"باهم" خيلي کلمهء امنیه.
باهم حلش ميکنیم، باهم ازش ميگذریم، باهم درستش ميکنیم، اصلا بیا باهم غصهشو بخوریم.
هرچي فقط باهمدیگه.
؛
تلگراف را بالاي سرم تکانتکان دادم.
توی تلگرافش گفته بود بیا بوستون و پیشم بمون.
پیشم بمون، نگفته بود بیا به دیدنم. گفته بود
بیا پیشم بمون. (: