eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
تکذیبیه وزارت خارجه ایران در باب صدور مجوز مذاکره مستقیم با واشنگتن روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای در واکنش به ادعای منتشر شده از سوی یک رسانه در مورد فرآیند مذاکرات رفع تحریم‌ها، اعلام کرد: این نوع خبرسازی‌ها و بازی‌های رسانه‌ای که معمولا برای فضاسازی سیاسی صورت می‌پذیرد، فاقد اعتبار است.
هدایت شده از 
دندانپزشکی برای دانش‌آموزان این مناطق رایگان شد با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت بهداشت ‌منعقد شده، دانش‌آموزان ابتدایی ‌در مناطق روستایی، عشایری و شهری با جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر خدمات دندانپزشکی رو با استفاده از بسته وزارت بهداشت ‌به‌صورت رایگان دریافت می‌کنند. بیشتر بخوانید 📆۱۴۰۲/۷/۱
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 یک هیئت دیپلماتیک سعودی برای اولین‌‌بار بعد از ۳۰ سال امروز وارد کرانه باختری شد 🔻 حضور نمایندگان ریاض در کرانه باختری در شرایطی است که مذاکرات فشرده‌ای میان عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط ریاض و تل آویو در جریان است. موضوع فلسطین از اساسی‌ترین مسائل مورد اختلاف سعودی‌ها و اسرائیلی‌ها به شمار می‌رود.
هدایت شده از 
🔴 حکم اعدام برای ۴ متهم توزیع مشروبات الکلی مسموم در البرز 🔹‌ سخنگوی قوه قضاییه: در پرونده تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم در استان البرز که منجر به مرگ ۱۷نفر و نابینایی ۱۹۱نفر شد، ۴نفر از متهمان به اعدام محکوم شده‌اند. 🔹‌ به زودی جماعت لاشخور برانداز برای اینا هم سابقه مبارزاتی درست می کنن و براشون هشتگ نه به اعدام می زنن
هدایت شده از 
🏷 اخبار کوتاه 💢 دستیار سابق زلنسکی: جنگ در اوکراین تا ۲۰۳۵ ادامه خواهد داشت 🔻 «الکسی آرستوویچ» از مشاوران سابق زلنسکی گفت که درگیری بین روسیه و اوکراین ممکن است بیش از یک دهه ادامه یابد و پیش‌بینی کرد دو همسایه بعید است اختلافات بین یکدیگر را به‌زودی حل کنند. ------------- 💢 اولین سری از تانک‌های آمریکایی آبرامز به‌دست اوکراین رسید 🔻 در شرایطی که واشنگتن به‌خاطر کمک‌های نظامی به اوکراین تحت فشار شدید داخلی قرار دارد دو مقام دفاعی آمریکایی اعلام کردند که اولین سری از تانک‌های آبرامز به‌دست اوکراین رسیده است.
هدایت شده از 
🔰 از تولید دستگاه پایش و تحلیل سیگنال‌های قلبی 👌تا داروی درمان نوعی سرطان شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس، محصولاتی رو برای پایش سیگنال‌های قلبی و تحلیل آن، ابزاری برای درمان ناباروری، قرصی برای درمان سرطان لنفوپلاسماتیک و کرم درمان زخم‌های لیشمانیوز در یک سال گذشته تولید و تجاری‌سازی کردند. بیشتر بخوانید 📆۱۴۰۲/۷/۱
هدایت شده از 
املاکی‌ها از دیوار و شیپور حذف می‌شوند؟ وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد از این به بعد فقط مالکان در صورت احراز هویت خود و ملکشان در سامانه املاک و اسکان، می‌توانند در پلتفرم‌های مجازی آگهی املاک منتشر کنند. مهرداد بذرپاش در این باره گفته است: «بخشی از سکوهای انتشار آگهی – که از آن‌ها تشکر می‌کنم – اخیراً همکاری خوبی با وزارت راه و شهرسازی و صمت انجام دادند. قرار شد مالکینی که خانه‌ها را آگهی می‌کنند، هویت و ملکشان با اتصال سکو به سامانه املاک و اسکان تأیید شود؛ آن وقت بتوانند انتشار آگهی را انجام دهند.
هدایت شده از 
🇺🇸انتقاد ترامپ از سیاست مهاجرتی بایدن؛ پیروز شوم «بزرگ‌ترین عملیات اخراج» را رقم می‌زنم «تحت رهبری من امن‌ترین مرزها را داشتیم. اکنون مرزهای ما در بدترین وضع در تاریخ جهان است» دونالد ترامپ، رئیس‌‌جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا، اعلام کرد در صورتی که دوباره به کاخ سفید راه یابد، قصد دارد به انجام «بزرگ‌ترین عملیات اخراج داخلی در تاریخ آمریکا» اقدام کند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 جزئیات عملیات تل‌آویو برای شکار مسئول نیروی موشکی حزب‌الله لبنان 🔻 شبکهٔ المیادین با انتشار یک مستند، جزئیات عملیات رژیم صهیونیستی برای هدف قراردادن مسئول نیروی موشکی جنبش حزب‌الله در زمان جنگ ۳۳ روزهٔ لبنان را فاش کرد.
هدایت شده از 
🏷 اخبار کوتاه 💢 انتقاد سناتور آمریکایی از توافق تبادل زندانی بین ایران و آمریکا 🔻 «مارشا بلکبرن» سناتور جمهوری‌خواه ایالت تنسی: اکنون ایران را جسورتر می‌بینیم زیرا جو بایدن ۶ میلیارد دلار برای آن‌ها آزاد کرده است. این مبالغ احتمالاً برای غنی‌سازی اورانیوم و اشاعهٔ هسته‌ای استفاده خواهد شد. ------------- 💢 رزمایش مشترک کره جنوبی و آمریکا برای مقابله با زیردریایی‌های کره شمالی 🔻 آمریکا و کره جنوبی رزمایش سه روزه دریایی خود را برای مقابله با زیردریایی‌ها و موشک‌های کره شمالی آغاز کرده‌اند. 🔻 این رزمایش سه روزه دریایی در حالی آغاز شده که دولت کره شمالی در ماه جاری میلادی یک زیردریایی مهاجم تاکتیکی اتمی را مستقر کرده است. ------------- 💢 اعتراضات هزاران نفری در لندن علیه بریگزیت 🔻 هزاران معترض علیه بریگزیت در لندن، پایتخت انگلیس با برگزاری تجمعاتی دست به اعتراض زدند و خواستار پیوستن دوباره این کشور به اتحادیه اروپا شدند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 دستیار وزیر دفاع آمریکا: اوکراین همچون عراق و افغانستان برای ارتش آمریکا یک آزمایشگاه نوآوری‌های نظامی است!
هدایت شده از 
📸 زیبائی های ایران ✍ چشمه هفت رنگ مُجن از توابع شهرستان شاهرود که در نوع خود كم نظیر است! از نوع چشمه های گوگردی است که در ۲٥ کیلومتری شمال شاهرود در میان شکاف دره های دامنه قله ٤۰۰۰ متری شاهوار واقع شده است ‌
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 آلمان موشک‌ تاوروس را به اوکراین ارسال می‌کند؟ 🔻 دولت آلمان برای ارسال موشک‌های پیشرفته تاوروس به اوکراین، با فشار مقامات اوکراینی و همچنین احزاب داخلی روبه‌رو است. اوکراین با استفاده از این موشک‌ها می‌تواند عمق خاک روسیه را هدف قرار دهد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 سردار حاجی‌زاده: امروز جمهوری اسلامی از قدرت منطقه‌ای عبور کرده است 💬 فرمانده هوافضای سپاه در آیین رونمایی از مستند پرچمدار: 🔻 جنگ ما جنگ ایران و عراق نبود بلکه جنگ تحمیلی به ایرانی بود که از انقلاب خود ۱۹ ماه فاصله گرفته بود و در مقابل ابر قدرت غرب و شرق آمریکا و شوروی و کشورهای اروپایی ایستادگی کرد. 🔻 حدود ۳۰ کشور در مقابل ما ایستادند تا این نظام را نابود و ایران را تجزیه کنند ولی به لطف الهی و ایستادگی ملت نه تنها بر ماشین جنگی آنها غلبه کردیم بلکه یک متر مربع از سرزمین را از دست ندادیم و اراده خود را بر آنها تحمیل کردیم. 🔻 امروز جمهوری اسلامی از قدرت منطقه‌ای عبور کرده است.
هدایت شده از 
💊👌تولید داروی بیماران ام‌اس یک شرکت دانش‌بنیان موفق شد ماده موثر در داروی ام‌اس رو تولید کنه. این دارو تا پیش از این توسط شرکت آمریکایی بایوفن ثبت اختراع شده بود و تا ۱۵ سال انحصارش در اختیار این شرکت بود. بیشتر بخوانید 📆۱۴۰۲/۶/۳۱
هدایت شده از 
📸 محمدرضا پهلوی و فرح دیبا هنگام اجرای مراسم ویژه جشن‎‌های 2500ساله شاهنشاهی در شیراز
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 سردار حاجی‌زاده: از پهپادها در ماموریت‌های نظامی و غیرنظامی استفاده می‌کنیم 💬 فرمانده هوافضای سپاه در آیین رونمایی از مستند پرچمدار: 🔻 در این مستند خواهید دید که ما در کجا قرار داشتیم. ما تا عمق چند کیلومتری قادر به شناسایی نبودیم اما امروز محدودیتی نداریم. 🔻 امروز در حوزه ماموریت، از پهپادها فقط برای شناسایی، مراقبت، رزمی و پدافندی استفاده نمی‌کنیم. از پهپادها برای ده‌ها ماموریت می‌توانیم بهره ببریم. در حوزه غیر نظامی هم داریم از این ابزار استفاده می‌کنیم. علاوه بر سر ریز تکنیکی و فنی، در حوزه ماموریتی هم داریم از این ابزار استفاده می‌کنیم.
هدایت شده از 
دو کارگاه اقتصاد مقاومتی در فراهان به بهره‌برداری رسید طرح‌هایی با مشارکت بسیج سازندگی و در راستای ایجاد اشتغال در روستای «تبرته» و شهر «فرمهین» شروع شده که یک واحد گاوداری در روستای تبرته و یک کارگاه خیاطی در شهر فرمهین به بهره‌برداری رسید که اینها دو طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان فراهان (استان مرکزی) هستند. وبگاه خبر 📆۱۴۰۲/۷/۱
هدایت شده از 
میتوان حدس زد علت عبور این پرواز از باکو به نخجوان از فراز ایران،شرایط جنگی قره باغ بوده.به هرحال تداوم این پروازهای تدارکاتی درکنار لفاظیهای بی پایان مقامات ترکیه و باکو یعنی آنها تا قبل از فصل سرما مصمم به حمله به جنوب ارمنستان برای ایجاد دالان تورانی ناتو بوده و تنشان می خارد!
هدایت شده از 
آیا نتانیاهو توان بمباران اتمی ایران را دارد؟ - علی عبدی.mp3
78.12M
🎙آیا نتانیاهو توان بمباران اتمی ایران را دارد؟ ▪️گفتگو با علی 📆 ۳ مهر ماه ۱۴۰۲ ⏱ مدت زمان: ۹۳ دقیقه ✅کانال جدال سیاسی👇
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دور بزنید رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) : توقف نکنید و نگذارید کار متوقف شود. چنانچه مقامات رسمی با شما همکاری نمی‌کنند، همانطور که تحریم‌های آمریکا را دور می‌زنیم، شما هم مسئولین رسمی را دور بزنید. پ ن : گسترش قرض الحسنه های پولطلایی، یک راهکار عملیاتی برای دور زدن سیستم رباخوار بانکی است.
هدایت شده از 
بنگاه دار اعظم ظاهرا مصداق عتاب که رهبر انقلاب در سال ۹۷ فرمودند، باشگاه آجودانیه بانک ملی بوده است. جالب است بدانید؛ آقای فرزین رئیس فعلی بانک مرکزی، قبلا رئیس بانک ملی بوده و طبیعتا یکی از مقصران اصلی زمین ماندن این فرمایش امام جامعه است. حالا همین بنگاه دار اعظم و رئیس اسبق بانک خصوصی، تحت تاثیر فشار رسانه ای بچه زرنگ شده اند و توصیه فرموده اند که بانکها از بنگاه داری خارج شوند !