« اهل ِکربلاء »
دعاي نادعلي ٰ- • نادِ عَلیّاً مَظهَرَ العَجائِب تَجِدهُ عَوْناً لَکَ فِی النَّوائِب لی اِلَی اللهِ
به قول یه بنده خدائی
حالش روبه راه نیست، واسش نادعلي بخونید .
1:24 | وسط سینهء من
نوشته بین الحرمین
نصف قلبم با أبالفضل،ع نصف دیگش با حسین،ع ..
به نظرم آدم امن داشتن خيلي سخته، من هنوز تو زندگیم به طور کامل یك آدم امن ندارم.