خیلی وقته ادن رو باز کردم اما تنها رفتن منطقی به نظر نمیاد و از دروازه به تنهایی ترسناک تر اینه که با ملودی برم توش💀
🖤توت خشک🖤
یعنی الان عارقانه میگه این کدوم ابلهیه
منم دلم میخواست بخرم گرون بود...
🖤توت خشک🖤
منم دلم میخواست بخرم گرون بود...
معلومه که گرونه اما عشق من به یه زوال عقلی بیشتره
🖤توت خشک🖤
معلومه که گرونه اما عشق من به یه زوال عقلی بیشتره
بابام گفت چه خبره پونصد تومن برا پنج گرم قم پر از عطر فروشه خودم میخرم گرمی سی تومن!
درحالی که عطراش بوی امامزاده سیدحسن رو میدن...