[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
آخرین ماه تابستون؛شهریور عشق و حال بیحوصلگی هیجان
تابستون 404 در یک قاب📷
خلاصه بخوام بگم سهماهِ نسبتا خوب و دوستداشنتیای بود،خوش گذشت💆♀😂
ولییی ادم مودی فقط من😂!
دلم میخواد گریههه کنم ولی از یه طرف هر روز میرم گلستان شهدااا پیش شهیدااا😭😭♥️🤌🏻✨
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
ولییی ادم مودی فقط من😂! دلم میخواد گریههه کنم ولی از یه طرف هر روز میرم گلستان شهدااا پیش شهیدااا😭😭♥
داداش تو باید فقط بهخاطرِ همین موضوع خوشحالترین آدمِ رویِ کرۀ زمین باشی 😭😭🤌🏻
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
تابستانِ صفر سه را دوست دارم چون تجربههایِ زیادی بدست آوردم این سه ماه ، شاید به اندازۀ سه سال ب
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تابستان صفرچهار هم با سرعتِ برق گذشت .
و خب ،
مثلِ همیشه ماییم و خاطراتِ گاهی خوش و گاهی تلخ :)
تابستانِ امسال برایم خیلی خاص رقم خورد ؛
از شروعِ رفتن به کتابخانه تا رفتن به منزلِ بابارضا و خواندنِ سهتا کتاب در محضرشون :)
از رفتن به خانۀ خاله تا مشرف شدن به کربلایِ حسینبنعلی .
از فانوسرفتنهایِ همیشگی .
از دیدار بسیار کم و کوتاه با یکی بهترین دخترام :)
رفتنهای مکرر به شهر کتاب و دیدنِ قفسۀ کتبِ قیمتِ قبل .
شبِ جشنِ جزء۲ تا اتمام سورۀ بقره .
از سفر به خوش آبوهواترین روستا ، قایقسواری در آبیترین آب و
اتمامِ یک کتابِ خفن با وایب دریا :)
تجربۀ یه حرکتِ هنریِ خفن .
تجربۀ یه بیرونگشتِ عادی در آخرین شبِ تابستون :))))
همه و همه باعث شد این تابستان بشود محبوبترین تابستانم :)
و حالا دیگه وقتِ آن رسیده که بگویم ؛
« خداحافظ بهترین تابستونِ عمرم »
#فارههنما
#فارههنوشت
#بخشیازروزم