eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🏷 اخبار کوتاه 💢 انتقاد سناتور آمریکایی از توافق تبادل زندانی بین ایران و آمریکا 🔻 «مارشا بلکبرن» سناتور جمهوری‌خواه ایالت تنسی: اکنون ایران را جسورتر می‌بینیم زیرا جو بایدن ۶ میلیارد دلار برای آن‌ها آزاد کرده است. این مبالغ احتمالاً برای غنی‌سازی اورانیوم و اشاعهٔ هسته‌ای استفاده خواهد شد. ------------- 💢 رزمایش مشترک کره جنوبی و آمریکا برای مقابله با زیردریایی‌های کره شمالی 🔻 آمریکا و کره جنوبی رزمایش سه روزه دریایی خود را برای مقابله با زیردریایی‌ها و موشک‌های کره شمالی آغاز کرده‌اند. 🔻 این رزمایش سه روزه دریایی در حالی آغاز شده که دولت کره شمالی در ماه جاری میلادی یک زیردریایی مهاجم تاکتیکی اتمی را مستقر کرده است. ------------- 💢 اعتراضات هزاران نفری در لندن علیه بریگزیت 🔻 هزاران معترض علیه بریگزیت در لندن، پایتخت انگلیس با برگزاری تجمعاتی دست به اعتراض زدند و خواستار پیوستن دوباره این کشور به اتحادیه اروپا شدند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 دستیار وزیر دفاع آمریکا: اوکراین همچون عراق و افغانستان برای ارتش آمریکا یک آزمایشگاه نوآوری‌های نظامی است!
هدایت شده از 
📸 زیبائی های ایران ✍ چشمه هفت رنگ مُجن از توابع شهرستان شاهرود که در نوع خود كم نظیر است! از نوع چشمه های گوگردی است که در ۲٥ کیلومتری شمال شاهرود در میان شکاف دره های دامنه قله ٤۰۰۰ متری شاهوار واقع شده است ‌
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 آلمان موشک‌ تاوروس را به اوکراین ارسال می‌کند؟ 🔻 دولت آلمان برای ارسال موشک‌های پیشرفته تاوروس به اوکراین، با فشار مقامات اوکراینی و همچنین احزاب داخلی روبه‌رو است. اوکراین با استفاده از این موشک‌ها می‌تواند عمق خاک روسیه را هدف قرار دهد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 سردار حاجی‌زاده: امروز جمهوری اسلامی از قدرت منطقه‌ای عبور کرده است 💬 فرمانده هوافضای سپاه در آیین رونمایی از مستند پرچمدار: 🔻 جنگ ما جنگ ایران و عراق نبود بلکه جنگ تحمیلی به ایرانی بود که از انقلاب خود ۱۹ ماه فاصله گرفته بود و در مقابل ابر قدرت غرب و شرق آمریکا و شوروی و کشورهای اروپایی ایستادگی کرد. 🔻 حدود ۳۰ کشور در مقابل ما ایستادند تا این نظام را نابود و ایران را تجزیه کنند ولی به لطف الهی و ایستادگی ملت نه تنها بر ماشین جنگی آنها غلبه کردیم بلکه یک متر مربع از سرزمین را از دست ندادیم و اراده خود را بر آنها تحمیل کردیم. 🔻 امروز جمهوری اسلامی از قدرت منطقه‌ای عبور کرده است.
هدایت شده از 
💊👌تولید داروی بیماران ام‌اس یک شرکت دانش‌بنیان موفق شد ماده موثر در داروی ام‌اس رو تولید کنه. این دارو تا پیش از این توسط شرکت آمریکایی بایوفن ثبت اختراع شده بود و تا ۱۵ سال انحصارش در اختیار این شرکت بود. بیشتر بخوانید 📆۱۴۰۲/۶/۳۱
هدایت شده از 
📸 محمدرضا پهلوی و فرح دیبا هنگام اجرای مراسم ویژه جشن‎‌های 2500ساله شاهنشاهی در شیراز
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 سردار حاجی‌زاده: از پهپادها در ماموریت‌های نظامی و غیرنظامی استفاده می‌کنیم 💬 فرمانده هوافضای سپاه در آیین رونمایی از مستند پرچمدار: 🔻 در این مستند خواهید دید که ما در کجا قرار داشتیم. ما تا عمق چند کیلومتری قادر به شناسایی نبودیم اما امروز محدودیتی نداریم. 🔻 امروز در حوزه ماموریت، از پهپادها فقط برای شناسایی، مراقبت، رزمی و پدافندی استفاده نمی‌کنیم. از پهپادها برای ده‌ها ماموریت می‌توانیم بهره ببریم. در حوزه غیر نظامی هم داریم از این ابزار استفاده می‌کنیم. علاوه بر سر ریز تکنیکی و فنی، در حوزه ماموریتی هم داریم از این ابزار استفاده می‌کنیم.
هدایت شده از 
دو کارگاه اقتصاد مقاومتی در فراهان به بهره‌برداری رسید طرح‌هایی با مشارکت بسیج سازندگی و در راستای ایجاد اشتغال در روستای «تبرته» و شهر «فرمهین» شروع شده که یک واحد گاوداری در روستای تبرته و یک کارگاه خیاطی در شهر فرمهین به بهره‌برداری رسید که اینها دو طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان فراهان (استان مرکزی) هستند. وبگاه خبر 📆۱۴۰۲/۷/۱
هدایت شده از 
میتوان حدس زد علت عبور این پرواز از باکو به نخجوان از فراز ایران،شرایط جنگی قره باغ بوده.به هرحال تداوم این پروازهای تدارکاتی درکنار لفاظیهای بی پایان مقامات ترکیه و باکو یعنی آنها تا قبل از فصل سرما مصمم به حمله به جنوب ارمنستان برای ایجاد دالان تورانی ناتو بوده و تنشان می خارد!
هدایت شده از 
آیا نتانیاهو توان بمباران اتمی ایران را دارد؟ - علی عبدی.mp3
78.12M
🎙آیا نتانیاهو توان بمباران اتمی ایران را دارد؟ ▪️گفتگو با علی 📆 ۳ مهر ماه ۱۴۰۲ ⏱ مدت زمان: ۹۳ دقیقه ✅کانال جدال سیاسی👇
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دور بزنید رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) : توقف نکنید و نگذارید کار متوقف شود. چنانچه مقامات رسمی با شما همکاری نمی‌کنند، همانطور که تحریم‌های آمریکا را دور می‌زنیم، شما هم مسئولین رسمی را دور بزنید. پ ن : گسترش قرض الحسنه های پولطلایی، یک راهکار عملیاتی برای دور زدن سیستم رباخوار بانکی است.
هدایت شده از 
بنگاه دار اعظم ظاهرا مصداق عتاب که رهبر انقلاب در سال ۹۷ فرمودند، باشگاه آجودانیه بانک ملی بوده است. جالب است بدانید؛ آقای فرزین رئیس فعلی بانک مرکزی، قبلا رئیس بانک ملی بوده و طبیعتا یکی از مقصران اصلی زمین ماندن این فرمایش امام جامعه است. حالا همین بنگاه دار اعظم و رئیس اسبق بانک خصوصی، تحت تاثیر فشار رسانه ای بچه زرنگ شده اند و توصیه فرموده اند که بانکها از بنگاه داری خارج شوند !
هدایت شده از 
زاکانی از ترس فرزین ظاهرا شهرداری تهران از ترس تهدید بانک مرکزی، بنر فرمایش رهبر انقلاب را پائین کشیده است. طبیعتا سیستم بانکی ذاتا با ولایت فقیه در تقابل است؛ لیکن اینکه مدیران اصولگرای شهر بزرگ تهران از ترس تشر بانکداران خودشان را خیس میکند جای تاسف دارد.
هدایت شده از 
این مصاحبه را بخوانید تا ببینید چقدر جریانی که خود را مدعی خط امام می دانست به ایده های انجمن حجتیه نزدیک شده است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کوتاهی ما و کودتای آنها به لطف مسئولین بی مسئولیت مان ، الگوی جوانان و‌ نوجوانان ما از شهدا ، به غربی های رپر و هکر ، تغییر کرده است . نه تنها خودشان نتوانستند حال و هوای جبهه را در خود زنده نگهدارند ، بلکه در رساندن آن حال و هوا به جوانان امروز عاجز ماندند و کار نکردند ، تا یک عده بتوانند به راحتی برچسب به جوانان این سرزمین بزنند . ✅ ما در این جنگ شناختی ، به آوینی ها نیاز داریم . تا غرب بتواند در فرهنگ ما توسط خودی های غربی راه بیاندازد . 🤲 خدایا ما ضعیفیم در این جنگ قدرت ها ، تو یاریمان کن .
هدایت شده از 
🔺 مردم دنیا بیشتر با چه پلتفرمی بازی می‌کنند ؟ در اینفوگرافی زیر آمار پراستفاده‌ترین پلتفرم‌های بازی‌های ویدئویی ارائه شده است . این اینفوگرافی را مرکز نمافر منتشر کرده است . 🔺غالب مردم جهان از گوشی هوشمند به‌طورمنظم برای انجام بازی‌های ویدئویی استفاده می‌کنند. بعد از گوشی هوشمند ، کنسول و کامپیوتر شخصی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد ، گوشی‌‌ گیمینگ‌ها کم‌ استفاده‌ترین پلتفرم در میان گیمرها هستند ، از هر ۱۰۰ زن ایرانی ۳۵ نفر و از هر ۱۰۰ مرد ایرانی ۴۶ نفر بازیکن بازی‌های دیجیتال هستند . گیمرهای ایرانی به‌ طور متوسط ۹۵ دقیقه در روز بازی می‌کنند ، براساس نتایج پژوهش نمای باز ، در سال ۱۴۰۰ ، مجموع هزینه کرد بازکنان پلتفرم موبایل در ایران ، مجموعاً ۵۱۲ میلیارد تومان بوده است . این هزینه‌ها می‌تواند مواردی از قبیل خرید بازی‌های پریمیوم ، کارت هدیه فروشگاه‌های دیجیتال خارجی ، اکانت‌های بازی و سخت‌افزار موبایل را شامل شود . 🔺 گیمرهای ایران چند نفر هستند؟ طبق اینفوگرافی زیر که خبرگزاری ایسنا آن را بر مبنای آخرین پیمایش بنیاد ملّی بازی‌های رایانه‌ای در سال ۱۴۰۰ طراحی کرده است ، برآورد شده از بین ۸۴ میلیون ایرانی ، ۳۴میلیون نفر بر روی مجموع پلتفرم‌ها ، انجام می‌دهند. مردان ۵۹ درصد و زنان ۴۱ درصد این جمعیت را تشکیل می‌دهند . همچنین در میان استان‌ها ، «قم» کمترین و «البرز» بیشترین نسبت بازیکنان را دارد . جالب توجه است که 👇 🔺تنها ، یک نفر از سه نفر کاربر اینترنت در جهان کودک و در ایران ، متاسفانه از هر چهار نفر یک کودک است .
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ از کشف حجاب سر شروع می‌شود 🔰آیا با رها کردن موضوع کشف حجاب، جامعه به سمت برهنگی و فحشا نخواهد رفت؟ هر کس چنین تصوری دارد، سخت در اشتباه است. در سال ۱۹۲۰ انقلابی در پوشش غربی‌ها اتفاق افتاد. برای اولین بار مچ و ساق پا نمایان شد.چیزی که تا قبل از آن هرگز دیده نمی‌شد و آن آغاز به چنین پایانی ختم شد. این آینده سیاه می‌تواند برای ما رقم بخورد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا ۹ ربیع ، توجیهی بر هرزگی است ؟ انحراف مسیحی ، در طایفه ی شیعی ، سوراخی پیدا میکنه که بتونه وارد بشه .
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چشمتان روشن ... 😳 شناسنامه میدن ، که دلخوش شدن به مجلس و حالا تو صف طولانی ورود به ایرانن ... ✅ نرخ موالید در کشور بالا رفته که البته هیچ ارتباطی با زاد و ولد ایرانیان ندارد، بلکه عمده رشد آمار مربوط به خانواده‌های افغانستانی است. امروز هم تصاویر عجیبی از موج مهاجرت افغان‌ها به کشور - پس از خبر شناسنامه دادن به ایشان - منتشر شده. در خبرها هم آمده امسال آموزش و پرورش ۶۰۰ هزار دانش‌آموز افغانستانی را پذیرش کرده است که موجب شده در برخی مناطق شهر تهران کلاس‌ها به بالای ۴۴ نفر ظرفیت برسد و این یعنی زیرساخت لازم برای این کار مهیا نشده ... 👈 من فهم دقیقی از ابعاد مسئله ندارم، اما می‌دانم همین امروز باید در موردش گفتگو کرد. اگر امروز به آن نپردازیم و تمهیدات لازم را نیندیشیم ممکن است ۱۰ سال دیگر با بحرانی روبرو باشیم ... 👈حمیدکثیری