eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
‏🔷شامگاه ۲۶ ‎۹۸ بازداشت و طی ۷۴ روز در بند دو‌الف، مجموعا با ۱۹ نفر از بازداشتیهای آبان، هم‌اتاق شدم؛ جوانانی فرودست، زیر۲۰سال از حاشیه تهران که همگی از برخورد بازجویشان به نیکی یاد کرده و در کمتر از یک ماه هم با قرار کفالت آزاد شدند. ☑️آبان ۹۸، سپاه کنار مردم بود. ‎
زبان درازی خودروسازان برای دولت 🔴 خودروسازها تقابل را کلید زدند؛ براساس اعلام برخی منابع خبری، فروش‌های فوق‌العاده و نقدی خودروسازان تا آذرماه و تعیین تکلیف قیمت احتمالا به تعویق خواهد افتاد. به‌عبارتی «تا گران نکنید، نمی‌فروشیم!» ⁉️اکنون باید پرسید چه مافیایی و با چه قدرتی پشت این سیستم بی‌خاصیت و پر توقعِ وجود دارد که چنانچه اجازه افزایش قیمت رسمی به آنها داده نشد، بلافاصله برای جبران، عرضه را با تاخیر مواجه می‌کنند تا قیمت و عدد مدِ نظر دلال‌های بی‌‌انصاف در بازار تامین شود!
دو‌خبر از منطقه 🇾🇪 پس از عقب نشینی نیروهای مورد حمایت امارات از استان حدیده، انصارالله بر منطقه وسیعی به وسعت 810 کیلومتر مربع از محله های جنوبی شهر تا فزاه تسلط یافت. سوریه🇸🇾 منابع نزدیک به تروریست های مورد حمایت ترکیه از هدف قرار دادن مواضع ارتش سوریه در غرب حلب توسط تروریست های تحرير الشام خبر می دهند./
سخنگوی مجلس: جلسه رای‎اعتمادِ وزیر پیشنهادی آموزش‎وپرورش سه‎شنبه برگزار می‎شود
وزیر کشور: نگران پیک ششم هستیم 🔹نگران پیک ششم هستیم و باید مواظبت کنیم و فکر نکنیم همه چیز عادی شده است بنابراین باید حساس باشیم. 🔹در بحث تنظیم بازار قیمت اقلامی چون سیمان و فولاد یک چهارم شد؛ در برخی کالاهای دیگر مانند ارزاق عمومی هم مردم انتظار دارند.
☑️بسته‌شدن کریدور «قره‌باغ» پس از حادثه در ایست بازرسی 🔹کریدور قره‌باغ به‌دنبال حادثه ایست بازرسی برای مدت کوتاهی بسته شد. وبگاه «رادیو اروپای آزاد» نوشته این حادثه صبح امروز (شنبه) از سمت نیروهای ارمنستان رخ داد و بنابر برخی گزارش‌ها سه نظامی جمهوری آذربایجان مجروح شدند.
♨️ضمانت‌ آبمیوه‌گیری‌ یا سانتریفیوژ! آقای علی مطهری 🔻شما که یک آبمیوه‌گیری را بدون ضمانتنامه نمی‌خری،چطور از معامله بدون ضمانت حقوق ملت با بیگانگان، دفاع می‌کردی و می کنی؟(!) 🔻خوبه حالا که آمریکا ضمانت نمی ده، شما و اصلاح طلبان اموال خودتون را از طرف آمریکا به ملت گرو بدهید 🔻مثلا شما حق انحصاری چاپ آثار پدر‌بزرگوار را به مردم بدهید!/حمیدرضا ابراهیمی
✅افزایش قیمت خودرو لغو نشد، به ستاد تنظیم بازار سپرده شده 🔷سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صمت با تاکید بر حمایت همه جانبه دولت از صنایع خودروسازی کشور اظهار کرد: سودآوری این صنعت برای دولت سیزدهم اولویت ویژه‌ای دارد و ما با تمام توان این هدف را پیگیری می‌کنیم. 🔷یکی از اهداف اصلی که این وزارتخانه با همکاری دیگر دستگاه‌ها و اهتمام خودروسازان کشور پیگیری می‌کند، افزایش تیراژ و تولید خودرو است. 🔷وزیر صمت با اشاره به اخباری که درباره تعیین قیمت خودروها در روزهای اخیر منتشر شده است، افزود: بررسی قیمت گذاری خودروها به ستاد تنظیم بازار سپرده شده و این ستاد درباره این موضوع تصمیم گیری خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 | یه عده رفتن تو بیابون برای سگ‌ها سفره انداختن و غذاها رو توی دیس و بشقاب کشیدن. در توضیح هم نوشتن "غذارسانی به فرشته‌ها" این چیزیه که منتشر شده و بازخورد و واکنش‌های زیادی داشته و صدای همه در اومده که با این کار دارید محیط زیست ایران رو نابود می‌کنید 🔻 ولی یادمون نره این نتیجه چندسال فرهنگ‌سازی غلطه که برخی فعالان رسانه‌ای، حامیان مثلا حقوق حیوانات، بلاگرها و سلبریتی‌ها (این دو نمونه و کلی نمونه دیگه از کمپین "سگ فحش نیست" تا "من همان سگم" و گریه برای پینگیل" و...) راه انداختن دیگه وضعیت جوری شده بود آدم می‌ترسید به سگ‌ها هم انتقاد کنه... بهلول
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 حماقت یک مشت روشنفکرنما باعث فاجعه محیط زیستی شده است! 🔹کلیپ اول : ‏در حالی که دسترسی بخشی از مردم به گوشت به شدت سخت شده است! اما عده ای روشنفکرنمای برای ایجاد فاجعه‌ی زیست محیطی در ایران به دستور رفتند گوسفندان رو کشتند و بین سگ‌های ولگرد تقسیم کردند! 🔹و در کلیپ دوم می بینید : یکی از بدترین اتفاقات محیط‌زیستی ایران را که با گذشت زمان وخیم‌تر و خطرناک تر نیز خواهد شد! 🔹سگ ها تصاعدی زیاد می شوند ، گرسنه می مانند و در حال گرسنگی به مردم حمله ور خواهند شد! ‼️و این نتیجه‌ی قرطی بازی و دخالت و دل‌سوزی در مسائل پیچیده‌ی طبیعت و حقوق حیوانات است!
♦️وزیر کشور: انتخاب استانداران نظامی به درخواست مردم و نخبگان صورت گرفت احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه آیین تکریم و معارفه استاندار قزوین: 🔹️انتخاب استانداران نظامی به درخواست مردم، نخبگان و نمایندگان استانها در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.
دیکتاتوری شبه‌روشنفکری چگونه فیلمساز خود را بلعید 🔹اصغر فرهادی این روزها در حالی آماج حملات جریانات شبه‌روشنفکری سینما قرار گرفته است که روزگاری فیلمساز محبوب و آرمانی این جریان بود. 🔹وجه واضح ماجرا این است جریان شبه‌روشنفکری در ایران که رگه‌های پررنگ آن این روزها در سینما خودنمایی می‌کند، به‌ سکه‌ای دو رو می‌ماند. 🔹روی آشکار آن مدعی تعهد به مفاهیم و شعارهایی نظیر: آزادی بیان، دموکراسی، جامعه مدنی و... است اما روی پنهان و متناقض با سوی دیگرش، ملغمه‌ پریشانی از استبداد رای، جزم‌اندیشی و تمامیت‌خواهی است. 🔹حال، مدتی است که روی پنهان این سکه بدلی حسابی رخ عیان کرده و در قالب دیکتاتوری شبه‌روشنفکری، اصغر فرهادی فیلمساز سابقا محبوب خود را بلعیده است.
☑️پهپادهای عامل ترور الکاظمی از سفارت آمریکا خارج شدند 🔸توضیحات یک منبع امنیتی عراق درباره جزئیات جدید تلاش برای ترور نخست وزیر: 🔻دو فروند پهپاد از داخل سفارت آمریکا خارج شده و منزل الکاظمی را هدف قرار دادند و سپس به سفارت بازگشتند. 🔻دوربین‌های نصب شده در نزدیکی سفارت، صحت این ادعا را اثبات می‌کنند. 🔻این دو پهپاد از سیستم دفاعی موشکی منطقه سبز بغداد که از طریق آن هر سیستم الکترونیکی اعم از پهپاد و غیر پهپاد کنترل می‌شوند، عبور کرده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️بالاخره ما هم خدایی داریم 🔻 کنایه سردار حاجی‌زاده به انفجار کشتی‌ها و تاسیسات صهیونیست‎ها
♦️‏در آبان ٩٨ و در اوج آشوب های اقتصادی، همسر مصی علینژاد ، با رئيس بانك مركزي دولت حسن روحانی مخفيانه ديدار داشت 🔹و همزمان اصلاحطلبان با رخنه در صف مردم قصد سیاسی کردن اعتراضات بر حق اقتصادی مردم را داشتند!
☑️تایید تلویحی آزادسازی بخشی از منابع بلوکه شده ایران در خارج از کشور 🔸"قمری وفا"مدیر روابط عمومی بانک مرکزی: 🔻بخشی از این یک میلیارد دلار تخصیص یافته به واردات کالاهای اساسی، از محل منابعی است که به تازگی در دسترس بانک مرکزی قرار گرفته است.
ارتش یمن در یک قدمی آزادسازی «الحدیده» 🔹پس از انتشار خبرها درباره عقب‌نشینی نیروهای ائتلاف سعودی-اماراتی از غرب یمن، ارتش یمن تنها یک گام با آزادسازی کامل الحدیده فاصله دارد. 🔹منابع یمنی به المیادین گفته‌اند تنها منطقه «الخوخه» در این استان پاکسازی نشده که انتظار می‌رود این منطقه نیز امروز (شنبه) آزادسازی شود
💬 بر اساس شنیده ها، با موافقت رهبر انقلاب سردار حسین دهقان وزیر دفاع دولت اول روحانی به عضویت ‎شورای راهبردی روابط خارجی درآمده است. 🔹 همچنین ترکیب جدید این شورا به زودی اعلام می‌شود. پیش از این عباس ‎عراقچی معاون سیاسی سابق وزارت خارجه به عنوان دبیر جدید شورا منصوب شده بود..
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢عادی سازی رابطه سیاسی با رژیم‌صهیونیستی توسط انصاف نیوز، رسانه گمنام ایرانی انصاف نیوز رفته با مژگان نوی روزنامه‌نگار ایرانی‌تبار شهروند رژیم صهیونیستی مصاحبه کرده! ♦جالب است بدانید مژگان نوی بخشی از پروژه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است ✍رونوشت به قوه قضاییه
💢دخالت‌های مکرر آقامحمدی در مباحث کلان اقتصادی به چه قیمتی انجام می‌شود؟ 🔹🔸علی آقا محمدی فردی است که در مواضع حساس اقتصادی حاشیه‌سازی فراوان داشته است. وی که از دعوت‌کنندگان اصلی مردم به سمت بورس بوده در طول بررسی قراردادها موسوم به آی پی سی و در هنگام عقد قرارداد با شرکت توتال، به عنوان نماینده دولت روحانی با حکم جهانگیری و در قالب نماینده «ستاد اقتصاد مقاومتی دولت» در همه مراحل حضور داشته است! وی در آخرین موضع خود در دولت رئیسی صحبت‌هایی کرده که اساسا از حوزه مسئولیت او خارج است. ♦از سوی دیگر نیز برخی مواضع وی در خصوص بورس به نادرست تحت عنوان مشاور رهبری منتشر می‌شد و همین مسأله باعث افزایش تبعات سخنان وی در رسانه‌ها بوده است. مواضعی که از دعوت غیرکارشناسی مردم به حضور در بورس تا لزوم فروش اوراق دولتی حتی به قیمت ریزش شاخص بازار سرمایه را شامل می‌شود. ♦آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته است: «دولت برای جبران کسری بودجه، اوراق می‌فروشد که البته کار منفور و بدی نیست و مجبور است اینکار را انجام دهد.» ♦وی گفته است: «البته ممکن است اوراق‌فروشی باعث ریزش بورس شود. مهم این است که دولت برای جبران کسری بودجه از بانک مرکزی استقراض نکند که این کار را نمی‌کند، چون آثار تورمی زیادی دارد.» ♦این اظهارات در حالی است که مقامات دولتی فروش اوراق جدید در دولت سیزدهم را بارها رد کرده‌اند. اما آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت که در همه مسائل اقتصادی بدون پاسخگویی در خصوص تبعات حرف‌های خود ورود می‌کند در این خصوص هم موضع گیری کرده است. ♦قبلا ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نسبت به آقامحمدی این طور گفته بود که: «از آقامحمدی خواستیم که بخاطر سیاست شکست خورده درباره بورس عذرخواهی بکند اما گفت به من ربطی ندارد.» ♦عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس همچنین گفته بود: «برای ما ابهام بزرگی است از حضور آقای آقامحمدی که مسئولیتی در قبال کارهای خود قبول نمی‌کند و نمی‌دانیم چه کسی باید جوابگوی کارهای این شخص باشد.» با این توصیفات مشخص نیست که چرا یک عضو عادی در مجمع تشخیص به نسخه‌پیچی در همه مسائل کلان اقتصادی دست می‌زند و هیچ مسئولیتی در قبال تبعات سخنان خود ندارد
🔴 دعای ایمن شدن از خطر زلزله 📖إِنَّ اللَّهَ یُمْسِكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَلَئِن زَالَتَا إِنْ أَمْسَكَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ كَانَ حَلِیمًا غَفُورًا 💠امام صادق (ع) فرمودند: هر گاه در شب و هنگام خوابیدن از وقوع زلزله و خراب شدن خانه می ترسی آیه «۴۱ سوره فاطر» را قرائت كن.
💢فروشگاه‌های زنجیره‌‎ای مردم را برای خرید برخی از کالاهایشان گول می‌زنند!/ فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهرستان‌ها موجب تعطیلی بسیاری از مغازه‌ها شده است قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران: ♦اتاق اصناف ایران پروانه فروشگاه‌های زنجیره‌ای را صادر می‌کند. این فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهرستان‌ها بصورت گسترده باعث تعطیلی و از بین رفتن تعداد زیادی از اصناف مختلف شده‌اند. ♦فروشگاه‌های زنجیره‌ای کالاهای خود را بصورت عمده خریداری می‌کنند اما از فروشگاه‌های کوچک هم گران‌تر می‌فروشند. مردم بخاطر تبلیغات فروشگاه‌های زنجیره‌ای که وعده تخفیف می‌دهند سراغ این فروشگاه‌ها می‌روند اما بجای ارزان‌فروشی با گران‌فروشی نیز مواجه می‌شوند. ♦بازرسی‌های ما گران‌فروشی شدید در فروشگاه‌های زنجیره‌ای را نشان می‌دهد و نهادهای نظارتی و تعزیراتی باید هرپه سریع‌تر با این گران‌فروشی‌ها برخورد کنند.