eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
خاوری دوباره در صدر اخبار قرار گرفت نوروزی، نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس: 🔹متأسفانه وقتی آقای خاوری (مدیرعامل بانک ملی وقت) از کشور خارج شد بخش زیادی از اسناد و اطلاعات را هم با خود برد که شاید آن را منتشر کند.
باز هم پزشکیان ساز ناکوک زد ♦مسعود پزشکیان: ازدواج و فرزندآوری، معیشت و شغل می‌خواهد، نه قانون عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به قانون جوانی جمعیت و تعالی خانواده: 🔹 جوانان ما بیکار هستند تا زمانی که این بیکاری حل نشود این مشوق ها مشکلی را حل نمی کند. 🔹در طرح مجلس مصوب شده است که به زوج‌ها مسکن داده شود، این مسکن را که مفت نمی دهند و می گویند بیاید وام بگیرید، آن جوانی که می خواهد وام بگیرد باید پول دربیاورد که بتواند وام را پرداخت کند. 🔹الان دو جوان هستند و بیکار هستند و خودشان هستند اما وقتی ازدواج کردند، بیکارِ بدهکارِ گرفتار می‌شوند؛ این بدهکاری و گرفتاری با خودش بحث و دعوا دارد و نهایتا با خودش طلاق به همراه دارد./عصرایران
🔴صادرات نخل های بوشهر به قطر موقتا متوقف شد رشید فرخی، رئیس انجمن ملی خرمای ایران گفت: 🔹با مذاکراتی که از طریق انجمن با وزارت جهاد کشاورزی انجام دادیم فعلا کندن و ارسال درختان نخل جنوب به مقاصد صادراتی متوقف شده است. 🔹پس از اطلاع از رخ دادن چنین اتفاقی در جنوب کشور، از طرف انجمن پیگیر این موضوع شدیم و بعد از تایید رخ دادن این مساله وارد صحبت با وزارت جهاد کشاورزی شدیم. 🔹بر اساس آنچه وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد، این اتفاق با مجوز خود وزارتخانه صورت گرفته است البته با این ادعا که برای برخی از باغات جنوب به خصوص در منطقه فاریاب بوشهر، درختان نخل مورد نظر را مثمر ندیده اند و لذا با این شرط که جایگزین شوند اجازه کندن این درختان و صادرات آن ها به مقاصد مورد نظر داده شده است. 🔹بحث ما بر این است که ما به عنوان بخش خصوصی نگرانی هایی در این مورد داریم چون ممکن است از این اقدام برداشت سوء شود و تبدیل به یک شغل گردد و آینده محیط زیست مان را تهدید کند. 🔹در حال حاضر بسیاری از مشکلات و بلایای طبیعی مانند ریزگردها به دلیل تخریب محیط زیستی است رخ می دهد و چنین اقداماتی مقدمه ای برای تخریب محیط زیست محسوب می شود.
‌‎ گفته میشود که بر اساس توافق با ‎امارات مزدوران عمالقه تا بندر ‎الخوخه در شمال مخا عقب نشینی کرده و صدها کیلومتر مربع را به ارتش یمن و ‎ باز گردانند. نیروهای صنعا از بامداد تمام مواضع تخلیه شده مزدوران امارات را تا منطقه النخیلة و جاده کیلو ۱۶ بدست گرفته اند.
‏🔷شامگاه ۲۶ ‎۹۸ بازداشت و طی ۷۴ روز در بند دو‌الف، مجموعا با ۱۹ نفر از بازداشتیهای آبان، هم‌اتاق شدم؛ جوانانی فرودست، زیر۲۰سال از حاشیه تهران که همگی از برخورد بازجویشان به نیکی یاد کرده و در کمتر از یک ماه هم با قرار کفالت آزاد شدند. ☑️آبان ۹۸، سپاه کنار مردم بود. ‎
زبان درازی خودروسازان برای دولت 🔴 خودروسازها تقابل را کلید زدند؛ براساس اعلام برخی منابع خبری، فروش‌های فوق‌العاده و نقدی خودروسازان تا آذرماه و تعیین تکلیف قیمت احتمالا به تعویق خواهد افتاد. به‌عبارتی «تا گران نکنید، نمی‌فروشیم!» ⁉️اکنون باید پرسید چه مافیایی و با چه قدرتی پشت این سیستم بی‌خاصیت و پر توقعِ وجود دارد که چنانچه اجازه افزایش قیمت رسمی به آنها داده نشد، بلافاصله برای جبران، عرضه را با تاخیر مواجه می‌کنند تا قیمت و عدد مدِ نظر دلال‌های بی‌‌انصاف در بازار تامین شود!
دو‌خبر از منطقه 🇾🇪 پس از عقب نشینی نیروهای مورد حمایت امارات از استان حدیده، انصارالله بر منطقه وسیعی به وسعت 810 کیلومتر مربع از محله های جنوبی شهر تا فزاه تسلط یافت. سوریه🇸🇾 منابع نزدیک به تروریست های مورد حمایت ترکیه از هدف قرار دادن مواضع ارتش سوریه در غرب حلب توسط تروریست های تحرير الشام خبر می دهند./
سخنگوی مجلس: جلسه رای‎اعتمادِ وزیر پیشنهادی آموزش‎وپرورش سه‎شنبه برگزار می‎شود
وزیر کشور: نگران پیک ششم هستیم 🔹نگران پیک ششم هستیم و باید مواظبت کنیم و فکر نکنیم همه چیز عادی شده است بنابراین باید حساس باشیم. 🔹در بحث تنظیم بازار قیمت اقلامی چون سیمان و فولاد یک چهارم شد؛ در برخی کالاهای دیگر مانند ارزاق عمومی هم مردم انتظار دارند.
☑️بسته‌شدن کریدور «قره‌باغ» پس از حادثه در ایست بازرسی 🔹کریدور قره‌باغ به‌دنبال حادثه ایست بازرسی برای مدت کوتاهی بسته شد. وبگاه «رادیو اروپای آزاد» نوشته این حادثه صبح امروز (شنبه) از سمت نیروهای ارمنستان رخ داد و بنابر برخی گزارش‌ها سه نظامی جمهوری آذربایجان مجروح شدند.
♨️ضمانت‌ آبمیوه‌گیری‌ یا سانتریفیوژ! آقای علی مطهری 🔻شما که یک آبمیوه‌گیری را بدون ضمانتنامه نمی‌خری،چطور از معامله بدون ضمانت حقوق ملت با بیگانگان، دفاع می‌کردی و می کنی؟(!) 🔻خوبه حالا که آمریکا ضمانت نمی ده، شما و اصلاح طلبان اموال خودتون را از طرف آمریکا به ملت گرو بدهید 🔻مثلا شما حق انحصاری چاپ آثار پدر‌بزرگوار را به مردم بدهید!/حمیدرضا ابراهیمی
✅افزایش قیمت خودرو لغو نشد، به ستاد تنظیم بازار سپرده شده 🔷سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صمت با تاکید بر حمایت همه جانبه دولت از صنایع خودروسازی کشور اظهار کرد: سودآوری این صنعت برای دولت سیزدهم اولویت ویژه‌ای دارد و ما با تمام توان این هدف را پیگیری می‌کنیم. 🔷یکی از اهداف اصلی که این وزارتخانه با همکاری دیگر دستگاه‌ها و اهتمام خودروسازان کشور پیگیری می‌کند، افزایش تیراژ و تولید خودرو است. 🔷وزیر صمت با اشاره به اخباری که درباره تعیین قیمت خودروها در روزهای اخیر منتشر شده است، افزود: بررسی قیمت گذاری خودروها به ستاد تنظیم بازار سپرده شده و این ستاد درباره این موضوع تصمیم گیری خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 | یه عده رفتن تو بیابون برای سگ‌ها سفره انداختن و غذاها رو توی دیس و بشقاب کشیدن. در توضیح هم نوشتن "غذارسانی به فرشته‌ها" این چیزیه که منتشر شده و بازخورد و واکنش‌های زیادی داشته و صدای همه در اومده که با این کار دارید محیط زیست ایران رو نابود می‌کنید 🔻 ولی یادمون نره این نتیجه چندسال فرهنگ‌سازی غلطه که برخی فعالان رسانه‌ای، حامیان مثلا حقوق حیوانات، بلاگرها و سلبریتی‌ها (این دو نمونه و کلی نمونه دیگه از کمپین "سگ فحش نیست" تا "من همان سگم" و گریه برای پینگیل" و...) راه انداختن دیگه وضعیت جوری شده بود آدم می‌ترسید به سگ‌ها هم انتقاد کنه... بهلول
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 حماقت یک مشت روشنفکرنما باعث فاجعه محیط زیستی شده است! 🔹کلیپ اول : ‏در حالی که دسترسی بخشی از مردم به گوشت به شدت سخت شده است! اما عده ای روشنفکرنمای برای ایجاد فاجعه‌ی زیست محیطی در ایران به دستور رفتند گوسفندان رو کشتند و بین سگ‌های ولگرد تقسیم کردند! 🔹و در کلیپ دوم می بینید : یکی از بدترین اتفاقات محیط‌زیستی ایران را که با گذشت زمان وخیم‌تر و خطرناک تر نیز خواهد شد! 🔹سگ ها تصاعدی زیاد می شوند ، گرسنه می مانند و در حال گرسنگی به مردم حمله ور خواهند شد! ‼️و این نتیجه‌ی قرطی بازی و دخالت و دل‌سوزی در مسائل پیچیده‌ی طبیعت و حقوق حیوانات است!
♦️وزیر کشور: انتخاب استانداران نظامی به درخواست مردم و نخبگان صورت گرفت احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه آیین تکریم و معارفه استاندار قزوین: 🔹️انتخاب استانداران نظامی به درخواست مردم، نخبگان و نمایندگان استانها در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.
دیکتاتوری شبه‌روشنفکری چگونه فیلمساز خود را بلعید 🔹اصغر فرهادی این روزها در حالی آماج حملات جریانات شبه‌روشنفکری سینما قرار گرفته است که روزگاری فیلمساز محبوب و آرمانی این جریان بود. 🔹وجه واضح ماجرا این است جریان شبه‌روشنفکری در ایران که رگه‌های پررنگ آن این روزها در سینما خودنمایی می‌کند، به‌ سکه‌ای دو رو می‌ماند. 🔹روی آشکار آن مدعی تعهد به مفاهیم و شعارهایی نظیر: آزادی بیان، دموکراسی، جامعه مدنی و... است اما روی پنهان و متناقض با سوی دیگرش، ملغمه‌ پریشانی از استبداد رای، جزم‌اندیشی و تمامیت‌خواهی است. 🔹حال، مدتی است که روی پنهان این سکه بدلی حسابی رخ عیان کرده و در قالب دیکتاتوری شبه‌روشنفکری، اصغر فرهادی فیلمساز سابقا محبوب خود را بلعیده است.
☑️پهپادهای عامل ترور الکاظمی از سفارت آمریکا خارج شدند 🔸توضیحات یک منبع امنیتی عراق درباره جزئیات جدید تلاش برای ترور نخست وزیر: 🔻دو فروند پهپاد از داخل سفارت آمریکا خارج شده و منزل الکاظمی را هدف قرار دادند و سپس به سفارت بازگشتند. 🔻دوربین‌های نصب شده در نزدیکی سفارت، صحت این ادعا را اثبات می‌کنند. 🔻این دو پهپاد از سیستم دفاعی موشکی منطقه سبز بغداد که از طریق آن هر سیستم الکترونیکی اعم از پهپاد و غیر پهپاد کنترل می‌شوند، عبور کرده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️بالاخره ما هم خدایی داریم 🔻 کنایه سردار حاجی‌زاده به انفجار کشتی‌ها و تاسیسات صهیونیست‎ها
♦️‏در آبان ٩٨ و در اوج آشوب های اقتصادی، همسر مصی علینژاد ، با رئيس بانك مركزي دولت حسن روحانی مخفيانه ديدار داشت 🔹و همزمان اصلاحطلبان با رخنه در صف مردم قصد سیاسی کردن اعتراضات بر حق اقتصادی مردم را داشتند!
☑️تایید تلویحی آزادسازی بخشی از منابع بلوکه شده ایران در خارج از کشور 🔸"قمری وفا"مدیر روابط عمومی بانک مرکزی: 🔻بخشی از این یک میلیارد دلار تخصیص یافته به واردات کالاهای اساسی، از محل منابعی است که به تازگی در دسترس بانک مرکزی قرار گرفته است.
ارتش یمن در یک قدمی آزادسازی «الحدیده» 🔹پس از انتشار خبرها درباره عقب‌نشینی نیروهای ائتلاف سعودی-اماراتی از غرب یمن، ارتش یمن تنها یک گام با آزادسازی کامل الحدیده فاصله دارد. 🔹منابع یمنی به المیادین گفته‌اند تنها منطقه «الخوخه» در این استان پاکسازی نشده که انتظار می‌رود این منطقه نیز امروز (شنبه) آزادسازی شود
💬 بر اساس شنیده ها، با موافقت رهبر انقلاب سردار حسین دهقان وزیر دفاع دولت اول روحانی به عضویت ‎شورای راهبردی روابط خارجی درآمده است. 🔹 همچنین ترکیب جدید این شورا به زودی اعلام می‌شود. پیش از این عباس ‎عراقچی معاون سیاسی سابق وزارت خارجه به عنوان دبیر جدید شورا منصوب شده بود..