♨️ مهم ♨️
با توجه به اینکه از روز شنبه ۲۶ اسفندماه طرح عفاف و حجاب با استفاده از تجهیزات هوشمند در خودرو و مراکز و خیابانها و... آغاز خواهد شد؛
به اطلاع مردم بزرگوار ایران اسلامی بویژه خوزستان میرساند که به احتمال زیاد نفوذیها و اجیر شدگان دشمن در داخل جهت شانتاژکاری و برهم زدن امنیت روانی مردم اقدام به درست کردن کلیپها و عکسهای میکس و مونتاژ شده نموده و در صدد مظلوم نمایی و دیگر اقدامات هنجار شکن خواهند شد.
خواهشمندیم در فضای مجازی هر تصویر و خبر و پیامی که باعث تحریک احساست و شبهه و شایعه میشود را نشر ندهید و به هیچ عنوان قبل از اینکه اصل ماجرا مشخص نشده است آن را قبول ننمایید.
رعایت حکم خدا و رعایت براساس قانون کشور در همه زمینههای اقتصادی و سیاسی و امنیتی و فرهنگی و اجتماعی لازمالاجرا ست.
هر کشوری برای خود قانون پوشش دارد.
کشور ما هم براساس شرع و قانون ، باید امنیت اجتماعی و خانوادگی و فرهنگی حفظ شود.
🌤#اللّهُمَّ_عَجِّل_لِوَلیِّکَ_الفَرَج🌤
~
#مهدیاران
@mahdiaran
─┅═ೋ❅🌹❅ೋ═┅─
ازپلیسدرطرحمقابلهبا بیحجابیبایدحمایتکرد.mp3
7.49M
⚠️هشدار : اگر از پلیس در طرح مقابله با بی حجابی حمایت نکنیم و پلیس مجبور به عقب نشینی شود ، اوضاع #حجاب کشور به مراتب وخیم تر خواهد شد!
✅دم پلیس گرم که دست از وظیفهی خود نکشیده....
❓اما آن ۳۰ نهادی که در قضیهی حجاب مسئول هستند کجایند که پلیس انقدر در وسط میدان تنهاست؟
🌤#اللّهُمَّ_عَجِّل_لِوَلیِّکَ_الفَرَج🌤
~
#مهدیاران
@mahdiaran
─┅═ೋ❅🌹❅ೋ═┅─
🔹 يکى از تکاندهندهترين جملات فرهنگ بشرى
حضرت علی علیهالسلام در یک دعایی که مربوط به احوال آدمی است و اینکه روح آدمی میتواند چه استعلاهایی پیدا کند، دعایی دارند که من آن را همیشه در قنوت میخوانم:
اللَّهُمَّ اجْعَلْ نَفْسِي أَوَّلَ كَرِيمَةٍ تَنْتَزِعُهَا مِنْ كَرَائِمِي(خطبه215):
یعنی خدایا کاری کن که از چیزهای ارزشمند زندگی، "جانم" اولین چیزی باشد، که از من میگیری؛
نکند قبل از این که جانم را میگیری، انصافم گرفته شده باشد، شرفم، عدالتم، راستگویی و ادب و دیگر ارزشهای اخلاقیام گرفته شده باشد و تفالهای شده باشم که تو جانم را میگیری. خدایا از میان چیزهای شریف، اولین چیزی را که میگیری، جانم باشد و وقتی میمیریم شرفم، صداقتم، عدالتم، شفقت و عشق ورزی به انسانها در من سر جایش باشد. تواضعم، انسان دوستیام سر جایش باشد.
این یکی از تکان دهندهترین جملاتی است که در فرهنگ بشری گفته شده است. یعنی کریمههای وجود من زیاد است اما جان من اولین کریمهای باشد که از من میگیری. این جمله، شبیه به جمله حضرت عیسی است که میفرمایند نمی ارزد جهان را بگیری و در مقابلش روح خودت را بفروشی، ولو جهان را در مقابل روحت به تو بدهند.
🌤#اللّهُمَّ_عَجِّل_لِوَلیِّکَ_الفَرَج🌤
~
#مهدیاران
@mahdiaran
─┅═ೋ❅🌹❅ೋ═┅─
گروهک فرقان _قسمت اول.mp3
4.41M
#پرونده_ویژه
#گروهک_فرقان از شکلگیری تا سقوط
(بررسی کامل جریان انحرافی گروهک فرقان و ردگیری خط این گروهک در حال حاضر)
👈🏻قسمت اول1️⃣
🎙#سیدفخرالدین_موسوی
#يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم
🌤#اللّهُمَّ_عَجِّل_لِوَلیِّکَ_الفَرَج🌤
~
#مهدیاران
@mahdiaran
─┅═ೋ❅🌹❅ೋ═┅─
28.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥روایت نحوه ی شهادت شهید محمد صادق محمدی در حضور پدرش❣😭
نکات دقیق استاد #مؤیدی «تأثیر محاسبه در پیدایش انگیزههای الهی»
یکم؛
باید روی انگیزه و نیت اعمال بسیار تمرکز کرد.
دوم؛
با محاسبه خوب، میتوان انگیزههای الهی را ایجاد و آنها را تقویت نمود.
سوم؛
بهترین زمان برای به محاسبه کشیدن اعمال، طبق روایات، آخر شب و پیش از خوابیدن است.
چهارم؛
طبق احادیث، هر چند ساعت، انسان باید اعمال خود را مرور و مطالعه کند تا ببیند در این مدت غیرقابلبازگشت، چه کرده است؟ آیا کردار و انگیزههایش طبق رضای خدا بوده و یا در راستای خرسندی نفس؟
پنجم؛
محاسبه خوب و دقیق، باعث میشود تا در مدتزمان مراقبه، پایش بهتری از رفتارها و نیتهای صورت پذیرد.
ششم؛
اگر تا به حال محاسبهگری و مروری، در کار نبوده، یا مدتی طولانی از آخرین محاسبه گذشته، نباید دست کشید. باید دوباره دست به کار شد؛ حتی اگر هر از چند گاهی باشد.
هفتم؛
طبیعت انسان، اقتضا دارد تا عیوب خود را با جستوجوی عیوب دیگران پنهان کند. نتیجه این، تعامل با خدا و خلق خدا، بر اساس اقتضای طبیعت انسانی (رذائل اخلاقی) است.
هشتم؛
شخص بهجای عیبجویی کردن از دیگران، باید سر در درون خود فرو بَرد و آنچه را که از او سر زده است، با دو رویکرد بررسی کند؛
یک؛ اعمالی که گزارده، است طبق شریعت بوده یا برخلاف شریعت؟ آیا مرتکب گناه و معصیت شده یا اعمالش نیک و پسندیده بوده است؟
دو؛ اگر اعمالش طبق شریعت و نیکو بوده است، باید روح آن را مورد بررسی قرار دهد؛ یعنی، نیتهای پنهان در پس اعمال صالح! او باید بررسی کند که آیا انگیزههایی نفسانی در آن پنهان بوده یا آن عمل را تنها برای رضای الهی گزارده است؟
نُهم؛
خدای متعال، از بین افراد و از بین اعمال، بهترینها را گزینش (اجتباء) میفرماید؛ تنها آن دسته از اعمال صالح مورد پذیرش خداوند قرار میگیرد که نیتهای الهی در آن پدیدار باشد.
دهم؛
اعمال و افرادِ خالص، نورانی و طیّب، مورد پذیرش الهی قرار گرفته و از همین رهگذر، به عروج و صعود به سوی مراتب بالاتر فراخوانده میشوند.
مصباحالهدی۲🚩🏴
🎥روایت نحوه ی شهادت شهید محمد صادق محمدی در حضور پدرش❣😭
سلام بر آنهایی که
رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند
و تا ابد به آنانکه پلاکشان را از گردن خویش درآوردند
تا مانند مادرشان گمنام و بی مزار بمانند مدیونیم😭😭😭😭
نکات دقیق استاد #مؤیدی «تأثیر محاسبه در پیدایش انگیزههای الهی»
یکم؛
باید روی انگیزه و نیت اعمال بسیار تمرکز کرد.
دوم؛
با محاسبه خوب، میتوان انگیزههای الهی را ایجاد و آنها را تقویت نمود.
سوم؛
بهترین زمان برای به محاسبه کشیدن اعمال، طبق روایات، آخر شب و پیش از خوابیدن است.
چهارم؛
طبق احادیث، هر چند ساعت، انسان باید اعمال خود را مرور و مطالعه کند تا ببیند در این مدت غیرقابلبازگشت، چه کرده است؟ آیا کردار و انگیزههایش طبق رضای خدا بوده و یا در راستای خرسندی نفس؟
پنجم؛
محاسبه خوب و دقیق، باعث میشود تا در مدتزمان مراقبه، پایش بهتری از رفتارها و نیتهای صورت پذیرد.
ششم؛
اگر تا به حال محاسبهگری و مروری، در کار نبوده، یا مدتی طولانی از آخرین محاسبه گذشته، نباید دست کشید. باید دوباره دست به کار شد؛ حتی اگر هر از چند گاهی باشد.
هفتم؛
طبیعت انسان، اقتضا دارد تا عیوب خود را با جستوجوی عیوب دیگران پنهان کند. نتیجه این، تعامل با خدا و خلق خدا، بر اساس اقتضای طبیعت انسانی (رذائل اخلاقی) است.
هشتم؛
شخص بهجای عیبجویی کردن از دیگران، باید سر در درون خود فرو بَرد و آنچه را که از او سر زده است، با دو رویکرد بررسی کند؛
یک؛ اعمالی که گزارده، است طبق شریعت بوده یا برخلاف شریعت؟ آیا مرتکب گناه و معصیت شده یا اعمالش نیک و پسندیده بوده است؟
دو؛ اگر اعمالش طبق شریعت و نیکو بوده است، باید روح آن را مورد بررسی قرار دهد؛ یعنی، نیتهای پنهان در پس اعمال صالح! او باید بررسی کند که آیا انگیزههایی نفسانی در آن پنهان بوده یا آن عمل را تنها برای رضای الهی گزارده است؟
نُهم؛
خدای متعال، از بین افراد و از بین اعمال، بهترینها را گزینش (اجتباء) میفرماید؛ تنها آن دسته از اعمال صالح مورد پذیرش خداوند قرار میگیرد که نیتهای الهی در آن پدیدار باشد.
دهم؛
اعمال و افرادِ خالص، نورانی و طیّب، مورد پذیرش الهی قرار گرفته و از همین رهگذر، به عروج و صعود به سوی مراتب بالاتر فراخوانده میشوند.
🟤نكوهش كوفيان
•┈••✾◆✦✧✦◆✾••┈•
#نهج_البلاغه
💎مَا لِي أَرَاكُمْ أَشْبَاحاً بِلَا أَرْوَاحٍ وَ أَرْوَاحاً بِلَا أَشْبَاحٍ وَ نُسَّاكاً بِلَا صَلَاحٍ وَ تُجَّاراً بِلَا أَرْبَاحٍ وَ أَيْقَاظاً نُوَّماً وَ شُهُوداً غُيَّباً وَ نَاظِرَةً عَمْيَاءَ وَ سَامِعَةً صَمَّاءَ وَ نَاطِقَةً بَكْمَاءَ. رَايَةُ ضَلَالٍ قَدْ قَامَتْ عَلَى قُطْبِهَا وَ تَفَرَّقَتْ بِشُعَبِهَا، تَكِيلُكُمْ بِصَاعِهَا وَ تَخْبِطُكُمْ بِبَاعِهَا، قَائِدُهَا خَارِجٌ مِنَ الْمِلَّةِ قَائِمٌ عَلَى [الضَّلَّةِ] الضِّلَّةِ.
🌗مردم كوفه چرا شما را پيكرهاى بى روح، و روح هاى بدون جسد مى نگرم چرا شما را عبادت كنندگانى بدون صلاحيّت، و بازرگانانى بدون سود و تجارت، و بيدارانى خفته، و حاضرانى غايب از صحنه، بينندگانى نابينا، شنوندگانى كر، و سخن گويانى لال، مشاهده مى كنم.
پرچم گمراهى بر پايه هاى خود بر افراشته شده و طرفداران آن فراوان گشته شما را با پيمانه خود مى سنجند و سركوب مى كنند، پرچمدارشان (معاويه)، از ملّت اسلام خارج و بر راه گمراهى ايستاده است.
☘شاخه هاى درخت پربار نبوّت
#نهج_البلاغه
🔮نَحْنُ شَجَرَةُ النُّبُوَّةِ، وَ مَحَطُّ الرِّسَالَة، وَ مُخْتَلَفُ الْمَلاَئِکَةِ، وَ مَعَادِنُ الْعِلْمِ، وَ يَنَابِيعُ الْحُکْمِ
🌖ما درخت پر بار نبوّت و جايگاه رسالت و محلّ رفت و آمد فرشتگان و معادن علم و چشمه سارهاى حکمتيم».
🖊تعبير به «شجره»، اشاره به اين است که نبوّت همچون درخت پربارى است که داراى شاخه ها و فروع مختلفى است. ريشه و ساقه آن، پيغمبر اکرم و فرزندان او، شاخ و برگ هاى آن و هدايت مردم به سوى خدا، ميوه اين درخت است.
در تعبير دوم، خاندان نبوّت را به بارانداز و فرودگاهى تشبيه مى کند که رسالت، در آن از سوى خدا نزول پيدا کرده است و در تعبير سوم، خانه پيامبر را مرکز رفت و آمد فرشتگان الهى مى شمرد و على(عليه السلام) و فرزندانش کسانى هستند که در اين خانه و خانواده، پرورش يافته اند و طبعاً آثار و برکات وحى در آنها پرتو افکن مى باشد.
📘#خطبه_109
🌐نهايت مظلوميت امام عليه السلام
•┈••✾◆✦✧✦◆✾••┈•
#نهج_البلاغه
🪐اين سخن را هنگامى امام عليه السلام ايراد فرمود که گروهى از خوارج که خود پيشنهاد «حکميت» را در «صفّين» کرده بودند، از آن بازگشتند، و شعار «لا حُکْمَ الاّ للهِِ» را سر دادند، و به طور بي شرمانه اى به امام (عليه السلام) پيشنهاد کردند که او هم اعتراف به کفر کند و سپس توبه نمايد امام عليه السلام در پاسخ آنها فرمود:
🟡أَصَابَکُمْ حَاصِبٌ، وَ لاَ بَقِيَ مِنْکُمْ آثِرٌ، أَبَعْدَ إِيمَانِي بِاللهِ وَ جِهَادِي مَعَ رَسُولِ اللهِ صلى الله عليه وآله وسلم أَشْهَدُ عَلَى نَفْسِي بِالْکُفْرِ! لَقَدْ ضَلَلْتُ إِذاً وَ مَا أَنَا مِنَ الْمُهْتَدينَ
🔹طوفانى (از بلاها) بر شما مسلّط شود و همه شما نابود شويد! اين چه پيشنهادى است که به من مى کنيد؟! آيا بعد از ايمانم به خدا و جهادم با رسول الله (صلى الله عليه وآله وسلم) به کفر خويش گواهى دهم؟! اگر چنين کنم گمراه شده ام و از هدايت يافتگان نخواهم بود»
🖊چه دردناک است انسانى همچون على عليه السلام که اولين مرد مؤمن به پيغمبراکرم صلى الله عليه وآله وسلم است و در تمام غزوات ـ جز در مواقع استثنايى آن هم به فرمان پيامبر صلى الله عليه وآله وسلم شرکت داشته و بالاترين ايثار و فداکارى را در راه اسلام نموده، و درخت برومند اسلام و شجره توحيد با زبان و شمشير او آبيارى شده است، در چنگال گروهى احمق و نادان گرفتار شود که به او پيشنهاد اعتراف به کفر کنند، سپس کفاره نادانيها و حماقتهاى خود را از او بطلبند؟! شايد در طول تاريخ اسلام چنين صحنه دردناکى وجود نداشته است، و هرگز انسانى با اين فضيلت و شرافت در چنگال قومى نادان با اين فضيحت و رذيلت گرفتار نشده. اينجاست که بايد اعتراف کرد که على عليه السلام از همه مظلومتر بوده و هست!
📘#خطبه_58