" کاش آدما عوض نمیشدن یه سریشون رو واقعاً دوست داشتم .
" نمیگم کاش هیچوقت نمیشناختمت
میگم کاش همونجوری که شناخته بودمت میموندی .
فوردرجاعزل"࣪.𝐚𝐧 𝐚𝐭𝐡𝐥𝐞𝐭𝐢𝐜 𝐄𝐒𝐓𝐏᮫᜔݁ᩘ♰
...
چقدر من سر قسمت آخر فصل اولش گریه کردم