وقتی هی میگفتن جنگ ۳۳روزه لبنان ذهنم میگفت حالا ۳۳روز که چیزی نیست. امروز روز چندمه؟ پنجم؟ انگار هفتههاست گذشته.
》باعشق《
@Messwak
مامانم جدی زنگ زده میگه قبل از خواب اشهدتو بخون.
سطح روحیهدهی ۱۰ از ۱۰.
》حمید《
@Messwak
مردک قمارباز چه میگفت؟
آسمان ایران تحت کنترل من است.😏😏
آسمان تل آویو هم تحت کنترل تو نیست چه برسد به ایران
•بیداری_ملت•
@Messwak
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥کارهای زیبا از کاربران عرب با تصاویر حمله موشکی ایران به سرزمینهای اشغالی
@Messwak
📣اسرائیل فقط برای ۱۱ روز آینده موشک پدافندی دارد.
🤦🏻♂️متاسفانه با ادامه وضع موجود ایران در انبارهای موشکی خود فقط تا ۵ سال آینده موشک برای شلیک به سمت اسرائیل خواهد داشت.
@Messwak
سپاه پاسداران :
حملۀ موشکی امشب نشان داد ما بر آسمان سرزمین های اشغالی تسلط کامل یافته ایم و ساکنان آن در برابر حملات موشکی ایران کاملا بی دفاع شده اند.
شگفتانه امشب سپاه، استفاده از موشکهای هایپرسونوخ 😁 فتاح بود!
@Messwak
هدایت شده از مسواک|Messwak
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فلسطینیها هم امشب یادگاری بردن خونه
لامصب هنوز داره ازش دود بلند میشه 😂
@Messwak
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا میگیم ظرفیت موشکهای پدافند اسرائیلی در حال اتمامه؟!
اسکات ریتر، تحلیلگر آمریکایی به زبون ساده پاسخ میده:
@Messwak
هدایت شده از مسواک|Messwak