هدایت شده از « اهل ِکربلاء »
؛
فاطمهس را خواستم ، معصومهس را زائر شدم ،
فیض ِقبرمادري از قبر ِدختر میرسد ..
نمیدانم ز پا افتادگـان داري خبر یانه، ز دوري نالهء ما در دلت دارد اثـر یا نه ..
« اهل ِکربلاء »
کاش فردا خبرم را برسانند به تـو ، هم تـو آرام شوي
هم دل سرگشتهء مـن ..
« اهل ِکربلاء »
دعاي نادعلي ٰ- • نادِ عَلیّاً مَظهَرَ العَجائِب تَجِدهُ عَوْناً لَکَ فِی النَّوائِب لی اِلَی اللهِ
به قول یه بنده خدائی
حالش روبه راه نیست، واسش نادعلي بخونید .
1:24 | وسط سینهء من
نوشته بین الحرمین
نصف قلبم با أبالفضل،ع نصف دیگش با حسین،ع ..