eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
43.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹 انیمیشن با موضوع « حضرت خدیجه (س) »
هدایت شده از 
🔲 دروغ جدید صهیونیست‌ها در مورد حمله به مواضع ایران در سوریه ▪️رسانه‌های رژیم صهیونیستی که تا همین چند ساعت پیش در مورد شهادت یک افسر ایرانی در سوریه آن را ناشی از «اتفاق» می‌دانستند، اما هرچه که زمان می‌گذرد و ابعاد این حمله عامدانه و وحشیانه بیش از پیش مشخص می‌گردد ناچار هستند تا بهانه‌ای جدیدی را برای آن جستجو کنند، تا شاید روغن ریخته شده را یک جایی نذر کنند. در تازه‌ترین بهانه و دروغ، یکی از شبکه‌های تلویزیونی رژیم صهیونیستی آن را منتشر کرده ادعا شده که این حمله در پاسخ به نفوذ یک رزمنده فلسطینی در چند هفته پیش به شمال سرزمین‌های اشغالی است، نفوذی که از آن به عنوان مگیدو یاد شده است. ▪️بر اساس شواهد و قرائن موجود، صهیونیست‌ها به این نتیجه رسیدند که ایران می‌خواهد به این حمله پاسخ دهد، اینکه ارزیابی‌های رژیم صهیونیستی بر چه مبنایی صورت گرفته خود یک سوال است اما این شبکه صهیونیستی در مورد ادعای خود می‌گوید که این رژیم می‌خواهد تا هر اقدامی که توسط حزب الله یا فلسطینی‌ها از خاک لبنان انجام می‌گیرد را با حمله به مواضع ایران در سوریه پاسخ دهد؛ دروغی که به نظر می‌رسد دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی با برجسته‌سازی آن در تلاش است تا بر برخی مسائل خود سرپوش بگذارد. ▪️حالا همه این مسائل را کنار هم بگذارید شاید نتیجه بگیرید؟! این موضوع مشخص است که رژیم صهیونسیتی جرأت حمله به لبنان را ندارد چرا که مقاومت اسلامی آمادگی کامل دارد تا به هر اقدام این رژیم با قدرت پاسخ می‌دهد. ترس و وحشت صهیونیست‌ها از مقابله و جنگ با مقاومت لبنان آن‌ها را واداشته تا به زعم خود به جایی حمله کنند که انگیزه و اراده کافی برای اقدامات تلافی‌جویانه وجود ندارد و نهایت اینکه به یک نفتکش حمله شود، یا یک بمب در مناطق اشغالی منفجر گردد یا نهایت آنکه با پهپاد پاسخ دهد که موضوع آخر هیچ وقت رسانه‌ای نمی‌شود. ✔️حالا باید دید که آیا این بار اندهان سپاه و دیگر تصمیم می‌گیرند در تهران می توانند پاسخی به این رژیم دهند که در معادلات و حساب و کتاب‌هایش تجدید نظر کند و البته کره‌خرهای وطن‌فروش و نوچه‌های خودش را عزادار کنند یا نه.... بدون شک هر اقدامی در امروز در مورد تحولات آینده بسیار اثرگذار است. 🌍
هدایت شده از 
🔴ایران تهدیدات را تشدید می‌کند: «به هر کسی که به تمامیت جمهوری لطمه بزند پاسخ مخرب خواهیم داد» سرلشکر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران در پی حملات اخیر در سوریه که در آن مستشار سپاه پاسداران به شهادت رسید، گفت: آمادگی مطلق برای مقابله با هرگونه حمله احتمالی وجود دارد. فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه آمادگی مطلق برای مقابله با هرگونه حمله احتمالی وجود دارد، تاکید کرد: در کسری از ثانیه به هر حمله ای پاسخ مخرب خواهیم داد. به گفته حیدری، «نیروی زمینی در بهترین شرایط خود قرار دارد و از نظر پرسنلی و تجهیزاتی نیز آمادگی دارد». در پس زمینه کشته شدن (شهادت)مستشار، سپاه پاسداران نیز قول داد از اسقاطیل انتقام بگیرد. ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای تاکید کرد که تهران «به هر حمله ای که به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی، استقلال و نظام مقدس آن لطمه بزند، قاطعانه و در زمان مناسب پاسخ خواهد داد».
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حزب‌الله خطاب به رژیم صهونیستی: بزودی نابود می‌شوید 🔹حزب الله لبنان در پیامی به زبان عبری خطاب به صهیونیست‌ها آن ها را ضعیف تر از تار عنکبوت خواند و اعلام کرد که بزودی «نابود خواهید شد.» 🔹این پیام ویدیویی که پنجشنبه شب منتشر شده اما اکنون رسانه‌ای می‌شود، در آن اعضای حزب الله لبنان بصورت مسلح و در کنار پرچم لبنان وفلسطین دیده می شوند. 🔹در پس زمینه این ویدئو، گوینده پیام به زبان عبری خطاب به اسرائیل می‌گوید: ماهیت موقت شما از تار عنکبوت ضعیف‌تر است و فلسطین [برای همیشه] به عنوان یک کشور عربی باقی خواهد ماند. 🔹در این پیام خطاب به رژیم صهیونیستی آمده است: مقاومت با تمام قوا و قدرت خود و از جایی که فکرش را نمی‌کنید، در کمین شماست.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اذان و افطار در کلیسای تاریخی منچستر 🔰مسلمانان انگلیسی اعم از شیعه و سنی در کنار هم در حال میل کردن افطار
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خاطره‌بازی با آژیر هشدار صهیونیست‌ها 🔺«عماد عید» خبرنگار شبکه "المنار" در غزه است. وی با اغلب سران سیاسی و فرماندهان میدانی مقاومت فلسطین در مقاطع مختلف حشر و نشر داشته و گفته‌هایش حاوی نکات ارزشمندی برای علاقمندان است.
هدایت شده از 
🚨بررسی یک دروغ بزرگ... [بدوندتعصب به این سؤالات فکر کنید تا ببینید چطور توسط رسانه‌های متعدد اصول‌گرا به بازی گرفته شده‌اید] آیا کشور، قبل از دولت سیزدهم، به مدت ٣٢ سال در اختیار اصلاح‌طلبان بوده؟! آیا قبل از به‌ریاست‌جمهوری‌رسیدن آقای رئیسی تمام دستگاه‌ها در اختیار اصلاح‌طلبان بوده است؟! آیا پیش از به‌ریاست‌جمهوری‌رسیدن آقای رئیسی همه رؤسای جمهور اصلاح‌طلب بوده‌اند؟! آیا خود آقای رئیسی نزدیک به سه دهه متصدی مهم‌ترین مسؤولیتهای نظارتی و قضایی در کشور نبوده‌اند؟! آیا منطقی است که مجموعه مدیریت کشور را در قوه مجریه خلاصه کنیم؟! آیا دستگاه‌ها، مراکز و نهادهایی چون قوه مقننه، قوه قضاییه، حوزه‌های علمیه، دفتر و سازمان تبلیغات اسلامی، نیروهای مسلح، نهادهای حکومتی و انقلابی(بنیادها _ اوقاف _ کميته)، مراکز فرهنگی، بیوت مراجع عظام و... همگی در اختیار اصلاح‌طلبان بوده‌اند؟! آیا پافشاری بر این دروغِ عامدانه و معنادار، این مفهوم را به ذهن متبادر نمی‌کند که جمهوری اسلامی حدود چهار دهه به اسم دین و انقلاب فساد کرده‌ و مردم را چاپیده‌ است؟! تکرار این ادعای کذب چه منفعتی برای مطرح‌کنندگان آن دارد؟!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥فرافکنی اسراییل برای توجیه حمله به سوریه و شهادت شهید میلاد حیدری 📃 ترجمه:بر اساس برآوردها، این حمله ممکن است پاسخ اسراییل به حمله در(مجدو) باشد که طی آن یک شهروند اسراییلی بر اثر انفجار زخمی شد. ➕ اسرائیل ترجیح می‌دهد اوضاع را با حزب‌الله لبنان تشدید نکند، او به ایرانی‌ها واکنش نشان می‌دهد. ➕از این طریق به ایران و حزب‌الله کیفیت اطلاعات اسرائیل را نشان می‌دهد و معادله جدیدی با سوریه و لبنان ایجاد می‌کند. ➕افسر ارشد ایرانی که در سوریه کشته(شهید) شد، مسئول انتقال سلاح های خاص از ایران به سوریه و همچنین مسئول ارتباط با شبه نظامیان حامی ایران بود. ➕ ایرانی ها تهدید به انتقام کردند، اما در حال حاضر به نظر می رسد که اسراییل در حالت آماده باش خاص قرار نگرفته است.
هدایت شده از 
🔴 روزی تمام زنان دنیا محجبه بوده اند 🔶 غرب فقط با حجاب زنان مبارزه نمی‌کند او در حافظه تاریخی ملت ها دست برده و حجاب را که بخشی از فرهنگ و تاریخ وپوشش زنان است را حذف کرده است گویی که تمام دنیا از اول بی حجاب بوده اند . 🔶 امروز هر فیلمی در هر جای جهان از گذشته ساخته می‌شود، یا حجاب ندارند یا حجاب های خیلی کم رنگی گاها در فیلم دیده می‌شود 🔶 اما مستندات تاریخی از همین دویست سال قبل، قبل از آنکه جنگ غرب با حجاب و زن عفیفه شروع شود، دوربین ها تصاویری از فرهنگ های مختلف را ثبت کرداند که زنان حجاب های بسیار محکمی هم دارند. ◀️ برای اثبات ادعای خود شش تصویر از حافظه تاریخ را در این پست قرار داده ایم که نشان دهیم حجاب و عفاف لباس همگانی تمام زنان جهان بود.دو تصویر از زنان ژاپن، یک تصویر از کره، یک تصویر از زنان سرخ پوست، یک تصویر از پوشش زنان روسی، و یک تصویر از پوشش زنان اروپایی که در سینه تاریخ هست ولی در تولیدات رسانه ای جدید دیگر دیده نمی‌شود.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویدیوئی از تمرینات تاکتیکی وسلاح کشی کماندوهای حزب‌الله لبنان تاریخ تمرینات : ۲۰۱۰ میلادی 🔰 تمرینات نیروهای ویژه حزب‌الله لبنان در کمپ های مختلف انجام می گیرد و واحد های مختلف در کمپ های آموزشی به طور مداوم آموزش های مختلف فرا می گیرند و بعد از فراگیری آموزش ها آن ها را در تمرینات تکرار می کنند. 🔳 آموزش های جنگ شهری دفاع شخصی تا جنگ کوهستانی و دوام در محیط جنگل و بیابانی و همچنین آموزش تخریب، خرابکاری، نفوذ در اعماق محیط سرزمینی دشمن از جمله آموزش های ویژه مقاومت می باشد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تمرینات توپخانه ای ارتش باکو 🔹به گفته وزارت دفاع جمهوری باکو هدف این تمرینات افزایش توان رزمی پرسنل است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اف به غیرت مسئولان مازندران‼️ ⚠️پخش آهنگ عرق سگی، برنامه شبهای ماه مبارک رمضان در پارک ملل ساری‼️ شهر دوامی شهر علمدار ،شهر آن غیرتمندان که رفتند تا حجاب و حیا و عفت، بماند. ۲۰۰ متری منزل شهید رادمهری که بخشی از پیکرش بعد از چندین سال بازگشت .. ⭕️ بوی گند اقدامات ضد فرهنگی برخی از نهاد های متولی فرهنگ ؛ اینبار در شهر ساری پیچید. پنجشنبه، ۱٠ فروردین ۱۴۰۲
هدایت شده از 
🔰 پیام مخاطبین کانال 👇 «پاسداری ازانقلاب اسلامی. اراده ای فولادین. توکل برخدا.تقوای ابوذر.صبرمقداد. شجاعت مالک. تدبیرسلمان.بصیرت عمار.جانبازی میثم. و شیعه تنوری می خواهد.امروز روزامتحان مردان خداست بایدبه حق تکیه کرد،ومثل صاعقه برسردشمنان اسلام ونظام فرودآمد.ولوبلغ مابلغ.»
هدایت شده از 
عبدالله: 🌸« گل عفاف » هیچ باغبانی را سرزنش نمی کنند که چرا دور باغ خود حصار و پرچین کشیده است، چون باغ بی دیوار، از آسیب مصون نیست و میوه و محصولی برای باغبان نمی ماند . هیچ کس هم با نام «آزادی » دیوار خانه خود را بر نمی دارد و شب ها درِ حیاطش را باز نمی گذارد، چون خطر رخنه ی دزد، جدی است . هیچ صاحب گنج و گوهری هم جواهرات خود را بدون حفاظ، در معرض دید رهگذران نمی گذارد تا بدرخشد، جلوه کند و چشم و دل برباید، چون خود جواهر ربوده می شود . هر چیز که قیمتی تر باشد، درصد مراقبت از آن بالاتر می رود . هر چه که نفیس تر باشد، بیم ربودن و غارت بیشتر است و مواظبت، لازمتر . اگر در شیشه ی عطر را باز بگذارید، عطرش می پرد . اگر رشته ی مرواریدت را در کمد و صندوق نگذاری و در آن را نبندی، گم می شود . اگر در مقابل پنجره ی خانه ات، توری نزنی، از نیش پشه ها و مزاحمت مگس ها در امان نخواهی بود . وقتی راه ورود پشه ها را می بندی، خود را «مصون » ساخته ای، نه «محدود» و زندانی . وقتی در خانه را می بندی، یا پشت پنجره ی اتاقت پرده می آویزی، خانه خود را از ورود بیگانه و نگاه های مزاحم در پناه قرار داده ای، اگر برای ایمنی از خطرها و آسودگی از مزاحمان، خود را بپوشانی، نه کسی ایراد می گیرد و نه اگر هم ایراد بگیرد، اعتنا می کنی، چرا که سخنش را بی منطق و ناآگاهانه می دانی و می بینی . اینکه «دل باید پاک باشد»، بهانه ای برای گریز از همین مصونیت است و آویختن به شاخه ی «لاقیدی » وگرنه از دل پاک هم نباید جز نگاه و رفتار پاک برخیزد . زن، به خاطر ارزش و کرامتی که دارد، باید محفوظ بماند و خود را حراج نکند و در بازار سوداگران، خود را به بهای چند نگاه و لبخند نفروشد . زن به خاطر عصمتی که دارد و میراث دار پاکی مریم است، نباید بازیچه ی هوس گردد . گوهر عفاف و پاکی، کم ارزش تر از طلا و پول و محصول باغ و وسایل خانه نیست . دزدان ایمان و غارتگران شرف نیز فراوانند . خراب کردن همه ی دیوارها و برداشتن همه ی پرده ها و باز گذاشتن همه ی پنجره ها، نشانه ی تیره اندیشی است، نه روشنفکری و تمدن ! می گویی نه؟ به طومار کسانی نگاه کن که پس از رسوایی و بی آبرویی، با دو دست پشیمانی بر سر غفلت خویش می زنند و بر جهالت خود لعنت می فرستند . کسی که از «جماعت رسوا» نگریزد «رسوای جماعت » می شود! آنکه یوسف زیبایی را با چند سکه ی قلب عوض می کند، آنکه «کودک عفاف » را جلوی صدها گرگ گرسنه می برد و به تماشا می گذارد، روزی هم «پشت دیوار ندامت » اشک حسرت بر دامن پشیمانی خواهد ریخت، در آخرت هم به آتش بی پروایی خود خواهد سوخت . از اول باید مواظب بود این کاسه ی چینی نشکند و این جام بلورین ترک بر ندارد .🥀 ولی . . . گریه بی حاصل است و بی ثمر، وقتی که شاخه شکست و گل چیده شد!! ✍🏼جواد محدثی( با تلخیص)
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تو سوئد تعدادی کارت رمضان دادن به بچه‌های غیر مسلمان و این خانم سعی می‌کنه ماه رمضان رو توضیح بده
هدایت شده از 
معضل بی فرهنگی اروپایی‌ها❗️ 🔹 باورتون میشه که تو اروپا، ادرار تو خیابان ها یکی از مشکلات جدی جامعه است🤭😂 یعنی ادعای بنز و مازراتی و ایفل و..‌ دارن اما هِچ فرهنگ ندارن❗️
هدایت شده از 
🧰 از ایران میای اینا رو هم بخر بیار❗️ لیست خرید هموطن ساکن دانمارک رو توجه کنید. اونجا که گل و بلبل و ارزونیه. کلی درآمد دارید. مگه میشه تو کشور عقب مونده ما چیز بدرد بخوری پیدا کرد؟ اونم دارو و رنگ مو و..! 🧬 فقط هفت کیلو زردچوبه رو نمی‌دونم میخوان چیکار کنن😂