eitaa logo
ملت قوی✊🇮🇷
199 دنبال‌کننده
41.2هزار عکس
30.2هزار ویدیو
346 فایل
"ملت ایران بایدقوی شود و راهی جزقوی شدن ندارد".امام خامنه ای زیدعزه 🔸تنها راه تقویت ملت ایران بکارگیری صحیح از همه استعدادهای کشور و پس زدن جریانات چپ و راست از تعیین سرنوشت ملت به وسیله احیای نهضت #بسیج‌مستضعفین است. https://eitaa.com/Mellate_ghavi
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻از این طرف که منم راه کاروان، باز است: بازگشت از اشتباه 🖋 مهدی جمشیدی مهران مدیری در ویدئوی اخیرش، به چند واقعیّت مهم اشاره کرده است: ۱. او پذیرفته که حقّ دخالت در «پخش» یا «عدم‌پخش» برنامه‌های تلویزیونی‌ای که ساخته است را ندارد. این یعنی درخواستش در آن ویدئوی نابجای پیشین، خلاف قانون بوده است و از اساس نمی‌توانسته چنین مطالبه‌ای داشته باشد. در واقع، او «حقّ نداشته»‌اش را خرج کرده بود. ۲. او از «وطن» و «امنیّت» سخن گفته و افزوده که به‌عنوان یک ایرانی، خود را مرهون ایران و امنیّت حاکم بر آن می‌داند و نگران «تجزیۀ ایران» است. حسّاسیّت نسبت به «وطن» یعنی او نمی‌خواهد «مهاجرِ بی‌وطن» باشد و از «ریشه» و «هویّت» خویش جدا شود. و اشاره به «امنیّت» نیز یعنی «آتش» و «آشوب» و «اغتشاش» و «هتّاکی» و ...، «اعتراض» نیست و از رهگذر آن، نه‌فقط هیچ راهی گشوده نمی‌شود، بلکه حتّی «امنیّتِ کنونی» نیز از دست می‌رود. ۳. او گفته که در طول این سال‌ها، همواره «دیگرانِ ناجوانمرد»ی که از «مردم» نیستند، کمین کرده بودند تا از هر «بگومگوی درونی» و «مشاجرۀ خانوادگی» در اینجا، برای خویش کیسه بدوزند و آن را مطابق منافع‌شان ترجمه و تفسیر کنند؛ حال‌آن‌‌که باید «مردم ایران» برای «ایران» تصمیم بگیرند، نه «بیگانگان» و «بیگانه‌گُزینان». پس مردم، هرگز محتاج توصیه‌های «دیگرانِ ناجوانمرد» - از قبیل دولت آمریکا و آن دلقکِ پریشان‌گیسویِ دلارپَرست – نیستند و صلاح‌شان را خود بهتر می‌شناسند. ۴. دیگر این‌که او موضع خویش را برخاسته از خبرسازی‌ها و تصویرپردازی‌های «فضای مجازی» دانسته است. او که می‌گوید باید «مراقب خویش» در فضای مجازی باشیم، در واقع، حدیث نفس می‌کند و حال خویش را بازمی‌گوید. او تصریح می‌کند که به دلیل قرار گرفتن در محاصرۀ گردبادِ فضای مجازی، دچار «اشتباه» دربارۀ واقعیّت شده است. آری، «‌کج‌روایت‌ها»یی که «واقعیّت» را ربودند و «شبه‌واقعیّت» آفریدند، حتّی این «رسانه‌ای کارکُشته» را نیز فریفتند و عقلش را راندند و هیجانش را فراخواندند. ۵. او باید بیش از این زبان به صراحت می‌گشود و عذر می‌طلبید، امّا به‌هرحال، او «بازگشت» و خود را دوباره در «چهارچوبِ خطوط قرمزِ نظام جمهوری اسلامی» تعریف کرد. او چون زبان بدن می‌داند، همۀ حرفش را به حرف واگذار نکرد. ازاین‌رو، بیش از کلمات و جمله‌هایش، چهره‌اش «پشیمان» بود. باید از هر کس در حد توان و بضاعتش توقع داشت. امیدوارم که این خودشکنی، برخاسته از خودیابی باشد. شاید انصاف این باشد که به پاس لبخندهایی که بر چهره‌ها نشاند و دردها و غصّه‌ها را فراموشاند، و به پاس زهرهایی که در جام طنز، به براندازها و دگراندیشان خوراند، از این «اشتباهِ غافلانه» درگذریم. به‌گمانم در آرمان‌شهر انقلاب، «کوچۀ بن‌بست» وجود ندارد. انقلاب، «دریادل» است و «دل‌رحم». به تعبیر منقول از سوی رهبر رئوفِ انقلاب: «تو قاصد اَر نفرستی و نامه ننویسی/ از این طرف که منم راه کاروان، باز است». ۶. او حداقل، شرافتِ «اذعان به خطا» را داشت و از راهِ رفته، بازگشت. از این جهت، غیرقابل‌مقایسه با سلبریتی‌های خیانت‌کار و غرض‌ورزی همچون علی کریمی و علی دایی و ... است. پس اگر در این سو، «بخشش» و «رحمت» و «مدارا» است، باید در آن سو که اینان نشسته‌اند و یاوه می‌بافند، «داغ» و «درفش» و «عذاب» در کار باشد. یک طرف، درخور «مرحمت انقلابی‌» است و طرف دیگر، شایستۀ «قاطعیّت انقلابی». https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
🔻طریقۀ دیکتاتوری، طریقۀ گفتگو 🖋 مهدی جمشیدی ۱. نظر قطعیِ امام خمینی این بود که او بر «کرسیِ رهبری» تکیه بزند، امّا هرگز از این امر استقبال نکرد، بلکه خویش را به حاشیه راند تا حتّی در معرض چنین انتخابی نیز قرار نگیرد. در پی ارائۀ هیچ «مؤیّد»ی از سوی امام خمینی نبود تا مبادا به پشتوانۀ این‌چنین نظری، ذهن دیگران را مرعوب و به خود متمایل سازد. نگفت و نهفت و از صحنۀ بازیِ قدرت گریخت، درحالی‌که دیگرانی بودند که طلب و تمنّای قدرت داشتند، امّا چنین «برگ برنده»‌ای در اختیار نداشتند. آری، او به‌دنبال رهبریِ امّت نبود، امّا «تقدیر» چنین می‌خواست. ۲. آن‌گاه که به قدرت دست یافت، «مخالفان» و «منتقدانِ» پیشین خویش را قلع‌وقمع نکرد و از قدرت نراند، بلکه با همۀ آنها مدارا کرد و از درِ لطف و مرحمت وارد شد. او در پیِ آن‌همه ظلم و جفای نخست‌وزیرِ دهۀ شصت برنیامد و بر او نتاخت و از او انتقام نگرفت. اگر در گذشته که رئیس‌جمهور بود، صبر ورزید و مدارا کرد، اینک که رهبر شد، بسیار بیش از آن‌هنگام، طریق «پدرانه» و «دوستانه» را در پیش گرفت و موافقت و مخالفت با «خویش» را معیار حقّ و باطل ندانست. ۳. او «ولیّ‌فقیه» است و «نائب امام معصوم»، امّا هرگز برای خویش، «قداست» نمی‌تراشد. مبدأ «مشروعیّت» است، امّا بر دین و مردم اصرار می‌ورزد و از خویش سخن نمی‌گوید. می‌گوید نه‌فقط قابل‌مقایسه با حضرت امیر نیست، بلکه از قنبر، غلام آن حضرت نیز فروتر است. او می‌توانست «دکّان قداست‌فروشی» بگشاید و خویش را دریچۀ امام معصوم معرفی کند، امّا هرگز به‌گونه‌ای سخن نگفت و عمل نکرد که از آن، بوی الوهی و آسمانی بودن برخیزد. ۴. او همیشه به «قانون»، ارجاع داده و قانون را فصل‌الخطاب دانسته است، نه خویش را. بارهاوبارها گفته است که باید قانون، ملاک عمل باشد و نباید «بدعت‌های قانون‌گریزانه» ایجاد کرد. او نظر خودش را بر قانون حاکم نمی‌کند، بلکه حتّی آنجا که قانون برخلاف نظرش باشد، باز خویش را موظّف به «اطاعت از قانون» می‌شمارد و معترض نمی‌شود. او قانون را محترم می‌انگارد تا همگان دریابند که حتّی رهبر نیز از قانون عبور نمی‌کند. او برای خویش در برابر قانون، «استثناء» نمی‌تراشد و «تبصره» نمی‌زند و «ویژه‌خواری» نمی‌کند، بلکه همچون یک شهروند عادی، تابع و تسلیم قانون است. ۵. او قدرت را در خویش، متمرکز نساخته و خود را تبدیل به «قدرت متمرکز» نکرده است. مجال نداده که در اطرافش، «انباشت قدرت» به وجود بیاید و نهادها و قوا، «بی‌قدرت» و «صوری» شوند. از یک سو، عمدۀ بضاعت‌های نظام در دولت، تجمیع و انباشته شده است و از سوی دیگر، او خود در پی «تفویض» و «واگذاری» برآمده و بسیاری از نیروهای سیاسی و اجتماعی در قالب شوراها و نمایندگی‌ها و ... به «حضور مؤثّر» فراخوانده و قدرت در میان «کنشگران متنوّع»، توزیع کرده است. ازاین‌رو، امروز با «قدرت توزیع‌شده» و «کنشگری‌های پخش‌شده» مواجه هستیم. ۶. او جامعه را نیز به‌صورت حداکثری، به «مشارکت» فراخوانده است و از نظریۀ «مردم‌سالاریِ دینی»، روایت رقیق و اقلّی نداشته است. مردم‌سالاریِ دینی به روایت او، جوهرۀ نظام است و مناسبات و معادلات سیاسی، وابسته به آن و برآمده از آن است. مردم‌سالاریِ دینی، محدود به انتخابات نیست و او «مردم‌سالاریِ انتخاباتی» را سقف و حداکثرِ مشارکت مردم در قدرت و تدبیر معرفی نکرده است، بلکه بر «مردم‌سالاریِ پساانتخاباتی» نیز اصرار ورزیده و فروع و اضلاعی را نیز برای حضور و فاعلیّتِ مردم در دورۀ پساانتخابات عرضه داشته است. او خواهانِ «حضور حداکثریِ مردم» است، نه گریزان از آن. او مردم را «رقیبِ» خویش نمی‌شمارد و نمی‌خواهد با تنگ‌کردن دامنۀ انتخاب‌ها و کنشگری‌های مردم، قدرتِ خویش را تثبیت کند، بلکه «مردمی‌سازی» را سازوکارِ نافع و قطعیِ نظام قلمداد می‌کند. ۷. او یک «رهبرِ گفت‌وگویی» است؛ آن هم نه «گفت‌وگوی ساختگی»، بلکه «گفت‌وگوی واقعی». گفت‌وگویی که در آن «استدلال»، غالب است و «برهان»، تعیین‌کننده. گفت‌وگو در «شرایط برابر» و «بدون هراس از عواقب گفته‌ها». منطق او، «تحکّم» و «فرمان» و «امر» و «تحمیل» نیست، بلکه «همراه‌سازی» و «استدلال‌پردازی» و «اقناع» و «مباحثه» است. آن‌گاه که با دانشجویان دیدار می‌کند، به‌واقع «می‌شنود» و خود را در جایگاه «مخاطب مستقیم» می‌نشاند. به دانشجو حقّ می‌دهد که «صریح» بگوید و «شفاف» بخواهد و «انتقاد» کند؛ چه از او و چه از دفترش و چه از نهادهای منصوبش. هیچ‌چیز از پیش، طرّاحی نشده است و تصنّعی نیست، بلکه مجال برای «گفت‌وگوی ساختارنیافته» فراهم شده است. گفته‌های چالشی و منتقدانه نیز زیر آن سقف، محبوس نمی‌شوند و خاص آن جمع محدود نیستند، بلکه رسانه‌ای می‌شوند. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi‌
جنبش دانشجویی و روایت.m4a
18.66M
🔻گزینه‌‌ی "روایت" در برابر جنبش دانشجویی: چریک‌های روایی، برخیزید! https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi‌
12_Javani_Youth.mp3
3.46M
تنِ تو معترض، ما هستیم! درد داریم و خموشیم امّا چه بگوییم از این قصّۀ تلخ؟! شهر، تب‌دار شده برگ‌ریزان حیاست و چه غوغایی‌ست از حجمِ هوس، آرمان‌ها شده‌اند تبعیدی و حقیقت هم، زندانیِ زنجیرِ روایت‌بافان گیسوانت شده بازیچۀ باد عقده‌ها، حسرت‌ها داغ‌ها، نفرّت‌ها چشم‌ها آلوده، دل تو آسوده شهر در پیچ‌وخمِ زلف تو در خود پیچید و چه تلخی‌ها دید شبِ گیسوی پریشانِ تو شد فاجعه‌ساز و تو هم می‌دانی؛ فتنه این‌بار شده موج‌سوارِ تن تو بدنت، طعمه شده و خیابان شده بازارِ حراجِ بدنت چشم‌ها، وسوسه‌آلودِ تنت بدنت، سهمِ نظربازیِ هر بی‌سروپا عشق، این است؟! رهاییِ تَنَت؟! میم. جیم. @sedgh_mahdijamshidi
49.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻گفتگوی کوتاه با موضوع: حجاب در معرکه‌ی کج‌روایت‌ها 📎 ۱ آبان ۱۴۰۱ 📎 شبکه افق @sedgh_mahdijamshidi
🔻دو لبه یک قیچی آشوب‌گر در خیابان، "بسیجی" می‌کُشد و داعشی در امام‌زاده، "زائر". یکی "حجاب‌ستیز" است‌ و دیگری "شیعه‌ستیز". یکی "عفاف" را برنمی‌تابد‌ و دیگری "علی" را. یکی "ایمان" می‌ستاند و دیگری "جان". یکی ما را "دیکتاتور" می‌داند و دیگری "کافر". یکی "اباحی‌گر" است و دیگری "تنگ‌نظر". یکی "فحاشی" می‌کند ‌و دیگری "تیراندازی". یکی "لذّت" می‌خواهد‌ و دیگری "انتحار". یکی "آزادی‌پَرست" است و دیگری "آزادی‌ستیز". یکی "فاسق برهنه" است و دیگری "جاهل متنسّک". یکی "بی‌غیرت" است و دیگری "بی‌رحم". یکی "هم‌باشی" می‌پسندد و دیگری "جهاد نکاح". یکی "اختلاط" می‌خواهد و دیگری "حبس". یکی "سگ‌باز" است و دیگری "سگ‌صفت". یکی "تیر تحریف" می‌زند و دیگری "تیر خلاص". این است قصّه: شیاطین، جلوه‌ها دارند و جامه‌ها. جنود ابلیس، به "جنگ ترکیبی" روآورده‌اند. اینان دو روی یک سکه‌اند. و با حقّ می‌ستیزند؛ از "حرم جمهوری اسلامی" تا "حرم اهل بیت". @sedgh_mahdijamshidi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻مسألۀ بنیادی چیست؟ ۱- گفتۀ علامه مصباح، به‌طور کامل بر «وضعِ امروزِ جامعۀ ما» قابل‌انطباق است، امّا این سخنان در «سال هفتادونه» بیان شده است. این به آن معنی است که مشکل تحقّقِ امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، دست‌کم «بیش از بیست سال» ریشه دارد. ۲- از نظر ایشان، مسأله این است که به دلیل غلبۀ نوعی از «شرایط فرهنگی» و «جو اجتماعی»، حتّی «امکانِ» امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، از میان رفته است؛ یعنی نوعی «ساختار نگرشیِ متضاد» با این واجب شرعی، رواج یافته است که مانع «عمل مؤمنان» می‌شود. ۳- این «ساختار فکری»، دست‌کم سه ضلع دارد: «تساهل‌وتسامح»، «آزادی» و «حریم خصوصی». تبدیل‌شدنِ این «نظریه‌ها» به «فرهنگ»، امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر را «اماته» کرده است. ۴- این سه نظریه، «نظام دفاعِ فرهنگیِ جامعۀ اسلامی» را دچار اختلال کرده و به‌این‌ترتیب، جامعۀ اسلامی، امکان دفاع از ارزش‌های بنیادین خویش را از دست داده است؛ چنان‌که به ارزش‌هایش حمله می‌شود، امّا ناچار است که سکوت کند. ۵- ازاین‌جهت، باید در پی «احیا»ی آن باشیم؛ یعنی باید «زمینه‌های پیشینی» برای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر فراهم کرد. به‌عبارت‌دیگر، باید این «سد شناختی» را در جامعه شکست و قبولاند که ما «حقّ» داریم از اسلام و انقلاب، دفاع کنیم. ۶- و البتّه شکستن این سدها و موانع، «هزینه» دارد، امّا نباید از «مخالفت‌ها» و «اعتراض‌ها» و «کارشکنی‌ها» هراسید و عقب نشست. 🖋 مهدی جمشیدی @sedgh_mahdijamshidi
🔴روزنامه ایران: تا امروز هیچ معترضی کشته نشده است! 🔹روزنامه ایران نوشت: طی آشوب‌های اخیر در کشور، مدافعان امنیت حداقل ۳۵ شهید را تقدیم ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند. اما کسی از طرف مقابل کشته نشد. این امر درعین حال به معنای موفقیت نیرو‌های حافظ امنیت، در فراجا و بسیج و درعین حال، نشان‌دهنده مظلومیت این نیرو‌ها نیز هست. زیرا این وضعیت، بیانگر این است که این نیروها، نه تنها هیچ‌گاه از سلاح‌های جنگی استفاده نکرده‌اند، بلکه در موارد بسیاری، مانع تحقق پروژه‌های کشته‌سازی در طرف مقابل نیز شده‌اند. ✅به ایران امروز بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/2410086410Ca8f498c543
🔴رئیس دانشگاه یاسوج: برای 20 دانشجو، حکم تعلیق یک تا دو ترم زده ایم 🔹 دانشجویان، خانواده‌های خود را به دانشگاه بیاورند تا تعهد عدم تکرار بدهند ✅به ایران امروز بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/2410086410Ca8f498c543
✡ دربارهٔ پرچم منحوس اسرائیل 1⃣ طرح  شامل دو نوار آبی بر روی یک پس‌زمینهٔ سفید است که در مرکز آن  نقش بسته است. 2⃣ طرح این پرچم برای اولین‌بار در گردهمایی اعضای در سال ۱۸۸۵ میلادی و هم‌چنین در در سال ۱۸۹۷ به نمایش درآمد. 3⃣ بنا به گفتهٔ برخی، نوارهای آبی روی پرچم اسراییل نمایان‌گر رودخانه‌های فرات و نیل است. برخی از متفکران صهیونیست مثل و ادعا می‌کنند که نوارهای مزبور نمادی از (ارتز ییسرائل) می‌باشد که خداوند وعدهٔ آن را به داده است. 4⃣ برخی از آنان روی این نظریه پافشاری می‌کنند که پرچم اسرائیل در نهان بیان‌گر آرزوی دیرینهٔ یهودیان مبنی بر تصرف تمام سرزمین‌های مابین رودهای فرات و نیل است که شامل بخش اعظم مصر، تمامی اردن و قسمت‌هایی از سوریه و عراق است. 5⃣ در بخش‌های متعددی از تحریف‌شده در مورد موضوع صحبت شده است که برخی از آن‌ها عبارت است از: 📚 خداوند با ابرام (ابراهیم) عهد بست و فرمود: من این سرزمین را از مرز مصر تا رود فرات به نسل تو می‌بخشم. [١] 📚 مرز سرزمین شما را از دریای سرخ تا کرانه فلسطین و از صحرای جنوب تا رود فرات وسعت می‌دهم و به شما کمک می‌کنم تا ساکنان آن سرزمین را شکست داده، بیرون کنید. [٢] 📚 مرزهایتان از بیابان نگب در جنوب تا لبنان در شمال و از رود فرات در مشرق تا دریای مدیترانه در مغرب خواهد بود. [٣] 📚 او (سلیمان) بر همه‌ی پادشاهان و سرزمین‌های آن‌ها از رود فرات تا مملکت فلسطین و از آنجا تا مرز سرزمین مصر فرمانروایی می‌کرد. [۴] 📚 سلیمان بر تمام سرزمین‌های واقع در بین رود فرات و فلسطین که تا سرحد مصر نیز می‌رسیدند حکومت می‌کرد. [۵] 📚 قلمرو سلطنت سلیمان از تفسح تا غزه می‌رسید و تمام ممالک غرب رود فرات را در بر می‌گرفت. [۶] ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter 📚 منابع: ١- سِفر پیدایش ١۵ : ١٨-٢١ ٢- سِفر خروج ٢٣ : ٣١ ٣- سِفر تثنیه ١١ : ٢۴ ۴- کتاب دوم تواریخ ٩ : ٢۶ ۵- کتاب اول پادشاهان ۴ : ٢١ ۶- کتاب اول پادشاهان ۴ : ٢۴ 📌به گفته بعضی اساتید یهودشناسی منظور از دو نوار آبی و ستاره داوود در آن سرزمین از نیل تا می باشد.
بنیان‌گذار یهودی شیطان‌پرستی لاویایی، نویسندهٔ و بنیان‌گذار (١٩٩٧م) 📚 بیشتر بدانیم: ☠ ریشه‏‌هاى یهودى خدا و شیطان در انجیل شیطانى لاوى: 👉 https://jscenter.ir/jewish-and-sects/satanism/3885 ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
کدام سناریو درباره قتل فرشته‌احمدی منطقی‌تر است؟ 🔻‏سناریوی اول: مهاباد از کنترل نیروهای امنیتی خارج میشود. اغتشاشگران فرمانداری این شهر را به آتش می‌کشند. نیروهای امنیتی کاری به این اغتشاشگران که به اموال عمومی آسیب میزنند ندارند. فقط مادری که جزء اغتشاگران نیست را روی پشت بام خانه‌اش میبینند و او را هدف قرار میدهند. این سناریو چقدر با عقل جور در می‌آید؟ آنهم برای نیروهای امنیتی آموزش دیده‌ای که میدانند با کشتن بیگناه خشم مردم دوچندان میشود. 🔻سناریوی دو: خانمی از پشت بام به اغتشاشگران نگاه میکند. اغتشاشگران از او میخواهند که به آنان ملحق شود. مرحومه ‎فرشته احمدی امتناع می‌کند. و فقط نظاره گر است، باید به بچه‌اش برسد. اغتشاشگران برای تحریک او را وسط‌باز مینامند، باز او امتناع میکند. یکی از اغتشاشگرها او را هدف قرار میدهد. عذاب‌وجدان ندارد چون یک وسط‌باز را کشته و در ضمن با این قتل و انتسابش به حکومت نفت بر آتش خشم مردم ریخته است. کدامیک از این دو سناریو منطقی تر است؟ حتی یک کاراگاه درجه ۳ پلیس هم به اغتشاشگران مشکوک میشود. این شک زمانی بیشتر می‌شود که می‌دانیم در کودتای سال ۲۰۱۴ اکراین که سازمان سیا مجریش بود، چنین قتلهایی (قتل بیگناهان) صورت گرفت. 🔸ماه زیر ابر نمی‌ماند؛ قاتلان بزودی رسوا خواهد شد. ✅ کانال‌جامع خبری، تحلیلی، آموزشی باسواد رسانه‌ای 👇 https://eitaa.com/joinchat/3688300608Cf61f1be155
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اندکی تامل ❗️❗️ می‌گویند جنایت شاهچراغ کار خود نظام بوده! ▪️ دلیلشان چیست؟ می‌گویند چون پوستری که نظام پس از فاجعه منتشر کرده، چندساعت قبل طراحی شده! پس خودشان از قبل خبر داشتند!! ▪️ اما در این فایل ببینید 👆👆چگونه این ایدهٔ شیطانی به ذهن کثیفشان رسیده و آن را اجرا کرده و یک عده هم گول هم‌فکر خود را خورده و این خبر را منتشر می‌کنند؟!! http://eitaa.com/joinchat/2315059211Cdc06065a5f
🔴شكست بزرگی دیگر برای امریکا ▪️برخلاف کارشکنی ها و‌ تخلفات گسترده ارتش ، پلیس لولا داسیلوا، کاندید ضدامریکایی از صندوق اتتخابات پیروز بیرون آمد ▪️طبق عادت همیشگی امریکا، منتظر آشوب و جنگ داخلی با مدیریت سرویس های اطلاعاتی سیا و‌موساد در برزیل باشید http://eitaa.com/joinchat/2315059211Cdc06065a5f
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷دانشگاه تهران، وقتی از مارپیچ سکوت خارج می‌شود ✍ویدئو مربوط به دانشگاه تهران، جمعیت قابل توجه، و استاد و دانشجو کنار هم شعار «الله اکبر» سر می‌دهند؛ در واکنش به عده‌ای که جز فحش چیزی یاد نگرفته‌اند. http://eitaa.com/joinchat/2315059211Cdc06065a5f
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 توهین روزنامه دانمارکی به تهرانی ها: بی عرضه ترین مردم دنیا هستند! 🔹 اما واقعیت این تیتر رو در این فیلم ببینید. 🔹 باعث میشه که هر مزخرفی که در فضای مجازی دیدیم رو زود باور نکنیم! 🇮🇷 🔺 🔻 @khakestary_amar
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تصاویری از هالوین واقعی در خیابانهای ابرقدرت اول اقتصادی دنیا! 🇮🇷 🔺 🔻 @khakestary_amar
🔺پس از ۴۰ روز مبارزه و قیام، اغتشاشگران و برعندازان موفق شدند منطقه مهمی از ایران را فتح کنند. 🔺کیوسک حراست دانشگاه اصفهان توسط اغتشاشگران تسخیر شد؛ هم اکنون دولت موقت اغتشاشگران در کیوسک مستقر شده است! 🇮🇷 🔺 🔻 @khakestary_amar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ خداوند متعال سه مرتبه در قرآن وعده داده که: اسلام کره زمین را فرا خواهد گرفت.(لیظهره علی الدین کلِّه) این ویدیو سندی هست بر این موضوع و اتفاقاتی که در جهان راجع به سرعت رشد اسلام داره اتفاق می‌افته! به نظرم اونقدر بایستی این ویدیو دست به دست بشه و همه ببینند تا حداقل ما بچه مسلمون ها قدر دین‌مون رو بیشتر بدونیم و برخی ها بفهمن که بیهوده دارن دنبال تغییر دین می گردند. 🇮🇷 🔺 🔻 @khakestary_amar
✍شهید سید مرتضی آوینی: "خداوند به شیطان و یارانش مهلت داده تا جهان را در کف خویش گیرند و کار را بر مومنین دشوار کنند تا انسان در مبارزه‌ی درونی و بیرونی با او و اذنابش به کمال رسد، و کمالات انسان در کشاکش این دشواری‌ها و ابتلائات است که ظاهر می‌شود." ✍به‌‌عنوان فردی که با اقشار مختلف مردمی ارتباط دارد شهادت می‌دهم: گرچه بسیاری از دلسوزان انقلاب در آرامش سال گذشته، فریضه‌ی قطعی و فوری را جدی نگرفته و در خواب زمستانی خُفته بودند، اما الحمدلله شوک بزرگ پائیزی امسال -باوجود همه‌ی نگرانی‌ها و تلخی‌هایش- باعث بیداری و تحرکاتی بی‌نظیر شده است که ان‌شاءالله ثمره‌اش ایست که بزودی بر فرق سر شیطان و یارانش فرود خواهد. 🖌محمد جوانی 🧠علوم و جنگ شناختی @CWarfare
🔺از همان هفته‌های اول نشانه‌های امنیتی بودن پروژه روشن بود. حالا اما آش آنقدر شور شده که کار از حمایت کیم کارداشیان و آنجلینا جولی و سرویس دادن توییتر و اینستاگرام و گوگل پلی به آشوب‌ها گذشته و به حمایت امثال هیلاری کلینتون رسیده. ✍محمدصادق علیزاده ⭕️ به پویش بصیرت و بپیوندید https://eitaa.com/joinchat/2438660128C8e56fae07a
در یکی از مراجعاتم خانمی بودند که از خسیس بودن همسرش خیلی ناراحت و رنجور بود، او می گفت همسرش با التماس مبلغی رو بهشون می دادند یا با التماس برای او مایحتاجش را خریداری می نمود، در حالی که توان مالی بالایی هم داشتند!! او نمی دانست که زنان هم مثل مردان نیاز به استقلال مالی دارند حتی اگر مبلغ کمی باشد. او نمی دانست زنان هم نیازهایی دارند و برای رفع آن نمی توانند هر دفعه از شوهرشان تقاضای پول کنند. او نمی دانست دادن مبلغی پول (البته هر فردی بنا به وسع مالی اش) به خانم در زندگی مشترک، باعث بوجود آمدن حس استقلال و داشتن قوت قلب در زن است. موضوع را برای همسر خانم تبیین نمودم، او واقعا نمی دانست و از اون جلسه تصمیم گرفت ماهانه مبلغی را به عنوان پول توجیبی به همسرش بدهد. خدا را شکر کردم که نمی دانست چون اگر خودش را به ندانستن میزد، شاید این واقعیت را نمی پذیرفت آقایان باید بدانند باید در حد توان ماهانه مبلغی را (حتی اگر مبلغ کمی باشد) به عنوان پول توجیبی به همسرشان بدهند و در خرج نمودن آن همسرشان را آزاد بگذارند، اینجاست که زن حس استقلال خواهد کرد و قوت قلبش افزون خواهد شد. و صد البته اگر زن در زندگی احساس آرامش داشت، هم مرد و هم فرزندان از شربت آرامش خواهند نوشید . . . زندگی تان پر از آرامش🌹🌹 ✍ محسن پوراحمد خمینی، روان‌شناس 🌸🍃 کانال تربیتی همسران خوب http://eitaa.com/joinchat/3451518976C471922bdf6
👤 توییت استاد آقا توماج می‌خوام تسلیم بشم کجا ببینمت؟ 📡@news_fath
تکرار تراژدی آرتین برای دختر فرشته/ ضدانقلاب همچنان تشنه خون است 🔹مرحوم فرشته احمدی دختری خردسال به‌نام باوان دارد که تصاویر او در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود؛ دختری که با اشک‌ها و مادرمادر گفتن‌هایش داغ آرتین را در دل‌ها زنده کرده. 🔹این‌بار هم رسانه‌های ضدانقلاب در جدیدترین دروغ‌ خود اعلام کردند فرشته احمدی کشته اغتشاشات توسط پلیس است. فوت این مادر یکی از قطعات پازل ضدانقلاب برای تکمیل پروژه کشته‌سازی است. اما ماجرا چیست؟ 🔸در مراسمی که چندروز پیش در مهاباد برگزار شده بود، عده‌ای با وقوع آشوب در شهر، به‌سمت مردم شلیک می‌کنند. برخی منابع از کشته شدن ۲ تا ۴ نفر خبر می‌دهند؛ یکی از این افراد فرشته احمدی بود. 🔹هدف قرار گرفتن افراد با تیر جنگی در جریان اغتشاشات توسط عوامل ناشناس ضدانقلاب مسبوق به سابقه است. درواقع آرتین و باوان هر دو قربانی یک خشونت هستند. 🔹رئیس پلیس آذربایجان‌غربی گفته در جریان اغتشاشات اخیر مواردی از اصابت تیر به ماموران و مردم از بین جمعیت معترضان به وقوع پیوسته؛ گروه‌های ضدانقلاب و اشخاص مغرض از این فرصت‌ها سوءاستفاده و اقدام به قتل مردم می‌کنند. 📡@news_fath