أَنِيس؛
آه آقاجان...آقاجان
هر چی بیشتر میگن از رهبر جدید بیشتر باورم نمیشه نیستی 💔
-
أَنِيس؛
ـــــــــ
جـــــــــــــآن آقا...سنه قربان آقا...سید العطشان آقا...جـــــــــــــآن آقا:)))
-
أَنِيس؛
ــــــــ
اینجا باشه و نمـــــنمـــــ بارون🫧
منکیعاشقتشدم؟!...
نمیدونم :))))
-