به نظرم آدم امن داشتن خيلي سخته، من هنوز تو زندگیم به طور کامل یك آدم امن ندارم.
نوشته بود ك همه وجودم از فشار و کار ُاسترس خستهست،
امام حسین،ع من دیگ حوصلهء این دنیارو ندارم ..
« اهل ِکربلاء »
روزهايي ك نصف ِتایم روزم میره براي خياطي آدم ِخوشحالتریم .
بازم میگم تا آخر عمر این ساعتها و روزها واسم تراپيـه .