ جلاله با نگاه بسیارِ خود. اما به سبب حسن ظنیّ که بدو داشتم همه محو کرد.
📚#باتذکرة_الاولیاء
عقل تکنیک- جلسه چهارم.mp3
32.56M
🎙پانزده نکته در جایگاه تاریخی "#عقل_تکنیک"
https://eitaa.com/matalebevijeh/8637
💎 #استاد_طاهرزاده
📅 چهارشنبه ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۰
🔰 جلسه چهارم
🔰لینک جلسه قبلی (3) : 👇🏻
https://eitaa.com/matalebevijeh/8851
👈 متن مورد بحث 👇🏽
5- تکنیک؛ ابزار نیست، روحی است جهت مواجههی پدیدارشناسانه با طبیعت تا انسان به صورت پدیدارشناسانه با طبیعت برخورد کند و این نوعی هویت تاریخیِ انسان در این تاریخ است که البته در روحیهی غربزدگی از این موضوع غفلت میشود.
درک تفاوت بین «تکنیک» به عنوان یک روح و روحیهی تاریخی که تقدیر اصیلی برای بشر جدید است با آن نوع تکنولوژی که علم را در اختیار گرفته تا امیالی را که بشر غربزده تصور میکند بهوجود آورد، نیاز به تفکر دارد و این نکته از نکاتی است که با خودآگاهی تاریخی فهم میشود وگرنه با نحوهای افراط و تفریط در قبول و یا ردّ تکنیک روبهرو میشویم.
6- زمانی از سیطرهی روح غربی رها خواهیم شد که غرب را بشناسیم و گمان نکنیم بدون شناخت غرب میتوانیم آزاد از غرب زندگی کنیم و شناخت غرب یعنی شناخت توسعهیافتگی، و تنها بعد از این شناخت، در صورتی که انقلابی در تفکر ما پدید آید، آن رهایی شروع میشود. انقلابی در فهم حضور تاریخیِ «گشتل» در افکار و توجه به اینکه راه عبور از گشتل چارهی کار است و این کار آسانی نیست.
✅ ادامه در پست بعدی
👇👇👇👇👇
7- وقتی آدمی عملاً به لبه ی پرتگاه می رسد که به ماهیت انکشاف توجه نکند و گمان کند ماهیت انکشاف جز
نظم بخشیدن به طبیعت، به عنوان منبع انرژی چیز دیگری نیست. زیرا از یک طرف خود انسان نیز در این گردونه به عنوان منبع
است و از طرف دیگر خود را متکبرانه در مقام خداوند زمین می ستاند که هر کاری » گشتل « انرژی تلقی می شود و در سیطره ی
می تواند انجام دهد. این نوع تصور که انسان از خود یافته است نه تنها او را از مواجهه ی صحیح نسبت به طبیعت و عطایی که
طبیعت به ظهور می آورد، محروم می کند، بلکه او را به لبه ی پرتگاه غفلت از خود و غفلت از حوالت تاریخی اش می کشاند.
⬅️اشاره استاد درجلسه به موارد ذیل⬇️
1-فیلم منصور(زندگی نامه شهید ستاری)
2-بحث جهاد حجهالاسلام نجات بخش
https://eitaa.com/soha_sima/960
3-کلیپ شهید مهدی زین الدین
https://eitaa.com/matalebevijeh/8926
#مدرسه_علم_و_فناوری
@soha_sima
🔻🍃🍃🍃🍃