" نمیگم کاش هیچوقت نمیشناختمت
میگم کاش همونجوری که شناخته بودمت میموندی .
فوردرجاعزل"࣪.𝐚𝐧 𝐚𝐭𝐡𝐥𝐞𝐭𝐢𝐜 𝐄𝐒𝐓𝐏᮫᜔݁ᩘ♰
...
چقدر من سر قسمت آخر فصل اولش گریه کردم
فوردرجاعزل"࣪.𝐚𝐧 𝐚𝐭𝐡𝐥𝐞𝐭𝐢𝐜 𝐄𝐒𝐓𝐏᮫᜔݁ᩘ♰
...
این دوتا چقدر میان بهم