نگااا اینااارووو😭😭🤌🏻♥️✨✨
https://eitaa.com/siasefidaccessories
پیجی که ازش خریدم🥲
بچه ها
در جواب واقعاً ممنونم چی باید بگید ؟!
- خواهش میکنم ؟!
+ نه
- باید بگید
ممنونم
[ شاهکاری از صدا و سیما ]😐😂
یعنی تف تو صدا و سیما که تو تلویزیونش یه فیلم درست حسابی نیست ،
یا همه مال عهدِ بوق ، یا مستنده که مادربزرگا هم نمیبینن یا هم که سریالای اصطلاحاً طنز با درونمایه بینمکی و مسخرگی ؛
بعدم میان میگن فیلمای نمایش خانگی اَهه و چیه و چی !
خب وقتی هیچ فیلم قشنگ و اصیل نیست ، طرفی که عاشقِ فیلم و سریاله چیکار کنه ؟! بشینه نون سق بزنه تا صدا و سیما یه فیلم مزخرفِ دیگه بده بیرون ؟!
من حتی دلم برای بیمزهبازی و تو سر و کله زدن و مسخرهبازی و تیکه انداختن تویِ اتوبوس هم تنگ شده
من به کی بگم اینو ؟
من حتی دلم واسه منتظر بودن و حرصخوردنامون از دست بچهها ،
برای کنتاکتهامون با بچههای اون مدرسه ،
برای اون اکیپِ خفن
برای دعوا سر مداحی یا آهنگ
برای همخونی مداحی
برای روضۀ شبونه تو اتوبوس تنگ شده ؟!
به کی بگم که بفهمه ؟
من حتی دلم واسه اون روایتگریهایی هم تنگ شده که با سرش خواب بودم یا از راویش خوشم نمیومد :)
من حاضرم تمام زندگیمو بدم ولی دوباره تویِ اون خاک برای یک لحظه هم که شده نفس بکشم :))))
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
امروز 😭>>>
حدودا ماهِ گذشته این موقع شب داشتم ساک جمع میکردم و شادترین آدم رویِ زمین بودم ولی الآن اینجام ؛ تویِ این هوایِ نفسگیر و دارم دست و پا میزنم تا کم نیارم :)🚶🏻♀