🖤توت خشک🖤
من تازه گرفتم،هنوز 💨تومن هم سرش نیست 🤡
یعنی الان عارقانه میگه این کدوم ابلهیه
خیلی وقته ادن رو باز کردم اما تنها رفتن منطقی به نظر نمیاد و از دروازه به تنهایی ترسناک تر اینه که با ملودی برم توش💀
🖤توت خشک🖤
یعنی الان عارقانه میگه این کدوم ابلهیه
منم دلم میخواست بخرم گرون بود...
🖤توت خشک🖤
منم دلم میخواست بخرم گرون بود...
معلومه که گرونه اما عشق من به یه زوال عقلی بیشتره