eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❁﷽❁ ♦️اثبات رفت و آمد دائمی جبرئیل امین به خانه امیرالمومنین علیه السلام در منابع حدیثی اهل سنت
هدایت شده از 
عقد برادری پیامبر با امیر المومنین صلوات الله علیهما در مدارک معتبر اهل سنت. 📚منبع: کتاب هارون امت. ✍️ نویسنده: حسین قربانی دامنابی ✅️ با تقریظ: دکتر جواد ابوالقاسمی 📜تعداد صفحات: ۳۳۲ صفحه. ✅️ فایل pdf + متن تحت وب کتاب طبق معمول در وبلاگ وصایت و کتابخوان قائمیه قرار داده شد. ✔️ جهت تهیه ی کتاب به صورت چاپی به قیمت ۱۸۸ هزار ت با ارسال رایگان نیز به سایت انتشارات زرنوشت مراجعه کنید و یا دایرکت پیام دهید.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ واکاوی ریشه های دشمنی وهابیت با امام زمان علیه السلام ♦️ شرط دریافت یارانه علمای بزرگ اهل سنت، اعتراف به منافق بودن حضرت علی علیه السلام و برائت از او بود!!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این مردم ۷۰۰ سال پیش بود که با تبلیغات میر سید علی همدانی شیعه شدند و به عشق او کشورشان را کشمیر یعنی کشور میر سید علی نامیدند👏👏 و امروزه عاشقان سینه چاک تشیع و رهبر انقلاب در هندوستان هستند و در استقبال از یک روحانی ایرانی چنین شوری ابراز می کنند👌👌 در آنسوی دنیا_آفریقا_ نیز مریدان(شیعه شده) زکزاکی چنین عشقی به اسلام، شیعه و نظام اسلامی دارند👏👏 ولی پیاده نظام سعودی ها در ایران، همواره شیعه شدن اهل تسنن را خطر برای انقلاب معرفی کرده اند😐😐 تا مانع شیعه شدن اهل تسنن و یکپارچگی ایران شوند😡😡 👈👈دشمنان داخلی انقلاب را بهتر بشناسیم
هدایت شده از 
نقد علمی بیانات آقای علوی بروجردی در مورد بهائیت.mp3
15.03M
🔸نقد علمی آقای علوی بروجردی در مورد بهائیت 🔘بیانات حضرت آیت الله نجم الدین طبسی مدظله العالی 🔹سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ - سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽ ♦️ پاسخ به غلو کارشناس شبکه های وهابی درباره صحابه ✍ هر کس کینه صحابه را داشته باشد از اسلام‌خارج است😐😕😏
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گوشه ای از عملکرد معاویه 💠 حجت الاسلام و المسلمین بهرامی زاد
هدایت شده از 
27.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 کلیپ : برتری حضرت امیرالمومنین بر شیخین به اعتراف علمای اهل سنت 🎙
هدایت شده از 
امیر الصنعانی میگوید: عمر بن خطاب و ابوبکر با امیرمؤمنان علیه السلام در غدیر بیعت کردند. عمر آن حضرت را «مولای» خود می‌دانست. 📝 بنابر نقل دارقطنی از سعد بن أبی وقاص ، ابوبکر و عمر در آن روز گفتند: «پسر ابو طالب! تو از الآن مولای هر مرد و زن مؤمن شدی» و همچنین نقل کرده که به عمر گفته شد: «تو با پسر ابو طالب برخوردی می‌کنی که با دیگر اصحاب نمی‌کنی» گفت: «زیرا او مولای من است»… 📚التنویر شرح الجامع الصغیر ج۱۰ ص۳۸۷ 👈از نظر مصنف: این روایت متواتر است. بسیار روشن است که کلمه «مولی» نمی‌تواند در این جا به معنای دوست باشد؛ چون طبق دیدگاه اهل سنت، تمام صحابه با همدیگر دوست بودند؛ بنابراین «مولی» در این جا باید معنای دیگری بدهد که ویژه امیرمؤمنان علیه السلام است. بله او مولای هر مرد و زن مؤمنی است
هدایت شده از 
تنها 5 معنی برای واژه ی «مولی» در حدیث غدیر محتمل است که عبارتند از: 1. مُحب (دوست دارنده) 2. سید و سرور 3. تصرف کننده در امور 4. متولی امور 5. اولی به امور اهل سنت برای اینکه اثبات کنند «مولی» در حدیث غدیر در معنای دوستی استعمال شده، نه در معنای امامت، ادعا می کنند که فلسفه ی صدور این حدیث، رفع کدورت از سپاهیان شاکی لشکر یمن بوده است. ما در جای خود این قضیه را مفصل بررسی و تحلیل کرده ایم و ثابت کرده ایم که اولا در هیچ روایتی به صراحت ارتباط این دو واقعه به یکدیگر نیامده است همانطور که علامه شبلی نعمانی به آن اقرار کرده است. ثانیا هیچ استبعادی وجود ندارد که رفع کدورت و اعلام امامت همزمان بوده باشد. جالب اینکه حتی اگر چنانچه بخواهیم حدیث غدیر را مطابق نظر اهل سنت به قضیه ی شکایت سپاهیان یمن ربط دهیم، به روایاتی از سپاهیان شاکی می رسیم که حدیث غدیر را مطابق نظر شیعه نقل به معنا کرده اند؛ با الفاظی مانند: فَهُوَ أَوْلَى النَّاسِ بِكُمْ بَعْدِي، هُوَ وَلِيُّكُمْ بعْدِي، هُوَ وَلِيُّ كُلِّ مُؤْمِنٍ مِنْ بَعْدِي و... ! 1⃣ وهب بن حمزه یکی از این صحابه ی شاکی، وهب بن حمزه است که طبرانی با سند صحیح (طبق حکم برنامه جوامع الکلم) از او روایت کرده است که گوید: «با علی (ع) از مدینه تا مکه همراه شدم، پس، از ایشان چیزهای ناخوشایندی دیدم و با خود گفتم: اگر به نزد رسول الله صلی الله علیه وآله برگردم، به ایشان شکایت می کنم. پس هنگامی که به دیدار رسول الله صلی الله علیه وآله آمدم، گفتم: از علی (ع) چنین و چنان دیدم. پس ایشان فرمودند: «لا تَقُلْ هَذَا فَهُوَ أَوْلَى النَّاسِ بِكُمْ بَعْدِي = این چنین حرف نزن؛ چرا که او بعد از من، سزاوارترین مردم به شماست.» 📚 المعجم الکبیر للطبرانی، ج ۲۲ ص ۳۵ رقم ۱۷۸۴۶ 2⃣ عمران بن حصین ترمذی در سننش قضیه ی شکایت عمران بن حصین را نقل کرده که آخرش اینگونه است که رسول الله صلی الله علیه وآله فرمودند: « مَا تُرِيدُونَ مِنْ عَلِيٍّ، إِنَّ عَلِيًّا مِنِّي وَأَنَا مِنْهُ، وَهُوَ وَلِيُّ كُلِّ مُؤْمِنٍ بَعْدِي = از جان علی چه می خواهید؟ همانا علی از من است و من از اویم و او بعد از من ولی همه ی مومنان است.» 📚 سنن الترمذی، ج ۵ ص ۶۳۲ رقم ۳۷۱۲ البانی ضمن تصحیح سند این روایت بعد از نقل تحسین ترمذی، تصحیح آن را از حاکم نیشابوری و ذهبی نیز نقل کرده است. 📚سلسلة الاحادیث الصحیحة، ج 5 ص 261 ح 2223 نسائی نیز آن را نقل کرده و محقق کتاب خصائص، ابو اسحق حوینی سندش را تصحیح کرده است. 📚تهذیب خصائص الامام علی للنسائی، ص 66 ح 64 و ص 78 ح 84 3⃣ بریده اسلمی احمد بن حنبل در مسندش قضیه ی شکایت بریده اسلمی را نقل کرده که آخرش اینگونه است که رسول الله صلي الله عليه وآله فرمودند: « لَا تَقَعْ فِي عَلِيٍّ، فَإِنَّهُ مِنِّي وَأَنَا مِنْهُ، وَهُوَ وَلِيُّكُمْ بعْدِي، وَإِنَّهُ مِنِّي وَأَنَا مِنْهُ، وَهُوَ وَلِيُّكُمْ بعْدِي = در مورد على (ع) بى انصافى و بدگویی مکن! او از من است و من از اویم و او بعد از من ولی شماست.» حمزه احمد الزین در تحقیق مسند احمد، سند این روایت را تصحیح کرده است. 📚مسند أحمد بن حنبل، ج 16 ص 497 ح 22908 وصی الله بن محمد عباس نیز در تحقیقش سند این روایت را تحسین کرده است. 📚فضائل الصحابه، ج ۲ ص ۶۸۸ رقم ۱۱۷۵ نسائی هم آن را نقل کرده و محقق کتاب خصائص، ابو اسحق حوینی سندش را تحسین کرده است. 📚تهذیب خصائص الامام علی للنسائی، ص 78-79 ح 85 قال الحوینی: إسناده حسن بما قبله. ألبانی نیز سند این روایت را تحسین کرده و سپس به شبهه ی تشیع راویان این روایات پاسخ داده است. 📚سلسلة الأحادیث الصحیحة، ج 5 ص 262 ح 2223 قلت: وإسناده حسن ... . لازم به ذکر است که حدیث «علی وَلِيُّ كُلِّ مُؤْمِنٍ مِنْ بَعْدِي» با سند صحیح از ابن عباس نیز نقل شده؛ اما محل صدورش را نگفته است. 📚المسند للإمام أحمد، ج 3 ص 331-333 ح 3062 قال احمد محمد شاکر: إسناده صحیح. 🟢 خلاصه ی کلام اینکه واقعه ی غدیر خم از دو حال خارج نیست: 1⃣ به قضیه ی شکایت سپاهیان یمن ارتباطی ندارد. که در این صورت مولی در این حدیث نمی تواند به معنای دوستی باشد و لذا تنها معنای امامت و سرپرستی قابل برداشت خواهد بود. 2⃣ به قضیه ی شکایت سپاهیان یمن ربط دارد. که در این صورت نیز با مراجعه به روایات مربوط به شکایت، می بینیم که صحابه ی شاکی، حدیث غدیر را به گونه ای نقل کرده اند که به روشنی معنای سرپرستی می دهد. ⁉️ اهل سنت کدام یک را انتخاب می کنند؟ 📎 اسکن مدارک، لینک دار شده است.
هدایت شده از 
33.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 کلیپ : غلط و توهم ابن عمر در جعل روایت به اعتراف علمای اهل سنت 🎙
هدایت شده از 
👌چرا گفته شد این جبهه، یک منصف دارد؟ [قسمت اول] 🗣 "درنگ سرگشتگی در سراب" (۱) عطاءالله مهاجرانی 📝 مقدمه و ویراستاری : ابوذر خدادادی مقدمه پس از رحلت امام "ره"، به ویره در دهه ی اخیر، حوادثی بر کشور ما گذشت که جا داشت، بسیاری از یاران و نزديکان سببی، نسبی و هوادران مبانی و منویات امام، اعلام موضع مستمر نمایند، اما دریغ از موضع گیری مناسب، از این افراد (که معمولا متعلق به یک جبهه و جریان سیاسی است) تا چه رسد به موضع گیری مستمر. حقیقتا از جریان و جبهه ای که روزگاری داعیه انحصاری خط امام را داشت، انتظار بیشتری بود، اما دریغ... از حق نگذریم، مرحوم حجه السلام والمسلمین دعایی استثناء بود، در این میان تنها فردی که به مناسبت ها، مکرر موضع منصفانه می گرفت، سید عطاءالله مهاجرانی وزیر دولت به اصطلاح، "اصلاحات" بود. نگارنده، گاه و بیگاه با تیتر یا مقدمه ای، دیدگاه ایشان را باز نشر می دادم، اما بعضا دوستان به حقیر ایراد می گرفتند که بماند. اینک به مناسبت موضع گیری دکتر مهاجرانی، در قبال اضمحلال سازمانی که با پیوستن به دشمنان قسم خورده ی این آب و خاک، سهمگین ترین ضربات را به ایران زده است، بخشی از نوشته وی را با مختصر ویراستاری، در دو قسمت، تقدیم حضور می نماییم.👇 ... مشکل بنیادین سازمان از روزی آغاز شد، که گمان می کردند، رهبران انقلاب در کشور ما آنان هستند و رهبری انقلاب حقّ آنان است و دیگران، بر امواج سوار شده اند و به زودی موج سواران می روند و سازمان مجاهدین بر قدرت و حکومت مسلط می شود. ... ┄┅═✧❁🌼❁✧═┅┄ ادامه در قسمت بعد
هدایت شده از 
↔️ادامه قسمت قبل 🔰🔰🔰 👌چرا گفته شد این جبهه، یک منصف دارد؟ [قسمت دوم] 🗣 "درنگ سرگشتگی در سراب" (۲) ✍ دکتر سید عطاءالله مهاجرانی 📝 مقدمه و ویراستاری : ابوذر خدادادی ➡️ ... سازمان مجاهدین خلق، از شرائط جنگ و اختلافات عميق سیاسی بین رئيس جمهور وقت ابوالحسن بنی صدر و امام خمینی و یاران ایشان و مجلس شورای اسلامی استفاده کردند، کمان می کردند می توان با موج بنی صدر به مقصد رسید که نرسیدند. در سی خرداد ۱۳۶۰، مبارزه مسلحانه و تروریسم گسترده را آغاز کردند. ... سال شصت، سال غریبی بود. سازمان مجاهدین با خط مشی مبارزه مسلحانه، پیروز نشدند، از صحنه سیاسی کشور حذف شدند. اشتباه دوم استراتژیک سازمان، اتحاد با رژیم عراق بود. سازمان، تحت فرمان صدام حسین و دستگاه امنیتی عراق قرار گرفت. ارتش آزادیبخش تشکیل داد. به ارتش و سپاه ایران حمله می کرد. حتی در نهضت انتفاضه مردم عراق در كردستان و جنوب عراق در کنار ارتش بعثی، به کشتار بیرحمانه و پر قساوت مردم عراق پرداختند. جنگ رو به اتمام بود و آنان که گمان می کردند، می توانند با عملیات فروغ جاودان، فروغی بیابند و جاودانه شوند، در ظلمات غرق شدند و در سراب توهم و خیالزدگی سرگشته گشتند. اشتباه استراتژیک سوم، سازمان، بعد از کوچ به آلبانی و تشکیل کمپ اشرف ۳، فعالیت و عملیات در هماهنگی با اسرائیل بوده است. این سرفصل، از سازمانی که با آموزش نظامی در پایگاه های الفتح، رهبرانش مبارزه را شروع کرده بودند، تا تبدیل شدن به عامل و ابزار برای ترور دانشمندان هسته ای ایران، داستان غریبی است. در چنین حال و هوایی سازمان، که معمولا هر ساله با کارناوال پاریس، چندین هزار نفر را جمع می کردند، از اتباع غیر ایرانی سیاهی لشکر فراهم می آوردند. از شخصیت های سیاسی معمولا سابق دعوت می کردند. پول پاشی می کردند. جان بولتون به آن ها وعیده می داد که سال اینده در تهران! ترکی فیصل می گفت: «ای بیوه مرحوم رجوی، من در اسقاط نظام با شما همراه هستم!» ناگاه در سی خرداد امسال با سه پدیده بسیار مهم روبرو شدند: 1⃣ وزارت کشور فرانسه اعلام کرد، که برنامه تظاهرات روز دهم تیرماه (اول ژوئیه) سازمان نمی تواند برگزار شود. 2⃣ در شوک اعلام ممنوعیت تظاهراتب پاریس بودند، که در روز سی خرداد، در روز سه شنبه هفته پیش، ۱۰۰۰ نفر از نیروهای ویژه پلیس آلبانی به کمپ اشرف حمله کردند. چنان که در بیانیه شورایت مقاومت سازمان آمده است، یک نفر از اعضای سازمان کشته و ۱۰۰ نفر مجروح شده اند که حال چندین نفر وخيم است. کمدها و کامپیوترها را شکستند و هفتاد نفر را بازداشت کردند. 3⃣ در شوک حمله پلیس آلبانی بودند و در بیانیه شورای مقاومت در روز سی خرداد ۱۴۰۲، از دولت آمریکا تمنای مداخله و تضمین امنیت ساکنان کمپ اشرف را کردند، که ناگاه سخنگوی وزارت خارجه امریکا شوک سوم را وارد کرد. سخنگو اعلام کرد که: «دولت آمریکا سازمان مجاهدین را  یک جنبش اپوزوسیون دموکراتیک که شایستگی نمایندگی از طرف ملت ایران را داشته باشد، نمی شناسد، و از حق دولت آلبانی برای تحقیق در باره فعالیت های غیر قانونی در خاک خود حمایت می کند.» یعنی همان سرگشتگی در سراب! چرا ورق برگشت و بخت سازمان واژگونه  شده است